× Boss-ok: Imperial Vizier Zor'lok, Blade Lord Ta'yak, Wind Lord Mel'jarak, Garalon, Amber-Shaper Un'sok, Grand Empress Shek'zeer

normal Garalon HC

Több
11 éve 3 hónapja #13610

A fight új mechanikát éppúgy kap, mint ahogy a setup is változik - immár szükség van 2 tankra, 2 healerre és 6 DPS-re, amiből max 2 lehet melee ( legalábbis az elején ).

Melyek a változások?

Amellett, hogy a boss életereje bőségesen megugrik, 290M-re, a pheromonok átadásakor immáron nem tol Crusht - helyette fix időközönként csinálja, függetlenül az átadásoktól.
Ez értelemszerűen azt jelenti, hogy a pheromont a következő Crush előtt kell mindig pattogtatni, mert ha a raid kap egy stunt úgy, hogy a pheromon stackek száma magas, könnyen okozhat wipe-ot.

A debuff is több ideig ( 5 perc ) marad fenn egy emberen, így több kite-olóra van szükség értelemszerűen - amelyből a részüket a tankoknak ki kell venniük, de úgy, hogy Ők vmikor a fight közepén legyenek, úgy, hogy kétszer ne kerüljön sor rájuk ( erről lásd alább ).

A megnövekedett raidsebződés miatt a pozícionálás a következőképpen néz ki:

A boss előtt a 2 tank
Szemből nézve a bosst, Tőle balra a raid ( mivel ez lesz a 'belső rész', amely a terem közepe felé néz, amennyiben a kite-olás az óramutató járásának megfelelően történik majd ).

A két mellső lábat ütik a tankok ( ha épp hozzáférnek ).
A boss bal oldalán lévő lábakat üti a raid.
A jobb hátsó lábat csak a ranged öli; se a melee, se a ranged nem csatangol el, a melee csak és kizárólag a boss bal oldali két lábát üti ( vagy a bosst ). Ha nincs kint láb, akkor mind a ranged, mind a visszajön és rápozícionál a healerekre, vhol félúton a két bal oldali láb között ( lásd videó lentebb ).

Amikor a boss eléri a 33%-ot, megszűnik a Crush, sem periódikusan, sem pedig a pheromon átadásakor nem tolja többet a fighton. Ehelyett elkezd durván melee-ben ütni, a tankoknak fel kell venniük, és ide kell a személyes CD-kkel készülniük. Elcsattan a BL, potik, stb. Azt sem lehet megtenni, hogy a tankok jól elszaladnak, mivel a boss felgyorsul ( hasonló gyorsaságú lesz, mint a többi raid boss ), úgyhogy fogják, megállnak és egy helyben betankolják.
A pheromont ezután is át kell adni, mivel a raidet szétszedi a sebződés, de értelemszerűen ezt a tankok itt már nem tehetik meg, ez marad a raidre. Itt akár egy melee is átveheti, ha úgy van, és a boss mellett ( ami többet már nem fog mozogni ), szépen lepakolhatja a pacákat.

A boss addig üti a tankokat, amíg vagy azok, vagy pedig a boss életereje elfogy. Értelemszerűen az egyik tank kezdi a tankolást, végighasználja a CD-it, majd átveszi a másik, aki szintén így tesz, közben jön a swipe, ami sebzi mindkettőjüket.

A raid öli a lábakat, valamint a bosst, pattogtatja még egy kicsit a pheromont, és reméli, hogy belefér enrage-be, valamint a healerek is bírják manával.

A bosst egyfajta DPS check-ként is szokták nézni, általános vélekedés szerint, akik képesek a bosst 5.50 alatt leölni, azoknak van elég DPS-e az összes T14 HC bosshoz.

Íme a videók, az elsőt a pozícionálás miatt vágom be, meg lehet rajta figyelni, hogy még a rogue se tűnik el sosem, ott marad a boss jobb oldalán.




A másik pedig a boss mechanikájával is foglalkozó Fatboss videó, érdekessége, hogy feral druid is kite-ol pheromont, egyszer, ezt tank kite-al ki lehet váltani.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 3 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 3 hónapja #13847

Végül három healeres taktikával öltük, a következők szerint.

2 tank - 3 healer - 2 melee - 3 ranged.

A pull után mindenki öli a lábakat, de amint a két láb meghal, és az újraéledőt is levertük, csak és kizárólag a melee üti a lábakat - a ranged csak a bosst lövi.
A tankok igyekeznek a másik oldali lábat előnyben részesíteni, a kill folyamán ezt a lábat kétszer ölték le.

Mivel több a healer, ezért heal problémák nem léptek fel, csak és kizárólag akkor, amikor Rundi nem healolt, hanem DPS-elt ( gyak pull után az első crush esetén, és a végén, BL alatt, amikor ráadásul healer is kite-olt ).
Ezt sikerült CD-kkel lekezelni ( self CD-k, hs, stb. ).

Mivel volt elég healer, ezért a kite így nézett ki:

healer1 - tank1 - healer2 - healer3 - tank2 - ranged1 - ranged2 - ranged3 - healer1 - healer2 - healer3
20nál váltunk, mivel van 3 healer, ezért nem volt annyira problémás, hogy ha Crush előtt nem volt váltás. Valamint a tankokról swipe után vettük át a pheromont, mivel egyébként meghalhatott az illető - így ott volt, hogy 22-23 is felszaladt, de megoldható volt.

Így a ranged nem sokat kite-olt, tudott egyhelyben álló DPS-t tolni, a melee pedig tudott cleave effectet használni a lábon.

P1-ben, amíg megy a mozgás, a boss egyik ( esetünkben a boss jobb ) oldalán voltunk végig, csak ezen lábak voltak ütve, és mivel a ranged fixen rajta állt a healereken, ezért a heal-igény is moderált volt ( csak időnként kellett a melee-re is kilépni ).

P2-ben átalakítottuk az elosztást, a tankok ugye felveszik a bosst ( azonnal kell bele egy taunt értelemszerűen ), úgy, hogy az egyik a bosst tankolja, és NEM mozog, míg a másik azt a lábat üti, amit csak Ők érnek el. Utána cserélnek - a bosst aktuálisan tankoló tank NEM üti a lábat, mivel ha mozog felé, akkor az egész boss elmozdul.
A ranged megáll a boss mellső lába mellett ( a tankoknál ), úgy, hogy 1 healer velük van. Ha a láb rajtuk jelenik meg, akkor a lábat lövik, egyébként a bosst.
A 2 melee hátra ment 1 healerrel, és immár a két hátsó lábat ütik ( ha megjelenik, ha nem, mert a ranged fejére poppol rá, akkor értelemszerűen a testet bántják le ). Ide kapnak egy healert.

Itt a végén kicsit necces volt, mert amíg Rundi DPS-elt, és egy másik healer kite-olt, erősen haldokoltunk, mivel 1 healer nem tudta a raidet eltartani, de ide is lőttünk self CD-ket + HS-t.

Végül szerencsésen belefértünk az időbe.

Rogue, warrior, DK ideális ide meleenek a cleave effectek miatt, cement sámán tud kite-olni is ( CD-vel ranged lesz addig ).
Rangedeknek szerencsésebb a single target DPS spec, dotokat kiszórni max a nagyon hátsó lábakra lenne érdemes, de mivel ahhoz, hogy ezeket elérd, kockáztatod, hogy alászaladsz a bossnak, ezért inkább a folyamatos boss nuke a megfelelőbb.

A BL-t mi úgy lőttük be, hogy ha eltelt 6 perc, akkor legyen ellőve. Egyrészről így a vége folyamatos BL-el telt, másrészről Rundi heal-DPS váltása 6 perc CD-s ( azaz BL alatt tudja a másodikat ellőni ), a crit banner is 3 perces, stb. Valamint 20% alatt van már ilyenkor a boss, és sok DPS-nek ez előnyös, és ugye ilyenkor már mozogni se kell ( csak az egy szem kite-olónak, akik közül az utolsó három healer, szóval a DPS csak a boss megölésével tud foglalkozni BL alatt ).

Utolsó szerkesztés: 11 éve 3 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #13991

A szuperEPICre sikeredett második kill:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #13992

Hú, de gáz volt a vége - kár, hogy hallatszik a TS, és ott, hogy: 'A ranged lőjje le' -> Skaven beleáll a körbe, a 2 hunter kívülről nézi.
Eltelik 5 sec, egy hunter is besétál, hátha jó lesz az a bónusz DPS.
Második felszólításra ( 'A ranged most már tényleg lőjje le' ) bemegy a 2. hunter is.

Alig 10 sec alatt sikerült megtenni 10 yardot, és végül lelőni a lábat.
Nem volt túl jó ezt látni, főleg úgy, hogy már ölve volt, és meg lett beszélve / le lett írva párszor, hogy ilyenkor a ranged magán a lábon áll, hogy ha esetleg újranőne, akkor egyből le tudja lőni, mozgás nélkül.

Gyerekek, ezt ne próbáljátok ki otthon!

Utolsó szerkesztés: 11 éve 2 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #13994

ez a videó nem a tegnapi kill hanem egy régebbi ez után mondtam is h elbalfaszkodtuk a végén a láb leszedését
szal kicsit megkésett a lebaszás mégha jogos is:P
tegnap egyszerüen nem nőtt ott láb pedig rá voltunk készülve:)


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.124 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum