- Omnislash Horde - Arathor EU
- Fórum
- Nyilvános Fórum
- L2P
- Rogue
- Tippek, trükkök rugóknak - T14 Bossok
Tippek, trükkök rugóknak - T14 Bossok
- Adorján
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hard as a rock!
- Hozzászólások: 486
- Köszönetek: 14
Frissítve: 2013.01.14.
- Mogu'shan Vaults
- Egyértelműen Combat fight. A Blade Furry -val közel 2x annyi DMG érhető el.
- A sok targetváltás miatt érdemes kirakni a Versatility talentet.
- Valamint a Burst of Speed is jól jöhet, amennyiben fel kéne venni pár "kék pacát". (Természetesen megfelelő buff alatt, vagy Cloak of Shadows alatt.)
- Amikor áttauntolás történik, és át kell futni a másik tankhoz, érdemes kikapcsolni a BladeFurry -t, és átérve megvárni, míg frissíteni lehet a SnD -t, aztán visszakapcsolni. Így kiélvezhető (többnyire) a Blade Furry teljes ereje.
- AoE robbanás esetén Feint !!!
2., Feng the Accursed
- SingleTarget DPS kell, tehát Sub vagy Assa talent az ideális. Véleményem szerint (a kisebb CD-s DPS burst spellek miatt) inkább "Sub-ideális" fight.
- Az Epicenter képesség alatt (P1) Anticipation talenttel combopont gyűjtés aztán SnD frissítés, ne a Boss alatt kelljen.
- Epicenter esetén Feint kötelező!!! Cloak of Shadows -al védettséget lehet alatta élvezni. (Amikor nincs nagybubi -> Cloak of Shadows -al csökkenteni a DMG-et!)
- ShadowStep talent!
- Shadowstep pel minden visszafutás pillanat alatt megúszhatunk. Kb. minden 2. visszajön a Shadow Dance , amikor éppen nincs, akkor Vanish + ShadowBlades képességkombóval lehet DPS-t nyerni.
- Tűz debuff esetére (P2) Sprint, vissza ShadowStep pel -> Nagyon gyorsan, egyszerűen el lehet intézni a dolgot.
- Arcane Velocity (P3) képességére Feint !!!
- Arcane Resonance (P3) képességére Cloak of Shadows !!!
3., Gara'jal the Spiritbinder
- SingleTarget DPS kell, Assa vagy Sub talent az ideális.
- Minnél többször tud lemenni az ember, annál több DPS buffot kap. Tehát érdemes a nagy CD-ket akkor ellőni, miután kaptunk egy ilyet.
- Cloak of Shadows a Voodoo Doll sebzése ellen!
- Árnyvilágban érdemes Recuperate -t bekapcsolni, illetve Leeching-poison használata is javasolt a nagyobb buff elérése érdekében.
- Az árnyvilágban használjuk a Sprint és Shadowstep képességeket az addok időben való elérése érdekében.
- A minionok a lenti világból is lövöldöznek Spiritual Grasp -al, ami ellen a Smoke Bomb megoldást jelent (érdemes a vége felé lévő kritikus részekre tartogatni).
4., The Spirit Kings
- Szintén SingleTarget DPS kell, tehát Assa vagy Sub talent az ideális. (Itt megjegyzem egyenlőre az Assa speccel érik el a legnagyobb DMG-et a fightokon, szinte kivétel nélkül.) Assa még jobban preferált, hiszen így az első Bossnál (Qiang the Merciless) is lehet a CD-s képességeket használni rendeltetés szerűen, valamint sok "execution" fázis van, 4 bossról lévén szó.
- Cloack of Shadows -t használni lehet, ha esetlegesen sok debuffot kaptunk társainktól az "őrület" alatt. (Meng the Dementer)
- Itt megoszlanak a vélemények a speccet illetően, de alapvetően Assa vagy Sub az ideális. Ennél két dolgot lehet figyelembe venni. 1. a Chargeok burstje, 2. a fight végén lévő "execution" fázis. Hogy a 2. pont miatt az Assa az ideális, ez egyértelmű. A burst illetően viszont nem egyértelmű a Sub, hiszen nagy DMG-et a Sanguinary Vein -spec képességből nyer (+20%), amit CD-k segítségével tud csak felpakolni, Assán viszont ott az erősebb Mutilate + a Blindside-ból származó ingyenes Dispatch procc! (Valamint a bossra helyezett Rupture tovább növeli az Assa speccesek energy-regenét, ami egyenlőre még gondot okozhat.)
- Stability Flux , illetve a Total Annihilation ellen a Feint , illetve a Cloack of Shadows (megfelelően ellőve) is véd!!!
- Specc független módon a Shadowstep -et érdemes kirakni a Talent-táblából.
- A megfelelő mozgás elsajátítása nem a legnehezebb dolog. A lényege, hogy oldalsó csapás esetében a fegyver "alá" kell bújni, hiszen átellenes oldalán lévő földet "szántja" ekkor fel. Amikor felhúzza a lábát, akkor el tőle egyszerűen, amikor meg a hóna alá húzza a fegyvert (előre akar szúrni), akkor mögé (pl. Shadowstep ) kell mozogni. Egy "rohamban" 5 ilyet csinál, véletlen szerű sorrendben. [LFR jó gyakorlópálya...]
- Mint meele dpsek, inkább a Bossokra koncentráljunk, óriási DPS-t szinte csak így lehet elérni. Egyrészt a sikeres elmozgatások hatására speciális képesség et kapunk (+actionBar), és a fight közben a termet elárasztó gáz is, meele DPS-t növel.
- Assasin, vagy Sub talent az ideális, a "SingleTarget fight" miatt.
Egyéb észrevételeket várok szeretettel, és aszerint frissíteni fogom a kiírást!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Adorján
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hard as a rock!
- Hozzászólások: 486
- Köszönetek: 14
Frissítve: 2013.01.14.
- Heart of Fear
- Singletargetes fight, assassination és sub talent a preferált.
- Force and Verve képessége ellen Feint és Cloak of Shadows képesség glyphelve !
- Fontos az MC-ett játékosok ellen: Nerve Strike talent, és a Paralytic Poison Partial Paralysis -e Shiv -el elérve. Blind használatára mindig fel kell készülni, no meg a Cheap Shot -ra Vanish segítségével, és mindenképp használni érdemes a választott talentünk miatt, a Kidney Shot -ot.
- A fight folyamán fontos, hogy elő fog fordulni olyan eset, amikor lesz olyan játékos, aki nem tud a lerakott sárga buborékok védelme alatt meghúzódni. Erre ideális a rúgó. Az előbb említett Cloak of Shadow az említett glyphel hasznos. A Feint -et erősíteni kell viszont mindenképpen az Elisiveness talenttel, valamint hasznos segítség a Glyph of Feint is.
2., Blade Lord Ta'vak
- 1. fázis alatt lévő Unseen Strike ellen egy Feint + Elusiveness , hogy 30% csökkenteni lehessen a sebződésünket.
- 2. fázis alatt Feint + Elusiveness használata (akár végig) az AoE sebzés csökkentése érdekében.
- 2. fázis alatt a Sprint és a Burst of Speed talent segítségével gyorsan átjuthatunk a Bosshoz.
3., Garalon
- A combat rugós Bug már javítva! A láb adott környezetében állva megkapjuk természetesen a sebzésnövelő buffot, viszont az csak a lábon fejti ki hatását, sőt (!!!) ha a Bosst targetelve BladeFlurry -t használsz akkor a láb csak az eredeti sebződést kapja a spellből, azt nem erősíti a buff.
- Feint és elusiveness talent az AoE sebződések ellen ( Pheromones és Crush ).
- Amennyiben a rugónak kell "tankolni" a Bosst, akkor is jön jól a már említett Feint és elusiveness talent kombináció.
4., Wind Lord Mel'jarak
- 9 Add + 1 Boss van a fight alatt, vagyis összesen 10 targetet lehet ütni. Alapesetben 2 taktikai megoldás lehetséges az 1 vagy a 2 tankos. 2 tankos esetben a Boss külön van tankolva az addoktól. 4 CC-t kell a raidnek az elején elsütni, vagyis máris 6-ra redukálódik a targetek száma. Így 5-6 targetünk van (taktika függvényében) egy rakáson. Vagyis nyugodtan lehet előnyben részesíteni a Fan of Knives + Crimson Tempest kombót a Blade Flurry -val szemben. Így nyugodt szívvel mehetünk vagy Assa, vagy akár Sub talenten is a fightra. Ne feledjük a végén lévő kivégző fázis miatt, érdemes a voksot az Assa mellett letenni, amennyiben nem csak nagy DPS-t akarunk elérni, hanem a megfelelő DPS eloszlást kívánjuk elérni. (-> Lehet nagyobb DPSünk AoE-ban Combat speccen, no de az nem üt egyszerre mindenkit, és irányítani sem lehet a második targetet, valamint a végén egyértelműen az Assa DPS-e a legnagyobb, és a taktika betartása így eléggé nehézkes...)
- A Rain of Blades ellen: Feint és elusiveness talent , valamint Cloak of Shadows és Glyph .
- A Massive Stomp ellen használjuk a már jól ismert AoE (fizikai ráadásul) sebzéscsökkentő képességhalmazt.
- A Parasitic Growth debuff szedhető a Cloak of Shadows -al, amit a healerek nagyon meg fognak köszönni!
6., Grand Empress Shek'zeer
- Szintén az AoE csökkentési képességek a legfontosabbak a fighton.
Egyéb észrevételeket várok szeretettel, és aszerint frissíteni fogom a kiírást!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Adorján
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hard as a rock!
- Hozzászólások: 486
- Köszönetek: 14
Frissítve: 2013.01.14.
- Terrace of Endless Spring
- AoE csökkentés szintén fontos a folyamatos és a véletlen beszerzett plusz AoE sebzések miatt.
- Alapvetően Single-target fight, ennek megfelelő speccel menjünk hát.
- Addok ellen hasznos: Paralytic Poison effektje a Partial Paralysis , Shiv -el felütve, valamint a Kidney Shot is.
- Addok kezelése: Nem érdemes a CC-re túl nagy figyelmet fordítani, hiszen a Burst Damage ott nagyon fontos, inkább a Blind -ot próbáljuk felrakni, sikerül vagy sem, és rögtön foglalkozzunk a kiszemelt megfelelő Add DPS-elésével.
- Amennyiben a raidnek akarunk jót, akkor a DPS CD-ket a pavilonokra hagyjuk meg. Szépen visszajönnek (szinte óramű pontosan ebben az esetben) a CD-k a következő pavilonos részre, amennyiben nincs halál a fight alkalmával, és emiatt nem keverednek meg a dolgok. (Assassination -on a Vendetta + Shadow Blades kombóval, tesztelve.)
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rickysultan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Rogues do it from behind!
- Hozzászólások: 286
- Karma: 6
- Köszönetek: 93
Stone Guard:
Adrenalin Rush+Shadow Blades+Use-ra agit adó trinket egybe macrozva nagyon nagyot szakít. :)
Feint is jó a kék fagyasztás dmg-e ellen mert azis aoe robbanás igazából, ha a healerek figyelnek rád azzal is megoldható egy-kettőnek a felszedése.
CloS még jó a lila pacák sebzésére, fire chain sebzésére.
Az esetek 90%ban szerintem ugyis lesz olyan robbanás ami ellen éppen nincs védelem, én ilyenkorra szoktam tartogatni a clost, a healereknek legalább csak 9 embert kell felrántani a nulláról. :) Minden másra Feint, fire chain-nél még szoktam olyat hogyha ranged/healerrel köt össze akkor sprintel inkább kifutok felé, aza pár mp kiesés nem számít ugyse maxol ki az energy.
Feng:
ShS-t feleslegesnek tartom, teljesen jól elvoltam nélküle, szerintem többet ér aza plusz 2 clos amit prep ad, de mondom miért nem kellett ShS: P1ben ha a tankok ügyesek (leginkább az offtank) ügyes akkor lehet ki se kell fuitni, ha nagyon szarul castolja a lighning fistet a boss, akkor is max 2x futottunk mi ki, ekkor pedig kifutásnál CloS-al nyugisan kisétálok, Sprintel pedig vissza. P2ben egyedül sparkok miatt van futkosás, ezt pedig egy sprint-el meg lehet oldani, csak kicsit várni kell és kb akkor kell elindulni mikor 3 sec van vissza a debuffból, ekkor pont kiérsz a terem szélére mikor lejár és azzal a lendülettel már lehet is visszafordulni.
Garajal:
Az
Elusiveness
talenttel a feint is működik a voodoo doll sebzésének csökkentésére
Aztán majd ahogy haladunk meg találok/olvasok valamit igyekszem írogatni a dolgokat. :)
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Adorján
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hard as a rock!
- Hozzászólások: 486
- Köszönetek: 14
2 kifutás esetében teljesen igaz. Ezeket az észrevételeket, bele fogom módosítani az első kommentembe. :)
Várom őket.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rickysultan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Rogues do it from behind!
- Hozzászólások: 286
- Karma: 6
- Köszönetek: 93
Gara'jal:
Rundival sokat beszélgettünk róla mi növelheti a buffot lent a spirit realmen, és nagyon úgy néz ki hogy a bekapott heal mennyisége számít. Emiatt szerintem mindenképp megéri lent feltenni egy 3-4 cps recupot, hogy mikor már max hpn vagy akkor szépen tickelgessen, plusz sztem must have erre a fightra a leeching poison is.
Itt egy
kis rész a logunkból
amit nézegettünk, a time az 4675-4713 a garajal killen, a query script pedig amit le kell futtatni vhogy így néz ki:
[{"spellNames": ["Recuperate"], "eventTypes": [6], "actorNames": ["Rickysultan"]}, {"spellNames": ["Recuperate"], "eventTypes": [3], "targetNames": ["Rickysultan"], "actorNames": ["Rickysultan"]}, {"spellNames": ["Spiritual Innervation"], "eventTypes": [4], "targetNames": ["Rickysultan"]}, {"eventTypes": [3], "targetNames": ["Rickysultan"]}]
Ez lehozza a bekapott healeket, illetve hogy hogyan frissült a Spiritual Innervation buff, sajnos azonban a % ahogy növekszik azt nem mutatja a log, úgyhogy sokkal közelebb nem vagyunk a megoldáshoz, de az látszik hogy mindenféle healre (leeching poison recup is) kapcsol és frissül a buff. ha jól emlékszem 21%-os buffom lett ennek a résznek a végére, és a log szerint 41x frissült a buff, szóval tényleg nagyon úgy néz ki hogy a bekapott heal mennyisége számít, ezesetben pedig jól jön a reup és a leching poison kis healje is.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Adorján
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hard as a rock!
- Hozzászólások: 486
- Köszönetek: 14
Anno, amikor még arról volt szó, hogy mi a fight titka (Gara'jal), direkt lementem LFR-re, és ellenőriztem a dolgot.
Erre jutottam:
Végig tickelt rajtam a Recup + Leeching poisont használtam. Ekkor 20mp lenn töltött idő után, 4-5%ra ment fel a buff ereje. (Sajnos nem készült log, de live nem láttam mástól érkező bejövő healt. -> Szerintem egyszer sem volt lenn healer, na de mindegy...)
Ekkor mondtam a raidben lévő healereknek (10fősben), hogy "szálljon egy az agyuk" a lenti healben, és semmi másra ne fókuszáljanak. Bejött, bár sajna azon a fighton nem voltam jelen, hogy checkoljam a buffokat, és a healeket. De hogy a logból látszik, hogy sokkal több heal, és ezzel sokkal jobb DPS jött ki, az tuti.
Ja, és igen: a beérkező heal nagysága kapcsolgatja feljebb, és feljebb a buffot, tehát mindegy mivel, de gyűjteni kell a beérkező healeket lenn. :)
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rickysultan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Rogues do it from behind!
- Hozzászólások: 286
- Karma: 6
- Köszönetek: 93
Gara'jal, még mindig:
Elmult 2 killen már használtam csak elfelejtettem leírni, de úgy vettük észre hogy a smoke bomb teljesen jó a lenti addok ellen, legalábbis amikor letettem nem jött egy shadow bolt se, majd mikor lejárt a SmB akkor hirtelen elkezdtek lőni minket, de fight végén mikor már nem megyünk le ölni addokat teljesen jó, ad egy kis fellélegzést a healereknek. Megjegyzem megerősítést nem találtam róla sehol, csak így vettük észre fighton.
Imperial Vizier Zorlok:
Bár nem öltük és komoly próbánk se volt rajta, azt szinte biztosra veszem hogy a CloS glyph kell, mert az aoe amit tol bubizós fázisban az fizikai dmg, szintén kb "kötelezőnek" érzem az elusiveness talentet is. Sprint glyphet meg Burst of Speed talentet nem tudtam eldönteni, nyilván jó ha gyorsan átmegy az ember a platformokon, csak tank előtt melee rangebe érni nem túl egészséges. :)
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Adorján
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hard as a rock!
- Hozzászólások: 486
- Köszönetek: 14
Frissítettem a topicot.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rickysultan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Rogues do it from behind!
- Hozzászólások: 286
- Karma: 6
- Köszönetek: 93
Bár nem tartozik boss mechanikához, de Wind Lordnál írtad az aoe-ra a FoK+CT kombót. Ezzel kapcsolatban annyi észrevételem lenne, hogy szerintem a CT olyan szinten elbaszott, hogy nem érdemes használni... Assa-n alapvetően 2 féle aoe módszer jöhet szerintem szóba:
1. tolja az ember a normal rotat, annyi különbséggel hogy a cp buildert lecseréli FoK-ra. Ennél a módszernél arra kell figyelni hogy Envenom előtt várni kell energy töltődésre, hogy még envenom buffal ki tudjon tolni az ember annyi FoKot amennyit csak tud.
2. Véleményem szerint ez a hatékonyabb, de egyben kcisit nehezbb módszer is. A lényeg hogy FoK-al építünk cp-t, és 2-3 cp-s Rupture-al operálunk, megpróbáljuk a Rup-ot minél több targetre felpakolni, Envenomot csak SnD frissítésre tolunk lehetőleg 1 cp-vel. Ugye a háttérben az van, hogy a poison folyamatosan ketyeg a mobokon, plusz amelyiken van Rup, azokon betickel a Venomous Wounds, ami egyrészt plusz damage, másrészt energy regen.
Én utóbbi időben próbáltam ez utóbbit használni, igaz raidbosson nem tudtam kipróbálni (hacsak lfrt nem számítuk komoly tesztnek), egyedül CM runokon ahol értékelhető is volt, de ott nagyon bejött.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Adorján
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hard as a rock!
- Hozzászólások: 486
- Köszönetek: 14
Rickysultan írta: Bár nem tartozik boss mechanikához, de Wind Lordnál írtad az aoe-ra a FoK+CT kombót. Ezzel kapcsolatban annyi észrevételem lenne, hogy szerintem a CT olyan szinten elbaszott, hogy nem érdemes használni...
Igen, ezt nem teljesen arra értettem, hogy csak FOK + CT. Hanem ezek beleépítése a rotába, vagyis...
Van egy main-target. Abba megy a Rupture, majd SnD, és Envenom, hogy maxon legyen a SnD. Utána FoK 5-ig és CT. Ezt ismételgetni, addig amíg le nem járna a Rupture, vagy a SnD. A SnD-t egyértelműen 1 CP-al már érdemes frissíteni Envenommal, a rupture-t meg ugye 5-el. Én így szoktam csinálni.
Viszont jó lenne ezt, és az általad írt módszert (vagyis h több targeten, kevesebb CP-os rupture-t fenntartani) összevetni. Viszont akkor kevesebb méreg megy be a FoK-ból, meg leeshet a CT debuffja is, ami azért 5 CP-s esetben a sebzés + a damage-over elég jól teljesít, és egyszerűbb a fenntartása, ellenőrzése, mint több target esetében a rupture-nak. nem beszélve a CP manadzsmentről, vagyis targetváltás, és úgy FoK, összeszedni pár CP-t majd rupture, és megint targetváltás.
Plusz:
Mivel egy targetet ütünk az első esetben, könnyű / "olcsó" az aromorcsökkentő debuff fentartása, és az AoE közben az autoattack, meg a dispatch proccok miatt jól jön az.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rickysultan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Rogues do it from behind!
- Hozzászólások: 286
- Karma: 6
- Köszönetek: 93
Hát nem sikerült meggyőznöd a CT használatról. :)Adorján írta: Viszont jó lenne ezt, és az általad írt módszert (vagyis h több targeten, kevesebb CP-os rupture-t fenntartani) összevetni. Viszont akkor kevesebb méreg megy be a FoK-ból, meg leeshet a CT debuffja is, ami azért 5 CP-s esetben a sebzés + a damage-over elég jól teljesít, és egyszerűbb a fenntartása, ellenőrzése, mint több target esetében a rupture-nak. nem beszélve a CP manadzsmentről, vagyis targetváltás, és úgy FoK, összeszedni pár CP-t majd rupture, és megint targetváltás.
Szóval a 3-4 Rup-os módszerrel épphogy több poison dmg megy be FoK-ból, ugyanis mikor betickel mondjuk 3 targeten egyszerre a Rup akkor instant kapsz 30 energyt, ami meg egy FoK ára. És emellé nem csak rup tickel, hanem a venomous wounds is, amire elvileg hat a mastery (legalábbis 4.0tól kezdve így van, szerintem most is.). A targetváltásokkal, és hogy emiatt nem armordebuffolt targetet ütünk meleevel az nem számottevő, ezzel a módszerrel AoE szituációban nekem a dmg 70+%-át tette ki a deadly poison(dot+direkt) és a venomous wounds, a melee dmg az bőven 10% alatti. És ugye minél jobb a gear, minél nagyobb a mastery annél jobban szétnyílik az olló ezen a téren. Azt elismerem hogy sokkal nehezebb koordinálni a folyamatos targetváltást, rup timer figyelést, esetleg szakítást figyelni stb, dehát kihívásokkal teli szép az élet. :)
Elmásztam EJ-re is kicsit olvasgatni, gyakorlatilag tényleg nem lehet eldönteni mi a helyes aoe módszer jelenleg, de a legtöbben a 3 targeten RuP fenntart dolgot erőltetik, azzal megspékelve, hogy mikor ShB aktív, akkor bőven van CP eltolni a CT-t is.
Ezután már kíváncsiságból megnéztem normal wind lord első 3 ranked assa rugóját. Az első az tolt 3 CT-t ShB alatt (nulla mobot ccztek elég durván legyalázták a bosst), de egyébként 3 targeten igyekezett fenntartani a RuP-ot. A második 1x tolt CT-t, szintén ShB alatt, egyébként igyekezett 4 targeten fenntartani a RuP-ot. A harmadik helyezett szimplán az egy targetet ütök, envenom buff alatt FoK-olok ezerrel taktikát követte, egyszer tette fel a RuP-ot 4 targetre, de nem csinálta ezt folyamatosan.
Szóval nekem továbbra is úgy tűnik, hogy a nehezebb út az eredményesebb, én a CT-t mint finishert abszolut hanyagoltam eddig, most majd lehet megpróbálom betenni ShB alatti használatra, de ahhoz, hogy végig ezt használjam AoE-ra kevésnek tartom a dmg-ét, még a dot-al együtt is.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Adorján
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hard as a rock!
- Hozzászólások: 486
- Köszönetek: 14
Ránéztem a logokra, felületesen. Első gondolatom ez volt utána: tusé Ricky. :D
No, de nem adom könnyen magam. Ebben a resetben, illetve a következőben kipróbálom mindkét módszert. A CC-zést rábízom másokra, és csak a DPS-el foglalkozok majd, és feltöltjük a logokat. Biztosan nem lesz akkora a DPS, hiszen nincs nálunk annyi target egyszerre, de ettől függetlenül mindig van nekünk 5-6 targetünk, és az is valami. Igyekszem a legjobbat nyújtani mindkettő esetben, és remélhetőleg látni lehet majd a különbségeket. (A geart, illetve reforgeot visszateszem majd arra a fightra, ha esetlegesen megváltozna a 2 kill közt.)
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rickysultan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Rogues do it from behind!
- Hozzászólások: 286
- Karma: 6
- Köszönetek: 93
:) Kíváncsian várom az eredményt.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Adorján
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hard as a rock!
- Hozzászólások: 486
- Köszönetek: 14
Fenn van az általam használt AoE logja Wind Lordon.
Amire figyeltem: Mender targeteltem, rajta Rupture fenntartása, és SnD leesése ellen Envenom, halála után a Bosst (2 lépcsős taktika miatt -> Meghal a mender groupcsoport, majd a másik 2 csoport egyszerre). FoK, és CT ment alapesetben, semmi más. Ranking: 95.3%-ra jött ki. Volt 1-2 olyan helyzet, amit nem szerettem volna látni, vagyis nem jöttek össze a dolgok, de elfogadható összességében szerintem.
Következő ami jönni fog (remélhetőleg): az amikor a 3 healpoolon fenntartok 3 rupture-t, ugye FoK-kal építek CP-ket. A finishing move-ok meg ugye inkább a Rupture, meg az Envenom lesz emiatt, mint a CT.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!