normal Majordomo HC

Több
12 éve 7 hónapja #4649

A pala bubi nem csak fizikai ellen véd? Mmint a másra pakolható. Ha ezt is kibekkeli, az elég vagány, bár warrival ki tudok ugrani + intercept vissza, szóval a Concentration leesésen túli futkosásos DPS kiesés minimális, szóval ez majd jó lesz Minsanak / Gaianak ( vagy esetleg Bernának, bár futkosásos kiesés nála sincs, csak a buff tűnik el ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4650

a debuff felkerulese fizikai cuccnak szamit, ezert nem hat ra az AMS. a sebzese mar viszont spell dmg elvileg. szoval ilyen erdekes, le kell majd tesztelni. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4654

Paladinoknak:


Using Divine Shield right before Searing Seeds go out will not stun you and will not apply the debuff.
Hand of Protection does the same thing and you should use it on a raid member of your choice.


us.battle.net/wow/en/forum/topic/3117862746?page=1

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4664

Segítségképp mi tegnap úgy csináltuk, hogy az orbozásban az egyik lekezelését a tank + 1 melee csinálta.
Ez némi DPS loss ugyan, de a rangedek dolgát erősen megkönnyíti, mivel így csak 1 orbot kell lekezelniük, és 1 healer pl fixen ki is maradhat, így stabilizálva a fightot. Valamint csökkenti az esélyét annak, hogy vkin tickel a dot, és pont ráugrik a macska is ( meleebe ugye nem ugrik ).
Mivel az 5ös stack felhalmozása után elég durva tickek vannak, ezért ajánlott vki olyasvalaki, aki tud némi self healt felmutatni, hogy fixen túlélje a debuff stackelést.
Így a rotáció a következő - tank 5 - dps 5 - tank 5 - dps 5 - tank 5 ( vagy 6 ), és itt el is múlik.
Én úgy toltam, hogy az első debuff fázis UTÁN ( amikor már nem engem lő, csak tickel ), betoltam az enraged regent, az 100K körül gyógyít, ki is húztam rendesen. A második után pedig egy HS-t toltam be ( erre tartogattam ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4672

Meleebe nem ugrik: azt hiszem 5x ugrott Tacskóra, aki meleeben állt.
Amúgy tank és dps tolja az egyik orbot, másikat meg két healerrel toltuk, így dps nyomult ezerrel.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4673

Tacskó attól hogy miliben állt még gondolom nem mili. Szóval spec specifikusan ugrik, nem range specifikusan.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4674

Melee embermennyiség meg adott, szóval halál mindegy

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4675

nem mindegy Tacsi. Ha ranged class-szal/spec-cel bent állsz akkor rád ugrik meleeben is, függetlenül attól hány melee van és ki-hol áll. ennyi.


*Minsa=Asmi=Navan*
Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: Minsa.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4691

Semmi akadálya nincs a feladat végrehajtásának, csak a dps. Ez nem gear kérdés. Enrage előtt 9milla...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4692

Malliore írta: Semmi akadálya nincs a feladat végrehajtásának, csak a dps. Ez nem gear kérdés. Enrage előtt 9milla...


a "dps problemat" 2 modon oldhatjuk fel. az egyik ido kerdese: ha 5 dpssel megyunk, akkor mindenkinek tobbet kell tolnia = gear kerdese is. A masik (amit a heten probalunk megoldani) a 2 hileres verzio, ami szinten kicsit gir kerdese is.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4700

Minsa írta: nem mindegy Tacsi. Ha ranged class-szal/spec-cel bent állsz akkor rád ugrik meleeben is, függetlenül attól hány melee van és ki-hol áll. ennyi.

De adott mennyiségű melee-nk van attól még... Szóval hogy hány emberre ugrik és hányra nem, az megint csak adott. Szóval halál mindegy...

Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: Tacsko.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4701

nem mindegy, mert ha sok melee van, es egy ranged/caster/healer sem all bent meleeben, akkor rajtuk fixen fent van a +100% dmg es nagyobb a dps. kint meg all ket healer es ket dps es probalnak szaladgalni a kiugralo cica elol meg rakosgatjak le a pacakat. igy nagyobb raid dps erheto el.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4702

Nagyon béna lehetek, hogy napok alatt nem tudom megértetni, a mondandóm... Van adott mennyiségű melee játékosunk. Az már egy "szerencsés" nap, ha van 11 ember, akik közül össze lehet válogatni a csapatot...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4703

Én még mindig nem ertem mirol folyik a beszelgetes


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4704

[quote=a kérdés itt kezdődött:

"Íz" post=4672]Meleebe nem ugrik: azt hiszem 5x ugrott Tacskóra, aki meleeben állt.
Amúgy tank és dps tolja az egyik orbot, másikat meg két healerrel toltuk, így dps nyomult ezerrel.[/quote]
Slash, pontosabban Íz félreértésben volt a harc mechanikáját illetően, mert a macska nem "melee-be" nem ugrik, hanem "melee role-ra" nem ugrik. Azaz bárki aki nem melee (healer v. ranged dps) és cica fázisban melee range-ben áll kb. kinyírja a raidet, mivel rá is ugrik a macska (ha nem is nyírja ki, leszedi a +100% dmg buffot a melee-kről). Ezt próbálta Minsa és Skaven elmagyarázni. Tacskó Íz szerint melee range-ben állt, aki healer és ott ezért a role-ja miatt nem állhat. Így kezdődött.

Aztán Tacskó kezdte magyarázni az adott melee számot, aminek ehhez kb. semmi köze. Ha csak a tank a melee, akkor is igazak a fent leírtak, akkor úgy kell megoldani a harcot, hogy mindenki kint áll. A harc persze nehezebb, mert a ranged kevésbé tudja fenntartani a 100% dmg buffot és azt is csak sok mozgással (a cica 100 energy-nél mozgásban kell lenni, hogy kiugrás utáni első aoe tick már ne kapjon el), ami szintén DPS loss. Ez egy heavy melee setuppal könnyebben teljesíthető encounter. Végre van ilyen is.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4706

Bernatella írta: [quote=a kérdés itt kezdődött:

"Íz" post=4672]Meleebe nem ugrik: azt hiszem 5x ugrott Tacskóra, aki meleeben állt.
Amúgy tank és dps tolja az egyik orbot, másikat meg két healerrel toltuk, így dps nyomult ezerrel.

Slash, pontosabban Íz félreértésben volt a harc mechanikáját illetően, mert a macska nem "melee-be" nem ugrik, hanem "melee role-ra" nem ugrik. Azaz bárki aki nem melee (healer v. ranged dps) és cica fázisban melee range-ben áll kb. kinyírja a raidet, mivel rá is ugrik a macska (ha nem is nyírja ki, leszedi a +100% dmg buffot a melee-kről). Ezt próbálta Minsa és Skaven elmagyarázni. Tacskó Íz szerint melee range-ben állt, aki healer és ott ezért a role-ja miatt nem állhat. Így kezdődött.

Aztán Tacskó kezdte magyarázni az adott melee számot, aminek ehhez kb. semmi köze. Ha csak a tank a melee, akkor is igazak a fent leírtak, akkor úgy kell megoldani a harcot, hogy mindenki kint áll. A harc persze nehezebb, mert a ranged kevésbé tudja fenntartani a 100% dmg buffot és azt is csak sok mozgással (a cica 100 energy-nél mozgásban kell lenni, hogy kiugrás utáni első aoe tick már ne kapjon el), ami szintén DPS loss. Ez egy heavy melee setuppal könnyebben teljesíthető encounter. Végre van ilyen is.[/quote]Erről beszélek.. Így a melee, úgy a melee, nem értem mit számít... nekik bent kell állni már csak azért is, hogy csépeljék a bosst, a rangednek meg kint. Abban a helyzetben meg nem vagyunk hogy mondjuk 7-8 melee-vel menjünk neki. Szóval Class hozzászólásától kezdve nincs semmi értelme ezekről a melee dolgokról beszélni.. Ez a harmadik hozzászólásom, ami ezt próbálja kimondani... Hogy hány melee-vel milyen a fight, az számunkra totál irreleváns, mert van amennyink van... Ezt írtam le az első hozzászólásomban, mint "halál mindegy", mivel nem tudunk vele mit kezdeni.
Ezt utána megpróbáltam mégegyszer leírni: van adott melee embermenyniség a groupban.
Most leírom harmadszor is: a setup adott, annyi meleenk van, amennyi van. A meleek bent állnak, már csak azért is, hogy tudjanak ütni, nyilván nem mennek ki poénkodni az ugrásokkal is és hogy dps-elni sem tudjanak...
Ennyire érthetetlenül tudom magam kifejezni, vagy miért lát bele a hozzászólásomba mindig mindenki mindenféle ökörséget? /fáradt vagyok, beteg vagyok, elnézés a karcos hangnemért/

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4721

Mink is…


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Mellékletek:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4722

Szép kis screenshotok :D

Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: Valdyr.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4723

ez a belogo fa nagyon komoly :)
nagy gz, orulok hogy meglett! :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja #4724

Dögrovás írta: Mink is…

gz, gondoltam hogy kiesik a hc vállas...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.205 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum