normal MoP Fury DPS

Több
11 éve 2 hónapja #13924

Létrehozva: 2012.11.04, 5.1.0 patch

Legutóbbi módosítás: 2013.01.28, 5.1.0 patch

Érvényesség köre: WoW 5.1.0, PVE kontextus


Mastery és specializációs bónuszok:


Crazed Berserker – jóféle, magunkból kikelt darálógépként immár két fegyverrel is harcolhatunk

Mastery: Unshackled Fury - Egyértelmű, törekedni kell a fight alatt a minél több ideig tartó enraged állapotra

Meat Cleaver – a játék egyik legerősebb AoE-ját ennek a képességnek a segítségével hívhatjuk elő. Igazi húsdarálóvá válunk a nem túl bonyolult rotát követve, ahol a Whirlwind növeli a Raging Blow által sebezhető célpontok számát, egészen addig, hogy egy Raging Blow már négy különböző ellenfélre is hasson. Sajnos sok ellenfél esetén NAGYON drága és kvázi fenntarthatatlan az ideális Whirlwind + Raging Blow kombináció, mivel mindkettő elég drága, és utóbbihoz még Enraged állapot is kell. Mégis, még így is igencsak szép számokat lehet látni AoE szituációban.

Single-Minded Fury – ha két egykezes fegyvert lóbálunk ( ezt lehetőleg tegyük is meg, lásd majd alant )

Titan’s Grip – a kétkezes fegyverek duplán marokra kapásának művészete. Sajnos jelenleg elmarad társa mellett hatékonyság tekintetében

Flurry – Passzív, segíti a DPS-t és a rage-termelést is

Stance-ek. 3 sec-es CD-vel bír jelenleg a Stance-váltás, de nem is kell már ide – oda ugrálni a stance-k között kifejezetten gyakran.
DPS Warriorok esetében a stance-k valahogy így néznek ki:


Battle . A leggyakoribban használt stance. +50% rage autoattack-ból, ami biztosítja, hogy – megfelelő játék és átlagos proccok mellett – sose maradjon ki GCD, mindig tudjunk valamilyen képességet használni. A fightok legnagyobb részében ebben a stance-ben fogjuk tölteni az időnket.


Defensive . -25% sebződés, viszont nem jár az autoattack-ból rage, helyette 3 másodpercenként kapunk egyet. Mondanom sem kell, hogy ezt csak speciális esetekben fogjuk használni, leggyakoribban akkor, ha ellenfél a láthatáron sincs, ellenben folyamatos sebződést kapunk ( pl. Blade Lord esetén a 20% alatti futkosós, tornádó – kerülgetős esetben ). Felhasználható még arra is, hogy egy – egy nagyobb sebzést csökkentsünk vele, átváltva, majd vissza Battle / Berserkerbe ( pl. Elegonnál az addok robbanásakor érdemes átváltani, majd vissza ).


Berserker . A leginkább szituáció-függően használt spec, sok esetben még a Defensive stance-nél is ritkábban használjuk, míg máshol egész fázisokat tölthetünk el így. Mindösszesen annyit tesz, hogy a maximális életerőnk arányában tölt rage-t. Azaz pl. ha 30%-ot sebződünk, akkor kapunk 30 raget. A legtöbb esetben közel sem hoz annyi rage-t, mint a Battle, és amennyiben a sebződés csak pillanatnyi, akkor sokkal inkább a Defensive stance ajánlott, hogy csökkentsük a bejövő sebzést. Csak akkor érdemes átváltani, ha legalább 3-4 secen keresztül folyamatos sebződést kapunk, amelyből profitálni tudunk. Tipikus használata: Elegon utolsó fázis, Blade Lord utolsó fázis ( ha már beértünk ), egyes nagy AoE sebződések alatt ( pl. Feng tűzpulzálás, Will of the Emperor gáz ).


Ennyit tehát a stancekről.

Kijelenthető, hogy nagyot nem hibázunk, amennyiben végig Battle stance-ban vagyunk, minden esetben. Ellenben pont az növeli túlélő-képességünket, és növeli DPS-ünk, ha egy – egy rövidebb – hosszabb periódusra átváltunk valamelyik másikba. Persze ezt követően korrigálni kell, és ha elmúlt az a rész, amikor is hasznot tudunk ebből húzni, azonnal váltsunk vissza.


Részletesebben a specről


A Fury DPS elsődleges szabálya: a Titan’s Grip rossz, a Single Minded Fury jó. Sajnálatos módon aközött, hogy a használt fegyverek egy, vagy kétkezesek, DPS tekintetében egyértelműen az SMF emelkedik ki. A TG némileg jobb DPS-t produkál AoE szituációkban, de ebben sem ver rá az SMF-re, ellenben Execute fázis alatt SMF-en szinte konstans Execute spam-et tolhatunk, ami igencsak megnöveli a DPS-t ( valamint egyébként is nagyobb sebzés okozására képes ). Alaphangon is 10% különbség van a kettő között, úgyhogy ( ha lehetőségünk van rá ) inkább egykezes gyilkokat gyűjtögessünk.
Úgyhogy az első lépés az, hogy szerezzünk két egykezes fegyvert – lehetőleg a Sha fegyver legyen közte, hisz a +500 erő bőven rásegít majd a DPS-ünkre.
Ha ezt megtettük, akkor jöhet is a második szabály: mindent a Colossus Smash debuff uptime köré kell építenünk. Az átlagos Fury rotáció valahogy így néz ki:
- normális rotáció, ahol a rage-t halmozzuk fel
- CS-t követő ’burst’ fázis, ahol ellövünk minden CD-t és elköltjük a felgyűlt rage-t

Minden képességünk ( a Dragon Roar-on kívül, amelyre nem hat az ellenfél armor-ja ) mintegy 40%-al többet sebez, ha a Colossus Smash debuff alatt használjuk. Így ahelyett, hogy ötletszerűen használnánk képességeinket, figyelni kell rá, hogy ( minimálisan ) a Heroic Strike-ot ebben a 6 sec-es ’ablak’-ban használjuk ki. Emellett értelemszerűen erre az időre kell CD-zni az egyéb DPS-növelő képességeinket ( Bloodbath, trinketek, faji képességek, potion, Recklessness, stb. )

Mielőtt belevágnánk, azért a rend kedvéért nézzük is át eszköztárunkat:

Bloodthirst – CD-re kell tolni, mivel dotol, rage-t termel és még dupla eséllyel is critel, amivel Enraged-dé tehet, és termelhet egy Raging Blow-t. Emellé még proccolhatja a Bloodsurge -ot
Raging Blow – a szabvány rotában legnagyobbat szóló képességünk, amely potenciálisan több ellenfelet is sebezhet. 10 rage-ba kerül, ami a kisebbik baj, a gond inkább az vele, hogy csak akkor elérhető, ha Enraged állapotba kerülünk, ez esetben kapunk minden alkalommal egy töltetet, amit fel tudunk használni
Wild Strike – alapból nagyon drága, használata ellenjavallt. Ellenben procc esetében nemcsak, hogy olcsóbb lesz, de a GCD-je is csökken 0.5 seccel, így a szokásos 3 sec alatt, ami eltelik két Bloodthirst között, nem kétszer, hanem mind a háromszor is akár használhatjuk
Execute – 30 rage. A legdurvábban sebző képesség, ellenben hasonlóan drága. 20% alatt lehet még csak mindig használni, de ott egyértelműen a prioritási lista első helyére ugrik.


Heroic Strike / Cleave – 30 rage. Rage elköltésére, meghatározott helyen és módon, lásd alább.

Miután szemrevételeztük, hogy mit is fogunk legtöbbször használni, lássuk is a rotációt, ami vegyünk is ketté, s nézzük meg, hogy miként is kellene ennek kinéznie:
Normál mód, hívják rage-conservation fázisnak is.

  • Execute, ha lehet
  • Bloodthirst
  • Raging Blow
  • Wild Strike, ha proccol
  • Battle Shout
  • Heroic Throw ( ingyenes, és alig sebez kevesebbet, mint a Wild Strike, ellenben nem kerül 30 rage-be )
  • Wild Strike, ha nem proccol
  • Heroic Strike, abban az esetben, ha a max rage 80%-ánál tartunk
Azaz valahogy úgy néz ki, a történet, hogy árgus szemmel figyeljük, mikor telik le a Colossus Smash 18 sec-es CD-je, s addig mindent elkövetünk, hogy a rage-ünk csak gyűljön és gyűljön. A Wild Strike nem sebez túl sokat, ellenben procc nélkül NAGYON drága – csak és kizárólag akkor használjuk, ha már tényleg nincs más. Az Execute fázison kívül a HS-ről le is vesszük az ujjunkat, s türelmesen várunk, hogy végre lekerüljön a Colossush Smash-ről a CD. Amint ez megtörténik, akkor a következőt tesszük:
  • Az összes elérhető CD
  • Bloodthirst
  • Raging Blow ( ha nem proccolt, akkor Berserker Rage )
  • Wild Strike
  • Közben Heroic Strike ( lehetőleg Deadly Calm-al egybekötve ), Heroic Leap
Az mmo-championon van is erről egy szép kis kép, hogyan is kell ezt kivitelezni:



Ha elmúlt a Colossus Smash debuff, akkor ismét jön a már említett, rage-halmozás.
Természetesen egyetlen kivétel van csupán – ez pedig az Execute fázis, ahol az Execute-ot kell favorizálni mindenek felett, ott valahogy így néz ki a dolog:
- Ha van rage Execute-ra, akkor az
- Ha nincs, és van Bloodthirt, akkor használjuk azt, gyűjtsünk vele rage-t
- Ha van elérhető Colossus Smash, akkor használjuk, és utána folytassuk az Execute spam-elést
- Ha egyik sincs, akkor Battle Shout / Heroic Throw

Ennyit tehát a rotációról. Igyekezzünk úgy alakítani rage-háztartásunkat, hogy Colossush Smash alatt minél több Heroic Strike-ot tudjunk használni, és lehetőleg a procc nélküli Wild Strike használatot kerüljük el.

Ezen kívül még hasznos, ha indításkor valami ilyesféle nyitó skill-használatot próbálunk:

A fight kezdete előtt:
- prepotion
- Battle Shout ( +20 rage a fight előtt )
Indul a fight:
- Charge ( +20 rage )
- Bloodthirst ( +10 rage, felkerül a dot, potenciálisan proccol az enraged állapot )
- Shattering Throw
- Skull Banner + trinketek + Bloodbath + Dragon Roar
- Recklessness
- Bloodthirst ( fixen Enraged állapotba kerülünk, és kapunk egy Raging Blow töltetet )
- Colossus Smash ( nagy eséllyel megkapjuk a második Raging Blow töltetet, ha eddig még ne lett volna meg )
- Raging Blow + Raging Blow,
- közben Deadly Calm Heroic Strike x3 ( korábban gyűjtöttünk rá elég rage-t )
- közben Heroic Leap ( glyph-elve 100K felett is critel )
- Bloodthirst ( még mindig tart a Recklessness, kapunk még egy töltet Raging Blow-t )
- Raging Blow
- Berserker Rage ( kapunk még egy töltet Raging Blow-t ) + Raging Blow
- Bloodthirst, véget is értek a CD-k effectjei, jöhet a rage-gyűjtés időszaka


Ezzel a módszerrel egyrészről a lehető legjobban megnöveljük a raid DPS-ét, köszönhetően a bannernek és a Shattering Throw-nak, mindenki ki tudja használni a proccolós és use-olós trinketét, nem beszélve a prepoti áldásos hatásáról. Nem utolsó sorban pedig folyamatosan Raging Blow-t tudunk spam-elni az ellenfélre, köszönhetően annak, hogy a Berserker Rage-t csak később használjuk el, nem ’töltve túl’ a Raging Blow számlálónkat, valamint nem utolsó sorban ezzel is kicsit növelve az Enraged effect időtartamát, hisz a Bloodthirst-et ( amely 5 seces enraged effectet ad, ha critel ) követően 2 seccel ( a Raging Blow használata és a következő GCD hozzáférése előtt ) használjuk, így tolva ki további 2 seccel ezt.


Egyéb, szituációs képességek:


Die by the Sword – fontos, hogy csökkenti a bejövő sebzést 20%-al, így egy – egy nagyobb raidsebződésben jól jöhet, ill. életet menthet, ha meghal a tank / Empressen a mellettünk álló add fixate-et tol ránk
Skull Banner – raid CD, azon túl, hogy saját magunkat is segítjük vele, még a raidet is erősítjük
Shattering Throw – ugyanaz mondható el róla, mint a Skull Bannerről
Shield Wall – remekül ki lehet vele húzni olyan fázisokat, amikor csak úgy dől a sebzés, a boss pedig nincs elérhető közelségben
Recklessness – immár a bejövő sebződés növelése rész lekerült róla, úgyhogy bármikor szabadon használhatjuk. A legerősebb CD-nk, érdemes több mással összekombinálni
Deadly Calm – érdemes lehet rámakrózni a Heroic Strike / Cleave-ra, de ezzel kockáztatjuk, hogy olyankor is elhasználjuk, amikor csak 1-1 Heroic Strike-ot szúrunk be. Használata akkor ajánlott, ha sok rage birtokában, a Colossus Smash debuffot kihasználva akarunk rövid idő alatt, sok Heroic Strike-ot használni
Berserker Rage – immunitást ad a Fear effectekre, így jól jöhet olyan encounterek esetén, ahol ilyet használnak ellenünk ( pl. Heart of Fear és Terrace of Endless Spring utolsó bossai ). Sokkal fontosabb tulajdonsága, hogy Enraged effectet tesz fel – azaz növeli a kiosztott sebzésünket, és proccolja a Raging Blow-t. Természetesen akkor ne használjuk, ha már így is Enraged állapotban vagyunk, és van elérhető Raging Blow procc, úgyhogy, hasonlósan több más procchoz, ennek követése is kötelező
Demoralizing Banner - segíteni tudjuk a tankok életben maradását, főleg sok add esetén. Pl. Elegonnál, a cosmic sparkok összeszedésénél lehet hasznos. Ezen túl tudunk rá Intervene -elni, így növelve mobilitásunkat
WhirlWind – AoE-ra, a fentebb már említett módon, az ellenséges hús bedarálására
Rallying Cry - raid mentő CD, bár nem épp a legerősebb, de jól jöhet
Disarm - ötfősökben jöhet jól


Statisztikák:


A statok esetében maradt a régi történet:


Hit 7.5% > Expertise 7.5% > Strength > Crit > Mastery > Haste

Titan's Grip esetében sok esetben előfordul, hogy Strength = Crit, azaz vmi ilyesmi prioritás:

Hit 7.5% > Expertise 7.5% > Strength = Crit > Mastery > Haste

Részletesebben erről lásd a Simcraftot .

Ha a szükséges hit és expertise cap megvan, akkor gemeléskor critre érdemes gemelni, hisz az Enraged állapot különöse fontos, hisz ezzel működik együtt mastery-nk.
Reforge esetén a következőekre kell figyelni:
- critet sosem reforge-olunk
- ha valamin nincs crit, akkor critre kell reforge-olni
- ha van egy tárgyunkon haste, akkor azt kell reforge-olni
Látható, hogy a legjobbak azok a felszerelési tárgyak, amelyeken crit van, és a legrosszabbak azok, amelyeken haste. A leggyakoribban (negatív irányban ) reforge-olt statunk a mastery lesz, mivel ha jól választottuk össze a tárgyainkat, akkor haste nemigen lesz rajta, ellenben szinte mindenen lesz crit; így a szükséges cap-eket a mastery hit / expertise-é való átalakításával érhetjük el.
Az ideális cuccon tehát crit + mastery van ( lehetőleg az előbbiből több ), crit + hit, illetve crit + expertise, valamint sok – sok socket a +320 crites gemeknek.


Talentek:
Egyértelműen a következőek ajánlottak PvE környezetben:
Dragon Roar + Bloodbath, lehetőleg összemakrózva. A többi szituáció-függő.


Glyph:
Mint fentebb látható, a következő kötelező glyph-ek vannak:
Death from Above . A megnövekedett sebzés a következő major patch-ben lekerül majd, de addig is remek DPS-kiegészítést és a mobilitásunk növelését adja
Unending Rage . +20 max rage, ami azt is jelenti, hogy a rage management része kicsit egyszerűbb lesz, nem kell annyira félnünk, hogy túlcsordulunk, több időnk van várni arra, hogy végre elkezdhessük a Heroic Strike spam-et
Colossus Smash . Ha ránk van bízva a debuff fenntartása, akkor ez nagyban megkönnyíti a dolgot.
Rude Interruption . Bizonyos bossoknál remek DPS növekedést eredményez ( pl. Gara'jal, Four Kings, Empress, Protectors ), ötfősökben is jól jöhet

Amit sosem használjunk, az a Recklessness glyph – ez az egyetlen, amely CSÖKKENTI a DPS-ünket. Bár elméletben jól hangzik, hisz a Bloodthirst egyébként is dupla eséllyel critel, így nem ’csordul túl’ a crit, mégis, mivel így a Colossus Smash sokkal kisebb mértékben fog critelni, ezért potenciálisan elvesztünk egy Raging Blow proccot, ráadásul a Skull Banner miatt teljesen jó, ha ugyanaddig tart a két CD, nem kell kitolnunk ezt.

Hasznos makrók: lásd az Arms topic részt

Tippek - trükkök

Van néhány dolog, amivel DPS-t tudunk növelni.
Egyrészről a már említett módon, a Heroic Leap-et használva. Ez ugye nincs a szokásos GCD-n, és ha a fight nem kíván bónusz mobilitást, akkor használjuk CD-re, lehetőleg Colossus Smash-el egybekötve. AoE szituációkban különösen jól jöhet.

Másrészről követni kell az Enraged állapotot, és annak minél nagyobb uptime-ját kell elérni. Mivel tipikus szituáció az, hogy a karakter Enraged állapotban van, de Raging Blow töltetünk nincs, viszont a Berserker Rage elérhető, ezért értelemszerűen két lehetőségünk van:

1. Azonnal frissítjük az Enraged állapotot, felhasználva a Berserker Rage-t, hogy azonnal tudjunk tolni egy Raging Blowt
2. Várunk, hogy lejárjon az Enraged állapot, és csak utána frissítünk, viszont így értelemszerűen elesünk egy Raging Blow-tól

Én azt javasolnám, hogy amennyiben az Enraged állapot fennáll, és a szokásos rotáció közepén vagyunk, amikor egy Bloodthirst után nem proccol újabb Enrage, és van 2 üres GCD-nk, miközben az Enrage-ből még van 3 sec, akkor az első GCD-t használjuk el fillerre ( Heroic Throw, Shout ), és közvetlenül a második előtt toljunk Berserker Rage + Raging Blow kombót.
Ha fordított esetben használjuk, akkor is lesz egy üres GCD, viszont ezzel a módszerrel kicsit kitoljuk az Enraged állapotot, és a következő GCD-ben érkező Bloodthirst is már kapja az Enraged miatti bónuszt + jó esetben generál egy Raging Blowt, amifel folytathatjuk a DPS-t.

Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 11 éve 2 hónapja Írta: Classrun. Indoklás: tippek - trükkök hozzáadása
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Mlnrmt, Naderb

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #13951

Kicsit megformáztam, és adtam a végére egy Tippek - trükkök részt, ezt majd még bővítem, ha eszembe jut valami.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 3 hete #14461

Elképzelhető, hogy annyira rossz lesz a Shado-Pan neutralon vehető neck, hogy még a normal elite Protectors is jobb nála? Ráadásul upgrade nélkül... Ilyen súlyokkal számoltam: exp 1, hit 1, crit .75, str .55, mas .35 és haste .25. (Igaz, hogy ezek 5.1-re voltak érvényesek, de a haste most sem lesz sokkal jobb.)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 3 hete #14462

Colwyn írta: Elképzelhető, hogy annyira rossz lesz a Shado-Pan neutralon vehető neck, hogy még a normal elite Protectors is jobb nála? Ráadásul upgrade nélkül... Ilyen súlyokkal számoltam: exp 1, hit 1, crit .75, str .55, mas .35 és haste .25. (Igaz, hogy ezek 5.1-re voltak érvényesek, de a haste most sem lesz sokkal jobb.)

A haste jóval jobb lesz, mint most - egyrészről minden haste érték ugye 1.5x szorzót kap, másrészről van egy nagy adag trinket + a metagem, ahol szükség lesz hastera a RPPM miatt.

Jelenleg emiatt úgy tűnik, hogy a haste erősen jön fel, és a két nyakas közötti bónusz erőt is számolni kell ( nem igazán értettem, hogy hogyan jön ki a .075 crit 0.55 str rész, ezek alapján Nálad azt mutatja, hogy 1 crit az 1.5 str??? nem értem, nem Str Equal Point -al számoltál, miért az exp-hez viszonyítasz, miért nem az str-hez?? ).

Majd ha kijön LIVE-ra, meg lehet nézni még egyszer, de esélyes, hogy ez a nyakas jobb lesz ( és bele kell azt is számolni, hogy a haste reforge-olható crit-re ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15028

Az orkok kapnak 1% expertise-t, ha Axe dezodorral csökkentik enyhén oroszlán jellegű illatukat. Nomost, mi a helyzet akkor, ha egy fury warriornak nem egyforma fegyverek vannak a kezében (egyik axe, másik nem)? Ilyenkor mekkora a megkívánt expertise rating? Legyen meg a 2550, hogy az offhand 'nemaxe' is biztos legyen, vagy elég ha a mainhand axe-ra megvan a 7,5%?

Alapból azt gondolnám, hogy meg kell nézni simcraftban, hogy melyik statnak mekkora a súlya és aszerint dönteni (azaz mivel nyerek többet, [+1% exp = zéró hatás] vs. [-1% exp és +0,566% crit]?), de módosít ezen valamit a mainhand-offhand reláció? Mennyire van (ha van) torzító hatása esetleg, hogy offhand fegyvernél nincs meg az expertise rating cap?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15029

Colwyn írta: Az orkok kapnak 1% expertise-t, ha Axe dezodorral csökkentik enyhén oroszlán jellegű illatukat. Nomost, mi a helyzet akkor, ha egy fury warriornak nem egyforma fegyverek vannak a kezében (egyik axe, másik nem)? Ilyenkor mekkora a megkívánt expertise rating? Legyen meg a 2550, hogy az offhand 'nemaxe' is biztos legyen, vagy elég ha a mainhand axe-ra megvan a 7,5%?

Alapból azt gondolnám, hogy meg kell nézni simcraftban, hogy melyik statnak mekkora a súlya és aszerint dönteni (azaz mivel nyerek többet, [+1% exp = zéró hatás] vs. [-1% exp és +0,566% crit]?), de módosít ezen valamit a mainhand-offhand reláció? Mennyire van (ha van) torzító hatása esetleg, hogy offhand fegyvernél nincs meg az expertise rating cap?

Röviden: legyen meg.

Az ütések 2/3-a érinti az offhandet is ( sima white, wild strike, raging blow ). Használatban / kiosztott dmg-ben nincs ugyan ilyen arányú torzulás, de eléggé látható.
Ha jobb kézben axe, bal kézben sword pl, akkor is legyen 8.5% / 7.5%, szükséged lesz rá.
Fordított esetben nincs kérdés, 7.5% / 8.5% -ra kell törekedni.

UPDATE: én magam mindig kiteszem a cap-et mindkét statból ( hit / exp ); szerencsére Fury-n nincs olyan, hogy felesleges a hit, és az exp is gyakran hasznos tud lenni ( pl. aoe szituációkban )
Vannak olyan site-ok, amelyek adott esetben azt tanácsolják, hogy menj 0.1%-al a hit cap alá pl., cserébe kapsz 80 crit-et. Mivel 500+os gearban ez már nem annyira számít, mint 460asban, ahol tényleg nagyon sokat jelentett minimális egyéb stat is, ellenben potenciálisan minden 1.000 ütésed mellémegy, amely ha egy white ütés, na bumm; ha viszont egy colossus smash execute fázisban, akkor az 1000x érzékelhetőbb -DPS, mint 80 crit vagy hasonló.
Az esetlegesen 'a kill múlik rajta, ha nem talál' szituációkról nem is beszélve, nem jó, ha ezen megy el ( sikertelen CC vagy társai ).

Utolsó szerkesztés: 10 éve 11 hónapja Írta: Classrun.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Colwyn

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15423

Tegnap lefuttattam egy simulationcraft-ot (25000, medium skill, high movement stb.) és meglepődve láttam, hogy jelenlegi ilvl-en kissé módosult Nagypapi számára a prioritás. Meglepően sokat erősödött (számomra?) a Haste, a Mastery pedig lecsúszott az utolsó helyre. Normalizált értékek (STR-re):

Wspeed (245,32) > WOHspeed (73,17) > Wdps (2,48) > Hit (1,24) > Expertise (0,95) > Crit (0,88) > WOHdps (0,87) > Haste (0,73) > Mastery (0,55)

Rögtön föl is merült bennem néhány kérdés... :)
- Hogyan kell számolnom (figyelembe vennem) a weapon speed értékeket? Egyszerűen beszorzom a 3.60-at a 245,32-vel? Vagy akár figyelmen kívül is hagyhatom, mert jellemzően ilyen sebességűek ezek a gyilkok bármilyen ilvl-ről is beszélünk.
- A Wdps és WOHdps értékekkel gondolom akkor érdemes számolni, ha eltérőek a fegyverek ilvl-jei, mert egyébként ezek azonosak ugyanazon a szinten.
- A szimulációt úgy futtattam, hogy Hit cap fölött van a warrior. A fenti értékek azt jelenik, hogy még emellett is többet ér a Hit, mint mondjuk a Crit, tehát nyugodtan mehetek még feljebb? (ez kérdés ugyanúgy releváns az Expertise-zel kapcsolatban is, hiszen az is cap fölött volt a szimuláció futtatásánál)

Plusz kérdés: Hogyan néz ki a rota Execute fázisban? Mi a skillprioritás?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15443

Bocs, hogy csak most válaszolok, de amikor először elolvastam, akkor nem jutott rá időm, utána pedig elfelejtettem.

A haste > mastery azért van, mert a mastery ugye az enraged állapotra hat ki. Namost ennyire alacsony crittel ez sokkal kevesebb, míg a trinketek miatt a haste többet ér.
Ha gyűjtesz még critet, akkor majd fordul a dolog, és a mastery többet jelent majd.

A WPDS annyit számít, hogy ha teszemazt szerzel egy jobb fegyvert, akkor megadja majd, hogy ez mennyivel is több DPS. Mivel alapból is a jobb fegyver több DPS, ezért ez nem meglepő; szerepe inkább csak akkor van, ha lesz valor upgrade. Ilyenkor ki lehet számolni, hogy mi ad több statot; jellemzően a fegyvereket érdemes itt is fejleszteni.
Valamint előfordulhat(na), hogy 2 fegyver közül választhatsz - az egyik 3.5 a másik 3.7 wpn speed, és itt kijöhet a különbség. Ellenben jelenleg csak és kizárólag a 3.6os fegyverek vannak ( 1h esetén is fix a speed ), ezért ez lényegtelen.

A hit része csalós; én magam ezt a részt mindig át szoktam ugorni. A hit / exp rész növelése ugyanis nem úgy jelent DPS-t, ahogy ott van, a hit > crit nem áll fenn. Jelent némi bónusz DPS-t, de nem úgy, ahogy írja. Ennek egyszer gondoltam, hogy utánaolvasok, hogy miért is ír ide ki ilyesmiket, de aztán ez elmaradt. A lényeg, hogy a hit és exp felé menni nem érdemes, a hit jelent csak némi bónusz DPS-t ( főleg T15 2es set esetében ), de ez is elhanyagolható.

Az Execute fázis nálam így néz ki ( szimuláció szerint nem, de szerintem az hibás ): 20% alatt execute - execute - BT 'rotát' próbálom tartani, amíg bírom rage-vel. Ha feljön a CS, akkor azt azonnal, a BT akkor sem marad ki.
Gyak a prio listában első helyre ugrik fel; ha nincs rá elég rage, akkor mehet az RB, de egyébként vmi ilyesmi prioritással dolgozom:

- BT
- CS
- Execute
- többi

És itt már pl. a shout-ot előnyben részesítem a sebző skillekkel ( pl. Heroic Throw vagy VR ), hogy tudjam ezt tolni. Glyphelve, 120 rage környékén indítva ezt a részt elég hamar a dmg meter elejére lehet így ugrani.

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Colwyn

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.160 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum