normal Cho'gall

Több
13 éve 8 hónapja #76

Bastion of Twilight 4. bossa. 33,5 millió hp és 2 fázis.

Setup: 2 tank, 3 healer, 5 dps

Sok képessége van a bossnak, de az egész fight 1 dolog köré épül és ez a Corrupted Blood mechanizmus.
Mindenki kap egy Corrupted Blood mérő bart az interfészére a fight kezdetekor (mint Antredemesnél a sound bar). Ha a boss, vagy az addok képességeit bekapod, akkor az növeli a corruptiont, és a corruption szintedtől függően fognak történni veled a dolgok:
25 corruptionnál kapsz egy magic debuffot, ami erősen megnöveli a corruption további stackelődését rajtad. Ezt azonnal dispellezni kell az adott emberről.
50 corruptionnál időnként rád kerül egy Sickness nevű debuff, amitől 5 yardon belül magad elé fogsz hányni tölcsér alakban.
75 corruptionnál kinövesztesz magadból egy csápot, ami shadow boltokkal fogja lőni a többieket.
100 corruptionnál immunissá válsz a healre, de a kiosztott sebzésed 100%-kal megnő.

A cél, az egész fight alatt, hogy minél alacsonyabban tartsd a corruption szinted. Ezt pedig úgy tudod elérni, hogy elkerülöd a boss képességeit.

1. fázis:
A bossnak 2 stance-e van, amiket kb. 20 másodpercenként fog váltogatni a fázis alatt. Az elsővel kezdi a pull után.
Flame's Orders: a boss melee ütéseihez hozzáad +20.000 extra sebzést, és tűz tócsákat idéz meg az egész teremben. Ezekből ki kell állni, és a tankokba extra healt nyomni.
Shadow's Orders: a boss kitol magából 3 shadow AOE-t. Minél magasabb a corruption szinted, ez annál jobban sebez. A healereknek fel kell készülniük a masszív raid sebződésre.
Fury of Cho'gall: ezt a main tankra nyomja. 60K sebzés, és egy 45 másodperces debuffot rak fel a tankra, ami növeli az őt ért shadow és fizikai sebzést. Ahogy ezt megkapja az egyik tank, a másiknak le kell tauntolnia a bosst.
Worship: mind controlozik 2 random embert. Meg kell szakítani (stun, fear, scatter, silence is mind működik). Amíg a mind control fenn van, a boss stackel magán egy buffot - Twisted Devotion, minden stack +10% damaget ad a bossnak, és 20 stackig mehet fel.

A raidnek össze kell gyűlnie a boss seggében ebben a fázisban.

A boss percenként idéz egy addot - Corrupting Adherant. Ekkor a raidnek szét kell szóródnia. Az addot fel kell vennie az épp aktuális offtanknak, és elfordítani a raidtől. Mikor kinn van egy add mindenki azt dpseli.

Az add képességei:
Corrupting Clash: ez egy lila spirál a padlón, aminek a közepébe pár másodpercel később becsapódik egy rakéta, ami sebez és 10-zel növeli a benne álló corruptionjét.

Depravity: egész raidet sebző shadow AOE, 1,5 másodperces cast timemal, meg kell szakítani.
A boss 40 másodperccel az add megidézése után nyom egy képességet (Fester Blood) amitől az add kap egy shadow aoe spellt, ami kb. wipeot jelent. Tehár 40 másodpercünk van megölni az addot.

Mikor egy add meghal egy fekete tócsa marad utána a padlón, ami ott is marad egészen p2-ig. Sebzi a benne állókat és növeli a corruptionjüket. De az igazi gáz az az, hogy minden egyes alkalommal, amikor a boss elcastolja a Fester Bloodot, 5 kicsi add spawnol mindeegyik pacából. Ha 4 nagy addot öltünk meg, akkor ez pacánként 5 add, tehát összesen 20. A kis addok nem érhetik el a raidet, ill. nem üthetnek meg senkit.

Emiatt az Adheranteket érdemes kb. ugyanazon helyen megölni, távol a raidtől, hogy a kis pacák egy helyen spawnoljanak és lehessen őket lassítani, ill. aoezni.

Az Adherantok és a Slimeok kezelése, valamint a corruption szint alacsonyan tartása a kulcs ebben a fázisban.

2. fázis (25%-tól)
A boss új képességeket kap.

Corruption of the Old God: shadow aoe, 2 secenként tolja bele mindenkibe egészen a fight végéig. A sebzés mértéke az adott ember corruption szintjétől függ, és minden tick eggyel növeli a Corrupted Blood stackjét mindenkinek. Aki eléri a 25 stacket azt azonnal dispellezni kell, aki pedig az 50-et, annak el kell fordulni a raidtől a hányás miatt.

Mikor elérjük p2-öt a boss megidéz 4 csápot - Darkened Creations -, amik random emberekre nyomnak egy channeling spellt, és ezzel 75%-kal csökkentik a sebzést és a healinget, plusz sebeznek és a növelik a corruptiont. A csápokat le kell verni, de persze a boss 30 másodpercenként újabbakat idéz. Szóval a p2 így néz ki:
Leverjük a csápokat --> verjük a bosst --> leverjük a csápokat --> verjük a bosst --> stb.
Bloodlustot, potikat, cd-ket ebben a fázisban kell ellőni.

Érdemes erre a harcra egy dps main assistot kirakni, hogy mindenki gyorsan tudjon targetet váltani és a megfelelő addon fókuszált legyen a dps.


*Minsa=Asmi=Navan*
Utolsó szerkesztés: 13 éve 8 hónapja Írta: Minsa.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 7 hónapja #672

Ami tegnap kiderült:

- gyakoribb az MC
- az MC-debuff nagyon lassan esik le, kiemelten fontos a szakítás
- az addokra elég 2 DPS, ellenben amikor kijön a nagy add, akkor is vannak elementálok -> akkor is ki kell fordulni és le kell őket lőni
- a nagy add + a szmötyik hp-járól már volt szó, a normálhoz képest minimális eltérés van ( vmi +15% talán )
- 2 healer elégnek tűnik


Ami látszik, hogy a normal killen vmi minimális corruptionnal toltuk, asszem a kill pillanatában értük el a 35öt. Ez jó.
Ami ellenben nem jó, és látszott, hogy a szakítás nagyon gyatra volt ( normálban talán feljavultunk ). Kb minden classnak van ide olyan, ami jó, arcane torrent, war stomp, scatter shot, stunok, egyebek.
Ezt meg kell tanulni kezelni. Elvileg a sima szakítások már nem misselnek, az lenne a legjobb, ha ranged elementálozna, és a pozíció is korrekt lenne - pár ranged mindig kilóg, hiába próbálom max távról ütni, nincsenek előttem, hogy szakítsam, meg kell fordulni, stb. Ez nem jó. Hasonlóan atramedes addon is így van, ott is páran mindig elfutnak a rákba hátra, és lehet értük kifelé szaladgálni. Nem hinném, hogy olyan nagy kérés, hogy állj közelebb a boss hitboxához, akár fel is lehet jelölni 1 meleet, és ELÉ kell állni, úgy jó lesz ( hunterre természetesen nem áll ).

Összességében nem volt katasztrofális, el lehet rajta gondolkodni, hogy erre menjünk -e tovább v sem.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 7 hónapja #673

Ma megnéztem 4-5 Chogall 10 hc videót. Skaven szerint ha ezt tolni fogjuk akkor én itt shadow leszek, szóval dps szemszögből is látni akartam.
Pár észrevétel részemről is:

  • MC szakítás valóban vacak volt tegnap. Viszont ha én shadow leszek akkor tudom vállalni a boss körüli részen a szakítást, glyphelt fear odabasz. Kérdés persze, hogy mennyivel gyakoribb az MC, mert én 33 secenként tudom majd ezt nyomni. Kéne 1 ember aki az MC cooldown lejárta előtt ~3 másodperccel bemondja, hogy MC jön. Szerintem ez sokat dobna a kiszedés sebességén. (a képesség neve Worshipping, dps szerintem megteheti hogy ezt és csakis ezt a timert teszi ki magának, a többi elég lényegtelen vagy máshogy is jól/időben észlelhető)
  • Az addokat szerintem a bal oldali fülkéhez vigyétek ki és a boss legyen kicsit közelebb a terem közepéhez P1ben. Eszméletlen sokat dobna ez szerintem a ranged DPS uptimen, én pl valszeg a bosson lennék végig de így ki tudnék fordulni addokat aoezni könnyedén. Warrior addtank mocsok jó ide, kiviszi az addot a fülkéhez közel, majd amikor az add 10% körül van, heroic leapel a fülke belsejébe, a mob utánamegy és pont szépen meghal ott ahol az előző, a tócsa közepén.
  • P2 végén ~2% körül elindul a boss a terem közepére (aztán beszakadt alatta a talaj Sinestrához), majd ne lepődjetek meg. Valszeg ha már elindult akkor fixen meghal ha van még élő ember a raidben, hasonlóan LK vagy Archimondehoz akiknek az utolsó 10% scriptelt RP event és nem baszható el. Ez itt talán elbaszható meghalással, viszont DPS ekkor már talán nem kell. Warrior tank melletti második érv szintén a linkelt videóban. P2ben kurvajól interruptolja a csápokat. Aoe stun, conc blow, pummel, hthrow, charge, intercept. Nagyon erős win.
  • VAGY 2 healer VAGY 100% corruptionos mage/lock kell ide a DPS timer legyőzéséhez.
Videó:
Ez itt látható

Utolsó szerkesztés: 13 éve 7 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 7 hónapja #674

Kb amit el kellene dönteni, hogy:

- merre megyünk tovább? Alakir, ez, Nefa, council, egyebek
- akarunk -e corruptionnal trükközni ( frost mage v lock bevetésével )

Első körben ezekre a kérdésekre kell választ adni, utóbbira régen nagyon nagy szükség volt, amikor még relative undergearolva mentek a népek, és vhonnan ki kellett sajtolni a +DPS-t. Ez ugye történhet úgy, hogy 2 healer van, nem 3, és mindenki brutáldurva DPS-t tol ( viszonyításképp ez olyan fejenként 22K+ DPS-t jelent, ami nem kevés ). Vagy úgy is kivitelezhető, hogy corruptionnal Berna csinál 40K DPS-t 3 percig, majd felkeltitek, és utána már csak 20K-t ( és mindenki másnak is elég a 20K ).

Mindkét út járható ( mmint a debuffos és anélküli ), azt kell kitalálni, hogy a másodikra van -e egyáltalán elég DPS, csak úgy natúrba. Hozzávetőlegesen TÖBB dps kell, mint amit most Valin toltunk, úgy, hogy a fight több, mint 2.5x-el tovább tart ( jóval kisebb a BL uptime ), 1 DPS helyett 1 tank és egyebek. Ez azért elég kemény, ha beleszámoltok ( ok, van némi +DPS is, mert az addokon lehet tolni, de van targetváltás és a dotolós classoknak itt nincs folyamatosan 2 célpont, hogy mindkettőt pükkesszék, kell szakítani, miegymás ).
Kb ez az első olyan boss, amin látszik, hogy atomDPS nélkül NEM lehet megcsinálni, olyan szintű enrage van a végén P2-ben ( és előtte is, hogy beférjünk a megfelelő számú addba ). Ehhez képest az, amikor kékekbe vergődtünk Chimeronon, nulla kb. Ellenben jóval kevesebb WSAD kell és jó heal, szóval simán ránk van szabva az encounter. ;)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 7 hónapja #675

2 healeresnél afaik nincs extrém DPS igénye a dolognak. Az tény, hogy szűkre van szabva és nem lehet szarakodni, de szerintem megvagyunk hozzá. Viszont ezért is mondtam hogy a mostani pozicionálás tarthatatlan, a rangednek nem szabad mozognia csak ha valami alákerül. Ehhez viszont más pozi kell mint amit eddig használtunk. Ismét csak a fenti videót tudom ajánlani ezügyben is.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 7 hónapja #679

18-22k kozotti dps-ek szoktak lenni ahogy nezem a friss 2 healeres logokat.
Ez huzosnak tunik, de a robotoknal tobben is ennyit toltatok BL nelkul es a harom top dps nem tolt potit sem a fight alatt. Sot, ott meg flask sem volt mert mar lejart a cauldron, Vezut viszont ezutan hoztuk be. Javitunk a pozicionalason, akkor kb chogallnal sem kell majd tobbet mozogni mint itt vagy valionanal, sot... ahogy nezem a power generator buff uptime nem volt tul nagy rajtatok, kb. 5-7% volt, szoval ez is elhanyagolhato kulonbseg, kb a flask onmagaban tobbet szamit.
szoval ha meg tudjuk oldani az interruptot, a p2es tronhoz behuzast es a csapok levereset, akkor jok lehetunk. szerintem kb a hataron van a dolog, valionanal vegul ezt kisakkoztuk, itt talan nehezebb trukkozni, ott "csak" tuleles kellett anno.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #680

Annyit mindenképpen változtatni kell majd a jelenlegi gyakorlatunkhoz képest, hogy a nagy addok kijövetelekor törekedni kell majd az addozók együtt mozgására, hogy CC esetén mindenkit ki lehessen ütni. Mikor ott szétszóródunk, a CC kezelés elég problémás tud lenni. A DPS biztosan rendesen emelhető, pl. sokat segítene, ha a kis addokra mindig a megfelelő számú aoe-zó ember maradna csak kint. Most az 1. és 2. csoportoknál biztosan sokan voltunk. Gyakorlatilag tickelni sem tudott a rain of fire, máris meghaltak. Később a druida knocback lökte ki őket az AoE területből. Ezt mind pontosítani kell, meghatározni, hogy melyik hullámnál kinek kell kimenni, az aki kimegy milyen képességet fog használni és mikor.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #681

Azt lehet tudni, hogy a videóban miért nem ölik a tűzelementált?
1:00-nál is full hp-n bemegy, 2:10 magasságában is, ez miért van?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #682

Classrun írta: Azt lehet tudni, hogy a videóban miért nem ölik a tűzelementált?
1:00-nál is full hp-n bemegy, 2:10 magasságában is, ez miért van?

Olvasgattam a témában egy keveset, ilyeneket írnak:

Do not dps the fire elementals and cd trough them if you have enough.
If you have a disc priest u can skip 2nd and 4th shadow mobs as well and barrier cd trough it i guess if your mana allows it go gain some more dps on the boss.

But those are things you need to work with your setup wich i have no idea what it is but in a lot of 25man kills disc priests are really superb for providing more dmg to the raid just cause of that 1 cd barrier wich gives the dps a bit more dps time on the boss.
And not having to be worried for 2 maybe even 3 shadow phases/explodint stuff how ever you wanna call it.

Valamint:

You can avoid having to kill fire adds if you have a Warrior tank. (Or actually 2)

Cho'galls "Flaming Destruction"(buff from Fire Add) can be deflected by Spell Reflect. It has a 10 sec duration and talented+glyphed Reflect has a 5s duration 6s CD = you get hit by Cho'gall max 1x while not having Spell Reflect up - (yes spell reflection buff does not drop after first hit and you rather deflect all fire hits for whole reflection duration)

Spawn time for fire Elemental on 25 HM is 37s till 85% boss HP and then 46s => your tank can always have a CD+shieldblock ready for the one hit of 10 stackish Flaming Destruction he gets.

You can also use the resist trinket from Tol Barad Exalted as additional CD - ( good for non warrior tanks)

www.worldoflogs.com/reports/ntdnzv4o3ykd...aming+Destruction%22

Please note you do not reflect the damage so you cannot cheat chogall to kill himself by 250k hits every 2s :))( ez egy régebbi bejegyzés, lehet, hogy már nem lehet vele trükközni nagyon ).

Ebből ugye amit mi is ki tudunk próbálni az a TB trinket, miszerint szólnak a tankok, hogy ez most mehet ki, és nem nyúlsz hozzá, majd trinkettel leveszi.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #683

Jó kis DPS race lesz ez. Eddig komolyan még soha nem álltunk olyan helyzet elé, hogy kevés lenne a DPS. Az SP nekem nagyon jól hangzik. Rajtam is segíteni fog, a Dark Intentet végre arra tehetem akire való. Kár hogy mire erre lehetőség adódott, lenerfelték.
Raid DPS növekmény Dark Intent használattal:
1) Shadow Priest 3748
2) Fire Mage 2637
3) Feral Druid 2601
4) Balance Druid 2535
5) Survival Hunter 2327
6) Assassination Rogue 2016

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #690

szerintem kell meg neki némi gyakorlás de az mar most latszik hogy joval jobban haladunk vele mint alakirral
szamomra is meglepö volt mikor atalltunk 3 healerre es megis a rdps nem csökkent
de szerintem ez a gyakorlasoktol fugg en pl kb a 5.-6. try környékén találtam meg a megfelelö shotpriot hogy az elementálokra jusson a nuke es igy a bossra hamarabb vissza tudjak fordulni.
Amit meg gyakorolnunk kell az az hogy a 2. ill majd a 4. nagy add kezeles valamint a taknyok minel gyorsabb legyakasa simabb legyen.
Mindenkepp kellene Bernára jel hogy tudjak vele haladni hogy ne maszkaljanak el a taknyok, valamint attalentelek kisse
hatha az segit lassitani öket.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
Utolsó szerkesztés: 13 éve 6 hónapja Írta: Mégöt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #692

Hát ez csak az MC szakításon meg a DPSen múlik, nem sokmindent tudok hozzátenni. Azt mondjuk nem egészen értem, hogy látszólag hogy tűnt el a dpsem :)
Amikor a nagyadd kint van, a melee mennyi ideig van a bosson? Mert ha mérhető ideig, akkor a nagyaddot ~40-50%-ig a bosson lehetne tankolni hogy kapjon a melee splash damageből.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #694

A kis addoknál Seed of Corruption-t fogom használni. Bár elvileg ez afflis AoE, de még így is jobb lehet mint a destros Rain of Fire, amiből állandóan kimászkálnak a dögök.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #695

Khetana írta: Hát ez csak az MC szakításon meg a DPSen múlik, nem sokmindent tudok hozzátenni. Azt mondjuk nem egészen értem, hogy látszólag hogy tűnt el a dpsem :)
Amikor a nagyadd kint van, a melee mennyi ideig van a bosson? Mert ha mérhető ideig, akkor a nagyaddot ~40-50%-ig a bosson lehetne tankolni hogy kapjon a melee splash damageből.

Amikor a nagy add kint van, akkor kb 70-30 arányban vagyunk a boss - elementál között megosztva.
Nem tudom, hogy van -e még olyan egyáltalán, hogy splash dmg, régen kb mindenkinek a rotájában volt ilyen, ma már alig-alig van hasonló, nekem van cleave, ha épp van rá rage, de nem jellemző, a többi meg single target.
De csak annyit kell, hogy amikor húzza át az addot, akkor ott megálljon 10 secre, addig beleütünk párat a boss helyett a nagy addba, és onnan mehet tovább. Sokat nem bukunk ezzel.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #697

Sokat számítana. És ezt elég lenne a 2. addtól kezdve csinálni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #698

Tudom kevesebb a splash damage, de pl hs helyett cleavelsz olyankor, meg DKnak megy a howling (bár patch óta ritkábban, imho) az is segít. Combat rugót kéne behozni ide, az BFfel megpuhítaná rendesen az addot. Sőt, mivel van is combat rugeszünk, lehetne úgy is hogy ő marad a bosson végig, cleaveli a nagyaddot és nagy add alatt minden más melee kimegy elementálozni.
Rangednek meg mindegy hol a mob.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 6 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #701

Gondolataim a tegnapi raid alapján:
Ez a fight nem igazán tűri a hibákat és nagyon komoly dps kell hozzá.
Amennyiben a megjelenő elementalok (az összes) nincs leverve a healereknek hamar el fog fogyni a manája, vagy meghal a tank.
Az MC-ket azonnal törni kell, mert 1 percre kerül a dmg buff a bossra -> lásd előző.

Több dps kell a nagy addra. A második (és negyedik) addot természetesen be tudom húzni a bosshoz, de az ne felejtsétek el, hogy ha mind egybe állunk, akkor az add a "rakétáját" csak egy irányba tudja lőni és így mindenképpen az egész raidnek mozognia kell.

SZVSZ Alakirral jelenleg jobban állunk.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #702

Littleboy írta: Gondolataim a tegnapi raid alapján:

SZVSZ Alakirral jelenleg jobban állunk.

A dolog azért csalós.
Alakiron anno voltunk egy full estét, és 2+ óra wipe után kb odáig jutottunk, hogy egyszer előfordult már, hogy átmentünk 1 élő playerrel P2-be.
Itt kb elkezdtük úgy, hogy szétütött-harapott a boss mindenkit, mert nem volt MC kezelve normálisan, nem volt addozás, stb., stb. Tegnap este meg úgy fejeztük be, hogy folyamatosan a 2. add magasságában ütköztünk bele problémába - volt olyan, igen, amikor már korábban is behaltunk, nem volt jó a szakítás, stb., de legalább két olyan tryra emlékszem, amikor max 1 MC buff volt fenn a bosson, és az is szépen leketyegett, a köv 3 MC szakítás jó volt.
Nehéz összevetni a két encountert, főleg úgy, hogy az egyiken már voltunk jó időt.
Egyelőre a jelenlegi fázisban, hogy Alakiron is régebben voltunk, itt meg még alig, kb-ra azt mondom, hogy ugyanolyan nehéz. Ha az MC kezelése javulni fog, és eljutunk a 4. addig, mikoris a kis addok majd felfalják a raidet, könnyen lehet, hogy azt fogom mondani, hogy ez így nehezebb.
Kb egyébként egyerősek ezek az encounterek, most úgy tűnik számomra.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #703

Chogall jobban a profilunkba vág, ha lehet ilyet mondani. WASD igény minimális, helyzetfelismerési igény még kevesebb, ilyenek jól mennek nekünk :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 6 hónapja #704

Ma este jó lenne pár Nefa hc try, hogy arról is képet alkossunk.
Talán ott a legkisebb igazából a személyi felelősség, kb. a 3 healeren + a kiter tankon múlik a fight legnagyobb része, a DPS max annyit ronthat el, hogy nem jön ki MC-ből, meg nem szakít az oszlopon ( bár nyilván jól ki kell találni, hogy minden oszlopra jusson 2 szakítás is, hogy ha vki épp a lávában csücsül, akkor is legyen szakítás ).
Itt azért van némi WSAD ( ott max annyi, hogy ne állj bele a tűzbe ), interrupt, stb., ott azért ez kevesebb.
Nézek is pár hc nefa videót mindjárt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.148 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum