× Jin'rokh the Breaker, Horridon, Council of Elders, Tortos, Megaera, Ji-Kun, Durumu the Forgotten, Primordius, Dark Animus, Iron Qon, Twin Consorts, Lei Shen, Ra-den

normal Ji-Kun HC

Több
10 éve 11 hónapja #14881

Eme bossra is igaz, hogy a bevezető bossok között van a Heroic progressben.
A lényeg itt sokkal inkább a megfelelő taktikán ( és annak kivitelezésén ) van, mintsem azon, hogy legyen megfelelő DPS / heal.

Az alap verzió a következőképpen változik:

Fixen szükség van olyanokra, akik szedegetik a levegőbe lőtt pacákat. A lent lévő tócsák feleszegetése sokkal többet sebez ( 1.5x annyit, 100K / sec helyett 150K-t ), így azok felszedegetése sokkalta nehezebb, általánosságban a tankoknál ez már nem top prioritás.

Ezt két csapat kialakításával lehet megtenni, akik az első 2 fészeknél váltják egymást ( az első fészekbe az egyik 3as megy le, a másodikra a második, majd innentől az első csapat folytatja a fészkek látogatását, és a második pedig igyekszik minél több pacát elkapni a levegőben, így növelve a DPS-t ).

Két csapat van tehát, legyen A és B csapat.

Az A csapat a fészkeket többet látogató, a B pedig a csere-párjuk.

Annyi trükk még van, hogy az első fészekbe leugrik az egyik tank ( aki a tankolást kezdi ), közvetlenül az etetés megkezdése előtt; így Ő is kap 3 tollat, amit később fel tud használni.


Erre azért van szükség, mert 1-1 fészekben található 1-1 nagy madár, amely védi a tojásokat. Ez a madár közepesen nagyot üt, így akár valamilyen DPS-el ( illetve az Ő CD-jével ) be is tankolható, de természetesen a legbiztosabb az, ha ehhez az addhoz felszáll a tank, és addig betankolja.
A videón átlagosan 10-12 secig él a nagy madár, ennyit kell kibírni DPS esetén.


Mivel folyamatos fészek-látogatás van, ezért a BL is átkerül a fight végére, 2 teljes kört kell megtenni, majd ezt követően a teljes raid összegyűlik és egy BL keretében bezúzza a bosst.


Ami kulcsfontosságú: annyi tócsát kell összeszedni a levegőben, amennyit csak lehet ( akár úgy időzíteni az egyik fészekből az átszállást a másikba a fészek-látogató csapatnak, hogy közben felkapjanak egyet - egyet ), így biztosítva, hogy legyen elég hely ( és nem mellesleg növeljük a DPS-t ).
Kell két csapat, aki tudja, hogy mikor és mit kell csinálnia.
Le legyen kommunikálva, hogy mikor kell tank, és hová.

3 healer, 2 tank a felállás, ebből 1 healernek valamilyen formában DPS-képesnek kell lennie ( mivel csak minden 2., 3. fészek esetén kap a csapata sebződést, akivel megy ). Valamint ha tank nélkül képzeljük el a fészkekben lévő nagy madarak lekezelését, akkor pl. druid healer jó lehet ( teljes értékű tankként működik a fészekben, amíg az add meg nem hal ), vagy bárki, aki tud egy plate-s DPS-nek adni valamilyen CD-t, hogy azt a madár ott ne egye meg.

Folyamatosan terülni kell, mert a boss maga is használja a kifejlett madárkák képességét, és folyamatosan lövöldözi a raidet ( ahol a célpont 5 yardos körzetében is sebződnek ).

Videó ( egy morcos képű sámántól ):

Utolsó szerkesztés: 10 éve 11 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #14891

Amit még találtam, és érdekes lehet.
A videón is látszik, hogy a 9. és a 10. fészek egyszerre aktivizálódik ( 5:30nál, ahogy fordítja a kamerát, látszik, hogy nem csak a lenti, hanem egy fenti is aktív lett ).
Amennyire láttam, nem törődtek vele, először elintézték a lentit, majd felmentek a fentihez, ennyi.

Valamint van olyan verzió is, ahol csak 2 healert használtak, az A jelű csapatban ( a tojás-zúzó kommandó ) lévők megoldották personal CD-kkel az AoE-t ( a sámán tol AoE healt, spriest golyózik, mage IB, stb. ). Ez értelemszerűen elég sokat segít abban, hogy a fészkekben mindig sikerrel takarítson a brigád, bár kérdés, hogy mennyiben is megoldható. Talán a mi esetünkben érdemes megnézni, hogy 2 sámánt + 1 random DPS-t betenni oda és a sámánok fenntartják a csapatot ( jól láthatóan az AoE 50K-kat tickel a csapatba ).
Ha van überAoE DPS, akkor erre nem feltétlen van szükség.

A fészekrablók közül az 'A' csapat kezdhet már lent, a fészekben, ez egyértelmű, és a 3. ( számukra 2. ) fészek után hiába jelenik meg az első fenti fészek, még kivártak, hogy az etetésből felkapjanak némi DPS buffot.
Ezt is érdemes így tolni.

Amennyire látom, egész sok lehetőségünk van, akár azt is meg lehet csinálni, hogy a kezdő fészekben nem az a healer kezd, aki végig a csapattal van, hanem egy másik, aki így fel tud venni tollat, és tud elkapdosni kaját, így növelve a healt. A harmadik ( az 'A' csapat számára 2. ) fészekbe, az utolsó lentinél pedig csatlakozik a tényleges, kijelölt healer a csapathoz.

Utolsó szerkesztés: 10 éve 11 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #14993

Amit nem tettünk meg tegnap pedig szerintem érdemes lenne valamilyen modon beosztani az embereket a platformon hogy a végére kicsit több hely maradjon.

Tegnap kiprobáltam a BM specet is meg a survot is ugy hogy én is fészkeztem. elsőre a BM-et nem éreztem olyan jónak
mivel a pet amikor repülök dismisselödik igy nem sebzi a bosst pl akkor mikor szednem fel a buffot repülve.
Surv jobban ment ebböl a szemszögből mert repülve is lehet tolni neki a dps-t nem esik ki annyi, és a fészekben is jo aoe-t tol.
Viszont amit nem tudtam igazán kiprobálni BM -en már buffot felszedve valószinü jobb dps jönne ki, ugyhogy jövöhéten ezt letisztázom majd ha beférek.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #14995

Nekem csak platformváltáskor tűnt el a pet, amikor túl messzire került tőlem. Amikor felurottam pár yardot buffért, akkor megmaradt. Ha pedig azt csináljuk, amiről már esett szó, hogy a hunter nem bajmolódik fészkeléssel, akkor betámasztunk és full nuke - ebben jó a BM.
Percenként van egy deterrencünk Quill-re.
De egyébként én a fészkezést se éreztem vészesnek - MoC megbassza a nagy addot, és ha úgy mész le, hogy legyen BW-d, akkor a pet is aoezik, amikor te multizol. 120 focusból, felezett költséggel elég sok multi kikerül.

Amúgy a survi is teljesen életképes - nincs olyan hatalmas különbség a 2 talent között - úgyis azzal tolsz többet amelyik jobban kézreáll neked.


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15005

Elkészült a Fatboss a 10fős JiKun HC guide-al:
http://www.youtube.com/watch?v=O9mmoxqxLjI&list=UUxPdH3tv8zuGDBBKCEwruGQ&index=1

Ők kicsit bonyolultabban kezelik a fészkeket, de azért el lehet gondolkodni rajta.


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15062

Akkorhát jöjjenek a kill tapasztalatai:


2 tank 3 heal ( van 2 healeres megoldás is, de ez esetben olyan karakterek kellenek, akik megoldják maguknak a túlélést az AoE-ban, valamilyen CD-kkel )

Két csapatot formáltunk, amelyek így néztek ki:

'A' csapat - warrior + sámán + healer. Ez volt a fix, fészkeket többségében látogató csapat. A killek nagy részén ez a healer pap volt, mert Ő tudja nagyon hatékonyan fenntartani a 3 főt, nálunk monk volt, a DPS miatt, viszont kellett, hogy így sámán társa legyen, aki némi off-heal -al besegít.

'B' csapat - 3 DPS, akikből 1 melee, 2 ranged felállással toltuk. A meleenek kicsit nehezebb dolga van, mert elég hamar telítődik a platform a boss körül, valamint ha a tankokat elfújja a szél, akkor benyelhet 1-1 ütést, és jól megpusztul. Ezt kikerülendő volt csak 1 melee ( itt egyébként az elfújós - visszaérős - lecsapós megoldásokra jók a hunter petek, vagy a zandalari trinket által megidézett apró gnómok, akiket fel tud falni a boss, ha épp a tank nincs a közelében ).

A mozgás így nézett ki:

1. fészek: az 'A' csapat lent kezdett, prepoti mellett elég triviálisan be lettek darálva az addok. Mivel 4 toll van, de csak hárman vannak a csapatban, ezért amikor végeztünk, szóltunk, és egy healer, aki már ott állt a platform azon szélén, utánuk ugrott, felkapni a tollat, és visszarepülni. Így Ő is tud felkapdosni zöld pacákat ( =több hely lesz a földön ), ami ad ugye healt is.

2. fészek: a 'B' csapat leugrik, de úgy, hogy az egyik tank megy előre. Őt követi a 3 DPS. Itt már van lent egy Nest Guardian ( nagy madár ), ezt kell betankolni. Amíg lent vannak, lesz AoE, ezért egy healer is utánuk ment, de úgy, hogy Ő a fészek szélén állt meg, és tollat nem szedett fel, az megmaradt a tanknak és a 3 DPS-nek ( 4 toll van ). Mivel van fenn két healer is, ezért nem gond, hogy ha Ő 'lifttel' jön fel, leugrik és lassan felviszi a forgószél. Ha kicsit okosabbak lettünk volna, akkor úgy csináltuk volna, hogy az első fészekből tollat felvevő healer megy le, aki ezt követően simán vissza tud repülni ugye.

3. fészek: az 'A' csapat esik le az AoE után, és végez mindennel. Közben volt egy 'Feed Young' rész, abból a buff kb. akkor jár le, amikor leérkeznek, ellenben a CD-k visszatöltődnek az első fészekről, könnyedén lehet végezni mindennel.

Ha vége van, akkor vissza kell repülni a bosshoz, és mehet még némi DPS.

Amikor a 4. fészek aktivizálódik, akkor még nem kell egyből repülni, hanem ki kell várni a 'Feed Young' -ot, és ha úgy helyezkedik az 'A' csapat, hogy a boss a fészek és köztük legyen, akkor a jelzéskor el tud indulni, keresztül a pacákon, és buffal együtt tud megérkezni a fészekbe. Ez kis gyakorlással fixen hozható.
Ide nem csak az 'A' csapatnak, hanem a 2. fészekben tankoló tanknak is jönnie kell, mert van itt is egy nagy madár ( Nest Guardian ). Részemről én ide toltam el a nagy CD-ket ( 3 perceseket ), a felkapott paca által adott buff így elég volt, hogy ketten is végezzünk mindennel.
A vége felé jön egy AoE, ide elkél az offheal segítségképpen. Amikor véget ér, akkor irány a következő fészek, ahol a két tojást be kell zúzni, majd az utolsó ( ami a boss felett van ). Itt semmilyen extra nincs, az 5. és a 6. fészek csak sima darálás.
Skaven a nagy(obb) CD-it erre, a 6. fészekre tolta el, amivel elértük azt, hogy itt a 2 tojás lement még az AoE előtt, így le tudtunk ugrani, ott kaptunk némi healt, stb.
Warriorként itt nem is sebződsz leugráskor, egyszerűen rá lehet charge-olni a bossra.

Ezzel meg is történt az első teljes kör. Közben a 'B' csapat a megmaradt tollaikkal próbálnak minél több zöld pacát elkapni a 'Feed Young' fázisokban, DPS buffot felszedve és megakadályozva, hogy időnek előtte telítődjön a rendelkezésre álló placc.

Ha az AoE-nak vége van, akkor indul a 2. kör, lehet ugrani egyből az 'A' csapatnak, a 7. fészekbe, akár egyből kiegészülve a fennmaradó 2 healer közül az elsővel. Mivel itt már vannak széttört tojások ( a korábbi tisztogatás eredményeképp ), ezért amint kijönnek a tojásból az addok, egyből enni és fejlődni kezdenek, majd további tojásokat raknak, stb., stb. Ide sajnos nem sok CD-nk volt, ezért nem volt meglepő, ha kifejlődött 1-2 madár, és elrepült, de ezek már rendszerint 20% hp körül ( vagy az alatt ) voltak, így még távozóban le lehetett őket ölni. Ha nem sikerül, sincs baj, a 'Feed Young' fázisban, amikor buffért repülsz fel, fel lehet rájuk dobni egy dotot vagy spellt és kivégezni őket.


A 8. fészekben ismét szükség lesz egy tankra, és kicsit korábban is kell ugrani, ugyanis a fészek aktivizálódásakor tolja a boss a lefújást, ami lehetetlenné teszi, hogy a fészekben landolj. Nézni kell a timert, és 10 seccel a lefújás előtt elindulni, leugrani. Ezt a 'B' csapat végzi, hasonlóan a 2. fészekhez, egy tankkal és egy healerrel kiegészülve ( aki ismét visszajön 'lifttel' ).
A 'B' csapat DPS részlegének a nagy madár és az addok letakarítása után érdemes várnia pár sec-et, és csak akkor visszajönnie repülve, ha elkezdődött a 'Feed Young', mivel ilyenkor, repülés közben fel lehet szedni egy buffot is, mire felérsz a kiinduló platformra, ahol a boss van.


Itt jön egy trükkös rész, ugyanis a 9. és a 10. fészek majdhogynem egymás után aktivizálódik. Elsőnek a 9. fészek jelenik meg, ahová az 'A' csapat le tud menni és rendet tud tenni. Eközben, szinte ugyanakkor a 10. is aktív lesz. Ide fel kell menni a 'B' csapat 3 DPS-ének, és leölnie a fent található két tojást. Számukra tehát sűrűbb a repkedés, alighogy feljöttek a 7. fészekből, egyből repülniük is kell, amint a képesség CD-je ezt engedi. Ha ott végeztek, akkor NEM szabad egyből visszaugraniuk, mivel a boss ekkor tolja majd a lefújás képességet; helyette ezt ki kell várni, és csak utána szabad leugrani, és folytatni a DPS-t.

Az 'A' csapat amint végzett a 9. fészekben, egyből ( azaz 1 repüléssel ) felrepül a 11. fészekbe, ahol 2 tojás fogadja őket. Ezeket a szokásos módon fel kell törni, mielőtt kikel belőlük bármi. Itt is lehet trükközni, lehet egy kicsit várni / hamarabb indulni, hogy a fészekbe eső 'Feed Young' buffot felkapjuk, de ez nem igazán szükséges, rendszerint itt mi vártunk, hogy megjelenjenek a tojások.

Ha az 'A' csapat végzett, akkor jön egy AoE ( a lefújás után, ami a másik csapatot veszélyezteti ), ezt még ki kell healolni, és átrepülni a 12. fészekbe, amely a boss felett van. Itt már lesz egy nagy madár, amelyet be kell tankolnia a korábban, a 'B' csapattal lent lévő tanknak, aki ott akkor tollat vett fel. A visszatért 3 perces CD-ket én ide toltam el, hogy fixen lemenjenek.

Ezzel megvolt a 2. kör is.

Itt még az 'A' csapat is leugrik, és csatlakozik a küzdelemhez, az erősen el-tócsásodott területen.

A 13. fészekbe mi még leküldtük a 'B' csapat DPS + heal részét ( ott nagy add nincs, csak némi sebződés ), akik azt letakarították, ezzel szerezve fejenként 1-1 tollat.

Amint visszajöttek, toltunk BL-t, és próbáltuk elkapkodni a 'Feed Young' -ok alatt a buffokat, majd kivégezni a bosst.

Közben ugyan kikelnek tojások és lesz egy adag madár, aki majd lövi a raidet, de a bossnak hamarabb el kell halnia, mintsem a raidnek.

Jó DPS-el a BL pillanatára a boss nagyságrendileg 20% környékére is leverhető, mi ezen bőven túl voltunk, a boss vmi 27%-on állt, amikor a BL-t ellőttük, azonban így is simán csinálható volt. Sajnos bizonyos classok annyira nem jók ide ( pl. a hunter a folyamatosan el-el tűnő pettel ), mások kifejezetten hasznosak ( pl. mage, aki a felkapdosott buff idejét bónuszban ki tudja tolni ). Ellenben gyakorlással ezeket lehet ellensúlyozni.

Tanácsok az encounterre:

- a ranged / heal szekció a fight alatt ( kivéve ellökés rész ) NEM megy a boss közelébe, kívül, a rácsos részen marad. Azért tesz így, mivel a pacák oda esnek, ahol állnak; és ha végig a boss mellett helyezkednek el, akkor a melee-nek / tanknak hamar elfogy a hely. Valamint azért a rácsos részen, hogy ellökéskor lehessen úgy pozícionálni, hogy a kiálló, 'szikla' részre fújjon el, lehetőleg úgy, hogy tócsákon ne toljon keresztül

- végig terülni kell, mivel a boss 300K-s sebzéseket osztogat ki rnd célpontra, ami AoE-ban sebez

- az 'A' csapat számára okosan be kell osztani a CD-ket, a bossra nem is kell lőni semmit, a lényeg, hogy a fészkek lemenjenek

- 'Feed Young' alatt érdemes a kétféle etető-anyag közül a 2.-at, a zöldet elkapni, ha erre lehetőség van. A felső fészkekre nem is lövi a fehér/arany színűt, és bár buffot mindkettő ad, a zöldet elkapva az nem is kerül le a földre, akadályozni a mozgást. Természetesen aranyszabály, hogy tollat csak közlekedésre és ennek elkapására használjunk, a többi részt ( pl. azt, hogy ne essünk le a platformról ellökéskor ) oldjuk meg. Ha már használtunk tollat, és rájövünk, hogy hopp, még nincs zöld, csak az első típusú, akkor szedjük fel azt, a DPS fontosabb, a terülést majd megoldjuk

- fel kell készülni a tank-halálokra. Még CD mellett is előfordul, hogy a boss összecsukja a tankot a nagy ütésével; a tankoknak a 2. debuff után cserélniük is kell, úgy, hogy aki a 2es stacket kapja, def CD-vel kell, hogy tegye, különben 2-3 sec alatt milliós sebzés éri

- lent lévő tócsát felvenni tilos ( legalábbis erősen ellenjavallt ). Ha okosan kapkodjuk fel a 'Feed Young' alatt a cuccokat, és a ranged / heal szekció a rácson marad, akkor nem lesz probléma, lesz elég hely. Viszont a lent lévő tócsa iszonyat sebzést oszt ki, amibe könnyedén el lehet feküdni

- a boss által tolt AoE 'gömb' alakban, a távolságot csak lassan megtéve sebez. Azaz ha Te fenn vagy a fészekben, akkor jóval később kezdesz el sebződni, mint a lentiek ( később érnek el a lövedékek ), és amikor a boss már befejezte az AoE-t is még sebződsz egy ideig. Ezt jól meg lehet szívni, ha pl. azt látod fenn, hogy OK, az AoE már véget ért, a boss nem tolja, nem kell heal -> pedig még vagy 4-5 secen keresztül jönnek a lövedékek. Ellenben viszont ha valamilyen módon 'átugrod' ezt a részt, akkor ki lehet kerülni egy részét, azaz pl. az AoE alatt le lehet ugrani, a boss mellé, ahol már nincs sebződés, a fenti fészekből, ahol még van. Hasonlóan meg lehet szívni, volt egy eset, amikor túl hamar ugrottam le egy fészekbe, fenn már nem volt AoE, leestem, és lent még kaptam 2 tick-et, mert 'beértem' a lövedékeket


Videót keresni kell a wowprogress keresőjében , mivel ahány szerep, annyiféle videó kellene, attól függően, hogy hány healer, 'A' vagy 'B' csapat, stb.

Sok sikert, ha valami kimaradt volna, akkor lehet kérdezni / helyesbíteni.

Utolsó szerkesztés: 10 éve 11 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15075

Jó a hunter, mivel fixálták a petes dolgot a mostani resetben és minden alkalommal amikor repülés/esés után földet értem azonnal megjelent a pet, nem kellett újrahívnom.

Kb 2x is volt a kill alatt, hogy nem tudtam időben elég közel kerülni a bosshoz és épphogy lefújt a platformról. Mégse estem le, mert megpördül-disengagel, már a szakadék fölöttről vissza lehet jönni.
Engineering gyorsfutás is imba a lefújás ellen, bár megvan a veszélye, hogy besül.

A 10. fészekben (amelyik fenn van és egyszerre lesz aktiv a 9-el), mi olyan gyorsan szoktunk végezni (mikor már tudtuk, hogy mi mikor merre), hogy még ~30sec volt hátra a lefújásig - ilyenkor természetesen nem vártuk meg a fújást.
Leesés sebzését ilyenkor is lehet negálni a disengagel.


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15076

van leeses miatt sebzodes itt? nekem nem tunt fel es a logban sem latok ilyet. a boss folotti feszekbol is csak siman leugrunk, szerintem nem sebez az eses. bar itt az aoe is ment mindig, lehet hogy annyi sebzodes jott be hogy nem vettem eszre, de akkora magassagbol szerintem a hp 75%at kellene buknunk, megis tuleljuk az aoe-val egyutt is.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15100

Nekem annyi kérdésem lenne,hogy az 5. és 6. fészekbe, ahová az A csapat megy, kell tank és healer a 2 dps mellé, vagy csak healer + 2dps, vagy elég csak a 2 dps?

Utolsó szerkesztés: 10 éve 11 hónapja Írta: Proktor.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15102

Proktor írta: Nekem annyi kérdésem lenne,hogy az 5. és 6. fészekbe, ahová az A csapat megy, kell tank és healer a 2 dps mellé, vagy csak healer + 2dps, vagy elég csak a 2 dps?

Nem kell, ott csak tojásokat kell ölni, és az AoE is a 6. fészek legvégén van. Azaz meg lehet azt tenni, hogy a healer nem megy velük / felmegy helyette egy DPS / stb.
Annyi a szűk keresztmetszet, hogy amíg a 6. fészekbe át nem lett téve egy rakat CD, az AoE előtt nem végeztünk, ilyenkor értelemszerűen kell valamilyen heal, ill. olyan classok, akik ezt túlélik, megoldják maguknak.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15103

egyebkent ha rendes def. CDi vannak a repkedo embereknek, akkor egy elemental shaman melle nem szukseges healer sem feltetlenul a feszkezeshez. ebben az esetben mondjuk az elemental shamannak figyelnie kell ra, hogy az elso healelos feszek utan nyomja CDre a thunderstormot, kulonben nem lesz manaja egy ido utan. erdemes ilyenkor ugy healelni, hogy mikor elnyomta a boss az aoe-t, akkor kezdeni a healing raint, mire az elso sebzes beerkezik, addigra lent lesz a spell. benyomni a healing streamet, shamanistic rage-et es a stone bulwarkot, aztan nyomni a healt a masik dps-be aki meg ott van a shaman mellett. a shamanba nem sok heal kell igy a raid es a totemek mellett. persze alacsony hp-n lesz mindket dps, de megoldhato ha nagyon muszaj. ezzel a verzioval szoktak ket healeres taktikat eroltetni. a tankos feszkekben conductivitys chain lightninggal tartja eletben a 3 ott levo embert. mivel igy +1 dps van, a fight erezhetoen gyorsabb lesz, gyk. a +1 ember fixen a bosson marad es dps-el, nem csinal semmi extrat. az utolso 30% viszont problemasabb lehet igy mikor a BLes nuke van, ekkor mar erezhetobb hogy csak ket healer marad az egesz raidre, de mivel sokkal gyorsabban el lehet idaig jutni, ezert tobb hely van, kevesebb a zold paca + ilyenkorra lehet idoziteni egy healing tide-ot a saman reszerol, stb. ezzel a taktikaval alt. kb. 8 feszket szoktak takaritani, aztan nuke, nalunk a 1st killen ez 13 feszek volt.
ettol fuggetlenul en inkabb a 3 healeres verziot ajanlom a jelenlegi ilvl melle.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15179

Beírom ide is mert üzenőfal elpörgött:
Ji'kun előtti trash nagy részét (a csigákat biztosan :)) ki lehet kerülni, ha a videóban látható csontvázon bordáról-bordára majd a peremre felugorva, szorosan hozzásimulva a falhoz be lehet futni a boss termébe, ahol már a szél feldob a platformra.
http://www.youtube.com/watch?v=3Z8GL5xAwMc

Szerdán (2013.04.24) LFR-ben működött még.


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15219

Little / Towanda van valami különleges hogy ti hogy tankoljátok Ji-Kunt? Mikor váltottok? Mikor indultok el a platformra?
Első érzésre nagyon ki kell számolni hogy mikor indul el az ember.


NE ESS KÉTSÉGBE, gondolj arra hogy mindig akad másik olyan ember aki még szarabb helyzetben van...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15223

Nem nagyon kell számolgatni.
Mi így csináljuk:
Kezdéskor 1 debuffnál cserélünk, de utána már mindig akkor cserélünk, ha a másik megkapja a második debuffot. Így pont kijön, hogy akinek mennie kell fészekbe, az tud indulni egyből debuffal.

Towi kezdi a tankolást. Amint megkapja az első debuffot én átveszem.
Towi lemegy madarazni. Visszajön, kb 2-3 mp-el utána ér fel, hogy én megkaptam a második debuffot. Átveszi, tankolja (lehet itt van még 1 komplett csere kör, nem emlékszem). Towi megkapja a 2 debuffot, átveszem és már repül is a fenti fészekbe. Miután visszajött átveszi (asszem itt is van egy komplett kör), majd amikor tőlem átveszi én lemegyek a fészekbe madarazni (8-as kör asszem), majd a fújás után feljövök és átveszem, majd a 12-es körbe megyek fel madarazni.

Lefújásnál fontos, hogy utána a tank álljon legközelebb a bosshoz (vagy hunterpet), aki legközelebb van az kapja a nagy ütést. (Melee kifekszik)

Utolsó szerkesztés: 10 éve 11 hónapja Írta: Littleboy.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15224

Fontos (lehet) még, hogy ezt az ütést lehet blockolni, így ha van warrior tank, akkor minden alkalomkor, amikor erre sor kerül, fixen blockolnia kell, ezzel garantálható a túlélése.

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Naderb

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15231

Köszi, ez fontos info volt, nem tudtam, hogy lehet blokkolni, ezért próbálkoztam shield barrier-el is.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15244

Hiánypótlás: (a többiek megint rám hagyták a piszkos munkát)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15282

LFR-ben tesztelgettem, de HC-ban is így van a logok alapján: a 'Slimed' debuff maximális értéke 5, azaz a folyamatos paca-szedéssel kapcsolatban, hiába veszel fel akár 10et is fel egy csata alatt, nem megy a DPS +50%-nál feljebb ( azaz 100%ról 150%-ra ).

Ezt a lentebb leírt, 2 full kör alatt meg lehet csinálni ( mmint az 5ös stacket elérni ), DPS-ként, ha ügyesek vagyunk.

Emiatt sem szabad felvenni a földön lévő, már lepottyant pacákat; eszméletlenül sokat sebeznek, 150K / sec-et, és még komolyabb CD mellett is igen-igen megérzi az ember, ha ilyenre vetemedik. Ráadásul pont emiatt nagyon könnyen bele lehet halni - ha kicsit is rosszul állunk be, akkor nem 1, hanem 2 paca pörög rajtunk, amelyek átfedik egymást, és ha elszámoljuk a CD-t, akkor könnyen lehet, hogy vagy az első, vagy az utolsó tick már fullosan sebez; ilyenkor ha a boss kilő ránk egyet, akkor az halál ( egyébként is, mintegy 400K-t sebez, így ha a raid nincs maxon tartva kb folyamatosan, akkor el tud hullani 1-1 ember; ám mivel AoE alatt ezt nem használja, egyébként pedig nincs szinte semmilyen raid sebződés, ez megoldható alapból - ha viszont ilyenekkel terheljük a healereket, akkor nem feltétlen ).

Pozícionálásnál a ranged / heal rész a rácsos részen álljon, ha épp nincs elfújás, lehetőleg egy paca mellett, AoE-ra és elfújásra lehet esetlegesen berohanni, hogy lehessen AoE healt használni, ill., hogy ne essünk le.

Ha úgy találjuk, hogy sok a paca lent, akkor inkább érdemes azon izmozni, hogy minél jobban menjen a pacák levegőben lévő elkapdosása, amely ugyanúgy növeli a lent lévő szabad helyet, valamint érezhető segítséget is nyújt DPS / heal tekintetében.

Lent lévő pacákat TILOS felvenni, és nagymértékben felesleges is, potenciális wipe-faktor, pont ilyenkor szokott a boss is kilőni valakire, elrendezve a temetését.

Utolsó szerkesztés: 10 éve 10 hónapja Írta: Classrun.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Colwyn

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.227 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum