normal Nefarian

Több
12 éve 9 hónapja #2373

Valdyr írta: Amit hirki linkelt magyar videot... na olyat ne csinaljatok p2-ben. Több embernel is lattam, hogy a lava tetejen ugral, de minek? Az elvben (és gyakorlatban is) stackeli folyamatosan a debuffot rajtad minden egyes ki-be ugrasnal. Arra figyeljetek oda majd..


az a team sinsitrát öl...... szóval pszt.... te meg nem....

VÉGKÖVETKEZETETÉS
beszéltemgettem izombol áttoljuk faszba!


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2374

Ha sinestrát öl, ha nem, attol meg nemkell ugralni. Lehet ök mar megengedhetik, de mi nagyon nem.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2375

Am' minden undead fear immunis helyből, csak a pala turn-je segít.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2376

Tacsko írta: Am' minden undead fear immunis helyből, csak a pala turn-je segít.

A nefa addok NEM fear immunisok ( legalábbis normálban nem azok ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2379

Itt tuti immunisak... Normálban is annak kell lennie.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 9 hónapja Írta: Tacsko.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2381

Power Aura Classic hasznaloknak, p2-re:

Version:4.20; b:0.2157; g:0.1882; buffname:Explosive Cinders; begin:1; bufftype:2; texture:101; alpha:1; sound:11; combat:true; torsion:0.93; y:117; finish:0; timer.b:0.0275; timer.g:0.949; timer.h:3.06; timer.enabled:true; timer.cents:false; timer.y:93; timer.x:6; timer.UseOwnColor:true

(nincs lecsekkolva elesben!)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2406

Már egyszer felhoztam, egy próbát szerintem megér, legalább megnézni hogy működik-e, de nem fogok erősköni rajta.
Szóval mi van ha a healerek fentmaradnak a déli oszlopon p1-ben? Ha MC-zi az add tankot akkor nem tudnák szétcsapni a healereket…


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2409

Oszlopon sem maradhatsz szerintem .

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2424

nem maradhatol mer megholsz!

végkövetkeztetés SOKadik!

p1 = more DPS = WIN
"egyszerűen" "valahogy" több agrót kell beletenni pullkor mehemednek + ha mindenki 17k tol az kevés lesz! mindenki 17k akkor 2perces p1 és akkor lebontanaka ajóarcok! 1,5percnél még healehető de ehhez kellene 4 ember minimum aki 20k+ tol de inkább mindenki! szóval DPS-ek tolni kell

mindenfajta féle kite-olunk és cczunk felejtős a kurvasok random miatt......

azt csá....


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2427

Bőven menne több csak ahhoz meg kéne fogni de nagyon.Még el sem durrantottam mindent de már kiabáltál :) az aggro miatt.
Ezért kérdeztem Tinát.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 9 hónapja Írta: Imbulock.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2429

Imbulock írta: Bőven menne több csak ahhoz meg kéne fogni de nagyon.Még el sem durrantottam mindent de már kiabáltál :) az aggro miatt.

akkor ezt megoldjuk!
nemtudom mehemednek nagyon lassan jön az agró itt
szerintem én cd-kkel tudok többet Ony-n csak még figyeljek a kisaddokra meg aforgatásra is.........
na meglátjuk
a több dps akulcsa akárhonnan nézem p1nek!


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2430

P2 ott a bl,p3 nem az időről szól, poti pet minden cd elmegy sztem tudjuk hozni a 20kt

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2431

Nekem sajnos Unholyn a maximum a 20k p1-ben, feltéve hogy nem kell az aggróra figyelni. Csinálok egy Frost dps talentet, csak ahhoz a gear, és a reforgolás hiányzik, de lehet hogy még úgy is nagyobb lesz a dps mint Unholy-n.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2432

mindenképpen kell és akkor én is iszok inkább más cuccok hogy legyen agróm több ilyenek! de az kell megoldani néztem logot hétfő első p2es tryról!
2.12 7edik

ilyeneket toltatok hogy
imbu: 18
valdyr: 15
sax: 20
jin: 19
ragi: 18

ezeket fel kell tolni valahogy (kurváranemtudom hogy) ilyen 22......... nagyon jó lenne... valahonnan keresni azt a 3k
itt ony halt 1:35 alatt... és volt p2 (az 1 dolog hogy a healerek elfutottak az oszlopaikhoz és én meg meghaltam....) az addok 15k-kat ütöttek klafa volt

ehhez kellene menni....és mi is rácd meg ár mindenezünk agróra....


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2433

Ugyan hosszas + több try-on kiegyenlítődnek a DPS-ek ( = a jobb többet fog tolni, mint a rosszabb ), ellenben sajnos az MC jelentette boost a meghatározó.
Azaz előfordulhat, hogy folyamatosan a healerek kapják az MC-t, a DPS-ek közül is lesz, aki 0-t, míg vki 5öt.
Nyilván ez extrém, de lehetséges, hosszú távon egyenlítődik ki.
Azt érdemes megvizsgálni WoL alapján, hogy átlagosan az egyes DPS-ek mekkora stack +dmg buffot tettek fel magukra.
Amennyiben itt látszódik, hogy vki folyamatosan 5+ stack-et ér el, míg más 2-3at, akkor utóbbi vmit szarul csinál -> közelebb áll a kapuhoz, ezért hamarabb ki kell jönni MC-ből, szarabbul / lassabban spammeli az buff-generátort, befosósabb, és hamar kijön.
Ezen kell javítani, átlagosan +1 stack MC már iszonyat +DPS, +2 pedig már sok-sok ezer különbséget jelent.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2434

en amondo vagyok, h probaljuk az elso verziot. (tina lesz?)
en ony, 20secig kozepen, elso villamra be. meg kell tudjam csinalni. reforgolok gemelek amit lehet avoidrol, a nagyobb sebzesekkor ugyis cd van. talan hetfore a tolbarados kutyu is meglesz, az meg1 cd.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2435

Nekem az a meglátásom az Mc-s buffról hogy egy petákot sem ér p1ben.Az utolsó tryoknál kijöttem egyből és jobbat is toltam.Az járható út hogy csak p3ban stackeljük magunkat?

Itt ragival nem voltunk mczve www.worldoflogs.com/reports/rt-np4q9uykd...eDone/?s=9013&e=9089

Itt pedig mindketten www.worldoflogs.com/reports/rt-np4q9uykd...eDone/?s=9277&e=9381

Utolsó szerkesztés: 12 éve 9 hónapja Írta: Imbulock.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2436

Classrun írta: Ugyan hosszas + több try-on kiegyenlítődnek a DPS-ek ( = a jobb többet fog tolni, mint a rosszabb ), ellenben sajnos az MC jelentette boost a meghatározó.
Azaz előfordulhat, hogy folyamatosan a healerek kapják az MC-t, a DPS-ek közül is lesz, aki 0-t, míg vki 5öt.
Nyilván ez extrém, de lehetséges, hosszú távon egyenlítődik ki.
Azt érdemes megvizsgálni WoL alapján, hogy átlagosan az egyes DPS-ek mekkora stack +dmg buffot tettek fel magukra.
Amennyiben itt látszódik, hogy vki folyamatosan 5+ stack-et ér el, míg más 2-3at, akkor utóbbi vmit szarul csinál -> közelebb áll a kapuhoz, ezért hamarabb ki kell jönni MC-ből, szarabbul / lassabban spammeli az buff-generátort, befosósabb, és hamar kijön.
Ezen kell javítani, átlagosan +1 stack MC már iszonyat +DPS, +2 pedig már sok-sok ezer különbséget jelent.

ez az elmélet Class... csak nem biztos hogy jó

hogy legyen mellette példa:
ony hpja ugyanannyi mint normálban! 10 milla meg 1 kicsi
Valdyr
fent említett logban 15k dps stackeléssel SAJÁT bevallása szerint
keddi logban ugyanolyan hosszú fighton ugyanazzala tax-al 19k SZÁNDÉKOSAN STACKELÉS NÉLKÜL,

1szerű: amíg bent tölti azt az X secet nincs dps és SAJÁT BEVALLÁSASZERINT (ismétlem tapasztalat) több esik ki mint amennyi jön! mindezt mondja hogy igen stackelni kell csak p3ban!

lehet class függő nem tudom! csak 1 random dologra nem éri jó építeni biztos van p1ben is szituáció meg class akinek megéri stackelni de közel sem biztos...


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2437

Imbulock írta: Nekem az a meglátásom az Mc-s buffról hogy egy petákot sem ér p1ben.Az utolsó tryoknál kijöttem egyből és jobbat is toltam.Az járható út hogy csak p3ban stackeljük magunkat?

mindenképpen!


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #2438

Illetve esetleg lehet, hogy van az a kis idő, amit megéri bent tölteni stackelni (esetleg 1-2 db). Mivel, az hogy MC-be kerülsz eleve már időkiesés, lehet, hogy mondjuk 1-2 stack már nem oszt nem szoroz abban, viszont odakint hasznos.

Ötletroham következik:
Illetve azon is lehet filózni, hogy Mi lenne, hogyha az első brute forceos megoldást néznénk, Mall lenne Ony-n healer (esetleg disc?), és ő le tudná fadelni az addokat, és akkor már csak felénk indulnának el, ami neked is jobb lenne. Igaz, így kevesebb életmentő cd-nk van rajtad, de mindenképp dps növekedés lenne, hogy nem kell terelgetni őket. Tina MD meg lehetne tartalék, mivel az ő dps-e is jobb helyen lenne a bossban. Másik szcenárió meg persze az, hogy továbbra is én Ony tankon, és Tina bőszen lövi át rád az addokat, mivel a + életmentő CD talán több másodpercet nyer rajtad, mint amit a plusz dps jelentene.
Na, megyek vissza kapálni :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.196 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum