normal Assassination Rogue Guide

Több
13 éve 3 hónapja #4115

Változások listája:

  • 2011-12-04 4.3 update (Stat értékek, setbonusok, BiS gear list, trinketek, epic gemek)
  • 2011-08-17 A kezdet.
Érvényesség: 4.3 patch

Elöljáróban
Köszönet Ateehun-nak (Veszett Horda@EU-Quel’Thalas) a fordításért.
Amit tudni, érdemes a specről, az assa rogue sebzése a mérgeken alapszik, sebzésének kb. 50%-a méreg alapú, szóval ilyen téren totális ellentéte a combatnak amely fizikai sebzés alapú spec. Mégis a 2 ág sebzése közel azonos, gyakorlatilag az encounter milyensége határozza meg, hogy a 2 spec közül melyik erősebb az adott fightra. Természetesen ehhez a guidehoz is jöhetnek a kiegészítések mindenki részéről, és igyekszünk napra készek lenni mindig.

Forrás:
http://elitistjerks.com/f78/t110134-assassination_guide_cata_06_28_2011_a/

Rövidítések:

  • Agi – Agility
  • AP – Attack Power
  • AoE – Area of Effect
  • Capping – Maximum Energy elérése
  • CoS - Cloak of Shadows
  • CP - Combo Pont
  • CR - Combat Readiness
  • DP - Deadly Poison
  • EP - Equivalence Point – A különböző statok fontosságát jelző ekvivalencia pont, illetve segítségével könnyen kiszámítható különböző itemek ’értéke’ a rajtuk lévő statok szerint, ezáltal összehasonlítva azokat. Később lesz egy táblázat ami leírja melyik stat, mekkora EP értékkel bír, a viszonyítás mindig az AP, 1 AP = 1 EP.
  • FoK - Fan of Knives
  • GCD - Global Cooldown
  • MH - Main Hand/Main Hand Fegyver
  • MS - Mortal Strike Effect - Ebbe beletartozik minden olyan effekt a játékban, amelyek 10% healing csökkentő debuffot okoznak a targeten.
  • ICD - Internal Cooldown
  • IP - Instant Poison
  • OH - Off Hand/Off Hand Fegyver
  • SnD - Slice and Dice
  • TotT - Tricks of the Trade
  • WP - Wound Poison
Specek és Glypezés

Spec
31/2/8 or 31/3/7
A fenti linkek a két javasolt “spec”-et mutatják Assasination rugóknak. 1 szabadon választható pont van ( a linkben ez az a pont ami a Deadly Brew-n van ). Jelenleg a 31/3/7 kicsivel gyengébb, de nem jelentős a különbség ( 40 DPS ).

Deadly Brew
Ez az egyik igencsak ajánlott opcionális talentpont. Annak ellenére, hogy 1 pont mindössze 50% esélyt ad, hogy proccoljon a crippling poison, az IP sűrű procja miatt 2 pont erre a talentre felesleges lenne, még ha 2 maradék pont lenne is. Nyilvánvaló, hogy ennek a talentnek csak akkor van jelentősége, ha a lassítás valami eredménnyel is jár ( a legtöbb boss-t nem is lehet lassítani ). Az assa rugók a lassítás jobb forrásai közé tartoznak, mivel nem kell feláldozniuk semmit és könnyedén tudnak AoE lassítást is tolni FoK-kal a Vile Poisons talent miatt.

Deadened Nerves
A healerek mana-ügyileg jobban meg vannak szorítva a Cataclysmben, mint a WotLK-ban voltak, így a lehető legkisebb sebzés bekapására érdemes törekedni ( természetesen ez mindig is így volt J ). Emiatt számít a Deadened Nerves a másik igencsak ajánlott szabadon felhasználható talentpontnak. Annak ellenére, hogy a rugóknak van jó pár képességük, hogy csökkentsék/elkerüljék a bekapott sebzést ( CR, Feint, CoS, stb. ) , bármekkora csökkentett sebzés megspórolt manát jelent a healernek, s így több esélyt a túlélésre.

Deadly Momentum
Ez már egy kevesebb haszonnal járó talent. AoE közben segíthet, hogy fenn tartsd az SnD-t, mivel AoE –zéskor a rugók nem igazán szereznek combo pontokat. Ez azonban csak a megszerzett killing blow-ok után 50%-os eséllyel történik meg, s emiatt nem számít nagyobb jelentőséggel bíró talentpontnak.

Improved Expose Armor
Ez nem túlzottan ajánlott talentpont, mivel ugyanezt a debuffot 2 tank class is tudja csinálni, és az 50% esély könnyedén a rotáció és a DPS rovására mehet. Ráadásul nem jár személyes DPS növekedéssel assa rugóknak sem a talenttel, sem anélkül.

Quickening
Két pont a Quickening-re tulajdonképp szintén opcionális, de mindig a többi választás elé kellene helyezni. Növelt mozgási sebesség mindig jól jön mozgolódós harcoknál, akár azért kell alrébb menned, hogy DPS-elj, vagy hogy kikerülj valamilyen boss képességet. Sajnos nem stackel a Sprinttel, de lehetővé teszi, hogy teljes mértékben DPS enchantot tegyél a csizmádra , és ne kelljen csökkentett DPS + movement speed enchant. És mint korábban is említettük, a healerek manájának is jobban kedvezünk ezzel a talenttel, mivel többnyire így kevesebb elcastolt healből is elérik ugyanazt.

Improved Ambush és Nightstalker
Valójában a 2 pont Nightstalker-re szintén saját döntés. Azonban az Ambush kevésbé hasznos nyitásnak assaként. Helyette érdemes Garrote-tal nyitni, ha ezzel nem késik a többi támadásod 1-2 másodpercnél többel ( akkor fordulhat elő, ha kevesebb energy-n vagy, mikor eltolnád a Garrote-ot ). Különben Mutilate-tel érdemes nyitni. Ez azt jelenti , hogy az Improved Ambush talent nem jár annyi haszonnal, mint a Nightstalker, ami segítségével sűrűbben tudsz stealthből nyitni a megnövekedett stealthbeni sebesség miatt, ami stackelődik a Quickeninggel vagy a Sprinttel.

Elusiveness
2 pontot erre téve csökkenthetjük a Vanish cdjét 2 percre, ami lehetővé teszi az Overkill buff sűrűbb alkalmazását, és a Garrote sűrűbb alkalmazását is. Ha erre szeretnénk tenni 2 pontot, fel kell áldoznunk a Precision/Opportunity kettős valamelyikét, bár mindkettő jóval magasabbrendű talent, mint az Elusiveness. Olyan különös esetben, amikor a Precision csak fehér hit ratinget ad, a Precision-re tett 2 ponttal még mindig jobban járunk. Mind a Precision, mind az Opportunity minden esetben sokkal jobb, mint az Elusiveness.

Glyphezés
Prime
Major
Minor
  • Egyénileg választható
Említésre méltó a Glyph of Vendetta is. Ez tulajdonképp 6 másodperccel meghosszabbítja a Vendettádat, ami +1% DPS-t jelent. Jelenleg, ha 3 prime glyph-ként a Mutilate, Backstab és Rupture-t használod ( amit a legtöbb helyen érdemes is ) , jelentős mértékben a Vendetta glyph előtt teljesítenek annyira, hogy csak tényleg nagyon ritka esetben lesz érdemes váltani. Amit szintén érdemes észben tartani, hogy néhány harcnál nem lesz lehetőséged arra, hogy ugyanazon a targeten maradj 36 másodpercig ( mivel vagy el kell szaladnod, vagy másik targetre kell váltanod ), kétpercenként ( fázisváltások pl. ), ami ismét csökkenti a Vendetta glyph hatásosságát.
A Tricks of the Trade glyph raid dpst növel, ha van egy másik rugó, akivel egymásra rakjátok, ha nincs. Személyes DPS-edet is növelheti, amennyiben megvan a 4-es set bonus a T12es setnél. Ajánlatos ezt a glyphet magadnál tartani. Glyphelt TotT 2% összesített DPS-el segíti azt, akire teszed. ( +3%-kal glyph nélkül, viszont így 30 energybe kerül neked percenként ).
A Fan of Knives glyph értelemszerűen olyan harcokon lesz hasznos, ahol szükséged van AoE-re.
A Feint egy nagyon értékes képesség a bekapott AoE sebzés csökkentésére, ami növeli a túlélőképességedet és így healer manát is spórolunk vele. Bármilyen harcon, ahol sokat használsz Feintet, érdemes glyphelni.
A Glyph of Sprint lehetővé teszi, hogy 100%-os földi mount sebességgel haladj, ha eltolod a Sprintet, ami hasznos lehet targetváltásokkor, ahol mozogni kell, hogy range-be kerülj, vagy sok más boss képességnél. Röviden : vigyél mindig magaddal [Dust of Disappearance] -t , és váltogasd a major glypheket bossharconként, ahogy megkövetelik.
Egyik minor glyph sincs közvetlen hatással a DPS-edre, saját magad döntöd el, melyikeket választod. A [Glyph of Safe Fall] bizonyos harcokon növelheti a túlélési esélyeidet.

Harc és Rotáció

Mérgek
Mindig IP-t rakunk MH-ra és DP-t OH-ra. A legtöbb harcon, ahol FoK-ot kell használnod, DP-t érdemes tenni a dobófegyveredre ( csak dobófegyverre tudsz mérget tenni, és FoK-ot is csak akkor tudsz használni, ha dobófegyvered van ). Ha lassításra szükség van, érdemes inkább kitalentolni a Deadly Brew-t ( fentebb részletesebben le van írva ), minthogy Cripplinget tenni a dobófegyverre. Szintén hátrányos Assa rugóknak, ha heal csökkentést kell csinálniuk WP-vel, ráadásul néhány másik spec mindenféle áldozat nélkül tud MS-t csinálni ( pl. Shadow Priest ). Ne felejtsük azt sem el, hogy az Anesthetic poison már nem létezik, hanem bele lett építve a Shiv-be.

Single-Target

Nyitás
Mindig stealthből érdemes nyitni, mivel így tudod alkalmazni a 20 másodpercnyi Overkill képességet. Érdemesebb Garrote-tal nyitni, mint Mutilate-tel, amennyiben tudod ezt úgy csinálni, hogy a többi támadásod nem késik 1-2 másodpercnél többel. Ez nem mindig sikerül vagy a boss egy nem számított mozdulata miatt, vagy egy stealth-et megtörő képesség miatt a harc elején. De amikor lehetséges, jobban megéri. Amint combatban vagytok, sokféle dolgot csinálhatsz, ami működik is, de a legjobban a Rupture-t és az SnD-t érdemes minnél hamarabb feltenni. Egyikhez sem kell feltétlenül max. combo pont az elején.

Ha 100% és 35% HP között van a célpont
A finisherek prioritása :
SnD > Rupture > Envenom
Itt Mutilate-et fogsz használni combo pont generátorként , majd a Rupture és azután az Envenom fenntartására törekszel. A rota úgy néz ki : 1+ Rupture és 4+ Envenom, ami azt jelenti, hogy ha a Rupture leesőben van, akármennyi cp-d is van azt kell frissíteni, különben pedig 4 vagy 5 cps Envenom. Amikor lehet, érdemes ~90 energy-t megvárni ( kevesebbet, ha sok a haste ratinged vagy ha direkt lefeded az Envenom buffot )mielőtt eltolod az Envenomot, mivel így ha utána Mutilate-t tolsz, nagyobb esélyed van, hogy a mérgek proccoljanak. Érdemes nem felülírni az Envenom buffot egy újabbal, ha lehetséges. Azonban ha ennek az lenne a következménye, hogy kimaxolódik az energy vagy elvesztegetsz combo pontokat, amíg vársz az Envenom buff lejártára, akkor érdemes inkább felülírni az Envenom buffot ( egy újjal ). A lenti táblázat megmutatja az elvesztett sebzést bizonyos tetteink következtére.
Dmg vesztés különböző hibákból (T12 BiS-ben számolt értékek, de jó mérvadók):
  • 5 CP-nél Mutilate: 19289
  • 5 CP-nél Backstab: 12500
  • Cappelődés 1 másodpercig: 8985
  • Rupture lenthagyása 1 másodpercig: 3375
  • 1 CPs Rupture 5 CPs helyett: 1871
  • Az utolsó 1 másodperc felülírása Envenom buffnál: 1368
  • 2 CPs Rupture 5 CPs helyett: 1301
  • 3 CPs Rupture 5 CPs helyett: 846
  • 4 CPs Rupture 5 CPs helyett: 425
Ideális esetben egyik szituáció sem lép fel, de valamelyikkel biztosan fogsz találkozni. Innen láthatjuk, hogy komoly büntetéssel jár, ha kimaxolódik az energy-d, vagy ha Mutilate/Backstab-et használsz energy csökkentésre ( 4-5 cp-nél ), vagy jobban jársz, ha levágsz kicsit az Envenomodból. Az is látszik, hogy jobb, ha egy kisebb cp-s Rupture-t használsz, vagy ha 1 másodperccel ( egészen 2.47 másodpercig ) levágsz az Envenom buffból, minthogy hagyjad a Rupture-t GCD-re esni. Ezért van nagy jelentősége mindigis fenntartani a Rupture-t ( akár több másodperccel is ).

Ha 35% vagy annál kevesebb HP-n van a célpont
Amint a célpont eléri a 35% HP-t, nem használsz többé Mutilate-et. Helyette Backstabbel fogsz combo pontokat generálni. A rotáció : 1+os Rupture és 5 pontos Envenom, ugyanazzal a prioritással folytatva. Maximalizáld a Rupture-t, majd Envenomokat csinálj, és próbálj meg Envenom előtt kicsit várni az energydre, hogy feljebb menjen. Ha nehézkesen megy, hogy ne maxolódj ki energyből ( pl. Bloodlust miatt ), Mutilate-et használj amíg stabilizálódik az energy-d.

Multi- Target
A három talentág közül az assassination képes a legnagyobb AoE sebzésre FoK-kal. Észben kell tartan, hogy a FoK egymagában nem sok sebzést csinál, azonban a mérgek, amik könnyedén felkerülnek a célpontra a dobófegyverről és a melee fegyverekről is ( Vile Poisons talent miatt ) csinálják a sebzés nagy részét. Ez azt jelenti, hogy néhány FoK után kerül csak 5 stackes DP, miután jelentősebb sebzéssel járó IP is proccolhat az MH-ról. Egyelőre nem tudni, hogy mennyi FoK közelségben levő célponttól érdemes használni FoK-ot.

Cooldownok
Assasination rugóknak 3 DPS cdjük van.

Vendetta
Akárhányszor használható, mindig érdemes eltolni, és amikor van 30 másodperced ( 36 glyphelve ), hogy megszakítás nélkül tudd a célpontot sebezni, és lehetőleg amikor a trinketek és fegyverek beproccolnak, bloodlustnál, potiknál, és/vagy amikor az Overkill fent van. Fontos észben tartani, hogy a Vendetta egy debuff, amit a célpontodra teszel, így amikor célpontot váltasz, elveszted az ezáltal nyújtott + 20% sebzést. AoE szituációban csak azon az egyetlen targeten kitolt sebzésedet növeli, amelyikre rátetted.

Cold Blood
Ez egy olyan képesség, amit akárhányszor csak tudod, a legtöbbet sebző képességeddel érdemes társítani, az Envenommal. Ha Envenommal használod, 5 combo pontossal használd, és ne felejtsd el, hogy 25 energyt generál amint elhasználod, szóval ha töltöd az energydet Envenom előtt, figyelj, nehogy kimaxolódj. Mutilate-tel és Backstab-bel is használható, hogy bebiztosítsd a +1 cp-t ( Seal Fate miatt ). Általában nem érdemes FoK-kal használni, mivel a FoK direkt sebzése szinte jelentéktelen, ahogy korábban is említettük.

Vanish / Overkill
Vanish is DPS cooldownnak számít, mivel lehetővé teszi az Overkill használatát még egyszer harc közben is. Hasonlóan a Vendettához, a Vanisht is kombinálva érdemes használni ( lehetőleg pont a kombináció előtt ) a többi DPS cdvel együtt. Ha Envenom buff fent van, érdemes elkerülni a Vanish, majd Garrote-tal nyitás használatát 4-5 másodpercig.

Statok és Gearezés

Statok súlyozása
Az alábbi táblázat a statok jelenlegi megbecsült EP értékét mutatja heroic gearben full raid buffokkal ( 1 EP = 1 AP ). T12-es statoknál a mastery, haste és crit valamivel magasabb 4es set bonussal, érdemes megnézni Shadowcraft -tal.
StatokT11T12T13
Agility2.62.72.75
Sárga Hit Rating1.752.02.24
Spell Hit Rating1.41.61.72
Mastery Rating1.31.41.62
Haste Rating1.21.31.4
Expertise Rating1.11.21.4
Crit Rating0.91.21.21
Fehér Hit Rating0.750.820.87
MH DPS3.363.323.15
OH DPS1.041.040.97

Az agility messze a legerősebb stat, mivel minden egyes pont 2 AP-t ad és egy kevés critet is, ráadásul 5% extra agility-t kapsz, ha csak leather van rajtad a Leather Specialization miatt.

Hit
SárgaSpellFehér
3/3 Precision241 (2%)1127 (11%)2523 (21%)
2/3 Precision481 (4%)1332 (13%)2763 (23%)

A fenti táblázat megmutatja, mennyi hit ratingre van szükséged a „sárga” képességek ( mint a Mutilate, Rupture, Envenom, stb. ), spellek ( a mérgeid ), és a „fehér” sebzés ( auto-attack ) hit capjéhez raid bossokon. Ahogy növeled a hit ratinged, csökkented a sárga, spell és fehér támadásaid miss lehetőségét egészen amíg el nem éred a 8%-ot, ami után már speciális képességeiddel nem tudsz misselni raid bossokon. Ha a statjaidat nézed játékon belül, ez a Melee fül alatt található. A hit rating átkonvertálódik melee és spell hit chance-re különböző rátákkal ( 4/6% jön a Precision talentből ). További hit rating csak a spelljeid és fehér sebzésű auto-attackjaid miss lehetőségét csökkenti, amíg el nem éred a spell hit capet ( 17% - Spell fül alatt látható ), amikortól a mérgeid már nem tudnak misselni raid bossokon. Innentől a hit rating csak az autoattack miss lehetőségét csökkenti, amíg el nem éred a 27%-ot ( Melee fül alatt látható ).
Az assasination rugók főként méreg sebzést csinálnak ( spell ), és általában addig reforgolnak hit ratingre, amíg el nem érik a spell hit capet. Onnantól a hit rating csak 0.75 EP-t ér, s így a leggyengébbnek számító stat.

Expertise
Expertise Cap
Gnómok691 (23)
Mindenki más781 (25)
A fenti táblázat megmutatja, mennyi expertise ratingre van szükség, hogy elérjük az expertise cap-et a dodge-ok elkerülésére. A statjainknál hiába mutat mást, az expertise érték nem ”csonkul”, minden egyes expertise rating csökkenti a támadásaid dodgolásának lehetőségét amíg el nem éred a capet. Ha egy combo pont generáló képességed dodgolódik ( Mutilate, Backstab, stb. ) vagy ha egy finisher, a képesség árának 80%-át visszakapod. Attól még, hogy az envenom dodgolódik, a buffot megkapod, az SnD-t viszont nem frissíti, így az is lehet, hogy külön kell újra feltenni. Ezektől azonban még nem válik az expertise a legértékesebb statok egyikévé, és így valószínűleg a legtöbb assa rugó nem fog expertise capre gearelni, kivéve ha a DPS ciklus stabilitásával vannak problémái. A gnómok az egyetlen faj, akiknek van dagger expertise, így értelemszerűen nekik kevesebb rating kell a caphez ( más fegyverekkel assasination talenten DPSelni értelmetlen ).

Mastery
Mastery a legértékesebb másodlagos stat a spell hit cap után, mivel a sebzésed több, mint 50%-át erősíti ( IP, DP, Envenom, Venomous Wounds talent ) azzal, hogy növeli a bonus sebzést a Potent Poisons -ből. Alapból a Potent Poisons 28%-kal növeli a mérgeid sebzését, és +3,5%-kal mindegy egyes mastery pontért ( 1 pont = 179,28 rating ). Ahogyan az expertise, a mastery is úgy dolgozik, hogy minden egyes mastery rating növeli a mérgeid sebzését.

Haste
A haste nemcsak az ütéseid gyorsaságát, hanem az energy regenerálódási rátát is növeli ( ami 10 energy/másodperc alaphelyzetben ). A haste értéke nem haladja meg a mastery értékét full BiS (Best in Slot) T12-ben, ahogy korábban is említettük a 4.2-es patchnél, így jobban megéri full mastery-re reforgolni, miután elértük a spell hit capet.

Crit
Crit egy meglehetősen gyenge stat assa rugóknak, mivel a sebzés nagyrésze spellből van ( mérgek ), ami 150%-os szorzóval critel a fizikai sebzés 200%-os szorzójával ellentétben. T12 2-es setbonusa növelni fogja kicsivel a crit értékét, de még így is az egyik leggyengébb másodlagos statnak fog számítani.

Set Bonusok
Most nézzük a set bonusok relatív értékét, és az esetleges játékstílus-változásokat, ha van ilyen.

Legendary setbonusok lsd. a linket.
  • [T13 2P] - A Tricks of the Trade használata után a következő 6 másodpercben minden képességed 20%-al kevesebb energybe kerül. (711 EP)
  • [T13 4P] - Növeli a Shadow Dance időtartamát 2 mp-el, az Adrenalin Rush időtartamát 2 mp-el, és a Vendetta időtartamát 9 mp-el. (388 EP)
Akárcsak a T12 4db-os bonusnál, cdre kell tolni a TotT-et a bonus maxos kihasználásához, ugyanakkor figyelni kell, ha 35% alatti Backstab fázisban capaljük az energyt, akkor továbbra is Mutilatet érdemes használni. A 4 db-os bonus megnöveli a Vendetta idejét 39 sec-re, igazából arra figyelni hogy ezt az időt maximálisan kihasználjuk proccokkal, trinketekkel, potival, stb.
  • [T12 2P] A melee critjeid +6% fire sebzést csinálnak 4 másodperc alatt. ( 400 EP )
  • [T12 4P] A tricksed most pluszban 25%-kal növeli az egyik random combat ratingedet 30 másodpercig. ( 400 EP )
Ahogy már korábban is említettük, a kettes set bonus növelini fogja a crit értékét, azonban még mindig az egyik leggyengébb másodlagos stat marad. Az ezáltal feltett debuff hasonlóan működik az Ignite -hoz, mivel ennél is minden critedért megkapod a teljes DoT sebzést. A 4-es set bonus a Mastery/Haste/Crit hármas közül fog választani úgy, hogy egyik sem lehet kétszer egymás után. Természetesen a trickset folyamatosan érdemes használni, hogy a teljes hasznát élvezhessük. A stat prioritás ezután is marad ugyanaz.
  • [T11 2P] Növeli a crit lehetőségét a Backstab, Mutilate és Sinister Strike képességeidnek 5%-kal. ( 300 EP )
  • [T11 4P] Minden melee auto-attackodnak van 1% esélye, hogy aktiválja a Deadly Scheme-et 15 secig, ami növeli a következő Eviscerate/Envenom képességed crit lehetőségét 100%-kal. ( 200 EP )
Mindkét set bonus elég passzív, mivel ugyanúgy fogsz játszani velük, mint ahogy nélkülük is játszanál. Bár általában nem kell ezzel számolni, limitált a hosszúsága a 4-es set bonus által nyújtott buffnak, így érdemes tolni egy Envenomot, mielőtt lejár. Érdemes megemlíteni a T10 kettes set bonust, ami bár elég jó, nem éri meg feláldozni 2 mostani itemet, hogy megtartsuk, mint ahogy tettük a T6-os set bonussal a WotLK első tierjében.

Gear
Fontos tudni a tőrökről, hogy a legjobb választás mindig lassú MH ( 1.8 speed ) és gyors OH ( 1.4 speed ). Ez azért van, mert nincs többé Focused Attacks vagy Dual-Wield Spec. Elfogadható lehet máshogy használni őket, ha nincs sok szerencsénk a dropokkal, de az ideális eset ugyanaz marad.

BiS gear
Helm - Blackfang Battleweave Helmet
Neck – Cameo of Terrible Memories
Shoulders - Underdweller's Spaulders
Back - Batwing Cloak
Chest - Blackfang Battleweave Tunic
Wrists - Shadow Wing Armbands
Belt - Belt of Flayed Skin
Legs - Blackfang Battleweave Legguards
Boots - Molten Blood Footpads
Ring 1 - Seal of Primordial Shadow
Ring 2 - Signet of Grasping Mouths
Trinket 1 - Wrath of Unchaining
Trinket 2 - Vial of Shadows
MH - Golad, Twilight of Aspects
OH - Tiriosh, Nightmare of Ages
Ranged - Razor Saronite Chip

Trinketek és EP értékeik
Wrath of Unchaining - 2678.65 EP
Vial of Shadows - 2464.12 EP
Wrath of Unchaining - 2452.01 EP
Starcatcher Compass - 2187.75 EP
Vial of Shadows - 2182.9 EP
Wrath of Unchaining - 2169.98 EP
Matrix Restabilizer - 1954.51 EP
Starcatcher Compass - 1937.92 EP
Vial of Shadows - 1934.37 EP
Hungerer - 1779.88 EP
Matrix Restabilizer - 1731.77 EP
Starcatcher Compass - 1717.44 EP
Kiroptyric Sigil - 1686.83 EP
Ancient Petrified Seed - 1577.81 EP
Hungerer - 1574.84 EP
Arrow of Time - 1562.72 EP
Prestor's Talisman of Machination - 1509.11 EP
Essence of the Cyclone - 1464.53 EP
Fluid Death - 1409.28 EP
Ancient Petrified Seed - 1397.23 EP
Ricket's Magnetic Fireball - 1259.41 EP
Prestor's Talisman of Machination - 1262.15 EP
Tia's Grace - 1249.03 EP
Key to the Endless Chamber - 1206.90 EP
Unheeded Warning - 1189.50 EP
Darkmoon Card: Hurricane - 1180.97 EP
Essence of the Cyclone - 1159.72 EP
Left Eye of Rajh - 1158.19 EP
Quicksilver Alchemist Stone - 1125.70 EP
Unsolvable Riddle - 1098.31 EP

Ezek az értékek különböző rátákkal változnak az idő elteltével, mivel van,amelyik use-os, procos, vagy stackelős buffot ad. Van egy régebbi, T11-es értékekkel dolgozó, átlag EP és idő grafikon , amit megnézve láthatjuk, hogy a különféle trinketek értéke hogyan változik egy harc alatt.


Reforge, Gemezés, Enchantolás

Reforge
Reforgolással egy másodlagos statot lecsökkenthetsz 40%-kal ( kerekítve ), és ugyanezt a mennyiséget egy olyan másodlagos stat formájában felrakhatod, ami még nincs az itemen. Ez teszi lehetővé, hogy a legerősebb statokra fókuszáljunk, és elkerüljük a cap túllépését bizonyos statokból.
Mindig a leggyengébb statot érdemes csökkenteni, és egy erősebb statból hozzáadni ami még nincs fent az itemen. Például [Wind Dancer’s Spaulders] , a crit és haste közül a crit a gyengébb stat. Ha a spell hit cap alatt vagy, akkor hitre érdemes reforgolni, ha azonban a spell hit cap fölött vagy, mastery-re érdemesebb.
Sárga hit cap elérésének elég egyszerűnek kell lennie. A következő legértékesebb stat amire reforgolni érdemes ismét a hit rating, de már a spell hit cap elérése a cél. Először is az összes olyan itemed, amin van crit ( leggyengébb stat ) és nincs hit rating, reforgold hitre. Mivel a spell hitnek is van capje, úgy érdemes reforgolni a geared, hogy a caphez legközelebb érj, és ne menj túl rajta sokkal. Amint megvan a spell hit cap, a gyengébb statokat innentől mastery ratingre kell reforgolni ( következő legjobb stat ).

Gemezés
Itt az assa rugók számára hasznos gemekről lesz szó ( némelyik csak azért van ott, hogy átérezzük a különbséget ). Az EP értékek BiS heroic T12 gearen alapulnak.

Piros Socket
[Delicate Queen's Garnet] - 50 Agility : 137.5 EP
[Delicate Inferno Ruby] – 40 Agility : 110 EP
[Precise Queen's Garnet] - 50 Expertise : 60 EP
[Precise Inferno Ruby] – 40 Expertise Rating : 56 EP

Sárga Socket
[Adept Lava Coral] - 25 Agility/25 Mastery Rating : 109.3
[Deft Lava Coral] - 25 Agility/25 Haste Rating : 103.8
[Adept Ember Topaz] – 20 Agi/20 Mastery Rating : 100 EP
[Deft Ember Topaz] – 20 Agi/20 Haste Rating : 83 EP

Kék Socket
[Glinting Shadow Spinel] - 25 Agility/25 Hit Rating : 111.8 EP*
[Glinting Shadow Spinel] - 25 Agility/25 Hit Rating : 90.5 EP**
[Glinting Demonseye] – 20 Agi/20 Hit Rating : 89.4 EP*
[Glinting Demonseye] – 20 Agi/20 Hit Rating : 72.4 EP**
*spell hit cap alatt
**spell hit cap felett

Általában érdemes kihasználni az összes agility bonus-os socketet ( [Adept Lava Coral] sárga socketbe és [Glinting Shadow Spinel] kék socketbe ), ahol pedig nem agility a socket bonus, oda pedig [Delicate Queen's Garnet] -t kell tenni. Ha biztosra akarsz menni, számoldd ki magadnak az EP értékeket. Például [Wind Dancer’s Legguards] -nál, sárga és kék socket van, és 20 Agility a socket bonus. [Adept Lava Coral] és [Glinting Shadow Spinel] összesen ad 25+25+20=70 Agility-t, 25 Mastery Ratinget és 25 Hit Ratinget. Ha spell hit cap alatt vagyunk, a total EP értékek így jönnek ki:
70(2.75) + 25(1.62) + 25(1.72) = 276.0 EP
És ha úgy döntünk, hogy két [Delicate Queen's Garnet] -t teszünk? Összesen 50+50=100 Agility ( így nincs socket bonus ):
100(2.7) = 275.0 EP
Tehát ebben az esetben, spell hit cap alatt jobban megéri a socketbe illő gemeket tenni. Ha újraszámoljuk spell hit cap fölötti értékekkel, socketbe illő gemekkel csak 276.0 EP -t kapunk, kevesebbet, mintha két [Delicate Queen's Garnet] -t tettünk volna. Érdemes azért mindig utánaszámolni.

Meta-Gemek
[Agile Shadowspirit Diamond] a legpreferáltabb meta-gem, és 3 piros gemre van hozzá szükség ( ebbe bele van számolva a narancssárga és lila gem is ).


Enchantok
Head: 60 Agi/35 Haste [Arcanum of the Ramkahen] ( Revered kell hozzá Ramkahen-nel )
Back: 65 Crit [Enchant Cloak – Greater Critical Strike] T12 4-es set bonussal jobban jön ki, mint [Scroll of Enchant Cloak – Major Agility] , érdemes megnézi Shadowcraft -on nélküle
Shoulder: 50 Agility/25 Mastery [Greater Inscription of Shattered Crystal] ( Exalted Therazane-nel )
Chest: 20 All Stat [Enchant Chest – Peerless Stats]
Bracer: 50 Agility [Enchant Bracer – Agility]
Gloves: 65 Mastery [Enchanting Gloves – Greater Mastery]
Legs: 190 AP/55 Crit [Dragonscale Leg Armor]
Feet: 35 Agility [Enchant Boots – Major Agility]
Belt: Extra Socket [Ebonsteel Belt Buckle] , amibe érdemes [Delicate Inferno Ruby] -t tenni
MH: 1000 AP proc [Enchant Weapon – Landslide] *
OH: 1000 AP proc [Enchant Weapon – Landslide] *

*Mivel a Landslide Enchant elég drága, egy másik lehetőség,hogy [Enchant Weapon – Hurricane] -t tegyünk mindkét fegyverre. Nem sokkal lemaradva mögötte van egy olyan lehetőség is, hogy MH-ra Hurricane, és OH-ra [Enchant Weapon – Avalanche] , amely mögött van nemsokkal ez a kettő felcserélve ( MH – Avalanche, OH – Hurricane ). Dupla Avalanche enchant már jóval a dupla Hurricane mögött van.

Consumables
Flask: [Flask of the Winds]
Potion: [Potion of the Tol’vir]
Food: [Skewered Eel] / [Fortune Cookie] / [Seafood Magnifique Feast]
Az új ”feast” mostmár ugyanúgy agility-t ad, mint az agility-s kaja ( 90 Agility ) AP helyett, így élvezheted mások kemény munkájának gyümölcsét.
Egy fontos tudnivaló a Potion of Tol’vir-ről ( és az összes jelenlegi potiról ), hogy mostmár 25 másodpercig tartanak 15 helyett. Tehát érdemes akkor elhasználni, ha van 25 másodperced szabadon a bosson, társítva a többi DPS növeli buffoddal és procokkal.
Úgy is lehet csinálni, hogy pont mielőtt combatba kerülnél, használod el a potit, így kettőt fogsz tudni használni egy harc alatt. Nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy ezt a combatba kerüléshez minnél közelebb kell elhasználni, nem csak azért, hogy a buff egészét ki tudjuk használni, hanem azért is, mert a poti elhasználása kivesz stealthből és elindítja az overkill buffot.

Makrók
Az autoattack fenntartásához két nagyon hasznos makró, ezek lényege, hogy ha nincs elég energy a képesség használatához, akkor is elindítják az autoattackot:
#showtooltip
/startattack
/cast Mutilate

#showtooltip
/startattack
/cast Backstab

A legtöbb rugó könnyebbnek találja macroval használni a TotT-t, mivel így nem kell targetet váltanod, és tudod tovább ütni a mostani targeted.
#showtooltip
/cast [@focus] Tricks of the Trade
Ezzel a focus targetednek adsz TotT-t.

#showtooltip
/cast [@targettarget] Tricks of the Trade
Ezzel a targeted targetének adsz TotT-t ( ami remélhetőleg tank, de a bossok sokszor mást is targetelnek ).

#showtooltip
/cast [@<játékos neve>] Tricks of the Trade
Ezzel egy konkrét játékosra teheted, a neve megadásával.

Mivel a FoK-ot csak dobó fegyverrel lehet használni, és nem minden esetben épp a dobó fegyver a legjobb az adott slotra, ezért makróval meg lehet oldani, hogy csak FoK idejére legyen equip-elve a thrown fegyver.
#showtooltip Fan of Knives
/startattack
/equip <dobófegyver neve>
/cast Fan of Knives

Majd AoE után a jobb ranged fegyver visszaváltása:
#showtooltip Mutilate
/startattack
/equip <jobb ranged fegyver neve>
/cast Mutilate

Hasznos linkek

Shadowcraft
Elitist Jerks fórum - általános kérdések a raideléssel kapcsolatban
Elitist Jerks fórum – tippek trükkök a T11 bossokhoz
Elitist Jerks fórum – tippek trükkök a T12 bossokhoz
Elitist Jerks fórum – tippek trükkök a T13 bossokhoz
Shadowpanther – ez sokkal inkább pvp jellegű oldal, de megtalálhatóak a PVE dolgok is, itemek pl. EP alapján rangsorolva, talentek, glyphek, lvling guide-ok stb.
Tippek, trükkök T12 bossokhoz magyarul
Tippek, trükkök T13 bossokhoz magyarul
Fangs of the Father - Rogue legendary daggers - magyar leírás a fegyverekről és a questchainről
GuildOx másnéven LootRank - jól beállított EP értékekkel egész jól szűri a használható lootokat.
Egy újabb, most kifforóban lévő guide 4.2 -höz angolul

Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: Rickysultan. Indoklás: 4.3 update

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 2 hónapja #11221

A teljesség igénye nélkül a Assassination Rogue Guide, lvl 85.
Érvényesség: 5.0.4

Elöljáróban:
A következő leírást a hamarosan beüzemeltetni kívánt blogomról másoltam át, és csak az alapvető, és fontosnak tartott összefoglalást tartalmazza.
A talentek, és a glyphek is, most már nem kötődnek annyira a választott specializálódáshoz. (Pár kivétellel.)

Talent:






Ami fontos:
Subterfuge
Preparation

Glyphek:


Ami specifikus:
Glyph of Vendetta

Ami hasznos:
Glyph of Expose Armor
Glyph of Debilitation


Assassination



...az orgyilkos
_________________________________________________________________________________
Kombó pont épító képességek:
Mutilate
Dispatch (Ha a célpont 35% alatt van, illetve ha beproccol a Blindside képesség)
*********************************************************************************


Befejező lépések:
Slice and Dice (Legfontosabb, mert a legkönnyebben fenntartható, ha Envenommal frissítjük.)
Rupture (Az energia-regen képesség miatt is fontos sebzés.)
Envenom (Méreg sebzés, plusz frissül a Slice and Dice tőle. Akár 1 CP -tal is el lehet költeni, amennyiben lejárna 1-2 mp -en belül a SnD.)
*********************************************************************************


Rotáció:

1., A kezdés:
Pre-poti, majd STEALTH.[/ol]
Tricks of the Trade.[/ol]
Ambush amennyiszer csak lehet, általában ez 2-3 -t fog jelenteni.[/ol]
Rupture (Orkok, Blood Fury-t bekapcsolják előtte a plusz Attack Power miatt!)[/ol]
Mutilate[/ol]
Slice and Dice (Elég ezzel a 2-3 CP -tal, hiszen Envenommal majd befrissítjük 5 CP-ra...)[/ol]
Mutilate[/ol]
Envenom (Nehogy leesen ez a kezdeti rövid SnD.)És jöhet az alap rotáció.[/ol]


2., Alap rotáció:
Mutilate (Dispatch helyette, ha a célpont élete 35% alá esik le.)[/ol]
Blindside procc esetében Dispatch.[/ol]
Envenom 4-5 CP esetében. (Kivéve, ha lejárna a SnD, amikor is mindegy mennyi CP -tal, de be kell frissíteni azt, egy Envenommal.)[/ol]
Rupture annyi CP -tal amennyi éppen van, mielőtt lejárna a buff.[/ol]


3., Cooldownok:
Vendetta: Olyan helyzetekben, amikor csak nincs rajta cooldown, és a célpontnak elég sok élete van ahhoz, hogy ki lehessen használni ezt a képességet.[/ol]
Vanish: Használjuk amikor, csak jónak érezzük. Elsősorban akkor ajánlott amikor szükségünk van egy kis felpörgésre, esetleg hirtelen Burst -re. Stealth -ból a Subterfugetalent miatt megint (akár csak kezdéskor) lehetőségünk lesz 2-3 Ambush elköltésére zsinórban. A Preparation talentnek köszönhetően pedig bármikor le tudjuk a CD -jét nullázni, és újra kiélvezni a Stealth -ből indítás előnyét.[/ol]


4., AoE sebzés:
Fontos: A Fan of Knives AoE képesség, most 1 CP -t is biztosít, amennyiben az aktív célpont sérül belőle. Ezeket a CP -kat, a Crimson Tempest (befejező lépés) -el el tudjuk költeni, amely egy egyedülálló AoE "finishing move"!!!

Tucatnyi vagy annál nagyobb csoport esetén, használandó:
Fan of Knives (Amíg fel nem megy az aktív célponton az 5 CP -t.)
Crimson Tempest (5 CP -el.)

*********************************************************************************

Stat prioritások:
    Agility
    Hit és Expertise Rating ( 7.5% )
    Mastery Rating
    Haste és Crit Rating
*********************************************************************************

Méreg:

Deadly Poison
*********************************************************************************

Utolsó szerkesztés: 12 éve 2 hónapja Írta: Adorján.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 2 hónapja #11249

Csak nálam bugos assassination speccen a Vanish?

Amikor azon a speccen használom, akkor nem ugrik elő a Stealth-actionBar, csak pár secre (2-3) rá. Állandóan ezt csinálja (nem FPS gond), viszont Sub-on meg semmi gondja. Lehet ez csak addon függő? Találkozott már vki ezzel a problémával? (Egyébként Elvui -t használok.)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 2 hónapja #11255

Adorján írta: Csak nálam bugos assassination speccen a Vanish?

Amikor azon a speccen használom, akkor nem ugrik elő a Stealth-actionBar, csak pár secre (2-3) rá. Állandóan ezt csinálja (nem FPS gond), viszont Sub-on meg semmi gondja. Lehet ez csak addon függő? Találkozott már vki ezzel a problémával? (Egyébként Elvui -t használok.)

Szerintem addon lesz. Nekem alap blizzardos action bar ui-m van és semmi hasonlót nem tapasztaltam.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14897

Pár érdekességet leírnék főleg a gearelődést segítve 5.2-ben, mert mindig nekifutok a leírás updatelésének elméleti szinten, de aztán gyakorlatilag nem jut rá idő, de van pár dolog ami izgalmasan hangozhat.Előre bocsátanám, hogy a következő dolgok mind BiS (mind t14 és mind t15 hc) gearben számolt EP értékeken alapulnak, ezt figyelembe kell venni, mindazonáltal szerintem állnak a dolgok normal t14 és normal t15 szintjén is, lévén valaki lehet csak normal raidből tud BiSt összekaparni, de lehet valaki csak lfrből.

Szóval az első érdekesség, hogy a t15 2-es setbonus gyengébbnek bizonyul még a t14 2-es bonusnál is. Ez valójában azt jelenti, hogy pl normal t14 4-es setbonust nem éri meg cserélni 2-es t15re, csak ha t15 4-es bonust ki tud pakolni az ember. T14 2-es már elgondolkodtató normal-normal csere esetén. De pl aki rendelkezik t14hc 2-es bonussal, ne adj isten upgradelt itemekből, ott biztos hogy nem éri meg váltani t15 normal 2-esre, mert a statok nem hoznak akkora különbséget hogy behozzák a t15 setbonus gyengeségét.A t15 setből a fejest kell kihagyni helyette Jin'Rokh dob egy fejfedőt ami teljesen jó, mindaddig míg Ra-den ki nem dobja a 3 red socketes chestet, mert ebben az esetben a chestet kell kidobni.

Úgy tűnik offhand téren se túl egyértelműek a dolgok, nagyon úgy tűnik, hogy a [Spiritsever] (hc 2/2 upgradelt) tőr offhandben egészen addig megtartandó, míg ki nem esik a Fyn's Flickering Dagger (vagy valami másik t15 tőr) hc verziója. A legendary gem miatt elég sokáig kihúzza a tőr amit Lei Shi csak pár szerencsés kiválasztottnak volt hajlandó dobni. :PA stat súlyokban is elég komoly változás tapasztalható, úgy fest hogy ha valaki rendelkezik 2 rppm trinkettel, akkor a haste erősebb stat lesz mint a mastery, a BiS t15hc gearben ez számszerűsítve annyit jelent, hogy 1 ap=1EP, a mastery súlya 1.171, a haste súlya 1.385, az agi súlya 2.720, az exp 1.162, a crit 1.154 lesz. És igen az expertise is egyre haszontalanabb stat lesz, cataclysmben volt, főleg FL idején mikor az assa rugóknak konkrétan ha lehetett 0/0 exp-ük volt és az volt a királyság...

Trinketeket csak bemásolom, hogy mindenki ki tudja bogarászni magának mi a nyerő, az biztos hogy a darkmoon trinket az olyan lfrezgető casualoknak mint én még mindig nagyon király trinket, Jin'Rokh trinketje (20 secen keresztül van fent, 2 secenként növelve az agit) elég ratyi, sokkal használhatóbb a Bad Juju illetve a Talisman of Bloodlust, de a repus trinket is nagyon jó, ha valaki tud mit kezdeni azzal a rengeteg Hit-el, és akkor itt a lista EP értékekkel:

[Talisman of Bloodlust] (Heroic) - 7571.3
[Bad Juju] (Heroic Thunderforged) - 7289.1
[Talisman of Bloodlust] (Normal Thunderforged) - 709937
[Bad Juju] (Heroic) - 6890.7
[Talisman of Bloodlust] (Normal) - 6716.6
[Bad Juju] (Normal Thunderforged) - 6452.7
[Bad Juju] (Normal) - 6097.6
[Bottle of Infinite Stars] (Heroic 2/2) - 5939.4
[Vicious Talisman of the Shado-Pan Assault] (Reputation) - 5758.5
[Rune of Re-Origination] (Heroic) - 5721.4
[Talisman of Bloodlust] (Raid Finder) - 5594.0
[Bottle of Infinite Stars] (Heroic 0/2) - 5560.4
[Rune of Re-Origination] (Normal Thunderforged) - 5439.5
[Terror in the Mists] (Heroic 2/2) - 5419.8
[Bottle of Infinite Stars] (Normal 2/2) - 5374.0
[Renataki's Soul Charm] (Heroic Thunderforged) - 5315.5
[Rune of Re-Origination] (Normal) - 5211.3
[Bad Juju] (Raid Finder) - 5056.9
[Renataki's Soul Charm] (Heroic) - 5032.7
[Terror in the Mists] (Heroic 0/2) - 4995.0
[Relic of Xuen] (Darkmoon 2/2) - 4953.1
[Bottle of Infinite Stars] (Normal) - 4922.1
[Renataki's Soul Charm] (Normal Thunderforged) - 4722.4
[Relic of Xuen] (Darkmoon 0/2) - 4581.5
[Rune of Re-Origination] (Raid Finder) - 4542.7
[Renataki's Soul Charm] (Normal) - 4470.6

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Bernatella

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14945

Igen Én is ezekkel szembesültem, de egy észrevételem van.

A setbonuszos dologból szerintem kifelejtetted, hogy annak az értéke önmagában értendő, azaz nincs benne a cucc statjainak súlya. (Szerk.: Ok, nem felejtetted ki!, de szerintem önmagában akkor sincs így. :D) Már csak azért is, mert pl nekem is (normal T14 4-es set) megérte megbontani a 4es bonuszt, mert még ha nem is sok, de DPS+t hozott ki a shadowcraft miután lecseréltem az itemet egy 522-esre (chestet). Ráadásul nem is a normal T15-ösre.

Nos ugye ez azért nem minden esetben van így, de hogy ellenőrizni azért kell, az biztos. És amikor megnéztem hogy 2 T15 normal itemeket cserélek be, akkor is (különböző) +DPS jött ki, de sosem ment alá.

Na eszembe jutott még egy dolog. A talent. Ahogy néztem a simulationcrafton is a combat jobban végzett mint az Assa. Számomra ez kissé meglepetés volt (ugye ott BiS itemekkel számol). Sőt. Ellenőriztem shadowcrafttel és ott is hasonló jött ki a BiS cuccok normal (még csak nem is thunderforged) verziója esetében is. Kb. 10Ks különbség.

Amit még ehhez hozzáfűznék az annyi, hogy például egy nagyszerű "loot-forrás" a DarkAnimus bossa. Ő elég sok BiS cuccod dobhat, amiből egyik a token is, meg ugye ott a 2 mace (ideális bonuszrollra). Megnéztem a mostani gearemmel a DPSeket Assa specen (seven star dagger HC + 2update -> mainHandben), meg a Combat speccen (említett mace LFR-es verziója MH-ben). Az eredmény mindössze 4K-s DPS különbség (az assa javára) ami már inkább bosszantó, így "váltottam" is. Ha megnézzük a loottáblát akkor nem is éri meg (szerintem) a "kevés" dagger lootra apellálni, inkább a mace-k, axe-ok, valamint a fist weapanokre. (Úgy, hogy a spiritsever tényleg nagyon tuti offhandnek, még a normal verziója is, a legendary gem miatt.)

És ezt azért is így gondolom, mert a Blizz volt kedves megoldani a "problémát", hogy most már nem lootolhatsz LFR-ből, vagy plusz dobásból nem neked való fegyvert Assa specen, azaz nem-daggert. "Köszönjük". :D Szóval a "majd cserélek ha esik vmi használható" taktika nem fog bejönni, pedig Én arra apelláltam. :(
(Persze ezt orvosolhatja egy talent-csere bonusz roll előtt. De nekem van az a furcsa érzésem, melyet sokan vitattak már, hogy "loot-meghatározáskor" figyeli valamennyire a raid talentjeit, ami persze csak spekuláció, de személyes észrevételem hogy ez bizony így van, talán vmi súlyok képeben, de ott kell lennie, mint a fekete anyagnak az Univerzumban. :D :D :D. Na jó gyenge hasonlat volt, csak érzékeltetni akartam mennyire hiszek benne. :) )

Utolsó szerkesztés: 11 éve 7 hónapja Írta: Adorján.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14946

Hát a combat az most elég érdekes. Én patchel átváltottam mert kíváncsi voltam rá, volt hc fegyver volt leg. gemes offhand míg assaba nem, közel 6k hastet bírtam összekaparni, de azt kell mondjam pár hét után sírva menekültem vissza assara, abszolut nem volt meggyőző nekem a combat, iszonyat burstot lenyomott de mikor cd-kre vártál és üresjárat volt akkor valami borzalom. És egyébként nekem az volt az érzésem assaval jobb dps is jött ki, igaz csak guildes lfrezés nálam a mérce. Nekem combattal kapcsolatban megint azaz érzésem, hogy kell neki az ilvl és csak közel BiS gearben veszi fel a versenyt assaval, hc BiSben pedig megelőzi, és szerintem ennek egyik oka a rppm trinketek lesznek a BiS gearben, amik a közel 8-9-10k haste miatt elég sűrűn proccolgatnak...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14947

Igen ez teljes mértékben így van.

Szóval patch kijövetele még önmagában nem indokolja a spec váltást. Ez így van. Én is sokáig maradtam még assa, és sokkalta jobb volt. Igaz. Kellet pár loot, míg megtehettem az "átváltást". 7K+ Hastem van most de érzem hogy ebből még sok sok kell :D.
(no meg a 2 trinket normal verziója)

Amire Én gondolok az inkább az, hogy ha raidekre jár az ember, jobb ha szem előtt tartja, hogy milyen lootok is kellenek neki. Vagyis mihez gyűjti inkább a geart.

Na most itt van még egy érdekes dolog. A dupla rppm trinketek, amit említettél. Azokkal az a helyzet, hogy elsősorban ezek miatt még az assa speccen is ezek megléte esetében átveszi idővel (elegendő BiS gear esetében, és itt most mindegy hogy normal vagy HC BiS okról beszélgetünk, kinek mi a célja ugye) a haste a mastery helyet a prioritási sorrendben a helyet, mert egyszerűen megéri.


Ezek alapján meg a következőt tudom ajánlani a rugóknak
:

Assa speccen raidek mindaddig, míg ki nem esik elegendő "Combat gear" (sokkal fontosabbak a trinketek / fegyók természetesen). Eközben a beérkező (elsősorban) "combat ruhadarabok" általában még úgy is meghozzák a DPS növekedést. És amikor megéri átállni, rögtön megtenni ezt.

Addig is lehet tenni az ügy érdekében. Pl.: LFR-ekre, vagy farmolós Normal bossokra Combat speccen megy bele a harcba az ember vállalva, hogy igencsak visszaeshet a DPS-e, de farm bossokról lévén szó, talán kevésbe fontos h Ő top-dps legyen az adott fighton. Azokra a bossokra dob ami számára fontosabb (pl. a kigyós bossra nem, helyette máshol). [Pl. ami combat fegyót dob, az kivétel nélkül tokent is, míg daggernél ez úgy alakul, hogy 1 Boss igen 1 pedig (ami a BiS dagger) nem dobhat tokent fegyver mellett.]

Szóval mérgezés helyett éljen inkább a darálás! xD
És akkor a BiS itemek:Assa
elitistjerks.com/f78/t130892-assassination_mists/#Best_in_Slot
Combat
elitistjerks.com/f78/t132417-5_2_combat_...ad_yet/#Best_in_Slot
(Ugye, ezen kombók vannak a Shadowcraftban is.)

Szerk.:
Egy kis példa:
(Bocsi Yocto hogy felhozlak, csak jó példa vagy, mert Én kicsit veszítettem még perpill az átállással, de csak minimálisat :D)

Ha megnézed Yocto gearjét neki nincs még meg mind2 BiS trinket, viszont van T15 2es bonusza, meg pár egyéb 522 lootja. A MH-ben egy HC Seven Star dagger Assa specen.
Na most ha a HC fegyót lecseréljük egy LFR(!) mace-re (Hand of dark Animus), akkor a talentváltással, reforgegal és a gemeléssel +4K-s lehet kihozni, ami csak nőni fog idővel (sőt ha a leggyengébb LFR combat fegyót rakod be akkor is 3K+).

Vagyis neki teljesen ideális lenne, hogy pl. fut hetente egy LFR-t bármilyen combat fegyóért, amíg nincs jobb. Amint esik normal avagy bármi használható már át is állhat, és az elkövetkező lootok még tovább emelik az előnyt, míg el nem éri BiS értéket.

Szóval hétről hétre nőne a DPSe, ráadásul ez olyan irányba menne, amelyből a maximum hozható ki. (No már a számok alapján.)

Utolsó szerkesztés: 11 éve 7 hónapja Írta: Adorján. Indoklás: példa

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14949

Érvényes: 2013.04.05.

Tartalomjegyzék
Előszó
Talentek és glyphek

  • Talentek
  • Glyphek
Rotáció
  • Mérgek
  • Nyitás
  • Single-target
  • Multi-target
  • Cooldown-ok
Stat priorítások
Best In Slot
Enchantok
Gemek
Raid kellékek

Előszó
Üdvözlök mindenkit az Assassination Rogue Guideon. Szolgáljon segítségül ez a leírás minden Roguenak.

Forrásként meg kell jelölnöm pár nagyon hasznos oldal, amik alapján ez a leírás is készült. Látogatásuk erősen ajánlott. Az Assák nagyon jó single-targetes DPSek, és jól használhatók multi-targetes fightokon is.

Talentek és glyphek
Talentek
  • LvL 15 - Shadow Focus (DPS miatt)
  • LvL 30 - Semmi DPS növelő.
  • LvL 45 - Leeching Poison (elvileg proccoltad más képességeket - DPS boost). Elusiveness bizonyos fightokon, ahol a raid DMG megköveteli.
  • LvL 60 - Shadowstep biztosítja a legjobb mobilitást.
  • LvL 75 - Semmi DPS növelő.
  • LvL 90 - Anticipation alapvetően. (Amennyiben a fight megkövetteli a sok targetváltás, add-ölést akkor a Marked for Death.)
Glyphek
Glyph of Vendetta az egyetlen fontos glyph.


Rotáció
Mérgek
  • Lethal poison: Deadly poison minden esetben!
  • Nonlethal poison: Leeching poison alapvetően, illetve ha a fight mást követel akkor értelemszerűen csere arra.
Nyitás
Pull elött prepoti, majd TricksOfTrade a pulloló tankra (fontos, mert eléggé nagy tud lenni a burst...).
Pull pillanatában Shadowstep (amennyiben ki van rakva...), Ambush + Muti + Muti, majd Rupture és SnD.

Single-target
35% HP fölött: Mutilate-el CP gyűjtés 5CP-ig, majd Envenom (SnD-t is frissít). Rupture-t 100%-osan fenn kell tartani!

35% HP alatt: Dispatch-el CP gyűjtés 5CP-ig, majd Envenom (SnD-t is frissít). Rupture-t 100%-osan fenn kell tartani!

Multi-target
Fan of Knives-el CP építés és Rupture fenntartása 3 különböző addon, körülbelűl 3CP-vel. Envenommal SnD frissítés más-más addokon.

Kis HP-jú addok esetében: FoK mint CP építő és Crimson Tempest mint FinishingMove.

Cooldown-ok

Vendetta-t és ShadowBlades-t érdemes egyszerre használni, ha a fight engedi, de alapesetben CD-re kell nyomni (nyitás után rögtön).

Vanish-t CD-re kell használni, Ambush-sal nyitni stealhből és Preparationnal frissíteni a Vanish CD-jét, amint lehet (nyitás után ez is használandó). (Ha nincs sok idő mire visszajön a Vanish, akkor értelemszerűen meg kell várni, és csak utána kell újraaktíválni a Vanisht vele.)


Stat priorítások

Agility >> Hit rating (7.5 - 2550) >> Expertise rating (7.5 - 2550) >> Mastery >> Haste >> Crit.

Ugyanakkor a (beszerzendő) trinketek miatt ez a mostani T15 HC gearben változik a következők szerint.

Agi
2.720

Yellow hit

2.195

Haste

1.385

Mastery

1.171

Expertise

1.162

Crit
1.154

White hit

0.732


Best in Slot
Helm
[Nine-Tailed Helmet]

Neck
[Quadra-Head Brooch]

Shoulders
[Nine-Tailed Spaulders]

Back
[Grey Wind Mistcloak]

Chest
[Chestguard of Coruscating Blades]

Wrists
Bindings of Multiplicative Strikes HC TF (Link Coming Soon)

Gloves
[Nine-Tailed Gloves]

Belt
[Strap of Murderous Strikes]

Legs
[Nine-Tailed Legguards]

Boots
[Twist-Toe Tabi]

Ring 1
[Sign of the Bloodied God]

Ring 2
[Ra-den's Swift Seal]

Trinket 1
Talisman of Bloodlust HC TF (Link Coming Soon)

Trinket 2
Bad Juju HC TF (Link Coming Soon)

MH
Megaera's Poisoned Fang HC TF (Link Coming Soon)

OH
Fyn's Flickering Dagger HC TF (Link Coming Soon)


Enchantok
Shoulders
Greater Tiger Claw Inscription / Secret Tiger Claw Inscription (Inscription)
+200 Agility, +100 Crit / + 520 Agility, +100 Crit

Cloak
Accuracy / Superior Critical Strike / Swordguard Embroidery (Tailoring)
+180 Hit / +180 Crit / Chance to proc 4000 AP

Chest
Glorious Stats
+80 to all primary stats

Wrist
Greater Agility * / Agility (Leatherworking)
+180 Agility / +500 Agility

Hands
Superior Mastery
+170 Mastery

Waist
Living Steel Belt Buckle
Adds a prismatic gem socket.

Legs
Shadowleather Leg Armor
+285 Agility, +165 Crit

Feet
Blurred Speed
+140 Agility, +8% Movespeed

Ring 1
Greater Agility (Enchanting)
+160 Agility

Ring 2
Greater Agility (Enchanting)
+160 Agility

Main Hand
Dancing Steel
Chance to proc 1650 Agility.

Off Hand
Dancing Steel
Chance to proc 1650 Agility.

Gemek
Legendary Meta
Capacitive Primal Diamond
+324 Crit Rating & Chance on striking with a melee attack to gain Capacitance. At 5 stacks, fires a Lightning Strike, which deals [280 + 75% AP] Nature damage

Meta
Agile Primal Diamond
+216 Agility, +3% Critical Damage

Red
Delicate Primodial Ruby
+160 Agility

Yellow
Adept Vermilion Onyx
+80 Agility, +160 Mastery

Blue
Glinting Imperial Amethyst
+80 Agility, + 160 Hit

Prismatic
Delicate Primodial Ruby
+160 Agility

Sha-Touched
Crystallized Dread
+500 Agility

Raid kellékek
Flask: Flask of the Spring Blossoms
Food: Sea Mist Rice Noodles
Potion: Virmen’s Bite

Utolsó szerkesztés: 11 éve 7 hónapja Írta: Adorján.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Rickysultan

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26319

Rickysultan írta: Hát bocsi hogy beleugatok (max nem foglalkoztok velem), de szerintem egyik opener se az igazi, mindegyik hagy némi kívánnivalót maga után.
Íme az enyém:
- stealthből indulunk, prepoti
- (shs ha kell) garr
- rup (igen 1cp-s rup, kapsz energyt a köv mpekben, plusz felteszel magadra egy elabo buffot, ezt többet nem írom le de mindegyik finisher után megkapod elbao-t ami így szinte teljes opener alatt végig fent lesz...)
- muti
- vendetta (előző mutival lekerülsz gyak 0 energyre, így vendetta energy töltése itt megy kárba legkevésbé, nálatok kb 40-50 energy kuka vendettánál)
- muti (ha nem jutsz el 5-6 cpig, akkor mégegyszer)
- vanish -> rup
- exsang
- muti 5-6 cpig
- envenom
- kingsbane (előző envenomnak hála van envenom buffod, amivel szépen tápolod kingsbanet, aminek a dotja ugye minden poison applikáció után növekszik)
- muti 5-6 cpig
- energy pool -> rup -> garr
- aztán lehet venni egy mély levegőt és elkezdeni rendesen tolni a rotát... Ha van bl nyitáskor, akkor lehet pool helyett befér még egy envenom amivel tovább lehet tápolni kingsbanet

Nem egy könnyű opener, és könnyű belehibázni, de ha hibátlanul lehozza az ember ezt a pár mp-et nagyot lehet szakítani. Remélem nem hagytam ki semmit, ha igen majd Hombre kijavít. :)

Smasszer írta: Hat a nyito rupture-t en nem eroltetem. Igy ezzel kb 2 mpvel elobb megy fel a rupture (logok alapjan nekem 3-4 kozott szokott), ami alatt kb 1et tud tikkelni, ami talan esetleg ha szerencsed van 1-szer procol enerdzsit. A Vendettaban tok igazad van, speciel nem is tudtam, hogy enerdzsit ad, az envenomot meg elfelejtettem, de ja az kell. Mondjuk az speciel eleg hangyanyi kulonbseg, sajnos a kingsbane nagyon kicsit sebez ahhoz, hogy ennek erdemi jelentossege legyen. A vegen a garrote-ot instant visszateszem, ha lejart cdje, rupture-el meg kell varni, amig lejar az elozo, kulonben felulcsapja a gyengebb az erosebbet, es az utolso 1-2 tikk elveszik.

De a Vendatta miatt mar megerte postolnod, ma is tanultam valamit. :) Szerintem amugy nagysagrendekkel konnyebb mint az elozo kontentes sub opener, raadasul ott ha pullnal a boss kiment melee rangebol, lejart a subterfuge es ment a kukaba az egesz. Szoval jo ez. :) Mindenesetre ezt lehet, hogy valami rogue theorycraft topicban kellene folytatni. :D

Nah akkor folyt köv itt, legalább feléled a topic. Szerintem első körben tegyünk tisztába pár dolgot:
Venomous Wounds  generates 10 Energy when your abilities deal bleed damage to a target. - Igen 10-et, mert venom rush talentelve van, remélhetőleg. És nem esély van rá hogy adjon, hanem fixen ad, amikor tickel egy vérzés, ha garr és rup fent van és úgy vesszük egyszerre tickelnek akkor 20 energy jön, ha csak egyik akkor 10. 
Elaborate Planning  grants 15% damage for 5 seconds after using a finishing move. - Azaz bármilyen finishert tolsz akkor utána kapsz 15% dmg buffot 5 secre, teljesen mindegy hogy 1 vagy 6 cp-s az a finisher. Remélhetőleg ez is ki van talentelve.
When you refresh   Rupture  before it expires, the duration that was left is added to the new   Rupture  DoT, up to a maximum of 30% of the original duration. You can safely refresh a 5 Combo Point   Rupture  when it has 7.2 seconds or less remaining.   Deeper Stratagem  allows for 6 Combo Point   Rupture s which last 28 seconds. 6 Combo Point   Rupture s can be refreshed safely when they have 8.4 seconds or less remaining.
Magyarán, ha kevesebb mint 30% van vissza előző rup-ból nyugodtan ráfrissíthetsz, hozzáadódik az új, nem felülírja.

Nah és akkor ezek tudatában akkor részletesebben az opener amit leírtam. A nyitó rupnak, nem is az a lényege hogy több energyt ad, ez csak mellékes jó, hanem hogy kapsz 15% dmg buffot, és meglepi, ez a 15% dmg buff, ha mákod van critel és 2 mutiból megvan a következő rupra való cp, akkor még hatni fog a vanishes vendettas rupra is amit aztán exsang-al lepörgetsz mint a villám.
Az hogy a kingsbane nagyon kcisit sebez, az egy dolog, attól még ki kell használni ami a classban rejlik, és bizony akkor hozod le max dmg-el ha mindig csak és kizárólag úgy lövöd el, hogy van envenom buffod, akkor még ideálisabb, ha kingsbane alatt 2x is tudsz envenomot tolni.
Hasonló a helyzet a garr-al. Csak is úgy érdemes felrakni, ha van elabo buffod, helló, 15% dmg buff... Nem kell órákat várnod buffra, bármikor amikor tolsz finishert, mindig utána tedd fel garr-t. Legtöbb esetben egyébként úgy jön ki, hogy mielőtt eltolod a finishert, pool-olsz 2-3 secig, finisher betol, ha kell garr, és utána mehet muti vagy ami kell, és azért is jó pool-olni finisher előtt, mert így 5 secig utána bármit tolsz 15% dmg-et kap, legtöbbször ez a muti lesz.

Egy jó dps 1% dmg pluszért is eladja a lelkét, pláne ha mythicben akar raidelni, és itt azért szerintem nem 1% dmg plusz jön össze. Jöhet a cáfolat. :P :)

Utolsó szerkesztés: 8 éve 1 hónapja Írta: Rickysultan.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26320

Az 1%ban igazad van, en beismerem lusta dps vagyok, azt a filozofiat kovetem, hogy azt ami hibaszazalekon belul van (nalam 1-2%), es szivas belevenni a rotaba, abbol meresi hiba lesz. :)

Az elaborate planninges gondolatmenet majdnem jo, viszont az elaborate planning a nightstalkerrel szemben nem snapshotol. Az alabbi log elemzodesben lathato, hogy a buffot a 6 cps rupture teszi fel, es amig tart a rupture 15%-al nagyobbat tikkel, majd miutan lejart, lecsokken. Magyarul tok felesleges elore "elaboralni", hiszen a rupture-el felmegy, es az elso 5 tikk meg is kapja.
Az enerdzsi procnal meg az esetlegesseget arra ertettem, hogy mi van ha csak mondjuk a 3. mpben, megy fel az elso mereg (vot ma), es meg mindig csak +10 enerdzsi, mert a garrote az minden hogyan felmegy.

www.warcraftlogs.com/reports/9WYKtazQPhy...rt=600434&end=611065

Viszont a vendetta athelyezese a rupture ele eleg kul. Most probaltam ki, igy a rupture refresh ele befer meg egy envenom, ha szerencsed van a crittel :) Szoval bl-el tuti.

A rupture refresh dolog is teljesen helytallo, kiveve az exsanguinate-es esetet. Ha exsangos rupturet refreshelsz simaval, akkor visszavalt normal tikkelesre, viszont a duraja az csak annyival no meg, amennyi a gyorsan tikkelo rupturebol volt hatra. Szoval 2 tikket elvesztesz ha 30%-nal refreshelsz. Az monjduk igaz, hogy ez is csak 1-2%-ot szamit. Errol nincsen logom, mivel ilyet nem szoktam csinalni, de targetdomen te is kiprobalhatod.

Utolsó szerkesztés: 8 éve 1 hónapja Írta: Smasszer.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26321

Továbbra se hiszem hogy 1-2%nyi különbségről beszélünk, feltéve, ha Te is mint én csak az openerről beszélsz és nem teljes fightról, merthogy részemről az openerre ment a reakció, hogy mindkét felvázolt megoldás gyengébb szerintem. És ez azért bőven nem hibaszázalék, bocs hogy ezt írom, de ha én mythic RL lennék (hála Istennek hogy nem vagyok az), szomorúan és csalódottan olvasnám ezen sorokat.

Nahde, azt hogy elabo nem snapshotol nem tudtam, bevallom, de ez mit sem változtat a lényegén az openernek, mert nem csak rup-ban kellene gondolkozni. Az én filozófiám szerint a 2 gcd-ben kapsz 15% dmg buffot, amit nagyjából 15 secen keresztül fenn tudsz tartani (chainben 3x). Nálad ez a buff csak kb. a 4-5. gcdben jön ami a kb 10-15 seces openerhez képest majdnem a harmada, ami alatt nincs 15% dmg buffod.

Exsa-s rupra meg én se frissítek rá, nem véletlen van ott az energy pool vagy bl alatt envenom opció az openerben. :)

Logokat pedig majd elemzgetek én is ha lesz időm. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26323

Probaltam logot csinalni, de rettenet a warcraft logs, szoval csak szamszeruleg. Az elaborate planning felrakasaig (3-4 sec) a teljes opener (amig leesik az exsangos rupture 17-18 sec) durvan 15%at tolom ki (erosen felulbecsulve). Ha tolnek az elejen rupturet, akkor az a 15% lenne 15%-kal tobb, ami osszesen 2.25% a burstot tekintve. Szamszeruleg ilyen kb 100-200k dmgrol beszelunk, szumma egy egesz harc alatt, merthogy ezt a burstot osszesen egyszer tolod el (kiveve nagyon specko harcoknal, ha van olyan). Na most, ha egy 1000 millio hps bosson 100k-n wipeolunk, lehet mondani, "bezzeg ha, az elejen nyomtam volna rupturet", de akkor en meg azt mondom, hogy de akkor meg egy gcdt csuszik az egesz rota, es ha mas nem, 1 rupture tikkel kevesebb van, es ugyanugy 100k hianyzik a boss killhez. Az en szememben itt nem az a kerdes, hogy ez 1 vagy 5 % hanem az, hogy egyaltalan javitja-e a dpst. Es lehet, hogy mondjuk, ha pont minden crittel akkor javit, ha meg mondjuk semmi akkor csak ront. Szerintem ez feleslegesen bonyolitja a rotat.

De akkor fogd fel ugy, hogy az hogy frusztralo es kenyelmetlen a rota tobbet visz el, mint az amennyit ez hoz. :)

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Naderb

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26324

Nah akkor utolsó részemről ebben a témában, mert így nem sok értelme van folytatni a dolgot.
tegnapi logok:
https://www.warcraftlogs.com/reports/nCXQ2hjMYg7mTGck#type=damage-done&fight=1&start=20&end=20029 
vs
https://www.warcraftlogs.com/reports/FTP6H2Y9dg4JGhv8#fight=17&type=damage-done&start=3181818&end=3202677 

Rup neked 2,21m nekem 3,71m
Kingsbane neked 510k nekem 790k

összdmg 20 sec alatt neked 6,56m nekem 10.54m, de nem prepotiztál, enyémből levonom az 1,37-et akkor is 9,17m.

És van köztünk 5ilvl a javadra, nekem fegyóm is csak 870, ami jó szar, de nem esett még semmi értelmes relic.

Szerintem a pure dps dolga az, hogy kihozza a maximumot ami a classban rejlik, tökmindegy, hogy ez bonyolult vagy nem, ez a feladat, meg kell oldani. És simán lehet hogy az a 2m plusz dmg amit a fight elején kitolsz pluszban fogja megmenteni a csapatot egy 0,1%os wipetól (volt már nem egy ilyenben részem).

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Naderb

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26325

Csak egy gondolat, tök jó, hogy ilyen mélységben belementek, és külön köszönet Ricky-nek, hogy vette a fáradságot és még a logokat is megnézte.

A többiek, akik ezt olvassák: Smasszer az egyik legjobb dps-ünk, és még ő is tanul pár trükköt. Jó lenne, ha mindenki fektetne némi energiát a saját teljesítményének elemzésébe, és akár itt a fórumon, akár pl. az mmo-champion megfelelő fórumából kiindulva javítana rajta, ahol kell.

Palák, hunterek, magek, papok, warriorok (incl engem is) stb. - lehet követni a példát és megvitatni a saját klasszotok finomságait.

Éppen nézem a HC logokat, tanulságot majd a másik fórumban leírom.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26327

Reszemrol is az utolso, kar hasonlitgatni a logokat, mert nekem sub a mainem, hiaba 5 ilvl, ha szarok a statok (full mastery vagyok meg crit), arrol nem is beszelve, tizenx-es az artifact. Sajnos meg igy is jobb mint a sub. Az artifact ilvlnel tobbet szamit, hogy milyen relic van. A log szerint flaska se volt rajtam, ami mondjuk furcsa, mert biztos beittam elso boss elott, szoval ez maradjon zarojelben. Masterys haste procos trinketem van/volt eddig, amivel megint kitorolhetem. Nem tudom megnezni neked mi van, de ennel csak jobb lehet, Ha jol megnezed, az elaborate planning nekem is vegig fenn van a turbo rupture alatt, neked megis 40-50%-kal nagyobbat tikkel a rupture. Ez ki van zarva, hogy azert van, mert te az elejen eltolsz egy 1 cps rupture-t. Sot ez akkora kulonbseg, hogy ezt a gear se tudja magyarazni, Probaltam keresni, hogy mit ronthattam el, de nem talalom. Szerintem ez bug (megjegyeznem ebben a kiegben eszmeletlenul sok van).

De mondjuk akkor nezd meg ezt, ez is tegnaprol van:

www.warcraftlogs.com/reports/nCXQ2hjMYg7...=7424271&end=7445198

Lathato, hogy itt meg nekem tikkel 20-30%kal nagyobbat a rupture, es valoban tobb millio a kulonbseg csak a masik iranyba. De ezt tudjuk be akkor az 5 ilvlnek, meg itt mar jo trinketem volt, de tegyuk hozza, hogy az a rupture sebzesbe semmit sem tesz hozza. Lehetne ezt meg logelemezgetni, de amig nem tusz odaallni mellem ugyanabban a gearben ami nekem van, addig marad a matek, es a matek szerint, az az 1 cps rupture nem oszt nem szoroz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26332

Nem bug, csak hogy tiszta vizet ontsunk a poharba:

www.warcraftlogs.com/reports/FTP6H2Y9dg4...=3181818&end=3211038

Utolsó szerkesztés: 8 éve 1 hónapja Írta: Smasszer.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26344

Viszont ennek van egy tovabbi implikacioja, amibe csak most gondoltam bele, es igazat kell adjak neked, habar az ervelesed hibas volt, mert nyilvan tobb mint 1 millioval nagyobb lesz az opener, ha neked proccol a blood of the assassinated. De viszont az 1 extra rupture cast miatt dupla esely van ra, hogy proccol. Igy ha minden tokeletes es 0 mp az ember reakcio ideje es szerencseje van, akkor 8 rupture tikk meg is fogja kapni. De viszont a valosag az, hogy az esetek tulnyomo reszeben 3 muti fog kelleni az elejen a 6 cphez, igy mar csak 7, illetve az ember reakcio ideje sem 0, de legyen mondjuk 7. 30% crittel az akkor mondjuk (nyilvan gear fuggo) 1.2 millaval tobbet sebez a rupture. Cserebe az egesz rota tolodik meg egy gcdt, illetve mivel 80nal tobb energy ment el az elejen, igy biztos nem fog beleferni a masodik envenom. A blood of the assassinated, az kb 1/3-al proccol, tehat annak a valoszinusege, hogy az 1 pontos rupture proccol de a 6 pontos nem kb. 20%, szoval varhato ertekben minden 5. pullon +8-900k-t jelent jo esetben. Az mar tenyleg jelentos.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26346

Engedjük el ezt az opener dolgot, az általam leírt sorrendnek továbbra se a plusz 1db 1cps rupture sebzésén van a lényeg, hanem hogy 2gcd-től kezdve gyak 15-20 secen keresztül lesz elabo-d, és ebből minden dmg-ed profitál. A blood of assa egy dolog, a randomot nem tudod kivenni, kár volt a részemről számokkal is jönni, mivel Te is leírtad, nem ugyanaz a gear stb. Pusztán matek az egész részemről, és a matek kihozza jobbra a dolgot, és mivel nem olyan bonyolult megvalósítani, ezért én ezt használom. Az hogy kell plusz 1 muti, hát nekem a tapasztalat azt mutatja ez a ritkábbik eset, nyilván crit függő.

Egyébként frissítették az icy guide-ot. Tudom Te ezt nem ajánlod, de attól még szerintem hasznos. Opener résznél hasonlóan trükköznek mint ahogy leírtam, csak ők az első rup elé betesznek még egy mutit is, és utána építik fel az exsa-s rupot. 

Viszont ami sokkal érdekesebb, hogy úgy néz ki életképes a masterys ago poisonos build, igaz nem master poisoner hanem elabo talenttel. Hombre bábuzott egy sort, töltöttünk fel róla logot ( https://www.warcraftlogs.com/reports/9THwbAjpGR8crvyf  3:21 vs 3:16), és annak ellenére hogy a mastery-je nagyon nagyon kevés jobbnak jött ki az ago poison. Neki az ago stackenként 5,1% dmgt ír, nekem 6,7% vagy valahogy így, ennyire nincs masteryje. Éles tesztelés majd raiden valamikor. 

Utolsó szerkesztés: 8 éve 1 hónapja Írta: Rickysultan.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26352

Az ago talentezest en is nezegettem mar, hogy ki kellene probalni, de oszinten szolva nem sok idom van ra. A logokbol, amit linkeltel nekem nem egyertelmu, hogy mit kellene latni. Marmint az oke, hogy az agos tobbet sebzett, de nem igazan ertem a rotat. Mar az eleve fura, hogy az opener utan tok sik az egesz chart, minimalis fluktuacio van benne. Vagy csak az opener a lenyeg? Mert ott meg az agos esetben procolt a blood of the assassinated, az exangosba meg nem. Azert az megint nem mindegy. Meg vanish sem volt egyik esetben sem, azert az sem mindegy, hogy exangos vagy nem exangos rupture elott megy vanish. Szoval kicsit bovebben kifejthetned meg, hogy mire alapozod azt, hogy az agos build az jobb. Nem azt mondom, hogy nem az, csak nem ertem, hogy ez ebbol a logbol hogyan derul ki.

Visszaterve az icy-veinsre ez egy tokeletes peldaja annak, hogy miert nem ajanlom, kitesznek egy opening sequence-t minden magyarazat nelkul, hogy nesze tessek ezt kell csinalni, aztan azt vagy el hiszed vagy nem, de cafolni biztos nem tudod, mivel nem letezo ervekkel nem lehet vitatkozni. Pre-patch alatt meg mmo-championon csesztettek a csavot, hogy javitson mar, mert tok hulyeseg, amit kiirt (azt mar nem tudom melyik specre, mert mindharmat olvasgattam). A subot meg mindig nem frissitettek, es meg mindig hulyeseg, ami kint van. Ettol fuggetlenul ha frissitik az oldalt, akkor jo esellyel olyan nagyon butasag nem lesz rajta, viszont ami egeszen biztos, hogy az a tudas valahol mashol mar egy-masfel honappal korabban fent van.

Akarva akaratlanul is felmerult bennem a kerdes, hogy megis mi ertelme van annak a mutinak? Es kiprobaltam, hogy a rupture nem ugy mukodik, ahogy gondoltuk. Igen, az ido hozzaadodik, de az uj cast felulcsapja a regit. Meg erdekesebb, hogy a 30% idotartam az az uj castra vonatkozik. Tehat csak hogy vilagosabb legyen, peldakkal szemleltem.

Amit eddig is tudtunk:
6CP-t 6CP-sre, 4 secnel: az uj rupture 6CP-s 32 seces (28+4)
6CP-t 6CP-sre, 8 secnel: az uj rupture 6CP-s 36 seces (28+8)
6CP-t 6CP-sre, 18 secnel: az uj rupture 6CP-s 36 seces (28+8)

Az izgalmasabb resze
6CP-t 3CP-sre, 18 secnel: az uj rupture 3CP-s 20 seces (16+4)
3CP-t 6CP-sre, 10 secnel: az uj rupture 6CP-s 36 seces (28+8)

Tehat, soha semmilyen korulmenyek kozott nem erdemes kisebb CPvel frissiteni a rupture-t.

Viszont ami sokkal fontosabb, hogy ha nyitasnal egy legalabb 3 CPS rupture-re rafrissitesz egy 6-ost, akkor annak lesz +4 tikkje, tehat +4 tikk megkapja a nightstalkert, raadasul ebbol 2 tikk az teljesen extra, mivel egyebkent az exang 4 seccel elobb jarna le, es onnantol sima 6CPs rupture tudna tovabb ketyegni, 2 seces tikkekkel. Ami nem egyertelmu szamomra, hogy vajon rota kozben is erdemes egy nightstalkeres, exangos, vendettas rupture elott feltenni egy 3 CP-set? Ez mar megint a matek bonyolultabb oldala, mert nyersz nagyjabol 2x1.5+2x0.5 rupture tikket, 2 vagy 3 mutit, viszont veszitesz is 2x0.5 rutpure-t, amig a 3CPs rupture alatt osszeszeded a 6 CPT, illetve egy fel envenomot, es 3 vagy 4 GCDt. Ez megint a nuansznyi kategoria, amivel en lehet nem fogok foglalkozni, viszont neked, mint maximalistanak a figyelmedbe ajanlom.

Na de pl. azt hogy miert nem tol envenomot a kingsbane elott, azt mar semmivel sem tudom megmagyarazni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.396 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum