normal Cataclysm Arcane Mage

  • Noiry
  • Noiry profilkép Témaindító
  • Látogató
  • Látogató
13 éve 5 hónapja #2175

Ez az írás arról szól, hogyan játszunk arcane mage-et PVE raid környezetben.

  • Arcane: kizárólag az arcane ágra vonatkozó tanácsokat tartalmaz, feltételezi a mage osztály általános ismeretét. Olyan alapvető dolgokat, hogy mi az a DPS vagy mi az AOE, nem részletez. Szintén nem tér ki a mage általános képességeire (Polymorph, Remove Curse, Time Warp, Ice Block, Ring of Frost, stb.)
  • PVE: az itt leírtak PVP-re egyáltalán nem érvényesek.
  • Raid: az itt leírtak kisebb-nagyobb eltérésekkel 5 fős instákban is érvényesek lehetnek.
A leírás a játék 4.2-es verziójára vonatkozik.

1. Kontextus

Jelenleg az arcane a két veresnyképes raider mage talentfa egyike, a fire mellett. Az arcane magasabb DPS-t tud produkálni egycélpontos harcban, mint a fire, és a burst DPS-e (rövid idő alatt kitolt sebzés) is magasabb; ugyanakkor az AOE sebzése, a mozgékonysága és a túlélőképessége gyengébb. A harmadik ág, a frost DPS-e raidre sajnos túl alacsony. Fő erőssége az AOE mozgás-korlátozó képességek arzenálja és a magas túlélőképesség.

Az arcane mage +3% sebzés bónuszt biztosít a teljes raidnek. Ezzel szemben a fire mage egy olyan debuffot tud a célpontra rakni, amit 5%-kal növeli a kritikus esélyt ellene. A forst mage pedig mana-visszatöltő (replenishment) hatást biztosít a raidnek. Az arcane-t és a fire-t összevetve azt látjuk, hogy egycélpontos harcban az arcane +3% sebzést, a fire +5% kritikus sebzési esélyt ad a raidnek. AOE-t igénylő helyzetben, vagy több célpontos harcban az arcane továbbra is +3% sebzést ad mindenkinek, a fire viszont csak az általa debuffolt célpont ellen biztosítja a +5% kritikus esélyt.


2. Játékstílus

A mage-re gyakran mondják lenézően, hogy egygombos karakter. Nos, az arcane mage-re ez fokozottan igaz: a sebzés 80-90%-a egyetlen képességből, az Arcane Blast -ból (AB) ered. Tagadni tehát fölösleges a vádat, legyünk inkább büszkék rá: igen, mi egygombos DPS vagyunk. Az AB minden egyes kasztolása után 0.1 másodperccel csökken az AB varázslási ideje; sebzése 10%-kal nő; manaköltsége 150%-kal nő. Ez a hatás legfejebb 4-szer adódik össze. Vagyis négy AB után a DPS-ünk durván felpörög: a varázslat 0.4 másodperccel gyorsabb, 40%-kal többet sebez, viszont 7-szer annyi manába kerül, mint eredetileg.

Az arcane játékstílusát nem a bonyolult rotáció, hanem a mana-menedzsment teszi érdekessé. Az arcane mastery képesség, a Mana Adept ugyanis a DPS-ünket annál jobban növeli, minél kevesebb manánk hiányzik. Ha 100% manánk megvan, akkor nagy sebzés bónuszt kapunk; ha csak 50%, akkor kevesebbet; ha kifogyunk a manából, a bónusz is nullára csökken.

Az AB-szpem tehát olyan gyorsan égeti a manánkat, mint őrült amerikai prédikátor a Koránt. A Mana Adapet mastery miatt viszont minél több manánk van, annál magasabb a DPS-ünk. Ezt a skizofrént állapotot kell jól menedzselnünk az optimális DPS elérése érdekében. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az egygombos AB-szpemet időről időre meg kell szakítanunk egy mana-regeneráló fázissal, amelyben egyéb képességeket is nyomogatunk. (Erről bővebben majd az optimális rotációról szóló részben.)


3. Tulajdonságok, gemek és enchantok

3.1. Tulajdonságok fontossági sorrendje

Az Int minden mage esetében kiemelkedően a legfontosabb tulajdonság. Arcane mage esetében azonban ez még fokozottabban így van: a manánk mennyiségének növelésén keresztül közvetett módon is növeli a DPS-ünket. (Minél több manánk van, egy AB annál kisebb %-ban csökkenti a manánkat, vagyis egy AB ellövése után annál több Mana Adept bónuszunk marad.) Az Int tehát a király, a császár, az isten.

A Hit is nagyon fontos: ahhoz, hogy egy raidboss ellen egyetlen varázslatunk se menjen soha mellé, 1742 hit rating-re van szükség. Tehát az 1742-es értéket fontos elérni, e fölé viszont fölösleges menni, a további hit-nek nincs semmi hatása. Általános szabály, ami minden mage-re érvényes, hogy a hit-határ eléréséig a hit értékesebb is, mint az Int. Arcane mage esetében azonban az Int annyira erős, hogy esetleg megengedhető, hogy egy kicsivel a hit-határ alatt maradjunk.

A Crit, a Haste és a Mastery fontossági sorrendje már nem ilyen egyértelmű: a gear-ünktől és a raidbuffoktól függ, melyik az erősebb. A Haste-nek van egy felső határa: bizonyos szint fölött, ha Bloodlust haste-buffunk is van, az Arcane Blast varázslási ideje az 1 másodperces GCD alá csökkenhet. Ez esetben a határ fölötti Haste a határ fölötti Hit-hez hasonlóan kárba vész. Mivel a Crit, Haste és Mastery fontossága egyénenként és helyzetenként változik, érdemes a karaktered betölteni Rawr-ba vagy egy hasonló szoftverbe, és kiszámolni, hogy a Te mage-ednek melyik tulajdonság az optimális (ld. 3.5.)

A Spirit gyakorlatilag fölösleges tulajdonság.

A Spell Power közvetlenül növeli a sebzést, ezért fontos stat. De mivel kizárólag fegyvereken található meg, sokat variálni nem lehet vele.

3.2. Reforging
  • Ha a Hit-határ alatt vagyunk, minden Critet, Haste-et és Mastery-t, amit csak tudunk, Hit-re kell reforge-olni.
  • Crit, Haste és Mastery közül a kevésbé értékeseket az értékesebbre kell reforge-olni.
  • Ha van olyan tárgyunk, amin szerencsétlen módon Spirit van, azt reforge-olni kell, a legértékesebb tulajdonságra.
3.3. Gemek
  • Meta gemek közül egyetlen egy jöhet szóba: Burning Shadowspirit Diamond . A feltétele 3 piros kő, de mint látni fogjuk, ezt nem lesz nehéz összehozni.
  • Mivel az Int a király, a császár és az isten, a +40 intet adó Brilliant Inferno Ruby egyértelműen a legjobb normál gem. Piros foglalatba csak ezt szabad tenni.
  • Ha a socket bónusz Int, akkor kék foglalatba lehet tenni Veiled Demonseye -t, sárga foglalatba pedig Reckless Ember Topaz -t, Artful Ember Topaz -t, vagy Potent Ember Topaz -t. De csak akkor, ha Brilliant Inferno Ruby-hoz képest elvesztett Int-et teljesen ellensúlyozza a socket bónusz! Minden más esetben a kék és sárga foglalatba is Brilliant Inferno Ruby-t kell tenni.
  • Nagyon fontos: minden egyes alkalommal, amikor nem Brilliant Inferno Ruby-t raksz a gear-edbe, és a socket bónusz nem legalább annyi Int, mint amit vesztettél, a világon valahol meghal egy kiscica! Minden egyes alkalommal! Nincs kivétel!
3.4. Enchanting

Ha maximálisan akarunk raiden teljesíteni, a következő enchantokra lesz szükségünk: Vannak olyan csizma enchantok, amelyek magasabb DPS statot adnak, mint a Lavawalker. Azonban, hacsak nem állunk egész végig egy helyben a harc folyamán, a Lavawalker hasznosabb. Nem csak az “Állj ki a tűzből most” képességet növelő mágikus hatása miatt, hanem mert az arcane mage nem tud DPS-elni mozgás közben, és kevesebb mozgással töltött idő = nagyobb DPS.

Ha hit határ alatt vagyunk, akkor az Enchant Boots - Precision (+50 Hit) szóba jöhet, de a 8% mozgási sebességet még ezért sem biztos, hogy megéri feláldozni. Egy helyben állós harcokra a DPS maximalizáláshoz az Enchant Boots - Mastery (+50 Mastery) és az Enchant Boots - Haste (+50 Haste) lehetnek alkalmasak, de általános raider enchantnak ezek nem ajánlottak.

3.5. Személyre szabott tanácsadás

Ha a mage-ünket tökéletesre szeretnénk optimalizálni, érdemes használni a Rawr és/vagy a SimulationCraft nevű programokat. Segítségükkel kiszámolható a Crit, a Haste és a Mastery pontos viszonya, de a felszerelés upgrade-ek kiválasztásában is segítséget nyújtanak.
4. Talentezés és Gylph-ek

Az Arcane ágon szerencsére viszonylag szabad kezet kapunk a talentezésnél, elég sok opcionális talent van. Egy lehetséges raider talentozás: 33/5/3 .
  • A talentfa első szintjéről az Arcane Concentration és a Netherwind Presence kötelezőek. Imporved Counterspell-re nincs szükség, az egy PVP talent.
  • A második szintről a Torment of the Weak és az Improved Arcane Missiles kötelező. Az Invocation opcionális: a Counterspell-en levő 24 másodperces CD miatt a hatása sajnos korlátozott. Az Improved Blink szintén opcionális: az arcane ág nem túl jó mozgékonyságát valamelyest javítja, ezzel növelheti a DPS-ünket és a túlélési képességünket is mozgás-intenzív harcokban.
  • A harmadik szintről az Arcane Flows , a Presence of Mind és a Missile Barrage kötelező. A Prismatic Cloak opcionális: ha egy harcban nagy a raid-sebződés, jól jöhet.
  • A negyedik szinten az Arcane Tactics kötelező, kivéve ha van retribution paladin vagy beast mastery hunter a raidben. Ha ezen kasztok valamelyike hozza helyettünk a +3% sebzés bónuszt a raidnek, ezt a talentpontot másra is költhetjük. Az Improved Polymorph opcionális: megkönnyíti a kiütött bari kezelését. Az Incanter’s Absorption opcionális: ha sokat sebződünk egy harcban, valamelyest növeli a DPS-ünket. Az Improved Arcane Explosion opcionális: a gyengécske AOE képességünket nagyban növeli, de vannak olyan harcok, ahol nem tanácsos közel állni a mobokhoz, és ha az Arcane Explosion-t nem tudjuk használni, akkor ennek a talentnek semmi haszna.
  • Az ötödik szintről az Arcane Potency és a Slow kötelező. A Nether Vortex opcionális: ha a harcban előfordulnak tankolatlan addok, akkor hasznos.
  • A hatodik szintről a Focus Magic és az Improved Mana Gem kötelező.
  • A hetedik szintről az Arcane Power kötelező.
Kiegészítő talentként a fire ágról a Master of Elements és a Burning Soul , a frost ágról a Piercing Ice ajánlott.


4.1. Glyph-ek

A következő Primary Glyph-eket kell használni: Mage Armor , Arcane Blast és Arcane Missiles .

Major Glyph-ek közül hasznos a Glyph of Arcane Power . A Mirror Image GCD-jét nullára csökkenti, így lehetővé teszi, hogy az Arcane Power-t és a Mirror Image-t egy makróba kombináljuk. Ezzel nem csak megtakarítunk egy GCD-t, de az Egygombos Büszkeség szintjét is fokozzuk. A Glyph of Evocation is hasznos lehet: az Evocation elsődleges célja mindig a mana-visszatöltés legyen, de másodlagos hatásként néha jól jön a gyógyító effektus. Különösen, hogy az Evocation-t gyakorlatilag CD-re fogjuk tolni.

Minor Glyph-ek közül a a Glyph of Mirror Image egy ici-pici DPS-növelés; a Glyph of Conjuring pedig azért hasznos, mert a Mana Gem idézési költségét is csökkenti, azt pedig úgy fogjuk zabálni, mint kacsa a nokedlit.


5. Optimális rotáció

Mint a Játékstílus fejezetben olvashattuk, az arcane rotáció egy egygombos Arcane Blast-szpem fázis és egy mana-konzerváló fázis váltogatásából áll. Részletesebben ez a következőképpen néz ki:

5.1. Egygombos fázis

Az egygombos fázis célja, hogy annyi sebzést toljunk ki, amennyi a csövön kifér.
  1. Maximális manáról indulunk. Mana gem CD-ből kb. 15 mp vagy kevesebb van hátra. Evocation CD-ből maximum annyi van hátra, hogy az egygombos fázis végére lejár. Összes sebzésnövelő képességünk CD-je lejárt.
  2. Elkezdjük szpemelni az Arcane Blast-ot. Felstackeljük az AB effektet 4-re. Addig lőjük az AB-t, amíg annyi manánk nem hiányzik, hogy egy Mana gem használatával vissza tudjuk növelni pont 100%-ra.
  3. Aktivizáljuk a Mana Gem-et. Ez nem csak a manánkat tölti vissza 100%-ra, de az Improved Mana Gem talentnek hála egy trinket-hez hasonló sebzésnövelő hatással is jár.
  4. A Mana Gem-mel együtt ellőjük az összes sebzés-növelő képességünket: Arcane Power, Mirror Image, trinket, stb. Ezeket akár a Mana gem-mel közös makróba is tehetjük.
  5. Tovább nyomjuk az Arcane Blast szpem-et, egészen addig, amíg a manánk annyira le nem csökken, hogy egy Evocation kb. 100%-ra fogja visszatölteni. (Ez a körülményektől függően valahol 20 és 40% között van.)
  6. Evocation-nel visszatöltjük a manánkat 100%-ra. Egygombos fázis vége.
5.2. Regeneráló fázis

A regeneráló fázis célja, hogy a manánkat 100% körüli szinten tartsuk, egészen addig, amíg egy újabb egygombos fázisba bele nem tudunk kezdeni. Maradjunk minidg egy picivel 100% alatt - ha 100%-on vagyunk, akkor a mana regenerálásunk kárba vész, ami elpzararolt DPS-t jelent!

A regeneráló fázisban egy úgynevezett mana-semleges rotációt kell alkalmaznunk. Egy rotációt akkor nevezünk mana-semlegesnek, ha használata közben manánk nem csökken, hanem nagyjából egy szinten marad. Erre nincs egyértelmű recept - meg kell találni azt a legmagasabb sebzésű rotációt, ami az adott gear és buffok mellett még épp mana-semleges.

A rotáció alapvetően abból áll, hogy ellövünk annyi Arcane Blast-ot, amennyi még belefér a mana-semleges rotációba, azután töröljük a mana-költség növelő effektust egy másik varázslattal (Arcane Missiles vagy Arcane Barrage), és kezdjük újra Arcane Blast-tal.

Összefoglalva, a regeneráló fázis így néz ki:
  1. x db Arcane Blast, attól függően, hogy mennyi fér bele a mana-semleges rotációba.
  2. Van-e Clearcasting buff rajtunk? Ha igen, lőjünk még egy Arcane Blast-ot.
  3. Aktív-e az Arcane Missiles proc? Ha igen, akkor lőjünk egy Arcane Missilest, egyébként egy Arcane Barrage-et.
  4. Készen állunk egy új egygombos fázisra? Ha igen, akkor fejezzük be a regeneráló fázist. Ha nem, akkor ismételjük az 1-es lépéstől.
5.3. Az egygombos és a regeneráló fázis időzítése

Ideálisan a harcot egygombos fázissal kezdjük, a regeneráló fázist pedig csak akkor és annyi ideig használjuk, amikor és amennyi ideig muszáj. A gyakorlatban azonban a dolgokat érdemes a harc mechanikájához igazítani. Különösen a sok mozgást igénylő harcok zavarhatnak bele a rendszerbe. Az egygombos fázist úgy érdemes időzíteni, hogy zavartalanul végig tudjuk tolni, ne kelljen megszakítanunk.

Ha egy harc során vannak olyan szakaszok, amikor a boss valamilyen játékmechanizmus miatt többet sebződik a szokásosnál, vagy valamilyen körülmény miatt magas raid DPS-re van szükség, az egygombos fázist érdemes erre a szakaszra időzíteni.

5.4. Mage Armor

A mana fontossága miatt az arcane ág számára a Mage Armor az ideális.

5.5. AOE rotáció

Mivel az Arcane Blast stackelődő effektusa az Arcane Explosion sebzését is növeli, érdemes a következő rotációt használni:
  1. Négy Arcane Blast, hogy létrejöjjön a maximális AB effektus. (Ha van nagyobb célpont, akkor abba; ha csak kis célpontok vannak, akkor osszuk el közöttük igazságosan a négy AB-t.)
  2. Attól függően, hogy mekkora a Haste értékünk, 3 vagy 4 Arcane Explosion. Épp annyi, hogy az AB-effektust még meg tudjuk újítani.
  3. Egy Arcane Blast-tal újítsuk meg az AB-effektust. Folytassuk a 2-es lépéstől.
Ha ki van talentelve az Improved Arcane Explosion, akkor ez a rotáció mana-semleges is lehet. Emellett eléggé hatékony, és szinte semmi threat-et nem termel.

Ha a mobokkal való elvegyülés (egészésgre káros hatás miatt) nem ajánlott, akkor sajnos ezt hanyagolnunk kell, és marad a Blizzard.

5.6. Arcane tippek és trükkök
  • A Flame Orb hatására az Arcane Missiles igen sűrűn proccol. A Flame Orb + AM-szpemet használhatjuk extra manaregenerálásra, ha szükséges.
  • Harc előtt érdemes egy Presence of Mind-dal Mana Gem-et idézni. Így a harcot rögtön Arcane Potency buffal kezdjük, és a POM-ot hamarabb használhatjuk újra.
  • A POM-ot harc közben 4-stackes AB előtt érdemes leginkább használni, az egygombos fázisban.
  • Focus Magic-et a következő kasztokra érdemes leginkább tenni, ha a DPS-t maximalizálni akarjuk (T12 Heroic gear-t feltételezve, csökkenő sorrendben): Fire Mage, Destro Warlock, Demo Warlock, Arcane Mage, Balance Druid, Ele Shaman, Frost Mage, Affli Warlock, Shadow Priest, Enha Shaman. ( forrás )
  • Van két sebzéscsökkentő képességünk is, a Mana Shield és a Mage Ward. Ha az Incenter’s Abosrption talentelve van, érdemes ezeket használni nagy raid damage helyzetekben. Nem csak a healerek dolgát könnyítjük meg, de a DPS-ünk is növekszik. Legjobb, ha "tűzből kimozgás" közben használjuk, ekkor még egy GCD-t sem kellett elvennünk az AB-szpemtől.
  • A Counterspell a 24 másodperces CD-je miatt nem tartozik a játékban levő legmegbízhatóbb megszakítások közé. Azonban ne felejtsük el, hogy van, kritikus helyzetben, ha más épp nem tud megszakítani, jól jöhet! Ráadásul, ha az Invocation talent ki van rakva, még egy kis DPS-bónuszt is kapunk.
6. Szakmák (professions)

Az alábbi szakmák a legjobbak egy arcane mage számára:
  • Jewelcrafting +81 Int bónuszt tud nyújtani, ha 3 Brilliant Inferno Ruby helyett +67 Intes gemeket használunk.
  • Enchanting, Alchemy, Inscription, Leatherworking és Blacksmithing egyaránt +80 Int bónuszt tud nyújtani illyen vagy olyan módon.
  • Engineering: a Synapse Springs bónusza átlagosan szintén +80 Intnek felel meg.
  • Tailoring: a Lightweave Embroidery bónusza elvileg akár +133 Intnek is megfelelhetne, a gyakorlatban azonban valószínűleg a fentiekkel lehet egy súlycsoportban.
Kevésbé hasznos szakma a Herbalism (Haste) és a Skinning (Crit). Haszontalan szakma a Mining.


7. Faji bónuszok

Horda oldalon a blood elf faji képességével 6% manát tud visszatölteni, ami egy arcane mage számára mi más lenne, mint öröm és boldogság! A goblinok +1% haste-et kapnak, valamint egy kisebb sebző képességet. A trollok racialje szintén kb. 1% haste-nek felel meg, de ha a célpont történetesen véletlenül beast, akkor arra +5% sebzésbónuszt kapnak. Az orkok faji képessége kb. 73 spell power-nek felel meg. Az undead-ek fear-semlegesítő képessége erősen szituáció-függő.

Alliance oldalon a gnóm +1% manája nagyon jól jön az arcane mage-nek, a dranei +1% hitje pedig az Int-mánia miatt nehezen elérhető hit határ megszerzéséhez nagy segítség. A worgen +1% critje jobb, mint a semmi, a human silence-leszedő képessége pedig nagyritkán segítség lehet.


8. Változások a 4.2-ben

A 4.2-es patchben egy kisebb arcane mage nerf várható: az Arcane Blast sebzését 5%-kal csökkentik. Ez összességében kb. 3-4%-os sebzés nerfet jelent, ami mellett az arcane ág valószínűleg továbbra is kompetitív raidspec marad.


9. Módosítások
  • 2012 július 17: Focus Magic prioritási lista update-elve 4.2 alapján.
Források

Ez az összefoglaló elsősorban két Elitist Jerks topik alapján készült:

Utolsó szerkesztés: 13 éve 4 hónapja Írta: Noiry.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 5 hónapja #2181

Remek kis összefoglaló, van egy arcane mage altom eldugva, azzal szoktam néha játszani, már BH-ba is voltam vele, és ez megvilágított pár dolgot.
Amit kérdeznék:

- 5.6 Arcane tippek rész. Az Incanter's Absorb hat a Mage Wardra is ( csak a mana shield van említve ), és ezzel ( úgy vettem észre ) tekintélyes mennyiségű SP-re tehetünk szert 1 GCD árán. Pl. BH bosson a cleave előtt be szoktam tolni ( ami mindenkire felteszi a debuffot és utána tauntolnak ), majdnem 1K sp-t ad, szerintem ez 1 GCD-t megér. Az, hogy kevesebbet sebződöm, csak bónusz, kék-zöldben ez is számít, hogy tuti ne hulljon el a karakter, azért az 1K sp elég jó, azt a képességet CD-re érdemes tolni masszív raid-dmg környezetben ( magmaw, atramedes searing előtt, stb. ), én úgy vettem észre.
Jól gondolom?

- "Crit, Haste és Mastery közül a kevésbé értékeseket az értékesebbre kell reforge-olni." Ok, és mi az értékesebb? Írtál itt raidbuffokról, meg haste capról, akkor ezekszerint haste capig ( BL és raid buffok nélkül ez hol van ? ) haste, utána crit, aztán mastery? Vagy mi a jobb?

Köszi előre is!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Noiry
  • Noiry profilkép Témaindító
  • Látogató
  • Látogató
13 éve 5 hónapja #2182

Incanter's Absorption-nal kapcsolatban igazad van, átírtam.

A Crit, Haste, Mastery-re meg nincs általános formula, ez nem derült ki egyértelműen a szövegből, ezért kicsit átfogalmaztam azt a részt. Töltsd be a karaktered a Rawr-ba, és nézd meg neked mi a jó.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 5 hónapja #2183

Mint pár hónappal ezelőttig aktív mage játékos: haste/mastery nagyjából prio crit előtt (gearelődés alatt legalábbis). Arcane-nak nincs semmi crit alapó proc, csak manavisszatérítés, a Master of Elements által fire ágon. Ennek ereje nyilván a mastery növekedésével viszont nő.
Amúgy nagyon meglepett, hogy a Blizzard bevállalt egy ilyen balance szempontjából horror filozófiát:
Intellect: Masteryt erősíti
Haste: Masteryt gyengíti
Crit: Masteryt erősíti

Most így nézegetve a Rawr mage modellje meg még mindig elég vicces. Glyphek beállítása teljesen felkavarja a gyomrát
Edit: a mostani új release build viszont már jónak tűnik.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 5 hónapja Írta: Tacsko.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Noiry
  • Noiry profilkép Témaindító
  • Látogató
  • Látogató
13 éve 4 hónapja #3303

Minor update: 4.2, új Focus Magic prio lista. Hozzáadtam egy 9-es pontot, ahol a változások nyomon követhetők.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Lewstherin
  • Lewstherin profilkép
  • Látogató
  • Látogató
13 éve 1 hónapja #4836

Nagyon jó leírás, szép munka. /respect

Egy dologgal nem teljesen értek egyet és ez a incarter absorptions. Általános tévedés hogy ez a talent dps boost. Nem az, csak kompenzálja valamennyire a kiesett GCDt ami a mana shiled vagy a Mage Ward castolása okoz. Mindkettő manába kerül és elvesz 1 GCDt, és ezt nem nyered vissza a +SPvel amit ad.

Ugyanakkor ha jól használja az ember lehet vele dpst nyerni:
- A wardot lehetőleg akkor rakd fel ha éppen mozogsz és nem tudsz castolni
- Tudod hogy 30 secen bellül jön be olyan sebzés ami procolja az IA-t
- Lejártak a CDid, és várható sebzés ami procolja és ezzel erősited a burst fázist.

Egy eset van ahol talán megéri a ward mellé felrakni a mana shildet és ez majordomo de ott is csak a skorpió fázis első aoe sebzése elött.
Pullkor beiszom a volcanic potit ez erősiti a 2 pajzs absorbját és igy több SPt adnak, majd amig jön felénk a boss mana shiled és mage ward. Amint odaér akkor szoktuk eltolni a herot. igyekszem hogy 4 AB debuff legyen mikor jön az első aoe és amint bejött a sebzés durrantom a CDket és AB spam ezerrel.
A két pajzs felrakása minden tigris->skorpio fázis váltásnál megjátszható, de ismétlem nem vagyok benne biztos hogy megéri.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.162 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum