normal Lord Rhyolith

Több
12 éve 9 hónapja #3083

Én kiguvvadt szemmel néztem, de ha épp kis addokat ölünk, az ezrenyi effekt, a nameplate (ezt ki lehet kapcsolni ugyan, de jól esik látni, amikor 4 add konstansban engem püfföl), az addok maguk, a raid többi tagja, a boss, nagyon szépen kitakarja. A végén már arra kényszerültem tryról tryra, hogy a monitor kalibrációját szétkefélve valami kis többlet kontrasztot csiholjak bele....

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3084

Tacsko írta: Én kiguvvadt szemmel néztem, de ha épp kis addokat ölünk, az ezrenyi effekt, a nameplate (ezt ki lehet kapcsolni ugyan, de jól esik látni, amikor 4 add konstansban engem püfföl), az addok maguk, a raid többi tagja, a boss, nagyon szépen kitakarja. A végén már arra kényszerültem tryról tryra, hogy a monitor kalibrációját szétkefélve valami kis többlet kontrasztot csiholjak bele....

azér annyir konsans nem pöfül téged 4 add....
igen haogyok időt hogy szépen odajöjjenek de ezvan!


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3085

Kell is egy kis idő. Főleg ha a dps még nem verte le a tüzes addot.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3086

Most úgy érzem ez baromi fontos volna lévén egyéb módon igen nehéz meghalni ezen a fighton (már persze ha minden egyéb klappol :D).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3087

Nekem a lávával 2 gondom volt: 1) ha a boss kitakarja a lávacsík nagyrészét, nincs idő reagálni. Ez pozicionálással javítható, pl messzebb állunk az aktív vulkántól illetve a boss túloldalára húzunk át 2) van hogy a tank rangen kívül kerül, amit simán korrigálni tudnék ha átfutnék rajta de nem tudom biztonságos-e.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3088

Amennyire néztem tegnap, a vulkánon simán át lehet futni és nincs is sebzés. Az eltaposott vulkán után maradt láva paca viszont már sebez valamennyit.
A letaposott vulkánoktól álljatok minnél messzebb azokból jön a tűzkígyó.


Love&Peace

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3089

A vulkánnal így van?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3090

Sarthan írta: A vulkánnal így van?

oszt milyen büszke lehet a gazdája..............
- clfton van a TV-ban annyuk én adtam el Jeo-nak....


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3091

Hirki írta:

Tacsko írta: Én kiguvvadt szemmel néztem, de ha épp kis addokat ölünk, az ezrenyi effekt, a nameplate (ezt ki lehet kapcsolni ugyan, de jól esik látni, amikor 4 add konstansban engem püfföl), az addok maguk, a raid többi tagja, a boss, nagyon szépen kitakarja. A végén már arra kényszerültem tryról tryra, hogy a monitor kalibrációját szétkefélve valami kis többlet kontrasztot csiholjak bele....

azér annyir konsans nem pöfül téged 4 add....
igen haogyok időt hogy szépen odajöjjenek de ezvan!

Jó, nem gáz, csak ha van nameplate, látom előre és nyomok valami kis cd-t. Kapcsolgatni menet közben meg nem akarom (tudom)

Utolsó szerkesztés: 12 éve 9 hónapja Írta: Tacsko.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3121

Tegnap próbálgattuk a stomp pillanatában történő ugrálást, van, amikor sikerül, de kb 2 seces casttime-ja van, és szinte csak akkor úszod meg, ha pont a lejártakor nyomod le az ugrást, azaz 0.0 secnél.
Ezt mondjuk nem annyira könnyű kivitelezni, sőt, kifejezetten nehéz, én próbálgattam azért ugrálni, mert hátrány nem ér közben, de 5ből 1x sikerült kb. Mondjuk ez is csökkenti a sebződést, főleg, amikor már egy rakat debuff van rajtad / sok a raidsebződés egyébként is.

Közben voltak változtatások:

Lord Rhyolith can now be quickly snapped from left to right, or right to left, if the appropriate amount of damage is dealt to the opposite foot.

Ez tényleg így volt, tegnap 2 DPS-el jobban sikerült forgatni, mint anno 3al, olyan szinten, hogy néha túlfordult a boss. Sokkal-sokkal dinamikusabban kell változtatni a lábakon a DPS-t, nem úgy van, mint volt, hogy ha irányban van, akkor kb ha leállsz a DPS-el, az is jó, hanem át kell kapásból váltani, majd vissza.
Ez főleg akkor észlelhető, amikor stomp-ot castol. Ilyenkor megáll 2 secre ugye, na, volt, amikor ezalatt, mivel nem haladt, csak fordult, ezért teljesen eltért a beállított iránytól.
Nem elég már, hogy egyvalaki nézi, hogy merre - hogyan, jó, ha a többi DPS is reagál és önnönmagától targetet vált, ha látja, hogy irányban vannak és felváltva DPS-el.

Lord Rhyolith now prefers to activate volcanoes that are in front of him over volcanoes that are behind him.

Igen, ilyet is láttunk párszor, igazából ez a tervezésben segít. Ha jó ütemben haladtok, akkor eltaposás után lesz még kint egy adag nem aktív vulkán. Eddig ilyenkor találomra beállítottuk egy pozícióba, oszt hadd menjen. Most már láthatóan érdemes a vulkánok felé irányítani, úgy, hogy kb számolsz az idővel - ha épp most tapostad el, és még soká lesz másik vulkán, akkor a messzire lévő felé menj, ha sok idő telt el, akkor a közeli felé. Kicsit lehet vele variálni is, hogy leírsz egy félkört, mielőtt mész a célpont felé. Kicsit tervezhetőbb lett, csökkenti majd a tryok számát ez is, az biztos.

Lord Rhyolith now spawns slightly further back on his platform, allowing players to stand on the edge of the terrain and not aggro him.

Ez kb lényegtelen.

Lord Rhyolith no longer despawns when reaching the end of the encounter area, and does not despawn when casting Drink Magma from any of the possible locations.

Na, ilyen volt tegnap, amikor a melee kihalt, a boss odament a széléhez, és eltűnt. Legalább nem kellett mindenkinek befutni, most már majd igen.

Lord Rhyolith now summons in volcanoes when intended, and it is no longer possible for the first set of volcanoes to be ignored.

Ilyet meg nem tapasztaltam, talán az első pullon volt, hogy kimaradtak vulkánok az elején, annyi baj legyen, most már nem lesz ilyen.

Összességében könnyebb lett, nem is kicsit, kevesebb DPS is elég, és tervezhetőbb is lett a dolog.
Köszönet érte a Blizznek.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3124

Nemtudom, nekem az ugrálás nem tűnt jónak, többször voltam a levegőben miközben sérültem a stomptól.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3125

Khetana írta: Nemtudom, nekem az ugrálás nem tűnt jónak, többször voltam a levegőben miközben sérültem a stomptól.

szerintem sim az gurálás sokkal inkább az zavar hogy ugrok a levegőben megkapom a az ellökést de dmg nem jön!


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3126

Khetana írta: Nemtudom, nekem az ugrálás nem tűnt jónak, többször voltam a levegőben miközben sérültem a stomptól.

Na, a log szerint íme a killről egy részlet, ahol láthatóan először elkap a stomp, aztán 2x nem, aztán megint:

[22:32:45.798] Lord Rhyolith begins to cast Concussive Stomp
[22:32:49.347] Lord Rhyolith Concussive Stomp Bernatella 26373 (A: 8791, R: 3552)
[22:32:49.347] Lord Rhyolith Concussive Stomp Vezu 26642 (R: 10380)
[22:32:49.347] Lord Rhyolith Concussive Stomp Classrun 27129 (R: 10066)
[22:32:49.347] Lord Rhyolith Concussive Stomp Dubfire 35839 (R: 3318)
[22:32:49.347] Lord Rhyolith Concussive Stomp Skaven 34583 (R: 7205)
[22:32:49.347] Lord Rhyolith Concussive Stomp Sarthan 28900 (R: 10980)
[22:32:49.347] Lord Rhyolith Concussive Stomp Gaiablood 12129 (A: 20750, R: 3239)
[22:32:49.347] Lord Rhyolith Concussive Stomp Manith 31091 (R: 11104)
[22:32:49.347] Lord Rhyolith Concussive Stomp Khetana 24594 (R: 13664)
[22:33:16.374] Lord Rhyolith begins to cast Concussive Stomp
[22:33:19.642] Lord Rhyolith Concussive Stomp Vezu 33694 (R: 7020)
[22:33:19.642] Lord Rhyolith Concussive Stomp Dubfire 32706 (A: 2610, R: 6792)
[22:33:19.642] Lord Rhyolith Concussive Stomp Skaven 29188 (A: 3243, R: 6756)
[22:33:19.642] Lord Rhyolith Concussive Stomp Sarthan 37217 (R: 3384)
[22:33:19.642] Lord Rhyolith Concussive Stomp Gaiablood 26330 (R: 6569)
[22:33:19.642] Lord Rhyolith Concussive Stomp Khetana 18006 (A: 16627, R: 6660)
[22:33:19.707] Lord Rhyolith Concussive Stomp Littleboy 31501 (R: 6731)
[22:33:46.902] Lord Rhyolith begins to cast Concussive Stomp
[22:33:50.155] Lord Rhyolith Concussive Stomp Manith 42385 (R: 3623)
[22:33:50.155] Lord Rhyolith Concussive Stomp Bernatella 30053 (A: 10018, R: 11449)
[22:33:50.155] Lord Rhyolith Concussive Stomp Skaven 25493 (R: 10926)
[22:33:50.155] Lord Rhyolith Concussive Stomp Sarthan 27727 (A: 17232, R: 3543)
[22:33:50.155] Lord Rhyolith Concussive Stomp Gaiablood 20807 (R: 6749)
[22:33:50.155] Lord Rhyolith Concussive Stomp Littleboy 31287 (R: 6685)
[22:34:17.431] Lord Rhyolith begins to cast Concussive Stomp
[22:34:20.763] Lord Rhyolith Concussive Stomp Manith 17602 (A: 2791, R: 6798)
[22:34:20.763] Lord Rhyolith Concussive Stomp Bernatella 10224 (A: 12500, R: 6886)
[22:34:20.763] Lord Rhyolith Concussive Stomp Vezu 33811 (R: 3578)
[22:34:20.763] Lord Rhyolith Concussive Stomp Classrun 27016 (R: 6754)
[22:34:20.846] Lord Rhyolith Concussive Stomp Skaven 19444 (A: 2160, R: 7201)
[22:34:20.846] Lord Rhyolith Concussive Stomp Gaiablood 7927 (A: 20255, R: 3693)
[22:34:20.846] Lord Rhyolith Concussive Stomp Khetana 23468 (R: 7111)
[22:34:20.846] Lord Rhyolith Concussive Stomp Littleboy 12306 (R: 9767)


Meeleként gyanús, hogy végig ott voltam mellette, szóval egyetlen válasz lehetséges, miszerint ugrottam és nem kapott el ( max target, amire hat, nem létezik, van, amikor 9en sebződtünk tőle ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #3127

Rossz a queryd vagy nemtom (ne szűrd le damage eventre, csak a spellre), de én úgy látom hogy minden stomp elért mindenkit, de lehetséges a full resist és full absorb, neked volt 2 ilyened egymás után pl :) Persze ha a sikeres ugrás full resistet eredményez akkor talán - de kétlem, hogy így működne.

http://www.worldoflogs.com/reports/xlxedd5jp5isx87q/xe/?s=5496&e=5804&x=spell%3D%22Concussive+Stomp%22

P2 előtt mintha fix fél percenként nyomná, a dbm timer nem volt túl jó rá, de próbáltam preshieldelni a raidet, majd legközelebb még fejlesztem ezt a stratégiát.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 9 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.254 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum