normal Baleroc HC

Több
12 éve 7 hónapja #4611

a healerek az osszefutasi pont mogott allnanak gondolom. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4612

A healerek kimaradtak, ahogy nézem.
Skaven megelőzött, jah, vhol ott kellene állniuk. A rajzot még próbálom értelmezni. :)
Nem jó, az a gond, hogy ha óramutató járása szerint mész, akkor 2 lehetőség van:

- aki végzett, túlszalad a shardon. Ilyenkor, ha összekötik vkivel a túlsó bolyból / healerekkel, akkor egyrészről messze lesz, másrészről útban lesz a shard, harmadrészről útban lesznek a sorban álló népek, akikkel nem jó találkozni, mivel átpattan rájuk a tormented debuff

- aki végzett, nem túlszalad, hanem visszamegy a 'felhő' = randiponthoz legközelebbi részhez. Ez elég sok futkosást jelent, és ha vki olyat jelöl ki, aki beljebb áll, annak ki kell kerülnie a mögötte álló, potenciálisan Tormented debuffal rendelkező emberkét, bár ez kezelhető, ha direktben úgy helyezkedsz, hogy erre figyelsz

Én nem szedném szét a 2 csapatot ilyen szinten, mivel félő, hogy az összekötés bezavar a sorrendbe, amin a másik csapatból épp egy, debuff nélküli tud segíteni azzal, hogy beugrik oda és betömi a lyukat. De ha messze van, nem teheti meg.
Emellett még sok forgatással is jár, aminek óhatatlan hátránya, hogy a melee bizonyos alkalmakkor parryzni fog, ahogy össze-vissza forog, helyezkedniük kell, 'megérintik' egymást, amivel átpattan a debuff. Az meg nem jó.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4613

Parry haste már nem létezik, amiatt nem kell aggódni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4614

Khetana írta: Parry haste már nem létezik, amiatt nem kell aggódni.

Én az emiatt lévő DPS kiesés miatt aggódom. :)
Valami olyat képzeltem egyébként el, hogy a minden DPS melee távban áll, vhogy úgy, hogy tank - előtte boss - mögötte DPS-ek - mögötte találkozási pont - mögötte healerek.

6 DPS esetén van annyi biztosítás, hogy mindig van +1 'szabad' ember, aki be tud ugrani.
Ha vhogy sikerülne úgy felállni, hogy szépen libasorban a 6 emberkének, és aki kiesik, az hátralép, az utána jövök meg felzárkóznak, az nemtom mennyiben működne. Mivel akár 2 DPS is kieshet, ezért ez igen nagy kavart okozhat, nemtom, hogy hogyan lehetne ezt könnyen megjegyezhetővé és végrehajthatóvá tenni, filóztam rajta, de nem nagyon tudtam olyat kiötleni, ami a legminimálisabb rögtönzést igényli, és készségszintre elsajátítható baromi gyorsan.
Pedig a hirtelen tankhalál és a healerek oom-ja mellett tippre ez lesz a fight kulcsa, hogy hogyan sikerül ezt lekezelni úgy, hogy ne boruljon a shardozás, és az összefutás is jó legyen.
Bár ha 2 DPS-t köt össze, talán akkor van a legkisebb gáz, kilépnek a sorból kicsit, és egymás felé mozdulnak pár yardot, ha közben vmelyiküknek kellene shardozni, akkor sincs para, ez max 4-5 secet vehet igénybe, annyit valszeg elbír plusszba bármelyik aktuális shardozó.

Gondolkodjunk rajta, és este próbáljunk ki több megoldást is, én a DPS-ek több csoportra szedését nem feltétlen látom jónak, mivel egyébként, ha kb. egyben állnak, akkor minimális mozgással el lehet ezt kerülni ( és így az esetleges köv. shardoló kiesése miatti improvizációra sincs szükség ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4615

Kéthealeres setup problémáinak elkerüléséről, healereknek.
Asszem pont sámán specifikus egyébként, biztos vannak itt is ötletek a témában.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4616

pont azért matekoztam ki a legjobb dpst erre a fightra hogy ne kelljen két healerrel menni. szerintem simán megvan a dpse mindnekinek ahoz h 3 healerrel mennyunk én meg hozk egy 24kt. Soha nem gyakoroltuk két healerrel ráadásul a mostani healer brigád bármenyire is skilles nincs összeszokva....

Na most vétozom meg magam mert az eszmefutatásom közben jut eszembe: Nincs is két Mainspecces healerünk

Szopás.

A két healeres setup szerintem is jó ötlet xD


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"
Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: GaiaBlood.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4619

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4620

en nagyjabol elegedett voltam a tryokkal, lehetett latni hogy a dps meglesz, azt is lehetett latni hogy vegig tudjuk healelni az elso kristalyt.
a mana meg ketseges, de en vissza tudtam tolteni a manamat kb. 70-80%-ra az elso kristaly utan es az azutani szakasznak relative simanak kellene lennie.

a masodik kristalynal szinten jol mukodott a ket emberes resz, de vmi miatt dubot lenyegesen kellemetlenebb volt eletben tartani mint classt. mlnrmt healelese viszont szinten relative kenyelmes volt kb. 13-as stackig. esetleg itt meg HSsel lehetne majd segiteni, tippre ezt nagyon nem nyomtatok most.

a lenyeg hogy ezek a reszek menni fognak, a tobbinek meg utananezunk. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4621

Végigolvastam:

Azt írják ez nem bug számolni kell vele. Az elején 1 emberes shardokat kellcsinálni minél többet. Én 1. Szerintem Little is simán végigtankolhatná a legelsőt a tormented lejárna róla mire jönne a decimation. Class is végigtudna állni 1et ha dusten rá tartogatja a PSt. Aztán 2 ember állja végig a shardokat. (aki ezt írja azt mondja ők ugy csinálták, hogy egy ember végigálta az első shardot a 2.ban pedig egy ember 18at állt végig és ugy váltott...ezt mi minimum megcsinálhatnánk)
3. perctől lesz egy decimation amikorra mind a két healernek már jo sok buffosnak kéne lennie és healelni a tankott. Innentől (3. perc) a shardokat 3 emberrel kell kezelni 8-8-8 arányban ami senkinek sem sebez 100% hpét. Tehát ha a healer kapja a countdownt és tormentedes lesz akkor tankrol leáll és stackeket gyujtoget a simán kihealelhető emberkéken.

Tehát oké, hogy felálitunk egy sorrendet, hogy ki mikor kezel shardot meg mikorm elyik healer mit csinál. DE ez borulni fog 90% eséllyel

A legjobb az lenne ha lenne egy 0.01secces reflexxel rendelkező emberünk aki mindig mondja most ki kezelje a shardot. ilyen nem lesz valoszinuleg szoval gyakorolni kell és gyorsan reagálni.

Szerintem az elején cisnáljunk minél több 1-2 emberes Shardos kezelést (ezt mondják a linkben is) aztán 3. perctől vagy amikortól az első healer megkapja a countdownbol valo tormentedet átkell állnunk 8-8-8 shard kezelésre. És bizony fight közben is jó az ha visszjön mondjuk az én CDém, egyik healeren sincs tormented akkor végigállok egyedül egyet megint.

ami nagyon fontos az az hogy nemtudunk csoportokat csinálni shardokra mert nem tudjuk hogy kinn lesz tormented ezért kell ott abban a pillanatban eldönteni és improvizálni elég sokszor.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4624

Inkább az érdekelne, hogy hogyan lehet az, hogy ilyen messziről már átpattan a Tormented.
Kb. ez az, ami miatt a wipe-ok 90%-a lesz így tippre innentől.
A shardozós dolgot pedig akkor úgy kell koordinálni, hogy vki, akinek látszik a raidframe-n, hogy kin van és ki nincs, valamint figyeli a shardokat, be tudja mondani, hogy ok, akkor most Te jössz, aztán meg Te.
Úgy ezeket el lehet majd kerülni.
Ezt akár megcsinálom én is, gridem van, azon gondolom be lehet állítani, hogy látszódjon, innentől pedig fél szemmel ezt lehet nézni + be lehet mondani.
Nekem a problémám még mindig azzal van, hogy mennyire könnyen pattan át a Tormented. Ennek elkerülése miatt sajnos a healereket is szeparálni kell, remélhetőleg őket nem köti majd össze.
Az pozitív, hogy kivitelezhetőnek tűnik, a nyers adatok alapján ( DPS / HPS ), szóval már 'csak' a gyakorlás marad.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4625

tormented azért pattan át könnyen mert FIXEn átpattan ha countdown van rajtad ilyen a fight mechanikája. (vki azt írja, hogy talán megnő a hitboxod v vmi). De ezt leírtam eggyel előrébb vagy nem?

ui: leírtam legelső mondat: Ez nem bug hanem számolni kell vele.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"
Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: GaiaBlood.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4626

jó látni viszont, hogy az én dpsem is meglenne / meglesz hozzá ha nem baszom el folyamatosan a rotát és kicsit begyakorolva tudok majd egyszerre több felé figyelni (normál killen megvolt a dpsem hozzá).

Ettől függetlenül egy tankos fight és main dpsnek kéne mennie én nagyon szívesen kimaradok.

DPS meg megvan little tankolásával is és neki valszeg több tulélése van mint nekem, annyi h decimationt kicsit nehezebb rajta kihealelni de a fight többi részében meg jobb.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"
Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: GaiaBlood.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4627

healer oldalrol a dolog igy nez ki:

elso kristaly:
tank healer 80+ (neha volt 7x is duestenen, 90 folott nem nagyon lattam)
shard healer: 40+ (alt. 48-on zartam, de volt hogy alig 30 volt csak rajtam, ez attol fugg, hogy mennyit kap a tank az elejen, jo lenne minel hamarabb atforulni a shardozos emberekre. mivel eleg sokara jon az elso dec. blade es azt a legkonnyebb kihealelni, ezert ha arra nincs semmi CD, az nem gond, az elejen viszont mindent el kell lonie a tanknak hogy segitse a masodik healert)
masodik kristalynal meg alt. nincs gond.
harmadik kristalynal mindket healer 100 folott volt altalaban, ha eljutottunk idaig. ez attol is fugg, hogy a tank healernel hogy jottek ossze a dolgok, neha pont ki lehet dobni par healt a shadozokra, neha meg nagyon nincs ra ido.
ezen a ponton jott be az, hogy vmelyik healerre alt. rakerult a tormented es egyre kovethetetlenebb volt hogy kinek kellene majd odaallnia a kristalyhoz es szetesett a csapat. :D
ugy tunik hogy masok is azt csinaljak mint amit en mondtam, a tormentedes healer lesz a shardozo es senki nem all benne a cuccban 10+ ideig, a masik meg valt a tankra (vagy marad a tankon). mivel ebben a szakaszban mar mindket healer 100 folott van, igy ezzel nagy gond nem lehet. ha leesett a torment a healerrol, akkor valtanak, ha ez lehetseges.

emellett minden olyan wipe-on ahol nagy kavarodas volt, meg tudott volna beleallni vki a kristalyba, mert nem volt rajta debuff. a legkenyelmesebben egyebkent a healer tudja mondani, vegul meghagytam magamnal a kijelzest, ugyhogy ezzel nem lesz gond. (csak nekem is szoknom kellett a fightot azert, szoval ezzel nem foglalkoztam tegnap :) nagyjabol azt is kitalaltam kozben hogy mit hogy fogok atallitani a bossmodban mindenfele warningokra, szoval jobban fog ez mar menni)

ha fos a random es mindket healer megkapja a tormentedet mert pont ot linkeli es pont egy debuffos emberrel, akkor az valoszinuleg wipe, ezzel kb semmit nem tudunk kezdeni. persze 150+ stacknel ha epp nem ut dec. bladet, makunk van es blablabla, akkor lehet hogy ki tudjuk huzni addig, amig az egyikrol leesik a debuff, de ez nem tul realis valoszinuleg.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4628

GaiaBlood írta: jó látni viszont, hogy az én dpsem is meglenne / meglesz hozzá ha nem baszom el folyamatosan a rotát és kicsit begyakorolva tudok majd egyszerre több felé figyelni (normál killen megvolt a dpsem hozzá).

Ettől függetlenül egy tankos fight és main dpsnek kéne mennie én nagyon szívesen kimaradok.

DPS meg megvan little tankolásával is és neki valszeg több tulélése van mint nekem, annyi h decimationt kicsit nehezebb rajta kihealelni de a fight többi részében meg jobb.

Kell valaki, aki végig tudja állni az első kristályt fullosan.
Erre lehet, hogy más is képes, ha megkap minden CD-t ( pwb, ps, shout, etc. ), de egyvalaki fixen kell erre, és utána se árt, ha még ezt tudjuk húzni.
De ha ez tényleg így van ( megmondom őszintén, lusta voltam nekimenni ismét a fórumnak, tegnap két try között olvasgattam, hogy mi van ), hogy a debuffok átpattanása Countdown mellett kikerülhetetnel, akkor kb. annyit kell megoldani, hogy a kristályok felvétele rendben legyen és egymásra ne pattogtassunk úgy, hogy nincs Countdown.
Ezután már csak némi koordináció és szerencse kell, és jöhet is a kill.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4630

igen. a countdownnal ugy kell mozogni, hogy senkihez se mész 5 yardnál közelebb csak akivel össze vagy kötve mert valószínűleg plusz egy felesleges tormented valakin wipot okoz főleg most még, hogy nincs killünk rajta. Pont elég, hogy az megkapja akivel össze vagy kötve.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"
Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: GaiaBlood.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4632

I have few questions for people how downed it.
1. Can you use /cancelaura Vital flame and recover your vital sparks if you need to finish healing the tank??
2. Is it possible to do the countdown properly without spreading torment??
3. Which is the best place for healers? In the sides? Behind? One left one right? With the tank?
4. Which is the best placement for melee/ranged to avoid spreading torment?
5. How do you manage the crystal soaking changes?? First enters and exits right, the second left??

1) No, it's not possible.
2) No.
3) That depends on where your ranged DPS is standing. Not the tank for sure as spreading tormented to the tank would be a 100% wipe. We have the healers standing between melee/ranged DPS and players with Countdown meet on the left/right side of the healers depending on where they are.
4) On 10m there's plenty of space. However, our 25m tactic (which can be applied to 10m as well, just not neccessary) for melee positioning is. Players without tormented switch from the left/right leg depending on where the shard spawns. Players with tormented are on the far left/right (while still behind the boss, no parries).
5) You're pretty much overcomplicating this. One player stands very close to the shard, the other one like 3-5 yards away. It doesn't really matter where they stand as long as they don't run into each other.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4634

Nincs a shardozásra valami addon egyébként?
Anno ICC-ben volt Blood Queenre egy olyan, ahol be lehetett állítani, hogy ki és kit, milyen sorrendben harapjon meg.
Itt is kb. annyi kellene, hogy beállítod, hogy milyen priorban akarsz menni shardozni vmi felületen v bárhogy, az addon lecsekkolja, hogy kin van debuff ( azaz ki esik ki ), és megmondja, hogy ki a következő.
Nyilván a Torment debuffot is számolja ( azaz aki jelenleg shardozik, az nem lehet a következő ), nem csak a Tormentedet, esetlegesen olyan finomításokkal, hogy ha amint változik, egyből raid warningban kiírja, hogy ki jön, ki lesz a következő, és ez vonatkozik a Countdown debuffra is.
Így szépen raid warningban, mechanikusan vezérelve lehetne látni, hogy odabassza a képedbe, hogy most Te jössz -e. Amint látod a neved, akkor odapozícionálsz a közelébe a kristálynak ( ill. lesed, hogy hol jelenik meg a következő ), ha közben valami változik, pl megkapod a Countdownt, akkor jelez az addon az új névvel, aki tudja, hogy be kell ugrania.
Tippre sokat segítene, ha lenne vmi ilyesmi.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4635

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4637

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4638

Littleboy írta:

Skaven írta: wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/tormentmeplz.aspx

inkább innen szedjetek frissebb alpha-t www.wowace.com/addons/tormentmeplz/files/

Ez ígéretesnek tűnik, majd ki kellene próbálni, ha esetleg hétvégén mentek altos FL runt, és útba esik Baleroc, próbáljátok már majd ki.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.333 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum