normal Holy pala

Több
9 éve 7 hónapja #19572

Köszi Colwyn, tök jók ezek a változások (nem, nem azok, csak nyugtatgatom magam :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 7 hónapja #19573

Kicsit úgy tűnik, mintha a 20 fős raidméret miatt (megint) abba az irányba mennénk, hogy lesznek erős single target(tank) healerek és erős aoe(raid) healerek. (?)


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!
Utolsó szerkesztés: 9 éve 7 hónapja Írta: Mistake.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 7 hónapja #19574

Moncherry: Átszámoltam a táblázatot és rájöttem, hogy elrontottam az Eternal Flame 6.0-t. Megtévesztett a tooltip. Azt írják, hogy "up to 30 sec", ami itt szerintem azt jelenti, hogy a korábban beharangozott változás megmarad, azaz az EF-nek nem az ereje nő a plusz HoPo-val, hanem a HoT időtartama 20, illetve 30 secre. Így már nem annyira erős a spell (pedig kezdtem örülni, hogy ennyire felbuffolják a casttime-ossé tétele miatt), de még mindig nagyon jó. Javítottam ez alapján az előző postomat.

Mistake: Nehéz most még megmondani, de nekem is van egy olyan sejtésem, hogy a holy paladint vissza akarják tolni a reflex heal felé (kicsit a WotLK modellre emlékeztet). Meg lesz a lehetősége az AoE healnek (bár ebben nem lesz erős a paladin), de inkább ide-oda fog szúrni a healjeivel. Főleg ha megnézem a 100-as talenteket, az egyik ( Beacon of Insight ) kifejetetten ezt a stílust támogatja, erősíti.

Utolsó szerkesztés: 9 éve 7 hónapja Írta: Colwyn.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 7 hónapja #19604

No, megindult a heal tweakelése. Ha nem is jelentősek a változások, de kicsit átrendezik a spelljeink erőviszonyait. A releváns bejegyzésben módosítottam is a számokat az új build alapján. Ami változott:
- Holy Shock erősödött (122 -> 140% spellpower), de drágább is lett (6,4 -> 7,35% base mana)
- Holy Light és Flash of Light erősödött (222 -> 250% sp), utóbbi pedig kicsit olcsóbb is lett (20,7 -> 20% mana)
- Eternal Flame HoT-jának erősségét kevesebb, mint 2/3-ára levitték (16% -> 10%), ezzel lényegesen lecsökkent a HoT belső aránya. Eddig a heal csaknem fele a tick-ből jött, most ez valamivel több az 1/3-ánál.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 7 hónapja #19627

6.0-tól nem lesz reforge, az itemek egy részéről eltűnik a spirit (elvileg csak neck, back, ring és trinket slotokon marad), valamint bejönnek új secondary statok is (versatility, multistrike).

Böngészve kicsit a wowhead WoD részét gondoltam egyet és megnéztem, hogy a jelenlegi gearünk hogyan fog megváltozni. Úgy tűnik, hogy új statokat nem kapnak a régi itemjeink, a versatility és multistrike tehát egyelőre nem játszik, de a spirit sok helyről eltűnik és ez kissé átrendezi a kapott statokat - és előre elárulom, nem fogunk örülni.

Az optimalizált gearemben az unbuffed mastery 39,8% körül van, ebből 6.0-ra lesz 48,5%. Most majdnem teljesen az egyik softcapre van belőve a haste-em, így az unbuffed ratingem 25,57%-ot ad, WoD-ban ez csak 21,12% körül várható. Az, hogy ez milyen kapcsolatban lesz a Eternal Flame tick-számával, arról fogalmam sincs. A critünk sem jár sokkal jobban... Most a leggyűlöltebb statunk a crit (Mondjuk nem csoda a 250-300k-s Divine Light-ok mellett...), ezért ennek megfelelően alacsonyan is tartjuk (ill. lehetőség szerint elkerüljük az ilyen itemeket). A live-os 0,17%-os (az intellectből jövő buffal együtt 17,18%) értékről minimálisan változik 17,72%-re (intellectből nem kapunk critet ezután). Valószínűleg mostmár kelleni fog a crit a dungeonrunjaimban tapasztaltak alapján: kb. 250k HP ja van egy tanknak és a legnagyobb healünk alapból 10k-t healel crit nélkül rajta, LoL.

Érdemes még megemlíteni itt, hogy kapunk új specializáció-függő passzív képességet. A holy paladin minden critical strike értékre, bármilyen forrásból is jöjjön, +5%-ot kap (a reti mastery-t, a prot pedig haste-et).

Utolsó szerkesztés: 9 éve 6 hónapja Írta: Colwyn.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 7 hónapja #19640

Colwyn írta: (...)
Most majdnem teljesen az egyik softcapre van belőve a haste-em, így az unbuffed ratingem 25,57%-ot ad, WoD-ban ez csak 21,12% körül várható. Az, hogy ez milyen kapcsolatban lesz a Eternal Flame tick-számával, arról fogalmam sincs.
(...)

Megpróbáltam utánajárni a kérdésnek.

6.0-tól egyszerűsödik a DoT-ok és HoT-ok kezelése. Gyakorlatilag megszűnnek a haste (sof)capek a játékban. Az Eternal Flame-en keresztül mutatom be a változást, de ez analóg módon rávetíthető más HoT-okra, DoT-okra is.

Jelenleg (3 HoPo mellett) alapból 3 sec-enként tickel az EF és 30 sec az időtartama. Mondjuk úgy, hogy az erre a spellre épülő build/stílus eredményes(ebb) használatához pontosan 7170 ratingre van szükségünk. Ez tehát egy (haste) breakpointként működik, mert a Seal of Insight és a raidwide spellhaste buff segítségével meglesz a 34,99% haste érték, amivel pont megkapjuk a 4. plusz ticket az EF-re. Könnyen belátható, hogy pontosan ide kell belőni a geart, mert minden egyes rating differencia elvesztegetett pontot jelent. (Ezért szoktam sírni a spellhaste buff miatt, hiszen anélkül csak a 3.-at kapjuk meg, viszont ahhoz meg elég lenne 5806 rating, következésképpen 1364 rating "felesleges" rajtunk.)

WoD-ban ez már nem lesz igaz. Egyrészt alapból 3 HoPo-ért 2 secenként tickelne a HoT 30 másodpercen keresztül (de ez a téma szempontjából irreleváns), másrészt érvényesülni fognak a haste-töredékek is. Ha mondjuk 38,12% haste buffunk van, akkor a (38,12-34,99=) 3,13% nem lesz felesleges. A rendszer úgy fog számolni, hogy a 2/30-ból következően lenne 15 default tickünk, de a 38,12% haste miatt ez (15×1,3812=) 20,72 darabot jelentene. A töredéket nem veszítjük el, hanem az hozzáadódik az utolsó (20.) tick erejéhez. Tehát ha az EF-ünk monjuk 560-akat pukkangat, akkor ennyi haste mellett lesz 30 sec alatt 19 db 560-as tick és 1 db (560×1,72) 963-as.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 6 hónapja #19688

Hoppala! (Bocs...)

Úgy tűnik, hogy túl erősre sikerült a paladin a többi healerhez képest 6.0-ban, merthogy...

...build 18816:
- Beacon of Light: Your heals, including multistrikes, on other party or raid members will also heal the Beacon of Light target for up to 50% of the amount healed. Your Flash of Light and Holy Light on the Beacon of Light target will also generate 1 holy power refund 40% of their Mana cost.
- Beacon of Faith (lvl100 talent): Mark a second target as a Beacon, mimicking the effects of Beacon of Light. Beacon of LightYour heals, including multistrikes, on other party or raid members will also heal the Beacon of Light target for up to 50% of the amount healed. Your Flash of Light and Holy Light on the Beacon of Light target will also generate 1 holy power refund 40% of their Mana cost. Costs: 3,125% base mana.

Úgy néz ki, hogy a Tower of Radiance ezzel párhuzamban megy a levesbe (vagy legalábbis a tooltip szerint ugyanazt adja, mint a Beaconök), azaz durván nerfelik a HoPo generálásunkat. E mellé csak az jön "buff"-ként, hogy Holy-nál nem nerfelik a Selfless Healer-t (Your successful Judgments reduce the cast time and mana cost of your next Flash of Light by 35%, and increase its effect on others by 35%. Stacks up to 3 times.), míg a Retrinél és Protnál igen (a 3 stack ugyanúgy nullázz a costot, de csak 60% lesz az ereje).

Ebből azt a következtetést lehet levonni, hogy a holy paladin visszamegy tank-healernek. Viszont nem azért, mert abban g.cijó lesz, hanem azért, mert másra nem nagyon lesz használható.

Tök jó olvasni, hogy a disc papok viszont gyengék voltak, mert ilyen módosítások röpködnek, hogy a 3% base manás, CD nélküli spell 600%-os spellpowerét felnyomják 678%-ra (paladinnál a legnagyobb spellpower 250%, hahaha, szám szerint 3x annyiért [10,3%-ért], de ez lehet torzít, ha nem azonos lesz a mana számítási alapja).

Utolsó szerkesztés: 9 éve 6 hónapja Írta: Colwyn.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 6 hónapja #19750

Helyzetjelentés (PTR/Beta):
- A Sacred Shield jelenleg (5-7%-kal) erősebb az Eternal Flame-nél
- Jelentősen lelassul a HoPo generálás (a mostani 5-8 másodpercenkénti finisher távolság 15-18-ra nő), ezzel szignifikánsan gyengül a Holy Avenger, a Divine Purpuse-nek pedig így nincs sok értelme (a SW-ban látok kis fantáziát, de nem teszteltem)
- A legdurvább outputot a HS+HR+HR+LoD rota hozza, de ehhez nagyjából háromszor annyi spirit kellene, mint a többi "buildhez". Sajnos úgy tűnik, hogy erre a buta, unalmas rotára leszünk kényszerítve
- Az összes healnek mindössze 10-15%-át adják a HoPo finisherek (ez most 30-35%)
- Úgy tűnik, hogy a lvl100-as talentekből csak a dupla beacon "használható"
- Mobilitásunk még rosszabb, ami szintén az SS build felé löki a classt (így használható a HS, az SS és a HoSac mozgás közben).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 6 hónapja #19969

Preacher is megnézta a holy palát wod betán, nem igazán tetszett neki, bár inkább a healing mechanikát ekézte:

https://www.youtube.com/watch?v=m5ydKNGoyoE&list=UUXJL3ST-O0J3nqzQyPJtpNg

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 6 hónapja #19970

Sajnos nagyon igaza van. Az európai és amerikai hivatalos fórumokon rengeteg ötlet és javaslat fel lett dobva. Még csak egy "menjetek a picsába" poszt sem jött a dev-ektől. Semmi. Nada.

Elég nagy probléma, hogy úgy tűnik, mintha a tier bonusok köré lenne építve a class. Azzal lesz valamennyire pariban a többi healerrel, de egyrészt ennek nem így kéne működnie, másrészt nem az a legnagyobb gond, hogy kicsik a számok, hanem az, hogy unalmas fost csináltak a classból, változatosság nélküli egyhelyben álló pumpát... :S

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 3 hete #21570

6.1-ben ismert bug : "Paladin - Heals from other Paladins will consume Glyph of Flash of Light without its benefits."

LOL

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 11 hónapja #22011

Valamelyik patch óta folyamatosan jelentkező probléma (nálam), hogy egy-egy fighton nincs rajtam a Seal of Insight . Először nem tudtam ennek az okát és a retribution-holy közötti váltásokat okoltam, de az utóbbi időben (jópár reset óta) nem is váltottam specet (nem raid napon sem). No, kiderült, hogy glyph cserélése leüti a paladinról a rajta lévő Sealt. Mivel ez az utóbbi időben szinte fightról fightra előfordul, ezért igencsak idegesítő volt egy idő után. Sajnos ebben nincs változás továbbra sem, ezért két dolog tehető:
- mindig ellenőrizni kell fight induláskor manuálisan, hogy fenn van-e (én erre alkalmatlan vagyok)
- valamilyen addont kell használni, ami figyeli, hogy fenn van-e

Én TellMeWhent* használok, s eddig nem volt időm bogarászni, hogy mit és hogyan kell beállítani rajta, bármit csináltam nem működött. Az okozta nálam a fennakadást, hogy én eddig buffként figyeltettem, viszont ez stance-/auraként viselkedik. Ha más addont (powerauras, weakauras stb.) használtok, akkor ezek között keressétek és ne a buffra állítsátok be a riasztást.

*TellMeWhenben nincs ilyen, az csak buffra tud ellenőrizni alapból, ezért Condition Icon-ként kell beállítani, s ott már megtalálható a listában a Seal opció. A Seal of Insight kiválasztása után be kell lőni a kondíciót: legyen Absent, s e feltétel teljesülés esetén hogyan riasszon. Most csak emlékezetből írom, de miután ezt az opciót megtaláltam onnan már egyértelműnek rémlik a beállítás. Ha valamelyikőtök mégsem boldogul, akkor szóljon, majd lövök pár screent segítségként.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 11 hónapja #22060

Most, hogy Blackhand elhalálozott elkezdhetjük végre az igazi progresst. Ehhez érdemes megvizsgálni, hogy miben fejlődhetünk. A saját példámon keresztül - a tegnapi kill logja alapján - megpróbálom bemutatni, hogy mire érdemes figyelni.

- Holy Shock hatékony használata
Alapesetben azt érdemes megvizsgálni, hogy a combatban töltött effektív idő (386 másodperc) alatt átlagosan mennyi Holy Shock ment el: a log szerint 66 db. A kettő hányadosából megkapjuk, hogy átlagosan 5,84 másodpercenként castoltam egyet, ami első ránézésre nem rossz, hiszen a spell CD-je az UI-m szerint 5,04 mp. Viszont figyelembe kell venni, hogy egyrészt Sanctified Wrath talenttel mentem, másrészt az Enhanced Holy Shock miatt van esélyünk pluszra is. Az Awenging Wrath a fight 28,2%-ában volt fenn, ekkor a HS CD-je 2,27 mp, így az egész időtartamra nézve az átlagos CD 4,31 mp volt. Elment 40 Holy Light és 40 Flash of Light, így nagyjából 8 db HS-em lehetett még pluszba.
A fentiekből következően az elméleti maximális Holy Shock darabszáma (386/4,31 + 8) 97 lett volna, amitől 31 db (közel 50%) az elmaradásom. L2P

- Infusion of Light kihasználása
A buffot általában minél hamarabb ki kell használni, hiszen általa a Holy Light ugyanolyan gyors lesz, mint a Flash of Light (de a manaköltsége marad az eredeti). A fight alatt 30-szor került rám a buff és az uptime aránya 53,12% volt, azaz összesen 205,04 másodpercig szaladgáltam vele. Ha a buff felkerülésének számával leosztom az össz időt (205,04/30), akkor megkapom, hogy átlagosan 6,83 másodpercig hagytam magamon. Ez nem ideális, hiszen a Holy Light az ún. filler spellünk, ezért elvileg állandóan azt castoljuk, amikor a HS CD-n van. L2P

Utolsó szerkesztés: 8 éve 11 hónapja Írta: Colwyn.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #23661

Következzen egy kis helyzetjelentés a 6.2-es állapotokról:

- Spirit (egyelőre, a mi gearünk és progressünk szintjén) "nem kell". Némileg felértékelődött a haszna az új Infusion of Light-tal, de nem túlzottan, hiszen az Intellect még mindig hasznosabb számunkra, ha a trinketeket nézzük például. Az a gond tulajdonképpen, hogy hiába van magasabb Spiritünk, amivel többször használhatnánk a Holy Radiance vagy a Flash of Light varázslatokat, ez HPS-ben mégsem fog jelentkezni. A Holy Radiance erős lenne, ha 1 spoton áll a raid és nincs mellettünk más healer. Viszont fel kell ismerjük, hogy AoE szituációban egyszerűen jobbak és hatékonyabbak a többiek. Mi még mindig hasznosabbak vagyunk, ha a HoPo-t Eternal Flame-re költjük (Light of Dawn jellemzően szintén felejtős) és ha szükség van rá akkor egy-egy Holy Light helyett kiszúrunk a raidbe néhány Flash of Light-ot.
A fentiekből adódóan "pure spirites" trinketet általában nem használunk (a BiS trinket jelenleg a Libram a Vindication, de annyira, hogy a normal verzió is jobb bármely más Mythic trinketnél) és  a fegyveren crit enchant kell. Ha még mindig sok a spirit, akkor egyelőre kivehetjük a dps legendary gyűrűt (a healer helyett), valamint neck-re és back-re betehetünk valami "dps" (ideális esetben Crit/Haste) itemet. Nyilván figyelembe kell venni a cuccokon lévő Intellect mennyiségét.
Én úgy látom/tapasztalom, hogy most el lehet lenni 1000-1200 spirittel, ha az eszköztárunkat megfelelően használjuk. Ez alapján 1200-ig kb. 0.7-ben határoznám meg a spirit súlyát (ahol az intellect az 1.0), afelett pedig 0.1-nál sem több (ha esetleg megvan a class trinket, akkor ez lehet 0.3, a több Flash of Light okán).

- Holy Shock CD-re: Ahogy az előző bejegyzésben is utaltam rá, ez nagyon fontos. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy 4-5 másodpercenként kell castolni és az se gond, ha overhealbe meg (vagy éppen damage-elsz vele). Ez azért "kötelező", mert egyrészt Holy Powert generálsz, valamint crit esetén Infusion of Light proc-od lehet (ezzel gyorsabb lesz a Holy Light-od, vagy erősebb a Flash of Light-od).

- Infusion of Light-ot a lehető leghamarabb el kell használni. A "rotánkból" (HS-HL-HL/FoL stb.) adódóan elvileg önmagától el kéne mennie, de mégis figyelni kell rá, hogy ne lógjon rajtunk feleslegesen. Nem árt valami addont belőni, hogy lássuk mikor van rajtunk. Az előző bejegyzések képest annyi változás történt, hogy már nem csak HL-t gyorsítja, hanem buffolja a Flash of Lightot is.

- Holy Radiance: Felejtős. HoPo generálásra egyáltalán nem használjuk. Amire pedig egyébként jó lenne, azt a feladatot könnyebben és hatékonyabban megoldja a többi healer (pl. Gorefiend feast fázis).

- Flash of Light: Ha gáz van valakivel, akkor "oh, shit"-jelleggel mehet, de egyébként túl drága, ha nem beacon-re megy. IoL-tal a HL ugyanannyit healel, mint a FoL alapból és ugyanannyi idő alatt, de ha kicsit több spiritünk van (azaz nem tudtunk eleget lehányni magunkról :D), akkor lehet szabadabban is használni, mert a proc miatt erősebb lesz.

Ezeken kívül még persze van egy csomó elem és trükk, amiről beszélni lehet, de most hirtelen ennyire volt időm. :)

Utolsó szerkesztés: 8 éve 7 hónapja Írta: Colwyn.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #24724

Muhahaha, jött egy kis holy pala agymenés 7.0-ra:

  • Úgy tűnik, hogy be akarják zavarni a holy paladint a melee szekcióba (remélhetőleg erre tekintettel lesznek a bossfightok mechanizmusai is - ezzel csak az a bajom, hogy egy idő után már több lesz a kivétel egy-egy ability alól, mint akire ténylegesen hatna).
  • Single target healer lesz főként, de megmarad a classt alapvetően meghatározó Beacon mechanika.
  • Új masteryt kapnak (Lightbringer), amivel a közelben lévő targetre erősebbet healel a paladin (viszlát távol-lévő-tüzet-kerülgető-ranged megmentése snipe heallel... bah)
  • Három féle aura talent lesz választható
  • Light of Dawn újra cone-ban fog healelni, ismét lehet zseblámpázni
  • Lesznek offenzív képességeket erősítő talentek (most a holy paladin dps-e gyakorlatilag zéró)
  • Holy ágon nem lesz Holy Power, mert nem akarják rotára kényeríteni a healert
  • Nincs kimondva egyértelműen, de a Hand of Sacrifice-ból healing spellt csinálnak Light of the Martyr néven (nem lesz drága, instant és nincs rajta cd!), amivel átlagos heal a targetre, de veszít saját HP-t (végre megölhetem magam így is! ez úgy hiányzott, mióta elvették a DI-t)
  • Egyéb dolgok nagyjából* változatlanok maradnak: Holy Shock dupla crit (a crit ugyanolyan Infusion of Light proc-ot ad), Holy Light olcsó-lassú, Flash of Light gyors-drága, Beacont HL-lel, FoL-tal healelve kapjuk továbbra is a 40% mana refundot stb.)
* Nagyjából, mert semmilyen utalást nem láttam az Eternal Flame-re és a LoD-on kívüli egyéb AoE heal spellekről  sem tesznek említést. Nem biztos, hogy rossz ez (bár azt sem mondom, hogy jó), mert 5 fősben eddig sem kellett AoE-ben healelni, amit meg mégis, az megoldható volt/lenne a (dupla) Beaconnel (már amennyiben megmarad az a talent...), raiden pedig úgysem lesz egyedül a holy paladin (remélehetőleg nem lesz még egy Siegecrafter fight...), majd más class megoldja a raidhealt.

Utolsó szerkesztés: 8 éve 4 hónapja Írta: Colwyn.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Yargoro

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #24807

Legion Beta - Build 20740 - Holy paladin változások

Tisztázódni látszik pár olyan terület, amire eddig még nem volt egyértelmű válasz:
- Megmarad(hat) a dupla Beacon, de kap megfelelő (?) alternatív talenteket (erről majd a talenteknél bővebben)
- Holy Radiance és Eternal Flame megszűnik
- Erősítik a Holy Paladin DPS-ét. Úgy tűnik, hogy megkapják a Consecrationt (talán?), a Denounce instant, a Judgment pedig erősebb lesz, ugyanakkor a Crusader Strike dmg-nerfet kap
- Spellek ereje, manaigénye megváltozik és kapunk újakat is:

  • Holy Shock: 7,35% helyett 7,5% mana, de 210% helyett 300% spellpower, instant marad
  • Holy Light: 10,3125% helyett 10% mana, de 300% helyett 375% spellpower, marad a 2,5 sec casttime
  • Flash of Light: 20% mana marad, de 240% helyett 375% spellpower, marad a 1,5 sec casttime
  • Light of Dawn: HoPo helyett 20% mana lesz, az elméleti maximum outputja (6x73,5) 441% helyett (5x125) 625% lesz és kap 10 sec CD-t, viszont instant
  • Light of the Maryr (új): 12,5% manából 400% spellpowerrel gyógyít amellett, hogy vissza is sebez ugyanennyit, instant, nincs CD :)
- Átvariálják a CD-ket:
  • Avenging Wrath: az output 50%-ra esik 100%-ról és bukjuk a haste buffot, csak a 20% critet adja, a cooldown pedig 1,5 min-re csökken 3-ról (ezzel gyakorlatilag a Merciless glyph-et beleépítik a spellbe)
  • Tower of Light (új): Minden party és raidtag által kitolt healből 10%-ot megkap a Beacon is, azon felül, hogy mi 100% healupot kapunk rá 10 sec-ig, 3 min CD, instant
  • Aura Mastery (a régi Devotion Aura): lvl60-on három aura talent közül választhatunk, az Aura Mastery ennek fogja a hatását növelni (erről majd a talenteknél bővebben)
- A Forbearance 30 sec lesz 1 perc helyett
- A Hand-ek működése megváltozik és Blessing lesz a nevük. Ha minden igaz, stackelni is fognak (ez érdekes lenne, szerintem nem fognak). A Sacrifice holy/prot only lesz és 100% transfer helyett csak addig lesz fenn, amíg a castert 20% HP alá nem viszi (vinné?) a transfer
- A saját mentők is változnak:
  • Divine Shield: ugyanúgy 8 sec-re immune minden damage-re, de már nincs -50% a dmg outputra
  • Divine Intervention (új): bármilyen bejövő sebzés, ami megölne csak 20%-ra visz és eldurrantja a Divine Shieldet (értelemszerűen nem működik ha az CD-n van, vagy van rajtunk Forbearance)
  • Divine Protection: Ha jól látom a Retri bukja, de holy/prot ágon is változik: 40% magic damage csökkentés helyett 20% bármilyen damage lesz
- Teljesen átrendezik a talenteket (erről később)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 5 hónapja #26422

Colwyn, mikor dobsz össze valami fasza kis holy pala howto-t? :D 

Idegesit, hogy mindig lenyomsz, úgyhogy ma végre elkezdek logokat nézni.. meg izé enchantolni :$ :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 5 hónapja #26424

Gondolkodtam már rajta, hogy írok valamit, de általában egyforma eredményeink vannak, szignifikáns különbségek alapból nem nagyon fordulnak elő. Ha mégis elhúz valaki, annak lehet oka a gear (veled szemben, Grigory, például van/volt kb. 10 ilvl fórom), vagy a fight típusa, mechanizmusai, esetleg a CD-zés ritmusa, illetve az esetleges halálok.
Ugyebár healnél nem lehet olyan összehasonlításokat végezni, mint DPS esetében, hiszen nem adott HP mennyiséget kell leverni egy fight során, hanem a különböző fix, vagy random események alapján adódó HP deficitet kell visszahúzni. Ezért nettó módon összehasonlíthatatlan akár két ugyanannyi ideig, ugyanannyi fővel letolt bossfight is. Mélyre ásva egy-egy ranked holy paladin logban persze lehet trükköket találni, de sokkal döntőbb a heal setup, a bekapott sebzés, a healerek egymáshoz viszonyított HPS-e (nem a klasszikus értelemben vett teljesítményről beszélek!), vagy akár a tankok selfhealje, absorbja és a raid selfCD-i is.

Ezektől függetlenül össze akartam már dobni egy elemző modellt, hogy a hibákat kiszűrjük, csak mostanában se itthon, se a munkahelyen (:D) nincs rá időm.

Kezdésenek érdemes itt olvasgatni: sacredshielding.wordpress.com/
Én használom is Dreamguard spreadsheetjét (egy kicsit módosítva), hogy két item közül eldöntsem, hogy melyiket viseljem.

Utolsó szerkesztés: 7 éve 5 hónapja Írta: Colwyn.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 5 hónapja #26539

Grigory, ha esetleg nem láttad már a reggeli whispert, akkor ezek jöttek ki Dreamguard táblázatából a te értékeid alapján:

Stat súlyok:
- Intellect: 1.00
- Critical Strike: 0.84
- Haste: 0.69
- Mastery: 0.83
- Versatility: 0.83

Trinket HPS-ek
amelyiket kérdezted:
-- Vial of Nightmare Fog (865): 19,656
ami rajtad van:
- Heightened Senses (865): 16,492
- Cocoon of Enforced Solitude (855): 13,315
viszonyításképp, amik nekem vannak, vagy esett már nekünk
- Heightened Senses (885): 18,730
- Int + Crit (850): 19,435
- Horn of Cenarius (860): 4,254
(A bármilyen módon manát is töltő cuccok HPS-e nem lesz akkora, mint ami a pure output trinketeknél látható. Ezek hasznosságnál figyelembe kell venni, hogy vannak-e mana gondok, s amint ez megszűnik, vagy orvosolható potival, akkor már magunkra lehet aggatni a simán "csak" durrantó csecsebecséket is.)

Ezekkel az értékekkel számoltam:
- Intellect: 32270
- Critical Strike: 8229
- Haste: 3302
- Mastery: 3300
- Versatility: 2803
- Mastery Effectiveness: 80.00% (Én olyan 70-80% köré szoktam belőni, attól függően, hogy mennyire szóródik a raid. Ez minél magasabb, annál nagyobb a Mastery súlya.)
- Heals on Beacon: 24.37% (csütörtöki logból)
- Beacon Overheal: 36.09% (csütörtöki logból)
- HL to FoL Ratio: 0.91 (csütörtöki logból)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
7 éve 3 hónapja #26898

Kerestem gyorsan egy viszonylag friss screenshotot. Minden nem látszik rajta (nyilván, mert akció közben lőttem), de azért az általános kinézetet tükrözi:



Középen WeakAuras2 CD notificationök vannak. A kihülés hosszától függően, annak bekövetkezése előtt 2-5 másodperccel megjelennek (csökkentett alphaval és méretben - ilyen nem látszik a képen) és ha használhatóvá válik a spell, akkor kap egy glow effectet. Ha jól emlékszem, akkor három fontosabb (Holy Shock stb.) még zörög is, hogy észrevegyem - sokszor hiába... :)
A screenshot elkészülte óta, valahová a Judgment noti alá, csináltam egy bart az Infusion of Lightnak, ami élénkebb piros színnel és másodperc mutatóval jelzi, hogy meddig van még rajtam a buff.
A raidnél, Lomalka frame-jének jobb felső sarkában a Beacon of Light négyzete van. Hasonló módon, de más színnel jelölöm a többi Beacont, a blessingket, a Tyr's-t és a Betow Faithet.
Az ElvUI-nak van olyan feature-e, amivel kritikus debuffokat felnagyítva jelöl a frame-en (ilyen nem látszik a képen), de a többi debuff by default a bal alsó sarokban sorakozik. Bevallom, hogy ezzel még molyolnom kéne kicsit, mert a stackeket nem igazán látom.

Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 7 éve 3 hónapja Írta: Colwyn.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.350 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum