normal Archimonde

Több
8 éve 9 hónapja #23261



Sziasztok!

Eloszor is elnezest kerek, de hosszu lesz. A content utolso bossa, s mint ilyen, nehez. Szanj ra kb fel orat olyankor, amikor mukodik az agyad! Nezd meg tobbszor a video azon reszeit amikre lentebb hivatkozok. Majd gondold at fejben, hogy megjegyezted-e mi a feladatod!

Kicsit atgondolva a multkori Arcsi tapasztalatokat, itt egy video ami olyan taktikat mutat ami talan jobban fog fekudni a klannak.

Javaslom eloszor nezzetek vegig, majd utana olvassatok tovabb amit irok, reszletesen fogok hivatkozni, hogy a video melyik reszen miert mukodik ugy a dolog, ahogy.

Az alap kepessegei a bossnak amire figyelni kell:

Az add mindig prio!!!
Allure of Flamenel eloszor egy helyre all a csapat, onnan fut, amikor a leader mondja.
Allureos futas utan MINDIG szorodni kell 8 yardra!!!!
Ne legyel lusta futni. A DPS fontos, de a taktika meg fontosabb!
A feldobott embert mindig el kell kapni. Lehetoleg minel tobb embernek!
A desecrated pillar szetesese utan megjeleno arany szinu gomboket csak ugy vedd fel, ha mar az egesz csapat odaert a kozelebe! Erre jo lenne egy meleet kijelolni.
Ha megsem jutott gomb egy-ket embernek, oldd meg onalloan!
A spirit shacklet ne egyszerre tepd el! Egymas utan 1-2-3 sec szunettel! Nem baj ha nezed a raidframet, hogy mindenki max kozeli HP-n legyen.
A wrought of Chaossal ( foci ) ugy helyezkedj, hogy a raid ne seruljon!
Ha a nether kijelolt csapatban vagy, allj keszen, hogy a tankhoz odaerj idoben!
Ha kijelolnek az infernal "tankolasara"" olyan helyre vidd, ahol nincs mas infernal a kornyeken!


Es most jojjon a reszletes video elemzes:

A bosst korbe fogjak huzni a platformon. a szele kozeleben nagyjabol. A ranged es a healer csapat MINDIG ugy helyezkedik, hogy a boss utvonalan elore fut. SOSEM marad le a boss mogott! Ez nagyon fontos a feldobas szempontjabol!

Video kb 10. masodperc: Megjelenik az elso Doomfire Spirit (zold gomb) Mindenk kivalt ra, es minel gyorsabban megolik. Akit a doomfire spirit targetel, az arra huzza a tuzet amerrol jottunk! Igy ne kavar be a mar jol felallt csapatnak.

Video kb 1.05 perc: megjon az elso Desecreate. Itt is fontos, hogy a csapat oda aljon amerre menni fogunk, mert igy (video 1.20) a teljes raid ossze tud allni az arany szinu gomb felvetelehez. plusz az allure is itt fogja erni oket! Allure utan futas, es itt jol latszik, hogy a ranged elore fut az utvonalon, es SZORODIK, hogy a kovi desecreate es a feldobas jo helyen legyen!

Video 1.48 perc: a feldobas megerkezik. Mivel elore szaladt mindenki, igy a teljes raid ra tud allni, majd utana tovabb az arany gombert. A gombot csak par masodperccel az allure elott veszik fel, addig mindenki a tankon stackel. Allure utan futas elore, majd szorodas.

Az addokat folyamatosan prioban olik amint latjatok. A gomb tuzet tovabbra is arra kiteoljak amerrol jottek.

Video 2.50: A kovetkezo feldobasnal figyeljetek meg, hogy -bar az arany gomb kozeleben voltak- nem vettek azt fel, amig nem ert mindenki a hatotavba! Utana marad az osszeallas, mert jon az allure, meghat amugy is P2.

Video 3.10: itt a P2 innentol a raid nem szorodik, nincs tobb feldobas. Megfigyelheto, hogy a Wrought of Chaossal (foci) hogyan mozognak. Aki lovi az a raid szelerol lovi, aki a target az par lepessel kintebb all. Aki eddig target volt, most az lovi tovabb, igy o beljebb lep, vissz a raid szelere, es a kovi target kimozog. Nem tul messzire. Nincs ertelme 10 metereket futni vele!

Video 3.30 Az elso shacklek. Jol latszik, hogy idozitve tepik el oket, nem egyszerre. Az elso ketto utan az utolso kivart par masodpercet, hogy a raid HP megfeleloen alljon. A tepesek utan nem sokkal jon az allure, ezert a tepest nem lehet vegtelensegig halasztani. Az allure of flame-el innentol csak ping-pong modjara futnak.

Video 4.28 Az elso addok. Mindig a zold a prio. Utana a barna szarnyas, a kutyak harmadlagosak. Lila karikabol kiallni, a focit kezelni, a shacklet jol eltepni, futni az allureval. Ez a fazis mar nem bonyolodik tovabb.

Video 6.00 A kovekezo fazis: Innentol SZORODAS a fight vegeig!
A tank korul megjelenik egy zold karika. Aki abban benne all amikor leesik a spell, az atkerul a shadow realmbe. Ott egy nagy addot kell megolni es kozben szakitani,  a karikakbol kiallni, es ami a legfontossab, a kis szutyok gombocokat akik fixatelnek valakire LASSITANI es megolni. Itt a prio, gomboc, tuleles, szakitas, nagy add. Amikor a nagy add halott, a testebol letrejovo portalon keresztul lehet visszaterni. (eat 7.13 tol lathatjatok, amikor a videozo mage atkerul)
A tank helyen a normal realmben mejelenik egy bazi nagy zold takonytocsa, amibol fixates shadow fiendek jonnek. Ezek rohadt gyorsak, ezert azonnal meg kell olni oket. ennek a legjobb modja, ha a kijelolt hunterek folyamatos lassito csapdat tartanak a tocsa kozepen

vidoe 7.45 utolso fazis: a halal kaosz vilaga. Tovabbra is van foci, shackle, shadowfiendek, a fele csapat megy a tankkal a shadow realmbe, plusz jon orult meteoreso, es par darab infernal. Kill prio: shadowfiend, infernal, boss.
Innentol a foci nem erdekel senkit, minimalisan celozz, akin atmegy az igy jart. Maradj szorodva, a bilincset akkor tepd amikor jo a raid HP, keruld a meteroesot, old a shadowfiendet, old az infernalt.
Az infernalt par kijelolt"tank"szethuzza, mert ha kozel vannak healelik egymast. Gyorsan kell halniuk, mert ha elerik a max enegyt, akkor vegunk van.

9.18 nal a vege fele jar mar a csapat. itt az aktualis tank kiugrik a karikaval, ot es meg ket embert felaldoznak (meg fognak halni odalent mivel nincs heal sem elg dps veluk) , majd megprobaljak lezuzni a bosst, mielott az uccso tank meghalna. Lutri es epphogy osszejon nekik.
GZ a killhez.

Utolsó szerkesztés: 8 éve 9 hónapja Írta: lomalka.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Towanda

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #23303

Vezetoink keresere egy gyors summazas a boss kepessegeirol, azaz mi mit tud:

Doomfire Spirit: Zold gomb, a tank hata mogott jelenik meg, nem mozog. Zold tuz csikot kuld egy veletlenszeruen valasztott jatekos fele, annak ugy kell huznia azt, hogy ne menjen at a raiden. A tuz majdnem a bossfight vegeig megmarad. AZONNAL halnia kell!!

Hellfire Deathcaller: barna szinu szarnyas-patas. A tankot uti fixatelve, prio kill ha nincs zold gomb. A tank egyre halmozodo shadow sebzodes erosodest kap ettol a lenytol.

Allure of Flame: A boss castolja, kb 2 sec casttime: a palya egeszerol osszehuzza az osszes tuzet 1-2-3-4 random jatekos ala. A spell befejezese utan kb 1.5 masodpercunk van kifutni az adott teruletrol. A beerkezett tuz kis helyen kezdi, majd szetterul, a vegso merete attol fugg, hogy mennyi tuz volt a palya egeszen. Minel kesobb halnak a zold gombok, annal tobb tuz folyik szet az adott spotokbol. Fontos, hogy nagyjabol egy helyre erkezzenek le, es ne szemeteljuk tele az egyesz palyat vele.

Shadowfel Burst: 1 random playert feldob a levegobe, es mindenkit vele egyutt 8 yardon belul. A feldobott jatekosok akkor serulnek, amikor a labuk ujra megerinti a talajt. Ez a sebzes oszlik azok kozott akik a repules ideje alatt befutottak ala. Az immunitasok illetve a dispersion ved ellene. FONTOS: ne hasznalj levitate, disengage, slow fall... stb dolgokat. NEM az esestol serulsz, hanem shadow sebzestol!
(SZERK: Tapasztalatok alapjan tovabb gondolva: Levitate/slow fal akkor engedelyezett  ha eb...as miatt tobben repulnek. akkor a kiosztott dmg idobeni eltolasara az egyik repulo jatekos eltolhat ilyesmit.  A soakolo csapatnak lesz 1-2 mp-e, hogy felhuzza a HP-t mielott a kovi ember becsapodik, igy noveli a tuleles eselyeit, de ez alapbol kerulendo


P1.5: 85% bossHP alatt
Desecrate: A boss idez egy oszlopot. Az kb2-3 sec orvenyles utan feljon a foldbol, sebezve es hatralokve azt aki rajta allt. Ezt nem nehez elkerulni. Az oszlop feljovetele utan, nyugodtan lehet mellette allni. A belole kicsapo villamok csak optikai tuning, nem sebeznek. Az oszlop innentol raid wide shadow DMG-t okoz. A minket segito pala NPC az oszlopot 6-8 masodperc alatt osszetori, ekkor szuletik 6 db aranyszinu gomb. A gombok barki altal felvehetoek, 30 sec buffot adnak, ami immunissa tesz a shadow sebzesre. Ez hasznos a teljes P1.5 alatt, mivel az oszlopok raidwide, shadow sebzese szorzodik az oszlopok szamaval! 
A gomb felvetelekor minden 15 yd-on belul allo jatekos megkapja a buffot.

P2:
Wrought of Chaos: 1 db random player ("A") kapja, kb 5 sec utan egy vegtelen hosszu sugarat lo egy masik jatekos ("B") iranyaba. A sugar sebzi azt akin athalad. Ezutan "B" jatekos lovi tovabb egy masik "C" player iranyaba... stb. Elmlekim szerint otszor pattan tovabb.
A sugarat lovo jatekos alatt egy zold nyil mutatja, hogy merre van a celzott emberke. Celszeru ugy helyezkedni, hogy a beam ne erintsen olyat akit nem muszaj.

Shackled Torment: 3 veletlenszeruen kivalasztott ember kapja. Mindharom ember lelke kiszakad a testebol es egy lila lanccal kotodik a jatekos a sajat lelkehez. A lancot ugy lehet eltepni, hogy 30 yd-nal messzebbre futsz tole, illetve akkor is elszakad, ha az adott jatekos valami miatt meghal.  Az elszakitaskor kb 200-300K raidwide shadow dmg-t okoz. Celszeru nem egyszerre eltepni oket. Minel tovabb fent van a lanc, a tulajdonosa annal halmozottabban serul tole.

P2.5 :
Felborn Overfiend: Zold szinu szarnyas patas demon, kb semmit nem tud. Szakitani kell es prioban megolni. Tankolando.

Dreadstalker: barna szinu lock "kutya", 3 db jon belole. Veletlenszeru idokozokben odateleportalnak valakihez, amivel sebzest okoznak es spellt szakitanak/iskolat lockolnak. A teleportalast egy halvany, kb 2 yd radius lila karika jelzi. Viszonylag sokat sebez, de konnyu elkerulni, mivel csak ki kell allni a karikabol! A melee uteseik nevetsegesek, szoval tankolas, vagy barmifele odafigyelest -a karika elkerulesen kivul- nem igenyelnek. Majd a cleave/multidot elviszi oket.

P3:
Demonic Feedback: Raidwide DoT,  amikor leesik 5 yd tavolsagban sebez. Nem leszedheto. A sebzes csokkentese erdekeben 6 yd szorodas szukseges.

Nether Banish: Az aktualis MT kapja. Zold szinu, kb 4 yd radius zold karika, a tank a kozeppont, azaz ki lehet vele futni a raidbol ( ki is kell) Kb. 6 masodperc utan a tank es aki a karikaban all, atkerul egy anyekvilagba ahol egy miniboss megolese a cel. Amennyiben a tankon nem allt legalabb 2 masik player amikor az atkerult, a boss kb 5%-ot gyogyul.
-Nether realm: viszonylag kicsi platform, a szelen le lehet esni. 3 dolog tortenik itt
-1 Lila szinu shadow elemental (miniboss) ennek a megolese a cel. Szakitani kell! min 2 player rotaban! Tankolando!
-2 Barna, kevesse lathato, kicsi karika a foldon. Allj ki belole!
-3 Void Star: lila szinu gomboc, fixatel valakire. Lassitani es megolni kell. Amennyiben ez nem sikerul es utoleri a jatekost akkor felrobban, lelokve a platformrol a celpontot es barkit aki mellette all.
-Amikor a miniboss halott, a testebol kepzodo portalra kattintva lehet kijonni a normal vilagba
A normal vilagban ekozben egy 20-25 yd radius zold tocsa keletkezett azon a helyen ahol a tank allt, amikor a Banish leesett. A tocsabol Living Shadow nevu dolgok jonnek. A tocsa a a jatekosokat sebzi,  boss-t healeli, tehat el kell huzni tole.

Living Shadow: shadow priest arnyek monsta kinezetu dolgok, a nether banish kozepen levo portalbol jonnek. Fixate egy playerre, ha odaer akkor sebez, valamint felrak egy -40% heal/dmg/absorb csokkento debuffot 40 masodpercre. A shadowfiendeket lassitani kell es megolni mielott odaernek a celponthoz. Viszonylag gyorsak.

P3.5 :
Rain of Chaos: Zold szinu meteoreso. El kell kerulni. kb 8 masodperccel a terulet kijelolese utan er foldet, tehat kis figyelemmenl egeszen jol lehet kerulgetni. 40-50 meteor esik le a palya egesz teruleten, 3 db meteorbol Infarnal szuletik.

Infernal Doombringer: Nagy, zold szinu koelemental, 3 db. Tankolhato, a melee sebzese kozepes-kicsi, egy clothos is kibir 3-4 utest toluk. Egymas kozeleben (talan 10yd) masodpercenkent 8%-ot gyogyulnak.  A taktika szerint el kell huzni oket egymastol, majd egyesevel megolni. Amennyiben a megoles nem sikerul mielott a 100 % energy allapotot elerik ( energy bar) akkor raidwide tuzsebzes jon beloluk ami ugyan nem azonnal vegzetes, de minden massal egyutt mar szinte fix wipe. A szethuzasra/tankolasra, dps warri/DK/hunter a legidealisabb, rossz setup eseten lock/shadowpriest/frostmage is megteszi. Lehet oket kiteolni, mivel nem tul gyorsak.

Utolsó szerkesztés: 8 éve 9 hónapja Írta: lomalka.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Mistake, Colwyn

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #23419

Mivel az egesz taktikat emlekezetbol irtam, lehetnek benne hibak/elirasok/helyetlensegek. Aki ilyet talal kerem jelezze. Ma delutan feldobok majd egy masik videot, mivel a raidnek jobban fekudt a ping-pong taktika. Csak talalnom kell egy olyat amin ertelmesen latszik az egesz.
Elnezest, hogy ilyen sokaig tartott!

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Ybla

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #23421

Az elmúlt tryokon nem ment túl jól a szétállás, mivel mindig 2-3-4 embert dobott fel a levegőbe.
Mi lenne ha azt csinálnánk:
Raid PING-en, jön a tűz összerántás - átfutunk a PONGra, ranged szóródik szigorúan betartva a /yard8 rangeradart.
Valakit feldob a levegőbe, ekkor a ranged befut a melee-be, aki a levegőben van az goblin gliderrel (van mindenki által használható glider) berepül a tömegbe,
jön a tűz összerántás - futunk PINGre.
?


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #23432

Az 5let tetszik, de úgy rémlik, hogy a glider inaktív boss fight közben:)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #23435

A glider valoban nem mukodik, de tegyuk fel igen. Akkor is ott a kerdes, hogy hogyan van lekodolva a sebzes. ott sebez ahol leersz, vagy ott ahol a karika van.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.133 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum