normal Twilight Ascendant Council

Több
13 éve 3 hete #77

Ha leírás alapján elég húzósnak és érthetetlennek ítéli meg valaki a fightot, akkor mindenképp nézze meg a lenti videót, a film első felében taktikát magyaráznak el angolul, a második felében pedig a rendes bosskill rész van, de az alatt is magyarázza a készítő hogy mikor mit kell csinálni. Lényegesen jobban össze fog állni hogy mit kell itt csinálni.

Három fázisú fight, összesen 5 ellenféllel. Az első két fázisban 2-2 elementál lorddal csatázunk, a harmadikban összeállnak egyetlen főellenféllé. Az első és a második fázis is akkor végződik, mikor az egyik ellenfél eléri a 25%ot. Az első két fázis alapvetően a jó végrehajtásról szól, p3 viszont egy dps teszt. P3ban a boss hp-ja az első két fázisban szereplő bossok phaseváltáskori átlagolt hp-ja lesz, tehát ha mindegyik 25%on volt az adott phase-endben, akkor 25% hp-ja lesz, ha kettő boss 50%-on volt, kettőt pedig levertünk 25%-ra, akkor 37.5% hp-n kezd a boss. A nyílvánvaló cél az, hogy a lehető legközelebb legyünk a 25%-hoz p3 kezdetekor, tehát az első két fázisban egyszerre kell "meghalniuk" a bossoknak.

P1 - Ignacious és Feludius
A lépcső két oldalán kell tankolni a bossokat. Igna: melee dps, Felu: ranged dps. A ranged dps és a healerek szétszóródva állnak a teremben, a lehető legmesszebb Felutól.

Felu képességei:
Glaciate: frost ring aoe, minél messzebb áll valaki, annál kevesebbet sebződik. Akin waterbomb (lásd később) van, az befagy és nagyon sokat sebződik, ami nem jó. A bosst tankoló emberke megpróbálhat pár lépést kifutni, hogy ne 200k-t sebződjön.
Heart of ice: dispellezhező debuff, ami egyre többet sebez az illetőn. Ha közel megy vele az illető valakihez, akkor az illetőre rárak egy buffot, amivel az többet sebez a tűzlordon. Erre kb. 10-20 másodperce van, aztán célszerű lenne leszedni a debuffot. Gyk aki megkapja, az berohan a meleebe es szétdobja rajtuk a buffot majd dispellezzük róla mikozben visszamegy a helyére.
Waterbomb: kis vízlövedékek jönnek ki a bossból, akit eltalálnak, megkapja ezt a debuffot. Mozgási sebességet csökkent, a tűzlord tűzcsíkjába (lásd később) állva lehet leszedni, amit meg is kell tenni a lehető leggyorsabban.
Hydrolance: single target nuke random targetre, megszakítható és meg is kell szakítani.

Igna képességei:
Flame torrent: gyk. egy tűzlehellet, amit maga elé nyom. Ha nem te vagy a tank, akkor ne állj a boss elé...
Burning blood: a heart of ice párja, aki megkapja, az szétszórja a casterekre a buffot, hogy többet sebezzenek a jéglordba, majd dispel miközben megy vissza a helyére.
Leap: néha kiugrik a boss egy random targetre és mindenkit ellök. Ezután visszarohan a tankhoz. Eközben egy tűzcsíkot hagy maga után, ebbe kell beleállni, hogy leszedjük magunkról a waterlogged (lásd fentebb) debuffot.
Aegis of flame: Egy pajzsot rak magára, majd elkezdi castolni a Rising flames nevezetű spelljét. Amíg a pajzs rajta van, ezt a spellt nem lehet megszakítani és egyre növekvő tűzsebzés éri a raidet. A lehető leggyorsabban le kell verni a pajzsot (ehhez mindenképp szükséges a meleen a heart of ice (lásd fentebb) buffja), majd megszakítani a spellt.

A fázis menete: A lépcső két szélén felveszik a tankok a bossokat, a melee üti a tüzes bosst, a ranged a jegeset, a lehető legmesszebb állva a bosstól. A megfelelő debuffokkal a lehető leggyorsabban átrohanunk a megfelelő dps szekcióhoz, hogy még legyen idő leszedni a debuffot is. A jeges bosson szakítjuk a hydrolance-et, a tüzesen leverjük a pajzsot és szakítjuk a tűz aoe-t. Mikor a tüzes kiugrik valakire, a hátramaradó lángcsíkba belerohanunk ha van rajtunk waterlogged debuff. Lehetőség szerint mindkét bossnak egyszerre kellene elérnie a 25%-ot.

P2 - Arion és Terrastra
A ranged Ariont üti, a melee Terrastrát.

Arion képességei:
Cyclon: Ha belemész, kapsz egy levitate szerű buffot, ami megvéd Terra quake-jétől (lásd később)
Lightning rod: Aki ezt megkapja, annak ki kell rohannia a falhoz, a lehető legmesszebbre a raidtől, a lehető leggyorsabban. 15 másodperccel később az illetőre megy egy chain lightning, az ha átugrik valakire, biztos halált jelent.
Teleport: a boss hajlamos össze-vissza ugrálgatni a teremben, ezért is nem a melee üti.
Thunderstorm: 100k sebződés, ha rajtad van a gravity well (lásd lentebb) buffja, akkor az megvéd.

Terra képességei:
Gravity well: Ha belemész, kapsz egy grounded nevezetű buffot, ami megvéd Arion szupervillámjaitól. (lásd fentebb)
Harden skin: Megszakítható spell, egy pajzs, ami ha rajta van a bosson, duplaannyit sebez és feleannyit sebződik. Ha nem sikerül megszakítani, akkor a rangednek is rá kell fordulni a bossra hogy a lehető leggyorsabban leessen a pajzs a bossról.
Eruption: A föld alól nagy tüskék jönnek ki és felszúrnak egy 50k-s sebzéssel mindenkit, aki nem mozgott ki a szokásos kinézetű földfelhőből időben. Értelemszerűen ki kell belőle mozogni, a melee fokozottan figyeljen, hogy észrevegyék.
Quake: A cyclon buffja megvéd tőle, egyébként meg 100k sebződés.

A fázis menete: a tankok felveszik a bossokat, a melee a földurat üti, a ranged a légurat. A melee szakítja a harden skintl. Mindenki kiáll a földfelhőkből még mielőtt a tüskék előjönnek. A szuperképességeiket elvileg percenként castolják, felváltva. Ha quake volt, akkor mindenképp thunderstorm a következő és fordítva. Elvileg mindig a quake az első, tehát a ciklonba kell belerohanni, mihelyst megjelent, majd utánna váltogatni. Itt is szóródni kell valamennyire, hogy a tüskéket a lehető legegyszerűbb legyen kikerülni. Emellett érdemes úgy beállni, hogy ha a castereknek rá kell fordulnia a foldes bossra, akkor ahhoz ne kelljen mozogniuk. Egy lényeges dolog van még, az a lightning rod. Aki ezt megkapja, az kifut a raidből. Ha emiatt nem lesz rajta ciklonos vagy gravity welles buff, az sem lényeges, azt még esetleg túl is élheti (főleg ha benyom vmi CDt, ha van neki ilyen), de ha a chain lightning átmegy vkire, az biztos halál. De az esetek nagy részében amúgyis van rá idő, hogy visszaérjen felvenni a buffot, vagy már eleve rajta volt. A lightning rodot kis sarga nyilacskával jelzi a célpont feje fölött.
Itt is egyszerre kell elérniük a 25%ot.
Amennyiben valaki belekavarodik hogy milyen buffot kellene felvennie:
"The surrounding air crackles with energy" - ez ugye valami elektromos dologra utal, tehát az elektromos speckó fog következni, tehát a GROUNDED buff kell, azaz a nyilazós gömbbe kell állni.
"The ground beneath you grumbles ominously" - ez arra utal, hogy a föld morog alattad, tehát a rengés speckó fog következni, a TORNÁDÓba kell beállni buffért, hogy lebegjél.
A sárga nyilas ligthning rod debuff leszedhető clossal, bubival, iceblockkal úgy rémlik.

P3 - Monstrosity
A dps check fázis, BL, CD-k, minden mehet és kell is.

A Monstrosity képességei:
Electric Insability: chain lightning szerű villám, szóródni kell a rangednek, hogy ne nyírják ki egymást. Ha van kint 3-4 ember, akkor meleebe nem nyomja.
Lava seed: kis lángok megjelennek a földön, majd nem sokkal később felrobbanak. Ezt nem érdemes megvárni a lángocskán állva, nem jó.
Gravity crush: Felránt x embert (x valószínűleg egy vagy kettő tizesben) a levegőbe egy buborékba zárva. A buborékban nem lehet semmit csinálni, viszont eléggé sebez, ezt ki kell healelni. Mikor elmúlik a buborék, az illető visszaesik a földre, ami még bónusz sebződés a zuhanástól.
Víztócsa: A boss maga alá pakol egy szép kék pacát, amíg ebben áll, addig a tócsa mérete növekszik. Aki benne áll, az pedig sebződik. Senki ne álljon benne, a bosst pedig kite-olni kell.

A fázis menete: középen kell kezdeni, majd ki kell vinni a bosst a kék pacák miatt kör szerű mintára és azon körve kite-olni, hogy azoknak a lehető legkisebb méretük legyen, a rangednek és a healereknek pedig a lehető legkevesebbet kelljen mozogniuk. A videón lehet látni, hogy a bosst szinte állandóan mozgatni kell. A tűzpacákból ki kell állni, a buborékokat pedig ki kell healelni. Valószínűleg minden CDre, BL-re, potikra, stb-re szükség lesz.

---

Fontos, hogy mindenki lássa valamilyen formában a bossok HP-ját százalékos formában is, hogy amennyiben ez szükséges, le tudjon állni a dps-sel és át tudjon fordulni a másik aktív bossra.


*Minsa=Asmi=Navan*
Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hete Írta: Minsa.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hete #78

HC verzió:

p1: két új képesség: static overload és gravity core. Ha minden igaz, a két debuffolt ember egymásra áll és valahogy kioltja egymást a két képesség.

p2: új képesség: frost beacon. Egy frost orb targetel valakit és elkezdi kergetni. Tippre ha utóléri valamikor, az nagyon nem jó. Egy idő után megjelenik egy tűzpaca a földön, ebbe kell belekite-olni a frost orbot és a kettő kioltja egymást.

p3: én itt nem látok semmi különbséget, 10 millió hp körül kezd (normálban ez kb. 6 millió hp), gondolom minden többet sebez és mivel tovább tart ez a fázis is mint normálban, ezért kintebbre viszik a bosst, hogy biztosan legyen elég hely a körbekite-oláshoz.


*Minsa=Asmi=Navan*
Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hete Írta: Minsa.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #317

10-es HC videó:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #832

csak hogy legyen mit nezegetni:

mage pov, kb. igy kellene nyomnia a ranged embereknek, p1es felallas nem annyira jol lathato. a dps alakulasa jol kovetketo vegig a recounton.



healer pov, ratyi minoseg, viszont sokkal jobban latszik a p1es felallas es tobbszor is kite-ol a csavo p2ben.


egy tankos verzio (druid tank pov), az egyik dps meghal p1ben, p3ban CRezi a tank, szoval kb. 9.3 emberrel megy a fight. talan itt lehet a legjobban latni, hogy p3ban mit csinal a tank es a melee. a dps-t itt is jol lehet latni a recounton. sztem class biztos tol annyit mint itt a warrior. :)
ez a kill feb. 22-en tortent, szoval most azert mar talan van olyan gearunk, mint nekik akkor. :)

Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.125 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum