normal Alysrazor

Több
13 éve 5 hónapja #2084

Updatelve LIVE alapján - 2011-07-12

Eme madaracskát nem más, mint a később bossként is visszakösző Fandral uszítja ránk, miután tanúi lehetünk, ahogy kiselőadást tart pár más druidának ( és átverekedtük magunkat a tűzmadár trashen ).
Maga a fight némileg speciális, a raidet ugyanis két részre kell osztani - a szokásos 2 tank - 2 ( vagy 3 healer, igazából ez azon is múlik, hogy mennyi interruptunk van ) - 5 vagy 6 DPS-ből 1 vagy 2 DPS-t ( amiben akár lehet melee is, lásd majd a videót ) fel kell zavarni, hogy az égben üldözze a bosst, míg a röpképtelen mihasznák lent aprítják majd az addokat. Időnként persze a boss lelátogat a földre, ahol szépen meg lehet ruházni, valamint folyamatosan kezelni kell a megjelenő addokat, ill. kerülgetni a tüzeket.
A Dungeon Journal ugyan 4 részre osztja a fightot, én azonban csak két fázist különítek el - amikor a boss fennenn száll, mint a győzelmi zászló, valamint amikor a földre kényszerül. Lássuk akkorhát a boss képességeit.
Firestorm - a beköszönő képessége, más beírja, hogy /wave, Ő csak kiszabadulva a forró magmából megkínálja a raidet egy kis sebzéssel + ellöki a vesztére törő balgákat. Máskor ezt nem fogjuk látni tőle.
Volcanic Fire - ezt a falat a bejárathoz idézi, lezárva azt. Mintegy ajtóként funkcionál, megakadályozva, hogy a kifussunk a területről és mutatva, hogy tanult a Blizzárd némiképp Atramedes esetéből.
Blazing Claw - a terület közepén keresztülrepülve, azt, aki botor módon középen ragad, megkarmolássza, nagy eséllyel végezve vele. Az aktuális raid leader nagy valószínűséggel hangosan kiabálja majd a pillanatot, amikor mindenkinek ki kell menekülnie szélre, hogy ezt elkerülje. A pull után, mikor mindenkit ellök, szintén megtekinthetjük eme képességét, célszerű elfutni előle, mielőtt lekaszálja a full raidet.
Molting - egy alap, folyamatosan jelen lévő képessége a bossnak, amelynek következtében hullajtja majd tollait.
Molten Feather - a toll, amelyet leejt. Ezekre a szokásos 'use' animációval lehet kattintani, amint összeszedsz hármat, fel tudsz repülni, hogy ott üldözd a bosst. Értelemszerűen ezt a két kijelölt DPS-nek kell megtennie. Ha felrepülnek, megkapják a buffot, amellyel fenn maradnak ( lásd lent ), valamint mozgás közben is tudnak castolni és gyorsabban is mozognak majd. Miután a felküldendő DPS-ek összeszedték a tollakat, érdemes a castereknek felszedniük 1-1 tollat, hogy ők is castolhassanak mozgás közben, valamint kicsit gyorsabban tudjanak pozícionálni.
Wings of flame - immár a pala szárnyak mintájára saját szárnyakkal rendelkezünk majd. 20 secig tart, ill. amíg a boss le nem oldja rólad, de frissíteni lehet ( lásd lent ).
Azok a szerencsések(?), akik arra kárhoztattak, hogy fennen kövesség a bosst, a következő képességeket is magukévá tehetik:
Blazing Power - Johnny Cash egyik nagy klasszikusát idézi a boss, amikor tűzköröket teremt a levegőben. A felrepült DPS-eknek ezt kell felkapkodni, amely egyben buffot is jelent majd. Maga a kör 3 secig létezik, ezalatt kell keresztülrepülni rajta, mint ahogy a cirkuszban láthatjuk. Egyrészről frissíti a buffot, amely 4% hastét ad, amely stackelődik természetesen, másrészről tölt némi manát / rage-t / energyt / fókuszt / egyéb erőforrásokat, és ami fő, hogy frissíti a Wings of Flame buffot, ami fenntart, így nem pottyansz le.
Alysra's Razor - abban az esetben, ha a fennt lévő DPS igen pro, és elkapja az összes tűzkört, ill. a rajtuk lévő haste buff nem esik le ( 30 secig tart ), előbb v utóbb elérik a 25ös stacket. A megnövelt haste miatt ilyenkor már +100%-al aprítják a bosst, valamint ekkor felkerül rájuk eme buff is, amely további +50% critet eredményez számukra.
Incendiary Cloud - a rengeteg bab miatt, amelyet a boss korábban elfogyasztott a pórul járt és jól átsült kalandorok mellé, ilyesfajta felhőket hagy maga után, amelyeket áthaladva az egyszeri Superman sebződik. A repülő DPS-eknek el kell kerülniük értelemszerűen.
Ez a rész eddig a boss megjelenésével, és a kijelölt DPS ( ill. DPS-ek ) feladataival foglalkozott - azaz, hogy kapjanak fel három tollat és eredjenek a boss nyomába, aholis a köröket összeszedve egyre gyorsabban és gyorsabban tudják aprítani a bosst.
Ezalatt persze a földön maradt társaiknak is meg kell küzdeniük a boss kísérőivel.

Ezek pedig:
Blazing Talon Initiate - ezen mob a terület szélén áll, és folyamatosan tűzlabdákat gördít befelé a terület belseje felé. A DPS alapvetően ezt öli P1-ben, csak ha már elfogytak, akkor üti a fiókákat.
BrushFire - ez a tűzgubacs, amely nem átall mindenfelé elgurulni, s akit elkap, azt megsüti. Ki kell térni előle.
Fieroblast - ezen varázslatot már meg lehet szakítani, és kell is, mivel igencsak sokat sebez. Alapvetően BrushFire -> Blast -> Brush -> Blast sorrendben castolja őket, de előfordul néha, hogy két Blastot castol egymás után, amely miatt 2 interrupt - képes karakter kell egy addra. Ez azért is így van, mivel egy blast szakítása után a 10 sec CD nem jár le a szakításokról, mire megint jön a következő Blast. Ezek igen sokat sebeznek, valamint feltesznek egy buffot az addra, amely még több sebzést jelent, előbb vagy utóbb healhetetlenné téve a fightot.

Fire it up - a buff, amit kap az add, ha sikerül castolnia egy blastot. Erősen kerülendő, hogy ez megtörténjen.
Alapból két add van csak kint, a terület két oldalán, végezni kell velük, mire jön a következő. Ha ez hamar megtörténik, akkor be lehet segíteni a tankoknak a fiókák bántalmazásába. Fix helyen jelennek meg, fix sorrendben, akárcsak a kukacok.
Voracious Hatchling
Ez egy röpképtelen madár, tankonként egy jelenik meg, fel kell őket kapni és szépen lefaragni az életerejét. Ezt a tank kb egymaga el tudja intézni, mivel kap egy szép 10x sebzést rá. Mindeközben többféle debuffot is kiosztanak, abban az esetben, ha a szintén megjelenő lávaférgeket nem tudják megenni. Az add képességei:
Imprinted - a jó öreg fixate. Amikor az add kikel, összetéveszi bizonyára az anyjával, s egyből megtámadja a legközelebbi ellenfelét. Csak és kizárólag őt támadja, de cserébe a célpontja (=tank ) kap némi bónuszt a sebzésére ellene.
Satiated - mint minden újszülött madárfióka, Ő is azt szeretné, hogy jóllakjon. Amennyiben a tank megeteti ( lásd lentebb ), akkor megnyugszik, ellenkező esetben dührohamot kaphat. 15 sec után éhezik meg ismételten.
Hungry - senki sem szeret éhezni, a madárka sem. Amikor éhes, akkor 20% eséllyel dührohamot kap.
Tantrum - ADJ KAJÁT! Amennyiben szegénykét kiéheztetik, begorombul, és dupla olyan gyorsan dupla akkorákat üt.
Gushing Wound - egy remek kis debuff, amelyet felpakol és különlegessége, hogy addig sebez, amíg a célpont hp-ja el nem éri a maximális 50%-át, csak ezután esik le
A másik féle add a kaja a fiókáknak:
Plump Lava Worm - Nem lehet targetelni, ellenben maga elé egy csóvában sebez. Ez jelenti a fiókák táplálékát, ettől laknak jól.
Lava spew - a spell, amely végén lefröcskölik az előttük állókat.
A földön ragadt raidnek tehát a feladata világos - a két tank rááll a két megjelenő addra, és elkezdi őket etetni. A DPS közben öli a tűzgolyóidéáző initaitiveket, ha azok elfogytak, akkor a fiókákat. A megjelenő tűzlabdákat el kell kerülni, minden spellt be kell szakítani.
Gondot jelenthet, ha a fiókák nem halnak meg, mire jönnek a tornádók. Ez főleg olyan tankok esetén fordulhat elő, akiknek nincs még túl jó gearjük. Ilyenkor egyrészt a DPS-nek be kell segítenie, másrészt itt a tankonak sokkal inkább DPS rotát kell tolniuk, mintsem aggro / tank rotációt ( persze a sebzéscsökkentő debuffokat fel kell pakolniuk ). A tankoknak erre figyelniük kell, szükség esetén némi reforge hit-re segít a dolgon.



Előbb vagy utóbb a boss úgy dönt, hogy visszatér a földre, megfáradva kissé. A repkedő DPS-ekről leesik a buff, és lepottyannak 5 sec múltán a földre. Ez akkor kezdődik, ha a két fióka elhullott ( ill. ekkor lejönnek a földre az eddig fenn szálldogáló druidák is, őket is lehet targetelni ).
Fiery Vortex - Elsőnek átszáll középen, akárcsak az elején, és tornádókat idéz. Aki középen van, jobban teszi, ha kiáll oldalra.
Fiery Tornado - a teljes csatataret beterítik a véletlenszerűen mozgó tornádók, amelyek ha elérnek valakit, akkor az értelemszerűen sebződik. Mindenki szélen marad és próbálja ezeket kerülgetni.
Blazing Power - ugyanaz, mint amit fenn művel, egy tűzkör, amelynek egyik fele a föld alatt van, így csak át kell bújni alatta, mintha csak limbózna a karakter. Hatása ugyanaz, 4% haste és némi töltődés. Bárki felszedheti, de természetesen az az ideális, ha a fennt repkedő DPS-ek frissítik vele a buffjukat, ill. próbálják vele elérni / megtartani a +50% critet és +100% hastét.
Ezen kívül még egy debuff is jelen van, amit az kap meg, aki túl messzire ( 50 yardnál távolabb ) van a középponttól, ahonnan indulnak a tornádók. Ez azért van, hogy ne lehessen safe spotolni, valamint könnyedén megöli a repkedő DPS-eket, amennyiben P2 elején nem jönnek le azonnal.

A tornádók elkerülésére a legjobb módszer az, ha beállunk egy tornádó mögé, futunk utána, majd amint bal ( vagy jobb ) oldalra elmegy mellettünk egy másik, akkor befordulunk mögé. Innentől emögött futunk, szintén, ha elmegy mellettünk bal ( vagy jobb ) oldalon egy, akkor visszaállunk amögé, stb., stb.
Erről Littleboy előadásában egy rövid videó:




Miután ennek vége, a madárka összeroskad, 0 Molten Powerrel és elkezdődhet a nuke-olás.
Amíg fel nem épül, minden őt ért sebzés duplázódik.
Essence of the Green - replenishment fázis, amíg a bosst ütögetik, az 10% manát tölt vissza. A healereknek értelemszerűen sebezniük kell a bosst ilyenkor.
Spark - egy szikra, amely folyamatosan tölti a madár energiáját, ez biztosítja, hogy előbb vagy utóbb felkel hamvaiból.
Blazing Talon Clawshapers - megjelenik két ilyen druida is, akik szintén elkezdik feltölteni a boss energiáját. Őket elvileg le lehet ölni, hogy ezt késleltessük, és így a chanellinges spelljük ( Ignited ) nem tölti már a bosst tovább ( de PTR-en iszonyat mennyiségű HP-juk volt ). Jellemzően, mivel ketten vannak, ezért 1-1 tank bevállalja őket, és szépen interruptolgatja, stunolja, cc-zi őket, hogy addig se töltsék fel a boss energiáját. A DPS eközben beüti a bosst.


Amint a boss eléri az 50 energiát, feltámad, és be kell tankolni a szokványos módon.
Ekkor a következő képességeket kapja:
Ignited - még gyorsabb energia-töltődés
Blazing buffet - egy szép kis AoE, minden körülötte állóra
Blazing Claw - a szokásos karmolászása, azaz más nem áll elé, csak a tank. Ennek köszönhetően felkerül a tankra egy debuff is, amely egyre több fizikai és tűzsebzést jelent, azaz a másik tanknak készen kell állnia, és át kell vennie, 3-4es debuffnál ( vagy 75 energiánál )
Full Power - amint eléri a 100 energiát, még búcsúzóul ellök mindenkit + sebez, majd visszatér az égbe.

A taktika tehát egyszerű ebben az esetben is - amikor a tornádók kerülgetése véget ér, kezdődik P2, mindenki ráfordul a bossra, mehet a BL, amint felkel, be kell tankolni, majd előbb vagy utóbb felröppen az égbe, és kezdődik minden előlről.


A siker kulcsa abban keresendő, hogy:
- az 1 v 2 DPS, aki felrepül, sose essen le + minél több buffot szedjenek össze, ami ugye egyre több +DPS is . A fight úgy van megcsinálva, hogy 1 DPS esetén 3 tornádó kör lesz, a boss 15 perces enrage mellett ez még csinálható. Amennyiben a harmadik P2-nek is vége, akkor a boss már nem repül fel, hanem lent marad, és végez a raiddel. A repkedő karaktereknek két szituációban van nehéz helyzetük. Egyrészről néha előfordul, hogy nem maga mögé, hanem oldalt 'kifelé' helyezi le a köröket, ezeket kicsit nehezebb észrevenni, ilyenkor a DPS másodrangú, ezeket össze kell szedni és jó lesz. Másrészről azon fázisban, amikor középen átrepül, a körök sokkal lentebb vannak, ezeket eleinte nehezebb összeszedni. Ha nem sikerül sincs gond, ilyenkor nem esünk nagyot, és marad lent toll, amit fel lehet szedni és visszamenni ( lásd a videóban ). Egyébként a két egérgomb lenyomásával való előrefelé történő repüléssel folyamatosan rangeban lehet tartani a bosst, és átmenni a körökön, az emelkedés / süllyedés gombokat nem nagyon kell használni. Átmeneti fázisban, tornádózáskor AZONNAL le kell menni, nehogy a debuff, amely az 50 yardon kívül állókra hat, végezzen a karakterrel, valamint olyan helyre kell pozícionálni, ahol van kör, íygy frissítve a buffot tornádózás alatt is.
- a lent lévők kerülgessék a lávagömböket, valamint a tankok etessék a fiókákat rendesen. Itt sajnos szükségszerűen van egy rész, amikor a fióka fixen enragel, ezt CD-kkel ki kell bekkelni ( nincs elég féreg ahhoz, hogy folyamatosan jóllakassuk a fiókákat )
- az addok spellei be legyenek szakítva. Ehhez oldalanként kettő alacsony CD-vel rendelkező, interrupt-képes karakter kell, köszönhetően annak, hogy épp nem jár le a CD, mire a következő spell jön



Dungeon Journal

Íme két videó, egy melee - repkedős, míg egy saját földi rész.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 4 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 5 hónapja #2094

elöször gyorsan olvasva a cimet alvaszavarnak olvastam:)
erdekes fight


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
Utolsó szerkesztés: 13 éve 5 hónapja Írta: Administrator.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 5 hónapja #2095

Alvászavar. :D
Az a csöcs része sajnos a fightnak, hogy alapvetően rangedeket érdemesebb felküldeni repkedni, mert több helyük van a tűzkarikák összeszedésére, ellenben az Omni csapatban az egy szem magen kívül mindenki petes class, azaz vagy meleet küldesz fel, és valszeg kicsit több lesz a sebződése is, vagy fixen bukod a pet DPS-ét, ill. az kiesik a fight 90%-ából ( egyedül P2-ben lesz majd akcióban ).
Mondjuk ahogy néztem, a haste ( és a crit ) pl. warrinak igencsak jó, dupla olyan gyorsan csápolni, valamint minden egyes tűzkarikán átmenetelkor raget kapni elég súlyos boost, egy idő után kifogyhatatlan rage, iszonyat white sebzés bónusz, garantált 30 - 40K DPS, ha jól csinálod ( vagy akár több is ). Az meg nem kevés.
Nem tudom, hogy a haste a többi classnak mennyire jó, de gondolom a többi classnál is el lehet érni, hogy egy idő után a 2 seces castok helyett 1 sec alatt pükkesszen be atomnuke spelleket, az biztos fáj.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 5 hónapja Írta: Administrator.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 5 hónapja #2098

A peteket (meg totemeket) nem akarják megtanítani repülni már?

Utolsó szerkesztés: 13 éve 5 hónapja Írta: Administrator.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 5 hónapja #2099

Valdyr írta: A peteket (meg totemeket) nem akarják megtanítani repülni már?

Az egész játék 2D-ben gondolkodik, az egész 3D-s fight olyan, amit rá-, ill. beleerőltettek a játékba.
Én részemről kidobnám az összes 3D-s dolgot a játékból, ami bármilyen fighthoz kötődik, ennél jobban már csak a mindenféle vehicle-s harcokat utálom, a kettő kombója volt asszem a WoW csúcsa Malygossal.
Mivel irtózatos erőfeszítés lenne nem 2, hanem 3D-ben 'gondolkodtatni' a mindenféle totemeket, peteket, stb., ezért tippre sose lesz benne. Majd a WoW 2.0-bán, Titán v mi lesz a neve, talán értelmesen meg lesz oldva, az egész motor alkalmatlan erre kb.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 5 hónapja Írta: Administrator.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 5 hónapja #2124

Egy másik videó, igazából ugyanúgy tank nézőpont, ami miatt érdekes, az a 3:30-kor látható rész, mikoris beállnak egy 'safe spot'-ba, amelyet elkerül a tornádó P2 végén. Ezt esetlegesen érdemes megjegyezni, és megnézni, fix-elték -e, kipróbálni, stb.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 5 hónapja Írta: Administrator.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 5 hónapja #2257

Itt egy kicsit elbeszélő stilusú összefoglaló leírás:

Phase 1:

A fight elején a boss átrepül a termen, és aki az útjába áll, abba belecleavel, ergó nem áll senki az útjába. Mialatt átrepül a termen elhullajt pár tollat ( Molten Feather ). Ezekből a tollakból lehetőleg mindenkinek be kell szerezni 1-1-et mert, az lehetővéteszi a mozgás közbeni castolást. Azok a DPS-ek, akik a boss piszkálására vannak kijelölve 3-3 darabot kell összesedjenek belőle, és a boss után kell menjenek, mindenki más csak ezután szed tollat. Akik a boss után erednek, azoknak át kell repülniük a boss által a levegőben hagyott tűzkörökön, ugyanis minden egyes esetben amikor átrepül rajta a delikvens stackel 4% haste buffot, illetve meghosszabítja a Molten Feather által adott repülés buff hatóidejét (tehát szükséges, Captain Skyshatter questen edződöttek elönyben, csak itt ugye pont bele kell repülni, nem kikerülni kell) , néha vannak tűzes felhők amiket értelemszerűen ki kell kerülni. (és közben pofozni a bosst)

Szintén a fight elején spawnol 2 Blazing Talon Initiate nevű add (4 előre meghatárzott helyen jelenhetnek meg, mindíg váltják a helyeket, és mindíg a 2 átellentétes pozicióban jelennek meg). Ezek az addok láva gombocokat guritanak a raidbe, a DPS elsőszámú prioritása ezeknek a kezelése (szakítás és halál), amíg élnek ez top prió! A láva gömböcöket ki kell kerülni.

Nem sokkal később 2 tojásból kikelnek a fiókák (Voracious Hatchlings), ezeket a tankoknak kell felvenni. Aki kikelésükkor a legközelebb áll hozzájuk arra ragadnak, tehát a tanknak a tojásra kell állnia mielőtt még kikelnek! Ezen addok kezelnése (etetés és halál) főként a tankok dolga, ha a DPS-nek esetleg nem lenne dolga közben besegíthetnek a tankoknak a fiókák kinyírásában. Etetni úgy lehet őket, hogy rá kell húzni a megjelenő férgekre (Plump Lava Worm). Azonban egy fázisban összesen 2 x 4 féreg fog csak megjelenni, így ez azt jelenti, hogy 4x lehet (és kell is) a fiókák által felrakott Tantrum debuffot leszedni. Mivel a tankoknak 1000% damage-ük van a fiókákon (az Imprinted debuff miatt), így jó esélyel külső segítség nélkül is le tudják őket verni, de nagyon fontos, hogy a következő fázisig meg kell hallniuk!

Phase 2:

A fázis elején a boss egyre gyorsabban körbe körbe repül a terem felett, ami a terem közepére egy tüzes forgószelet csinál, illetve az eddig repülő játékosok elveszítik a Wings of Flame buffjukat. Nem sokkal ezután a középen forgó tűzcsóva kisebb tűztornádókat ereszt ki mindenfelé a teremben, el kell kerülni őket (Altarius-nal lehet gyakorolni, azzal a különbséggel, hogyha itt elkap valaki sokkal jobban fáj). Amikor a tornádok megszünnek a boss összeesik, és lehet kezelni (agybafőbe verés és halál). Mindeközben Blazing Talon Clawshapers nevű addok jönnek amelyek megpróbálják a boss energiáját felölteni, ezeket a tankoknak meg kell akadályozniuk ezen ténykedésükben (interrupt, stun), míg a DPS-nek a bossra kell fókuszálnia. Amint a boss energiája eléri az 50-et felkell (Re-Ignite), és belekaszál a raidbe, a tanknak ilyenkor el kell fordítania a raid felől. Amíg el nem éri a 100-at a boss energiája, addig a raid folyamatos tűz sebződésnek van kitéve.
Amint a boss elérte a 100-as energy-t Phase 1 kezdődik újra.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Utolsó szerkesztés: 13 éve 5 hónapja Írta: Dögrovás.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 5 hónapja #2261

A fight azért is érdekes, mivel eléggé el vannak szeparálva a raidtagok. A fenn szálldosó 2 DPS alapból kiesik, teljesen külön mozog, a lent maradó DPS-nek sem kell várnia semmire, míg betankolják a mobokat, stb., hanem üti, amit lát, a tank is külön mozog a többiektől és lekezeli az addokat.

Nem a szokványos felállás, mikor van egy nagy boss, és mindenki azt püföli - itt csak annyit kell tenned, hogy figyelned a saját feladatodra, azt végrehajtani, és egyszer csak azt veszed majd észre, hogy a fightnak vége, a boss meghalt. Nagyobb az egyéni szabadság és felelősség, a healerek nyilván kivételek, de egyébként mindenkinek megvan a maga kijelölt feladata, amennyiben azt végrehajtja, akkor nem lehet gond. Meglessük majd élőben.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #2583

elolvastam, megnéztem.


*Minsa=Asmi=Navan*

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #2586

Ahogy nezem, eleg nagy a hitboxa a bossnak, a melee is eleg jol ossze tudja szedni a karikakat.
Arcane mage (manatoltes is van ugye), warrior, moonkin, rengeteg minden jo ide, a petes classok es a samanok valamennyire megszivtak. Azt meg erdemes lehet kiszamolgatni, hogy ennyi haste mellett lehet hogy valaki mar haste cap fole megy es suboptimalis felkuldeni, pl. frost dk, ahol aztan a crit amugyis a legrosszab stat. Ele samannal a haste durva, viszont a crit a legkevesbe fontos stat pl. Ettol fuggetlenul valoszinuleg az lesz a leglenyegesebb, hogy kinek megy a legjobban a repkedes. :)
A tornadok elott jo lenne, ha mindenki felkapna egy tollat, hogy jobban tudja kerulgetni a dolgokat (ha megszunt a safe spot).
A tankok pedig megbeszelhetnek egymas kozott, hogy a terulet melyik felen szorakoznak a fiokakkal, hogy ne az legyen, hogy ugyanazert a kajaert vetelkednek egymassal.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #2587

Classrun írta: A fight azért is érdekes, mivel eléggé el vannak szeparálva a raidtagok. A fenn szálldosó 2 DPS alapból kiesik, teljesen külön mozog, a lent maradó DPS-nek sem kell várnia semmire, míg betankolják a mobokat, stb., hanem üti, amit lát, a tank is külön mozog a többiektől és lekezeli az addokat.

Nem a szokványos felállás, mikor van egy nagy boss, és mindenki azt püföli - itt csak annyit kell tenned, hogy figyelned a saját feladatodra, azt végrehajtani, és egyszer csak azt veszed majd észre, hogy a fightnak vége, a boss meghalt. Nagyobb az egyéni szabadság és felelősség, a healerek nyilván kivételek, de egyébként mindenkinek megvan a maga kijelölt feladata, amennyiben azt végrehajtja, akkor nem lehet gond. Meglessük majd élőben.


Két csapatra kell oszlani, mindenből kettő jön a fight alatt:

2 add
2 tojás
2 dps megy fel

Pár kép:

a tűz blobok:


Hatchling:



Madáretetés:



Safe spot p3ra



Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #2631

Ez a safe spotolás abuse elég gagyi, mint mindig. Archimondet is ciki volt farönkön tankolni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #3038

A repkedő DPS-ek CD-zése kedvéért: a felszállástól az első földre borulásig 3:20 telik el a videó szerint.
Azaz érdemes úgy időzíteni a CD-ket, hogy felszállás után úgy ellőni őket, hogy 3:20 múlva, a BL ellövésének pillanatában már újra elérhetővé váljanak.
Mivel érdemes megvárni azt, hogy némi buff is felstackelődjön, így kapj bónusz hastét, ezért pl. a 2perces trinketeket 1 perccel a repkedés után érdemes ellőni, hogy visszatöltődjenek, és a BL ideje alatt megint elérhetőek legyenek.
Valszeg a BL alatt, amiatt, hogy többen is lövik, és így minden potenciális debuff fenn lesz a célponton, potenciálisabban nagyobb DPS elérhető, ezért érdemes arra az időpontra időzíteni ugye a BL-t. Az esetlegesen összeszedett 50% bónusz crit pedig nem biztos, hogy leesik addigra, ha az illető ügyes - amikor lent kerülgeted a tornádókat, szintén vannak körök a földön, amelyek fenntarthatják a buffot. Ezek speckója, hogy ugyanott jelennek meg mindig, ezt a helyet ki kell figyelni és megjegyezni, és ott kell előre-hátra mozogni a tűz elől, közben pedig frissítve a buffot.
Így érhető el elméletben talán a legnagyobb DPS, legalábbis pár perc matek ezt mutatja.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #3042

video a tornadok kerulgeteserol. hat tenyleg nem kell sok mindent csinalni... :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #3043

fire mage repked fent egyedul, 3 healer van:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #3044

egy MM hunter 90% ig kurvagyorsan le tudna verni
mozgas közeben egyre gyorsabb aimedshot fix crittel 50-60K lövésenkent
egy probat megerhet.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #3046

Skaven írta: video a tornadok kerulgeteserol. hat tenyleg nem kell sok mindent csinalni... :)

Na ez a videó sokkal jobb, mint amit előtte mutattatok ( mondjuk annyira nekem eddig se volt bajom vele ).
Ennek az előnye, azon kívül, hogy folyamatosan a buffban mászkál, hogy nem előlről / hátulról jönnek a tornádók, hanem folyamatosan szemből vannak.
Én ezt megvettem.
Annyit kell még, hogy felmarkolni azt a részt, ahol a tűzkarikák jönnek P2-ben, a földön, és akkor oda lehet állni a DPS-nek ( különös tekintettel arra, aki fent aktívkodik ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #3049

Eleve utálatos volt ez a tornádós fázis de miután elkezdtem benne meghalni, méginkább. A legfaszabb része az, hogy a terem egyes részein simán ki lehet menni falig (faltól indulva jó kerülgetni), máshol nem - mert akkor kapsz valami debuffot ami pár tick alatt megöl. Elmennek már a picsába.
Szóval kell még egy kis idő mire mindenkinek elég jól fog menni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #3050

A tegnapi fenti tapasztalatok alapján lehet hogy ide a fire jobb lenne, ugye folyamat kapod a hastet, ha felstackeled a buffot akkor +50% crit, na ez a firenak kurvajó, az arcane mellett a manatöltés szólna, viszont a manatöltés ahoz kevés hogy ab spam legyen fenn uh lehet hogy meg kéne tekinteni fire-rel is.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #3051

Sarthan írta: A tegnapi fenti tapasztalatok alapján lehet hogy ide a fire jobb lenne, ugye folyamat kapod a hastet, ha felstackeled a buffot akkor +50% crit, na ez a firenak kurvajó, az arcane mellett a manatöltés szólna, viszont a manatöltés ahoz kevés hogy ab spam legyen fenn uh lehet hogy meg kéne tekinteni fire-rel is.

szkorcs vegig meg instant piro. meg sem kell allnod...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.258 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum