normal Shadow Priest útmutató

  • Caserys
  • Caserys profilkép Témaindító
  • Látogató
  • Látogató
13 éve 6 hónapja #638

Mivel közel sem vagyok profi, ezért úgy gondoltam hogy összeírom az alapvető dolgokat amiket Shadowpapról tudni illik.

Kezdjük akkor a rövidítésekkel:

  • MB= Mind Blast
  • SW:P= Shadow Word: Pain
  • SW:D= Shadow Word: Death
  • PS= Psychic Scream
  • DP= Devouring Plague
  • MV= Mind Vision
  • MC= Mind Controll
  • MS= Mind Sear vagy Mind Spike
  • VT= Vampiric Touch
  • VE= Vampiric Embrace
  • SP= Shadow Protection
Shadow ág mastery és passzív bónuszai:
  • Shadow Orb Power :11.6%-al növeli a Shadow Orbok sebzését, + mindegy egyes mastery pont 1.4%-nyi sebzést ad hozzá.
  • Shadow Orbs : 10% eséllyel a MF és a SW:P létrehozhat egy Shadow orbot. 3-szor stackelhet, ami növeli a MB vagy a MS sebzését 10-20-30%-al, illetve 15 másodpercig a periodikus sebzést 10%-al.
  • Shadow Power : 15%-al többet sebzel a képességeiddel, plusz a kritikus találatok 100%-al többet sebeznek.
Shadow pap fontos illetve kevésbé hasznos statjai:
  • Intellect: Ez a legfontosabb, mivel ebből kapunk manát, jelen esetben 1 intellect 15 manának felel meg, spellpowert illetve critet is. + Mana regenerációt is növel, de az elhanyagolható, mivel sok sok módon szerezhet a Shadow pap manát.
  • Hit: A sebző képességek találtati eséléyt növeli. Ez kasztereknél 17%.
  • Spirit: a Twisted Faith talent miatt nem elhanyagolható dolog. Minden egyes spirit 1 hitratingnek felel meg.
  • Haste: Rövidebb kasztolási időt eredményez, ezen kívül a dotoknál van fontos szerepe, ugyanis 1-2 tick + sebzés fér bele az időtartamba, ami sebzésnövekedéshez vezet.
  • Crit: A kritikus találat esélyét növeli.
  • Mastery: Shadow Orb sebzését növeli.
Mint már feljebb említettem, a mana visszatöltésére sok képessége van a Shadow papnak.
  • Mana Potion: Combat közben egy darab használható el.
  • Masochism: Ha az össz életed 10%-át vagy annál nagyobbat sebzel illetve sebződsz SW:D által, akkor instant visszakapsz 10% max manát. Viszont a mana managment miatt célszerű sokszor nyomni, akár a dps csökkenése árán is.
  • Dispersion (talent): másodpercenként 6%-nyi manát tölt vissza 6 másodpercen keresztül. Össz manavisszatöltés 36%, ezen kivül használható ez a képeség nagy sebződés csökkentésére, ugyanis amíg tart a képesség, 90%-al kevesebbet sebződünk.
  • Dark Archangel: maximum 25% max manát tölt vissza. 1,5 perc CD-je van
  • Shadowfiend : talentelve 4 perc cd-vel rendelkező "pet", aki a támadásaival 3% max manát tölt vissza. Az időtartama alatt 10-szer üt, de ezt a számot befolyásolja a haste.
  • Replenishment (buff): 1% manát tölt vissza 10 mp-ként.
  • Blessing of Might / Mana Spring Totem (buff): 85-s szinten ez 326 manát jelent 5 mp-ként
  • Mana tide totem (buff): a totemet lerakó sámán spiritjének 400%-ával növeli a teljes raid spiritjét 12 másodpercre.
  • Hymn of Hope: ideiglenesen ad +15% maxmanát és visszatölt 2% maxmanányi manát maximum 12-szer a kasztolási ideje alatt.
Általános PVE Talent ==> erre található.

Most jön a legfontosabb rész. Hogyan sebezzünk/ öljünk meg csúnya teremtményeket?

Első és leg lényegesebb dolog, Shadowform (amivel mint látható, kap a raid, meg persze a játékos is 5% hastet, 15%-al többet sebzel shadow alapú spellekkel, és 15%-al kevesebbet sebződsz) és Vampiric Embrace legyen bekapcsolva.( Ezzel pedig a sebzés 6%-ot visszakapod healben, míg a party/raid tagjai 3%-ot, segítve a healerek dolgát.)

Single target dps-nél a rotáció: VT->DP->SW:P-> Shadowfiend-> MB (ha nincs orb akkor értelmetlen nyomni, viszont ha épp lejárna, akkor 1+ orb esetén is mindenképp kell MBt tolni hogy a mastery buff le ne essen.) -> MF

Ha sokat kell mozogni, ami miatt nem tudsz megállni kasztolni, menet közben mehet SW:D és DP.

25% alatt annyiban változik hogy: VT -> DP-> SW:P-> Shadowfiend ha nincs cd-n -> MB vagy SW:D(ha nincs cd-n) majd MF
Dark Archangel proccokat kihasználni, Shadow power buffot fenttartani, potit beinni, BL-ért sírni majd pewpew.

Több mobnál, pontosabban 2-4 mobnál érdemes a main targetre: VT->DP->SW:P, többi targetre VT majd SW:P, vissza main targetre MF MB-t és SW:D-t kasztolni.
5 mob felett pedig Mind Seer ahogy a csövön kifér. Ugye hogy nem bonyolult a rota? :)

Prime Glyphek:
  • Shadow Word: Pain: 10%-al növeli a periodikus sebzését ennek a képességnek.
  • Shadow Word: Death: Ha a célpont 25% vagy annál kevesebb élettel rendelkezik, és a SW:D nem öli meg, akkor a képesség "újratölt". Magyarul 12 secenként az eddigi 1 helyett 2 SW.D fér bele.
  • Mind Flay: 10%-al többet sebez, többet nem is érdemes írni róla, must have mind a három.
Major Glyphek

Alapvetően nincs hasznos major glyph, főleg nem shadowra, egyénfüggő ki mit használ. 2-t azért megemlítek.
  • Spirit Tap: 10% max manát tölt vissza 12 sec alatt. Maximum fejlődésre használható, instákban elég kicsi a valószínűsége hogy pont te ölöd meg a mobot.
  • Scourge Imprisonement: 1 seccel csökkenti a shackle kasztidejét.
Minor Glyphek:

Shadowfiend: ha meghal akkor 5% max manát kapunk vissza.

Többi szintén szabadon válaszható.

Gemelés

Ha a socketbonus nem ad fontos statot, teszem azt spiritet (ha már megvan a spellhit cap), akkor érdemes elhanyagolni és mindegyik socketbe piros követ, 40 intellectet rakni.
Ahol a socketbonus 10 int vagy több, esetleg haste, ott érdemes a színnek megfelelően narancsba 20 int 20 haste , kékbe pedig 20 int 20 spirit-es gemet rakni.
Metagem értelemszerűen Burning Shadowspririt Diamond

Enchantok
Raidre ételek és flaskák

Flaska: [Flask of the Draconic Mind]
Étel: [Severed Sagefish Head]
Combat közben (előtte): [Volcanic Potion]

Utolsó szerkesztés: 13 éve 6 hónapja Írta: Caserys.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #647

Kimaradtak fontos részek. SWDvel kapcsolatban több dolog is.
1) mana management: ha nincs jelentős raidsebzés, ami miatt a masochism max mana táján tartana akkor az SWD manatöltő szerepe elsődlegessé válik és nyomni kell 25% felett is gyakorta.
2) SWD mozgás közben fillernek használandó 25% felett is, hiszen a gagyi kis sebzése még mindig jobb mint a semmi.
3) SWD glyph csak annyit tesz, hogy 12 secenként nem 1x hanem 2x tudsz SWDzni, ez olyan jelentős drámát a healerek számára nem okoz szerintem. Nagyobb gáz csak olyan helyeken van ahol jelentős %-os damage boostot kap a priest vagy nagyon alacsony hpra kényszerül, esetleg healelni nem lehet. Chogallon pont nem volt gondom SWDvel. Viszont Chimaeronon szinte végig nagyon gáz lehet, pl ha sikerül egy meteorral egy időben nyomni akkor nyekk, vagy p2ben eleve gáz a heal tilalom miatt. A VE simán visszahozza normális esetben az SWD által okozott veszteséget.
4) nem látom leírva, hogy fontos cél a shadow power mastery fenntartása. Azaz kb sosse MBzz 0 orb mellett, viszont ha a shadow power lejáróban van akkor 1+ orb esetén mindenképp kell MBt tolni hogy a mastery buff le ne essen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Caserys
  • Caserys profilkép Témaindító
  • Látogató
  • Látogató
13 éve 6 hónapja #649

Köszi az infókat, valóban, ezeket kifelejtettem, mert már megszoktam ezen a szinten is hogy swd-t instában cd-re nyomom mana miatt és mb-t is csak akkor ha van proc a mastery miatt. Kiegészítettem ezekkel

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 4 hónapja #2713

4.2 válzotások:

  • minden dot sebzését levitték 12%-kal, a direkt sebzőket (swd, mb, mf) pedig felvitték 12%-kal. Ez multidotolás esetére nerf, singletarget esetén nem jelentős eltérés.
  • végre nem szakítja meg a chanelelt spelleket a lightwellre való kattintás
MB optimális használata: CDre kell tolni mindig, kivéve ha 0 orb van és 6.5 vagy kevesebb másodperc van hátra az empowered shadowból. Ennek célja, hogy nehogy ott álljunk leesett empowereddel, CDre rakott MBvel amikor végre procol az orb.
Tehát igen, érdemes 0 orbbal is tolni de csak akkor ha az ES leesése előtt lecdzik.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 4 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26342

Sziasztok!

Szeretnék írni egy bővebb shadow priest összefoglalót, hogy ezzel segítsem a klán árnyékba burkolózó papjait, de sajnos az időm nem engedi, ezért pár linket adnék, amíg lesz rá időm, hogy megírjam a fontosabb dolgokat

Ahol általánosságban leírnak mindent: howtopriest.com/viewtopic.php?f=19&t=8402

Talentek fóruma bossonként, heroic és mythic nehézséghez: howtopriest.com/viewtopic.php?f=25&t=8415

Trinketek: howtopriest.com/viewtopic.php?f=19&t=8844

Belemenve a részletekbe: WeakAuras. Ez ugye nagyon fontos a haste trackelése miatt IS, mert ettől függően változhat a rota  a fightokon. Ha nincs, akkor nagyon ajánlom, mert csak javulni lehet vele!: howtopriest.com/viewtopic.php?f=104&t=8339

Amit a logokból első ránézésre észrevettem és fontos, az az, hogy egyik shadow pap sem használja a Dispersiont Surrender to Madness alatt. Használjátok. Nem csökkenti az insanityt, ha benne vagytok, viszont, ha cd-n vannak az erősebb spellek, akkor dispersion alatt időt nyertek vele. 100 stack fölött a gearetekben már elvileg jó lehet. Valamint, hogy PI-t ne egyszerre kasztoljátok a Surrender to Madnessel. Logokból úgy látszik, hogy kb egyszerre megy a 2 spell.

howtopriest.com/viewtopic.php?f=19&t=8402   Ebben a leírásban a Surrender to Madness fül alatt leírja, hogy a PI-t, illetve a Dispersiont és a PI-t mikor érdemes eltolni, valamint a StM rotáját is.

Kezdetnek ennyi, ha időm engedi akkor a linkeken lévő információt le fogom ide is írni. Remélem segíteni fog, legalább pár tipp:)

Jó olvasgatást!

Utolsó szerkesztés: 8 éve 1 hónapja Írta: Jynx.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Minsa

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 1 hónapja #26541

A fenti postban benne van az összes hasznos információ a Shadow Priest-ről, ezért ebben a postban a hatékony dps-hez kb. elengedhetetlen addonokat, Weak Aura beállításokat gyűjtöm össze:

A multidotolást drasztikusan megkönnyíti az EnemyGrid   használata. Ez az addon kiváltja a mouseoveres macrokat. Röviden olyan, mint a healbot, csak dps-nek. Segítségével targetváltás nélkül mindent fel lehet dotolni és lehetőséget ad arra, hogy az addon által létrehozott nameplate-eket használva mouseoveres bindekkel castoljunk minden spellt. Pl.: egér középső gombja szakítás, balklikk, jobbklikk dotok, keybindokkal Void Bolt, Mind Blast, Void Torrent, stb. Példa: Targetünk a boss, de megjelennek addok. Ebben az esetben maradhat a boss a targetünk, mert az addon nameplate-jeire kattintva, keybindet használva dotolhatjuk és rotálva lőhetjük rájuk a Void Boltot is.
Dotok és spellek mellett a szakítást is megkönnyíti, mivel az addon mutatja azt is, ha castol valamint az ellenség.
Már-már csalásnak tűnik, annyira könnyű használni és hatékony, valamint nagyon hasznos a dotok trackelésénél is.
Nyilván ez nem csak shadow papoknak jó, hanem minden olyan classnak, akik multidotolnak, valamint a tankoknak is praktikus lehet, mert jelzi az addon színváltozással, ha aggrót veszít a tank, bár ezt ők biztos tudják kezelni, csak mint lehetőséget írtam le.

A StM használatát kicsit megkönnyítheti ez az addon: Broker: TimeToExecute . Ez az addon megbecsüli, hogy kb. mikor fog halni a boss. Nyilván az execute fázisban megnövekedő dps-el nem tud számolni, viszont viszonyítási alapnak hasznos lehet, hogy maximalizálni lehessen a StM idejét, ami a dps szempontjából kulcsfontosságú. Röviden: ha már ilyen OP "execute" képességet kapott a pap, használjuk ki rendesen!:) Hangsúlyozom, hogy nem szabad kizárólag erre támaszkodni, mert akkor nem lesz jó a StM fázis, bele kell kalkulálni az execute fázisban növekedő dps-t.

Térjünk rá a Weak Auras-ra:

Ami minden esetben kötelező az az Insanity bar. Ez mutat mindent, amit kell. Insanity állapotot, jelzi, hogy az adott spell mennyit fog tölteni rajta, trackeli a jelenlegi haste-et, LI stacket (rota szempontjából nagyon fontos), mutatja, hogy a szellemek mennyit fognak tölteni, mutatja a hátralévő időt, az insanity drain/sec-et, szóval szinte mindent. Itt elérhető: https://wago.io/4yfC0kJVW

Ezen kívül még fontos lehet:
Auspicious Spirit trackelése
Void Bold cd-jének mutatása
Mind Blast cd-je, legendary esetén charge-ok trackelése
Sw:D töltéseinek, cd-jének mutatása
Dispersion, PI, Class neck, Void Eruption, Void Torrent cd-je
Valamint, ha nem használunk dot timert, akkor a dotokat is ki lehet rakni

Minden fontos beállítást, stringet itt lehet elérni: https://wago.io/p/Twintop

Ezen kívül - ez már se nem addon, se nem WA - tudom ajánlani, hogy a shadow papok ruházzanak be a class neck-re, mert jelenleg BiS item, hiába "csak" 850-es. A mythic raiderek sok esetben a legendary helyett is ezt használják.. Ha nem lenne ismert, akkor azért, mert hp és mana helyett 30 insanityt tölt use esetén (5 perces cd-vel). Fontos a pulloknál, főleg akkor, ha BL megy akkor, mert nem mindegy, hogy mikor lehet aktív a VF (célszerű ugye minél hamarabb, főleg pullnál történő BL esetén, hogy ne menjen kárba a sok értékes másodperc, meg a PI, mert bizonyos esetekben pullnál elhasználják a papok, hogy hamarabb menjenek VF-be, ami nagy hiba, mert alacsony lesz a Mass histeriával ketyegő dotok ideje, amit egy jól időzített PI-vel és dispersionnel lehetne növelni), plusz StM esetén valószínűleg lejár a cd-je és akkor is lehet használni.

Pár napon belül teszek fel a UI-ról is képet, hogy nekem hogy néz ki, hátha segít valamennyit.

Jó olvasgatást, remélem hasznos információkat sikerült leírnom!

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Minsa, Colwyn, Sisak, Enclis

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hete #26643

Sziasztok!

A tegnapi raiden azt tapasztaltam, hogy Voidformban, függetlenül az insanitytől (volt, hogy 70-80-ról) azonnal 0-ra csökkent az insanity és kijöttem Voidformból.

Olvastam ilyen bugot fórumokon, sok embernél jelentkezett ez a gond és tegnap velem meg is történt jó párszor.

Tapasztalt tegnap valaki ilyet?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hete #26646

Nekem minden rendben volt tegnap
Biren

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hete #26648

Szerencsére ilyen magasról még nem esett le nekem, de 30-40 insanity környékén már megfigyeltem én is ilyen jelenséget. Azt hittem csak lagolt 1 nagyot, de akkor ezek szerint bug, szal csak várni kell a fixre.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hete #26652

Az a jobbik eset. 30-40 környékén gyakoribb, de 70-80-nál is volt. Egyszer pedig Surrender to Madness alatt is, ami elég gáz.

Sajnos nem lagg, fórumokon nagyon sokan panaszkodnak rá, ticketekre nem válaszolnak semmi érdemlegeset nem írnak. Remélem gyorsan fixelik, mert így elég gáz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hete #26669

Eddig a random Void Form dropra még mindig nincs fix. 100%-osan még az okát sem tudják, eddig csak tippek vannak rá, de nincsenek alátámasztva semmivel. Blizz felől megerősítés sincs, hogy tudnának róla. Erre még várni kell. Hátha szerdán jobb lesz.

A másik, ha valaki gondolkodott az új poti használatáról, akkor a leghatékonyabb a következő felállás:

Prepotinak Deadly Grace a nyerő. Bl, Cd-k, stb miatt. Nagyobb dps növekedés, mint a Prolonged Power.
A második poti fight alatt pedig a Prolonged Power. Ez akkor a leghatékonyabb, ha a StM fázis végén használjuk el úgy, hogy a VF végéig (tehát halálig) kitartson. Így a Mass Hysteriával boostolt dotok még többet sebeznek. Ezzel a potival kb. kétszeres hatást lehet elérni, mint a deadly grace sebzésével.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 6 napja #26744

Indul a nerf vonat:

Priest

  • Shadow: Voidform’s Insanity drain now begins at 8 Insanity per second (down from 9), but will increase at a 10% faster rate
  • Developers’ Notes: We want to reduce the maximum amount of time that Surrender to
    Madness can be maintained, without significantly impacting Shadow
    otherwise. Our intent in this hotfix is that it’s still effective to
    use Surrender similarly to how it is currently used, but that its
    maximum potential in ideal situations is slightly less extreme.
A lényeg, hogy hamarabb elérjük a 100I/second draint. Ezzel a top priestek hamarabb kiesnek StM-ből, de elvileg a sima VF-ben töltött idő kicsivel nőhet. Valamint mindenkire hatással lesz az, hogy jobban ki lesz centizve a StM magasabb VF stack esetén. 1,5 percnél már jócskán érezhető lesz valószínűleg.

Pontos számítások még nincsenek erre vonatkozóan, de az biztos, hogy elkezdődött a papok nerfje, ami 7.1.5-ben és 7.2-ben tovább folytatódhat a hírek szerint.

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Minsa

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 9 hónapja #27529

Kedves Paptársak és érdeklődők!

Így, hogy kezdenek  - sajnos - bebetonozódni a nerjeink, plusz megindult a Nighthold progress, úgy gondoltam csinálok egy kis logelemzést a legutóbbi raidről. Ennek oka, hogy sok boss meghalt normalban és hc-ban is, így elég nagy a merítés lehetősége. (Log: https://www.warcraftlogs.com/reports/PfJQ27pjx1KnAVH6#fight=2 )

A félreértések és sértődések, stb. elkerülése végett kiemelném, hogy nem bírálok, nem kritizálok, nem minősítek senkit, nem az a célja ennek a post-nak, csak szeretném leírni azokat a dolgokat, amiket észreveszek, hogy számomra is és számotokra is fejlődés mutatkozhasson meg a következő raideken.

Természetesen a leírtak nem vonatkoznak mindig minden fightra, de általánosságban ezek a dolgok megfigyelhetőek.

A dps különbségek egyik legnagyobb okozója az, hogy kevés a voidform uptime-ja a fightokon. A tegnapi 13 fighton összesítve így néz ki: Jynx: 68,26%, Biren: 56,87%, Sisak: 50,21%.

Ez az a dolog, ami nem annyira gear függő. Természetesen kell hozzá haste, de az mindhármunknak van annyi, hogy ne okozzon problémát a VF fenntartása huzamosabb ideig. Erre jobban kellene figyelni és nem lesznek ekkora különbségek. Voidform, ahogyan lehetséges, Void Torrentet azonnal cd-re a legtöbb alkalommal (GulDan trinket debuffja miatt lehet vele játszani, hogy a debuff alatt használjuk el, de csak akkor érdemes megtartani, ha pullnál proccol a trinket), és utána a lehető legtöbb Void Bold és Mind Blast, hogy legyen insanity. Persze ehhez hozzájön az, hogy ha az addok halódnak, akkor kell beléjük Sw:D is, hogy még több insanity jöjjön, plusz ToF uptime (amiben szintén elég nagyok a különbségek).

A másik, ami miatt nincs elég uptime-ja az, hogy nem jókor van Power Infusion. Pullnál felesleges elhasználni. Az optimális az 20 stacknél van. Gear függően 17-20 stack az a pont, ahol ha jól csinálja az ember felmehet 30-42 stackig a VF. Ez nemcsak dmg plusz, de több haste amikor kiesel VF-ből.

Ha BL a pullnál van, akkor 20 stacknél is még jócskán marad a BL-ből, hogy együtt megtegyék a kellő hatást. (Nem nevezném burstnek, mert minden más class kiröhögne minket:) )

És még egy trükk, hogy ne kelljen a PI-t insanity generálásra használni. Szerezzétek be a class necket, ami 30 insanityt ad, amikor használod. Két pull közt felveszed, megvárod míg lejár a 30 sec cd és pull előtt 1-2 seccel makróval használod és visszaveszed a rendes neck-et. Ha jó az időzítés, akkor pullnál nem esik le az ajándék 30 insanity és a jó neck is van rajtad. Ez mind blasttal meg a dotokkal kombinálva (nekem faji képességgel is) azt eredményezi, hogy pár mp-el pull után már mehet a VF.

Ezt a macrot használom (Pull előtt jócskán megnyomom felveszi a necket, lejár a 30 sec cd, majd pull előtt, még egyszer megnyomom és 30 insanity, plusz visszaveszi a necket) Lehet, hogy nem tökéletes, de a célra megfelel:

/equip Blessed Dawnlight Medallion of the Fireflash
/use Blessed Dawnlight Medallion of the Fireflash
/equip Cursed Beartooth Necklac

Krosusnál megnézve ez azt jelenti, hogy ilyen sorrendben léptünk Void Formba:
Jynx: 06:9 Tartott: 47:46
Biren: 12.2 Tartott: 41:52
Sisak: 10:8 Tartott: 39:21

Ennek, hogy hamarabb mész VF-be ott van még nagyobb szerepe, ahol BL-el indítunk. Ott ugyanis minél hamarabb VF-ben vagyunk a folyamatosan erősödő dotok is egyre gyorsabban fognak tickelni, szóval megéri. Plusz ha elprocolnak a trinketek pull után, akkor is jobb, ha már VF-ben vagyunk. Több dps.

Mielőtt leesne a VF, akkor irány Dispersion, és akkor még ketyegnek a dotok 6 secig. Szóval bizonyos értelemben a dispersiont dps cd-ként kellene felfogni.

Egyelőre ennyire volt időm, a bossokat külön-külön nem elemezném. Ez, amit kifejtettem a legfőbb okozója a dps különbségeknek. Ebben mindenki tud fejlődni úgy, hogy nincs gearhez kötve. A cél az lenne, hogy minden fighton 70% felett legyen a VF uptime. Természetesen egy jól időzített VF-el Skorpyron alatt az AoE miatt jóval nagyobb lehet az uptime, ha sok kis add kijön. ÉS lesznek bossok ahol ilyenek a körülmények, de a 70% feletti uptime kell, hogy cél legyen mindig. Ez a 2es bónusszal pedig tovább fog nőni minimálisan.

Bármi kérdés merül fel, keressetek bátran, segítek szívesen.

Utolsó szerkesztés: 7 éve 9 hónapja Írta: Jynx. Indoklás: Macro hozzáadva
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Colwyn, kempf, Sisak, Yargoro, Birensmok

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 9 hónapja #27576

"Hála" a mai hotfixeknek a nyakláncos trükknek annyi:

"Unequipping the Blessed Dawnlight Medallion now resets your Insanity to 0."

Tehát nem működik az, hogy felveszed, használod, majd pullnál kicseréled a rendes nyakláncra, mert reseteli az insanityt.

Úgyhogy, kösz Blizz, hogy a 0 burst dmg-t még egy kicsit nerfelitek azzal, hogy a pullnál történő Bl-kor még vesztünk értékes másodperceket, amíg Voidformba tudunk lépni és elkezdene épülni a dmg. De legalább, mikor a legtöbbet tickelnek a dotok már lejár a Bl 10-15 másodperce.

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Birensmok

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 9 hónapja #27663

Tehát olyan fightokon, ahol nincs szükség defenzíven Dispersion-re, cd-n kéne nyomni VF végén?
Troll raciált mikor érdemes nyomni? Egyszerre szoktam PI-vel, azt tartottam a leglogikusabbnak.
Köszi az elemzést,
Biren

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 9 hónapja #27676

Hát, ezt a kérdést nem lehet egy igennel vagy nemmel megválaszolni:D

A fight első VF-jának a végén én mindig nyomok Diseprsiont. Kivéve akkor, ha valami soakolásos feladat nincsen (pl.: Helya). Úgy néz ki, hogy rota, 20-25 stacknél Power Infusion és a végletekig kihúzva a VF-et a legvélgén dispersion. Ahogy lejár a dispersion még 1 Vb és ha mázlid van, akkor 1 Mind Blast is bele fog férni.

Ha BL is van az első VF-kor, akkor pláne kell Dispersion a VF végén, mert a BL miatt tolódik a PI is, mert nem feltétlen szükséges 20-25 stacknél PI-t nyomni, mert a BL ellensúlyozza az insanity draint.

Tehát az első VF végén kell a dispersion. Hadd tickeljenek magas stacken a dotok még pár secig.

Fight közbe is szoktam így használni a dispersiont, mert nem sok fight van, ahol def. cd-ként kellene használni. Ott van arra a pajzsunk és a remek healereink. (Bocs healerek). Amikor nincs PI, BL, poti vagy bármi dps növelő, akkor egy "sima mezei" VF-re nem használom el, mert nem sok értelme van. Akkor szoktam ha mondjuk épp 6 sec hiányzik a Void Torrenthez, vagy épp a SW:D kasztolásához. Mert ezek jelentősen meg tudják növelni a VF hosszát.

Ezen kívül úgy időzítem a fightokon a dispersiont, hogy az elején és a végén (execute, Bl, SW:D) mindenképpen legyen dispersion, hogy minél hosszabb lehessen a VF.

Összességében én inkább "dps cd-ként" használom.

Példa: Gul'dan p1-ben 50+ stackig is fel lehet menni, ha jókor mennek a cd-k és minden klappol és a legvégén egy dispersion azt jelenti, hogy 50+ stackes VF dotok ketyegnek a mobokon. Ami valljuk be elég jó, főleg, úgy, hogy a 6 seces Dispersion alatt visszajön 1-2 charge SW:D, amivel még tartható a VF.

Elisande: Mire jön az első kör gyűrű, addigra 20 stack környékén van a VF és halódik a piros mob. Ilyenkor én Dispersiont használok és megyek a piros bubi alá, hogy amikor vége a Dispersionnek, akkor PI, piros buff és mehet a dmg, úgy, hogy 20+ stacked van, és nem akkor kell elkezdeni insanityt generálni újra. De persze ezt is lehet finomítani, hogy a 2. gyűrűre tartod meg, vagy akkor használod, ha magas stacked van, de rangen kívül lesz a boss stb.

Lényeg a lényeg, hogy nagyon sok esetben nem pajzsként, hanem kardként kell használni a Dispersiont!!:) Természetesen ha a fighton betöltött szereped, vagy a raid leader megköveteli, akkor mindez kuka és def cd-ként kell használni és kész :)


Berserking:

Baromi jó kérdés :D

Én 2 dolgot próbálnék ki:

1. PI utolsó 10 másodpercében használnám, hogy a legnagyobb haste a VF végén legyen. Tehát nem egyszerre nyomnám el a 2-t.

2. Átfedésben használnám, úgy, hogy 20 stacknél mondjuk Berserking és 25-27 környékén PI. Mert ha PI előtt elnyomod, akkor azzal is kitolod a VF-et, mert a PI úgyis több insanityt generál, plusz ilyenkor is lenne egy időszak, amikor mindkét buff hat a dotokra.

Ezt tesztelni kellene, de az tuti, hogy semmi értelme a Berserkingnek, ha kiesel VF-ből. Talán az 1. variáció a nyerő, mert akkor minden dot max haste-en ketyeg, jó VF stackel. 10 secig, így az aktuális VF-ed utolsó 10 mp-e erősebb.

Utolsó szerkesztés: 7 éve 9 hónapja Írta: Jynx. Indoklás: Berserking hozzáadva
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Flyinghawk, Colwyn, Laggeer

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 8 hónapja #27721

Nem SP szempontból hanem a troll racial miatt pofázódnék csak bele:
BL alatt nem szabad elnyomni a berserkinget mert sok hasznod nincs belőle sztem.
Én mindig a BL-t hosszabbítom meg vele /amennyiben tudod h k mikor jön a BL és tudod időzíteni/


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 8 hónapja #27722

Köszi Mégöt!

Rájöttem, miközben olvastam, hogy nekem evidencia volt, hogy nem BL alatt nyomnám, hogy bele se vettem:)

BL esetében így nézne ki a dolog: Bl -> 25-35 stack környékén PI és amikor nehezedik a Vodiformban maradás, akkor Berserking. Feltehetően ez úgy esik, ahogy leírtam, tehát a PI végén.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 8 hónapja #27725

Logelemzés helyett most gear elemzést tartok. Minden félreértést elkerülendő ismét kiemelem - és minden bejegyzés elején meg fogom tenni - hogy pusztán tanácsokkal szolgálok, hogy mindenki tudjon javulni, nem kritizálni, cseszegetni Titeket. Ha zavarnak Titeket ezek az elemzések, leírások, akkor szóljatok és abbahagyom!:)

Biren: Alapvetően jól van összerakva a gear. Ahogy esnek majd itemek, törekedni kell kicsivel több haste-re. A mostani kontentben kár becélozni a 12k-t mert az nagyon sok mastery vesztéssel járna. Hacsak nem esik Unstable, vagy legendary trinket. De ez másik dolog már. Alapvetően egy 10-11k haste reális lehet, ahogy haladunk előre. Utána mastery, crit.

Az tuti, hogy a geareden még lehet találni 100 haste-et. Házi feladat megtalálni khmgyűrűk.

Sisak: Nem tudom, milyen cuccok pihennek a táskádban, vagy a bankban, ezért leírom, amin én változtatnék. Először is: Ha ragaszkodsz hozzá, vagy nincs más, mint ez a crites gear, akkor mindenképpen válts talentet San'layn helyett Auspicious Spirits-re. Ebben a formában, ilyen kevés masteryvel és ennyi cittel semmi értelme a San'layn talentnek. Plusz a set itemek kivételével, ahol tudod faragd le a versát, mert nem jó.

Tanács: Kezdd el a haste-mastery-t gyűjteni, mert ahogy meglesz a 4es bónusz, a crites gear csak még rosszabb lesz. A Viod Bolt spamek miatt VF elején a mastery sokkal, de sokkal értékesebb lesz. Ahogy fentebb írtam 9 (inkább 10)-11k haste és utána 8-10k mastery lesz a cél.

Emellett ha van bármi más trinket akkor a Twisting Windet dobd el. Már EN alatt sem volt igazán jó, nagyon random és nem éri meg, mivel sokszor nem maradnak ott a targetek, ahol a szelek vannak. Sok jó opció van helyette: Helya trinket, Nightbane, Botanist-os masterys, Krosus hastes. Kiindulásnak segítség: http://i.imgur.com/CH9sQT6.png 

Ha a mastery-s gear mellett döntesz, akkor a neck enchantot kell cserélni Trained soldierre, mert akkor a Satyr már nem jó.

Logokban nem láttam, de a Sephuz-t is használd, amikor tudod. Nem sok alkalom van rá, de a mind bombot lehet dobálni, amikor lehet stunolni addokat. Nem jön rosszul az a mozgás, meg haste:)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 8 hónapja #27741

kösz az észrevételt ,tudtam cserélni trinketet és necket , ezzel a a hast már kicsivel 10 k fölött van, de a mastery nagyon kevés , remélem esni fog néhány cucc.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.196 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum