normal Ragnaros

Több
12 éve 8 hónapja #3473

Ha meglövöd akkor hátrébbpattan, és új célpontot választ. Simán ki tudsz vele nyírni valakit. Egy idô után új célpontot választ.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 8 hónapja Írta: Bernatella. Indoklás: megnéztem a videót :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3474

Khetana írta: P3ban a labdacsok soft enrageként működnek? A végén már 4 volt ami picit sok szerintem. Nem nagyon tudtam tőlük healelni, de talán ez még a jobbik eset, mintha 3 dps rohangált volna végig, mert healelni való itt nincs nagyon.
Ha meglövök egy labdát, az tőlem elfele fog pattanni, mintha megrúgnám? Vagy csak fordul 180 fokot? Ha meleeben gurul egy, merjem meglőni? Tegnap este csomószor volt ilyen de nem mertem meglőni ilyenkor.

Igen, ez ott a DPS check része kb - előbb v utóbb megesznek a golyók.
Azért is volt több asszem, mert vkit legázolt egy, ilyenkor pedig az történik, hogy a golyó duplázódik -> még nehezebb lesz a fight, kevesebb ember, több golyóbis.
Azt pedig jól tetted, hogy nem lökted rá senkire se a golyót, amikor megsebzed, akkor hátrapattan ugye pár yardot, majd új célpontot választ, de nem feltétlen fordul meg teljesen, 180 fokot, lehet, hogy csak 90et.
Ellenben ha valakire ráesik a golyó, akkor fel is robban, és meghal. Szóval a melee felé nem nagyon jó lökni, próbáltam én is úgy helyezkedni, hogy Mirmur ott legyen mellettem, és amikor felénk jött kettő is, akkor reméltem, hogy egy CL-el visszalöki mindkettőt; amikor ez nem jött be, akkor pedig puskával visszapattintottam magamnak.
Érdekes, hogy mennyire izgalmas volt a P3 a Te nézőpontodból, én a szélen végigbetliztem és lereszeltem a bosst, nem futkostam, reméltem, hogy Ti megoldjátok. Legközelebb lehet, hogy majd kiteolom inkább úgy, hogy végig melee rangeben legyek és a bosst is tudjam így ütni.
Alapszabályként elmondható, hogy hacsak nem kérik direktben, akkor csak olyan golyókat bánts, ami FELÉD jön. Ezek jó eséllyel nem pattannak rá senkire, míg, ha vki felé lököd, aki épp kiteolja, pár yardra onnan, akkor azzal potenciálisan megölheted.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3475

Mit kell tenni tehát ha a melee tájékán gurul egy ilyen szar? Ha sírnak, lőjem meg oszt majd lesz valami?
A videón is látható hogy 16% movement speed buffal gyakorlatilag nem ér utol a labda és elég gyorsan lekop valaki más felé egyszercsak.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3480

Tippek, apróságok lock szempontból.

Magma Trap kezelés: A Magma Trap-et nagyjából 25 sec-enként teszi a boss P1-ben. Véletlenül beleesni gyak. instant halál. Mivel a boss több képessége is képes ellökni van rá esély, hogy valaki tervezetlenül esik bele. Ezen okból a Magma Trap mielőbbi felszedése kritikus. A Demonic Circle: Teleport képesség 30 sec-es CD-je kicsit kevés, mert így minden trap +5 sec-kel később szedhető fel, P1 végén már előfordulhat, hogy 2 lesz lent. A Glyph of Demonic Circle-lel 26 secre csökken a képesség CD, használatával már kezelhetőek a csapdák. A trap felszedés instant raid sebződést okoz, ezért a felszedőnek figyelembe kell venni a HP-kat, mert simán kinyírhat valakit. A healereknek szintén készülniük kell a trapekre, fel kell húzni a raidet legalább 60-70%-ra. A raid sebződésre a trap érkezte után 3-5 sec-re kell számolni. A Magma Trap Eruption-kor néha előfordul hogy már látom a fellökődésem, elnyomom a teleportot - ami CD-re kerül - de mégsem hoz vissza a Demonic Circle-be. Mivel CD-n van elvesztem annak az esélyét, hogy zuhanáskor használjam. Normál esetben nem fordulhat elő, hogy a teleport nem működik és mégis CD-re kerül, így ez bug. Raidben nagyjából 40-50 ms World és 40-50 ms Home latency-m van. A probléma kezelése nem egyszerű, mert a kilökődés sebessége nagy, így nincs sok idő a range-en kívül kerülésig. A reakcióidőn túl 1-2 tizedmásodpercet kell nagyjából várni a teleport használatig. És még valami ha nem lenne egyértelmű: a teleportot a felszálló ágban kell használni.

Átmeneti fázis: A lock alkalmas arra, hogy két addot kezeljen, amennyiben az a bosstól távoli. Ezt én a következőképpen teszem. A kijelölt addjaim a kalapácstól 2 legtávolabbi hátsó add. A petem Corruption-re van makrózva. A leghátsó addra Corruption (ezzel petet ráküldtem), Immolate, Conflagrate, a maradékot a pet elrendezi. Ekkorra a két add elég közel kerül egymáshoz, hogy Shadowfury-val stunt kapjanak, majd target váltás másik addra. Ide instant Soul Fire, Chaos Bolt, Immolate, Conflagate. Corruptiont erre nem teszek, hogy a pet ne forduljon át. A pet target addon célszerű újratölteni a Soul Shardokat.

Kis addozós fázis: Shadowfury-val a kis addok stunolhatók, így nyernek egy lélegzetvételnyi időt a healerek.

P2 teleport használat: P1 végén a teleportot a terem közepén hagyom, mert átmeneti fázis szóródós része utáni futáskor így bevállalható egy távolabbi pozíció is, hogy aztán teleporttal hozzak 40 yardot.

Remélem segítettem.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 8 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3486

Khetana írta: Mit kell tenni tehát ha a melee tájékán gurul egy ilyen szar? Ha sírnak, lőjem meg oszt majd lesz valami?

Ha nyavíkol érte, akkor nyilván segíteni kell neki ebben, valszeg van elég esze hozzá, hogy akkor kérjen helpet, amikor még messzebb van / elszalad onnan.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3489

Minden meelenek van vmi ranged skille, ugyhogy meg lehet oldani.


Doh.
Utolsó szerkesztés: 12 éve 8 hónapja Írta: Mlnrmt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3491

a lenyeg szerintem h elsö sorba mindenki probalja kiteolni a gömböt ha van ra modja es ideje


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3492

Berna köszi a helpet,a bug megoldása pedig a 30sec cds engineer parachute :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3494

A bosst nem lehet behúzni közel állással, csak azzal ha valaki megsebzi, azaz a felállásokat lehet gyakorolni a platformon pull előtt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3495

Bernatella írta: A bosst nem lehet behúzni közel állással, csak azzal ha valaki megsebzi, azaz a felállásokat lehet gyakorolni a platformon pull előtt.

Lásd frissített leírás, eleje:
"Fontos, hogy pl. Alakirhoz hasonlóan csak úgy lehet pullolni, ha direktben egy képességet használunk a bossra, ameddig ezt nem tesszük meg, addig szabadon megközelíthetjük a bosst. Így az egyes fázisokra vonatkozó pozícionálás szabadon gyakorolható a boss pullolása előtt."

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3556

Ez volt már?

And don't forget pally tanks.. that's $$$ for this fight... They have a glyph that makes Holy Wrath AoE stun elementals.. IT WORKS ON THE SONS DEAR GOD IT'S AWESOME.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3557

Khetana írta: Ez volt már?

And don't forget pally tanks.. that's $$$ for this fight... They have a glyph that makes Holy Wrath AoE stun elementals.. IT WORKS ON THE SONS DEAR GOD IT'S AWESOME.

Dehát... izé... nincsis paladin a raidbe!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3654

berakom ide is a guildes first kill videónkat mert benne van minden:


*Minsa=Asmi=Navan*
Utolsó szerkesztés: 12 éve 8 hónapja Írta: Minsa.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3656

Class már berakta az első postba, de megtisztel :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3660

Method hc Ragna videóban láttam olyat, hogy a laszti p3ban végig a boss alatt fürcsizett. Ezt 10esben kb úgy lehetne megvalósítani, hogy p3 elején az első labda előtt (amikor az addok már halottak) szépen 2 darabba szakadna a raid a boss 2 szélére állva. Ha egy labda megközelíti az egyik oldalt akkor valamelyik healer (több egyszerre jövő labda esetén kellhet 1 ranged is) visszalöki. Lehet, hogy markolni is kéne, hogy ha többet kell egyszerre visszalökni akkor le tudjuk kommunikálni, hogy pl én visszalököm a kéket, XY visszalöki a zöldet, csá. Így nem kiteol senki és a dpsek közül is csak 1-1 ranged kell néha lőjön a labdára, lehet burnölni ezerrel.

Azért fontos hogy a két szélén legyünk, hogy a labdáknak ne legyen olyan célpontjuk amit megcélozva gyorsan kiérhetnének a lávából. Felállás lehetne így: balra 1 tank, 2 healer, 2 melee, jobbra 1 tank, 2 healer, többi dps. Úgy rémlik itt is van még valami kis aoe damage, ami miatt tartani kell a 6 yardot, de ennyi.

A HC mód egyébként kb arról szól, hogy ez a fázis max 2 labda spawnolásáig lemenjen mert a 4. fázis 3+ lasztival gáz. 25ösben legalábbis, de mi nem vagyunk Paragon, szal sanszos hogy 10esben is minél kevesebb golyó van annál könnyebb.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 8 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3662

Amit én itt láttam, és okos dolog, az egyrészről a huntereknek a misselő képességének használata olyan formában, hogy amikor jönnek a seedek, akkor alrébbmászik, nem sebződik, majd utána kvázi mellé áll és betolva a képességet, amikor kikelnek, missel rajta minden.
Onnantól pedig tolja a DPS-t, erővel.
Ez elég tetszetős volt.

A lávába lökdösés jó, ellenben én nem pakolnám szét a két tankot a két oldalára a területnek, mivel így fixen kell 1-1 healer a két oldalra, míg egyéb esetben 0 raidsebződés van, csak a tankok kapnak be némi sebzést. Ha pedig együtt állnak, egymás mellett, akkor kvázi egy healer elég, aki rangeban van, és az aktuális tankot healoli.

Amit lehet próbálni az az, hogy a tankok egyik oldalt, teljesen szélen, melee másik oldalt, teljesen szélen ( én mindig ki szoktam állni egyébként ), így egyrészről a DPS is talán nagyobb lenne ( nem lenne parry ), másrészről pedig a ranged középen el tud azzal játszani, hogy a lávában tartsa a golyókat. A közepe teljesen nyílt lenne, ott állhatna a healer / ranged szekció, kis gyakorlással valszeg egy unatkozó healer fixen tudná a lávába pöckölni a golyókat, mindenki más pedig csak ölne, és ennyi volt az encounter.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3663

Ja az igaz, lehet h jobb lenne az a felállás hogy balra 2 tank 2 healer, 1 ranged, jobbra a melee, 1 healer és ami marad. Így nincs parry gond se. Középre viszont nem látom értelmét betenni bárkit is. Csak kikerül totem rangeből meg ilyesmi.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3664

Khetana írta: Ja az igaz, lehet h jobb lenne az a felállás hogy balra 2 tank 2 healer, 1 ranged, jobbra a melee, 1 healer és ami marad. Így nincs parry gond se. Középre viszont nem látom értelmét betenni bárkit is. Csak kikerül totem rangeből meg ilyesmi.

Középre egy healer kell, aki visszalökdösi a golyókat, kb ennyi.
P3-ra 1 healer is majdhogynem sok, emlékeim szerint 0 raidsebződés van, azon túl csak a tank sebződik és ennyi.
Nyilván elkerülhető effectekre gondolok, ha a kalapács megbasz, vagy a platformot elözönlő tűzbe beleállsz, akkor van rajtad mit foltozni, de egyébként emlékeim szerint minden sérülés elkerülhető, nincs knockback vagy szóródás sem.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3666

Classrun írta: Középre egy healer kell, aki visszalökdösi a golyókat, kb ennyi.

Ha nem áll középen senki akkor nem megy középre golyó, szóval ez így kicsit öncélú, szerintem ha mindenki jobbra/balra áll, az úgy kezelhető simán, nem kell hogy valaki középtájt is belerúgjon a labdákba. Persze növelné az időt amíg a labda átér a 2 oldal között, ezt meg kell nézni hogy szükséges-e.
WoLon megnéztem és nem látom p3ban semmi raidsebzést, csak a meteor becsapódás van meg a tűzfal, szóval tán szóródni se kell. Persze ha a golyózás el van baszva akkor az elég fix wipe így, mert leviheti a fél raidet :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 8 hónapja #3684

Ez a taktika sajnos nem működött. Lehet, hogy kis gyakorlás kellett volna még, mert buta dolgokon haltunk el: szétszóródtak az emberek, kapták befele a tűzfalat, ilyesmi. Elméletileg van vele egy olyan gond is, hogy 5 secenként lehet lökni a golyót és ha többször egymás után ugyanarra az oldalra fordul vissza akkor nehéz lesz kezelni. Ezt ellensúlyozná, hogy gyorsan lehet égetni a bosst ha nem szívat minket a random.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.311 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum