normal Alysrazor HC

Több
12 éve 7 hónapja #4192

Tornádózáshoz infó:
5 sávban mennek a szelek és mindig ugyanabban az irányban. Ha a szoba közepe felé nézel akkor az irányok sávonként belülről számolva:
1 (belső): jobbra
2: balra
3: jobbra
4: balra
5 (külső): jobbra
(a terem keskenyebb részein mintha csak 4 sáv férne el, de úgy láttam összesen 5 van)

  • Amikor a tornádó fázis elindul, beállok a 2. sáv csíkjába (minimális tapasztalattal tudható hol van). Befele nézek a középpont felé.
  • Ahogy kijönnek középről az oszlopok és szétterülnek, figyelek rá hogy ne rajtam induljon el hanem strafelek jobbra/balra amerre kell, hogy kettő között legyek.
  • Amint elindulnak, megyek balra, mert tudom hogy abban a sávban balra indul majd a móka és így nem kap el. Így az se zavar meg különösen, ha a boss pont kitakarja a képet (4ből 3x kitakarja ilyenkor, hogy dögölne meg) mert tudom merre kell menni.
  • Amint elhaladtam a szembejövő tornádó mellett, befordulok mögé. Ez utóbbit meg kell ismételni 6-8x kb és vége is a fázisnak.
Amikor ezt sikerül végrehajtani, egyszer se sebződök közben.

Persze néha én is elbaszom, főleg ha valakire healelni kell és emiatt nem figyelek rendesen. De aki nem healel és nem dpsel közben annak az itt leírtak alapján kb fixen vennie kéne az akadályt. Én úgy találtam, hogy a legfontosabb a jó kezdés, ha az megvan, nem lesz elbaszva. Ha a kezdést elbaszod akkor nehéz visszakorrigálni. Nem véletlen a fázis elején hal meg rögtön aki meghal, mert a ritmusra ráállni nehéz csak, ha már megvolt az első tornádó mögé kanyarodás akkor onnantól kb lehetetlen elbaszni. Ezért is írtam le ezt a procedúrát, hogy hogy lehet biztonságosan ráállni a ritmusra, mert ez a kulcsa.

Ne legyél sose a terem legszélén mert megbasz a Harsh Winds dot. A buff karikák az 1-3 sávban vannak.
Heroicban gyorsabbak a tornádók és 2x annyit sebeznek, 80K per tick szóval 2 tickbe már belehalhatsz ha nem resistelsz eleget. Nagyon kicsi a hibatűrés.

Itt még nem állok szembe a középponttal fázis elején, meg a 3as sávban kezdek kb, de azért látható a dolog a saját videómban 7:35-től:

Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4536

A kill tapasztalatait összefoglalva:

Két ranged minimális jelenléte szükséges, a meteor kezeléséhez. Mivel ha szélen van lelőve a meteor, ezért problémás lehet a bujkálás ( messze van = nem érnek oda az emberek, nehéz mögéállni, ha a túloldalon van a boss, stb. ), ezért fontos, hogy korán kellene ezt kivégezni.
A szakítás hiánya wipeot jelent, azaz min. 1 karakterre szükség van, aki folyamatos szakítást tud produkálni ( sámán / rogue ), Ő az egyik oldalt lefedi, a másik oldalra pedig mehet 2 független interrupter, akinek nincs alacsony CD-s szakítása.
Ez esetben egy karakter marad, aki repked, ezzel 3 tornádós fázisra kell számolni.

A szokásos kritikus pontokon túl ( helyezkedés, burst sebzésben való tankhalál, fióka nem hal meg, P2 heal, stb. ) a következő rotáció ajánlott:
Első P1:
Első adag addokra CD-k, 2. meteort kell kivégezni.
Második adag addok simán lemennek, 1. meteor kell lelőni
Harmadikra csak 1 add jön, ide elég 2 melee, meteort nem kell lőni, viszont az addokba be kell segíteni. Itt tipikusan repkedőként mikor lejöttem, 20% körül voltak az addok, és volt rá 10 sec körüli idő leütni őket, a repkedők DPS-e ilyenkor elég kulcsfontosságú, a 25ös stackel gyorsan le lehet őket tenni.
Tornádó kerülgetés után nuke, nyilván egy helyre kell felállni, ami lehetőleg félúton van a két oldaltól. Általában csak beálltunk, ahová jólesett, de itt a jelölt embernek nem árt, ha szétnéz, és félútra áll be ( ahol kb a boss megjelenik, és végigrepül az elején, abban a vonalban a boss érkezési pontja felé ).
Itt a healt meg kell oldani, igazából ami probléma, az az ellökéskori sebződés, itt még vissza kell állni az AoE healbe pár secet.

Második P1.
Itt ugye kellene egy adag CD ismét az addokra, hogy lemenjenek, akárcsak az első P1 esetén. Ellenben itt jó eséllyel nem lesz, mivel mindenki előtte a DPS CD-it P2-re. Ez akkor jelent hatványozottabb problémát, ha 2 repkedő van, mivel akkor jóval kisebb a DPS a bejárattól balra lévő oldalon, ahová kellene némi extra craft.
Több megoldás is lehet, pl. az itt alkotó DPS-ek nem használnak DPS CD-ket P2-ben ( vagy nem mindet ), ez azonban a bosson simán 5% sebzéskülönbséget jelent ( BL alatt, összezuhant állapotban hatványozottabb minden ilyen ).
A másik megoldás, hogy 2 repkedő esetén ilyenkor az egyik a földön marad, és csak az első Firestorm után megy fel. Mi ezen utóbbit választottuk, így ugyan nyilván az illetőnek kisebb lesz a DPS-e, de 25ös stacket így is fel tudtam szedni ( igaz, 2 vagy 3at már a tornádók kerülgetése közben kaptam fel, de ott egyébként is min. 1et össze kell szedni, hogy ne essen le a buff, szóval ez nem olyan nagy dolog, jó helyezkedéssel akár 5-6ot is fel lehet kapkodni, ill. jobb repkedéssel akár már fenn meglehet a 25ös buff ).
Ugyanúgy a 2. meteort kell lelőni, innentől ugyanaz, mint az első P1 esetén.

Második P2 ugyanaz, mint az első.

Harmadik P1 ugyanaz, mint a második.

Kellemesen dinamikus fight, bár azért még nem egy Alakir HC.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja #4758

Itt történt egy olyan változtatás, amely HC-ban a repkedő emberkéknek ( főleg, ha melee ) erős DPS emelkedést jelent.
Nevezetesen a repkedős debuff egységesen 30 seces lett.
Eddig az volt, hogy Firestorm alatt majdhogynem leesett a buff - még épp fel tudtál menni, de onnan csakhamar le is pottyantál, rossz esetben kivégezve saját magad. Meg kellett várni, amíg leesik, és csak utána szabadott felvenni egy új tollat. másképp nem ment ( nagyonesetleg még Firestorm előtt 3 seccel spawnoló kört felszedted, Firestorm után egyből felszálltál és ha szerencséd volt, elkaptál egy tűzkört, de ez necces volt és nem volt értelme erőltetni ).
Most ez megszűnik - amint vége a Firestormnak, egyből fel lehet szállni ( még rajtad lesz a buff ), és lesz idő frissíteni a köv. tűzkörrel.
Ez azt is jelenti, hogy több toll is marad már az első Firestorm után ( amellett, hogy alapból is több tollat hullajt már a boss ).
Kellemes újítás, az biztos.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 6 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja #4762

Ja és egy másik hír:


I don't care about most of the nerfs, but we didn't have to interrupt at all on Alysrazor because the adds cast 3 bushfire in a row then 1 Fieryblast. By the time the cast came up, the add was dead.
We noticed that you can just stun the druid adds now too on H Alysrazor.

Szóval végre - valahára megoldották az interrupt kérdést, azaz Minsa, jöhetsz, és behúzhatod az achivementet, nem kell fix rogue + melee sámán kombóval tolnunk, csak azért, hogy ne menjen ki spell.
Ennek mondjuk én személy szerint NAGYON örülök.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja #4769

ez jo hir, bar a -15% boss hp miatt amugyis ugy voltam vele, hogy megnezhetjuk akar egy repkedovel is a bosst, nagyjabol ugyis meghalna mielott felrepulne, csak a foldi fazis masodik feleben is kellene utni. de igy meg foleg nem lesz gond.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja #4776

Ketten repkedjünk és legyen egy tornádó fázis ez lenne a tutiság.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja #4777

Sarthan írta: Ketten repkedjünk és legyen egy tornádó fázis ez lenne a tutiság.

Hacsak vki fel nem jön a 2. firestorm után bónusz 3. repkedőnek, mert annyival csökkentek az addok hp-ja ( elvileg nem változtak ), akkor erre nem sok esélyt látok, de sose lehet tudni.
Nagyonesetleg, ha nem kell segítenem a 2. P1 elején, és repkedhetek végig, akkor előfordulhat, mivel itt már repkedés közben tudnám tolni bele az execute + HS kombót CD-re, a végén legalábbis tutifix, ami iszonyat DPS boost lenne.
De az addok hp-járól nem sok infot tudok, remélhetőleg ma este kiderül.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 6 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja #4780

Classrun írta: Ja és egy másik hír:


I don't care about most of the nerfs, but we didn't have to interrupt at all on Alysrazor because the adds cast 3 bushfire in a row then 1 Fieryblast. By the time the cast came up, the add was dead.
We noticed that you can just stun the druid adds now too on H Alysrazor.

Szóval végre - valahára megoldották az interrupt kérdést, azaz Minsa, jöhetsz, és behúzhatod az achivementet, nem kell fix rogue + melee sámán kombóval tolnunk, csak azért, hogy ne menjen ki spell.
Ennek mondjuk én személy szerint NAGYON örülök.

köszönöm Class, én is örülök :)


*Minsa=Asmi=Navan*

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.137 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum