normal Al'Akir

Több
13 éve 3 hete #83

Az insta end bossa. Ha levertük a Conclavét, akkor a bossok korábbi kis platformjainak közepén megjelenő szélörvényre lehet kattintani és átrepülni a középső platformra Al'akirhez.

Setup: 1 tank, 3 healer, 6 dps

Nagyon kell figyelni az aggróra, mert ha nem egy melee rangeben lévő ember első az aggro listán nyom egy Electrocute nevű channeling spellt, ami brutál sokat sebez. Tanknak mindig melee rangeben kell lennie.
Kasztereknek a platform szélén kell állni, mivel ha a bosshoz közel állnak, akkor beleszakít a spelljeikbe (Static Shock)

1. fázis ( 100-80%-ig)
Ez a legnehezebb fázis.
A raidnek szét kell szóródnia a platformon félkörívben, de úgy hogy egy healer még rangeben legyen mindenkinek. (esetleg még 2 fős csapatokat lehet alkotni). Oldal irányba nem nagyon kellene mozogni, csak előre hátra.

Képességek ebben a fázisban:
Lightning Strike: ez egy chain lightning, csak éppen mindenkire nyomja tölcsér alakban a targete körül, elég nagy hatótávon. Emiatt kell szóródni. (hasonló lightning, mint ami Thorimnál volt) Akire rakja az 20K sebzést kap, +20K-t ha vki túl közel áll, ha hárman állnak egymáson az már -60K.

Ice Storm: ez egy Blizzard, ami random módon mozog a platformon, és egy jégsávot rak le maga után. Ha benne állsz akkor egyrészt lassít, másrészt sebez. Ne állj rajta, de át lehet futni rajta.

Squall Line: ez egy tornádókból álló fal, ami körben mozog a platformon a boss körül, és random lesz egy lyuk (ablak) rajta. Na abba kell beleállni, különben biztosan meghalsz, ha elkap. (kb. úgy működik mint Sartharionnál a tűzfal) Szinte mindig lesz egy ilyen aktív Squall Line ebben a fázisban.

Wind Burst: ezt a képességet percenként 2x használja, és 5 másodperces a cast time-ja. Ahogy ezt elkezdi castolni, mindenkinek a bosshoz kell rohannia és a lehető legközelebb beállnia, különben a cast végén érkező knock back lerepíti a platformról. (Ez nem biztos halál, de kb. 10 másdoperc mire visszakerülsz a platformra, és lehet hogy éppen a tornádó falba landolsz.)
A legnehezebb kombó, a tornádó falon való átbujás és a bosshoz berohanás időzítése, amikor a két fenti képességet egyszerre nyomja. Ha nem érsz át a falon a bosshoz, akkor inkább hagyd magad ledobatni a platformról, mint hogy beleütközz a falba, ami biztos halál. Papok be tudnak life grippelni embereket a bosshoz, ha nagy gáz van.

2. fázis (80-25%-ig)
Squall Line-t továbbra is tolja, Wind Burst és Lightning Strike nincsen ebben a fázisban.

Acid Rain: nature sebződést növeli a raiden. Ez egyfajta soft enrage, nem elkerülhető. 15-17 stacknél borítékolható a wipe.

Stormlings: 20 másodpercenként kis addokat idéz, amik nature sebzést nyomnak maguk körül 20 yardon belül. Ha megölünk egy addot, akkor a bossra felkerül egy Feedback nevü debuff, ami 10%-kal növeli a bosst ért sebzést. Ez 20 másodpercig van fenn. A Feedback stackelhető, ezért úgy kell időzíteni az addok leölését, hogy a debuff folyamatosan fenn legyen a bosson, tehát azelőtt leölni az aktuális Stormlingot, hogy kijönne a következő, és így felstackelni rajta a Feedbacket.

Ez a fázis egy dps verseny, azelőtt kell elérnünk a következő fázist, mielőtt az Acid Rain kinyírja az egész raidet.

3- fázis (25-0%-ig)

A fázisváltáskor eltűnik alólunk a platform és kapunk egy képességet (Eye of the Storm), amivel a levegőben tudunk repülni. Ahogy ez megtörténik mindenkinek be kell "repülnie" a boss alá, a lehető legalacsonyabbra. (legalul lesz egy villámló rész, afölé kellene beállni, anélkül, hogy hozzérnénk)

Mindenkinek azonos magasságon kell lennie, de vízszintesen szóródni kell, mert a boss chain lightningot nyom, plusz random emberekre kipakol egy Lightning Rod nevü debuffot, ami sebzi a körülötte lévőket elég nagy területen belül (20 yard). Akire ez felkerül, az lehetőleg senkihez se álljon közel.

Ami miatt alacsonyan kell kezdenünk, és azonos magasságon lennünk ebben a fázisban az az, hogy a boss időnként Lightning Cloud-ot idéz egy random emberrel azonos magasságban. Ez egy hatalmas viharfelhő, ami betölti az egész teret egy adott rétegben, és 5 sec után elkezd pulzálni, és mindenkit sebez, aki az adott magasságon tartózkodik, benne maradni kb. azonnali halált jelent.

Szóval ahogy ez megjelenik, mindenki elkezd feljebb mozogni arról a magasságról, amíg ki nem érünk a felhőből.
Itt megint lesz Wind Burst, de most már instant spell. Miután ellök csak vissza kell állni a korábbi helyedre. Ezért fontos, hogy közel legyünk a bosshoz, ebben a fázisban, mivel ha túl messze állsz, akkor annyira messze dobódsz el, hogy leesik rolad az eye of the storm buff, és lezuhansz.

Elég gyorsan le kellene ölni a bosst, mivel egy idő után elfogy majd a tér, és nem tudunk feljebb mozogni a villámfelhőkből.


*Minsa=Asmi=Navan*
Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hete Írta: Minsa.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hete #307

Alakir 10man hc-rol nemi okoskodás , van benne jó rajz is, már azért érdemes belenézni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hete #308

Ez a topic meg a benne levő rajz gecijó, nézzük meg jövő héten, hogy mennyire van közünk hozzá és ha van akkor 2. server first :)

Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hete Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #392

Nem akarok paraj lenni, de nekem tegnap úgy tűnt, egy csomó embernek fogalma sincs arról, hogy kell falakat kerülgetni p1-ben. P2ben történő falba szippantódás meg nagyon gáz, a kamerát felülnézetre fordítod amikor jön a fal, az segít eldönteni, hogy a lukban állsz-e vagy sem. P3at pedig még meg kell fejtenem, hogy miért megy ennyire szarul, de őszintén szólva elkeserítő amit ott mindig is produkáltunk, főleg ahhoz képest hogy az a legkönnyebb fázis.

A tegnapi P1 próbák alapján a véleményem, tapasztalatom:

  • én hátul álltam most, itt spawnol a "balról" jövő fal, ez egy hihetetlen nyugis hely valamiért. Könnyebbnek éreztem mint normálban a boss arca előtt. Egyszer éreztem csak úgy, hogy de kibaszott velem a random és az is ~2 perc után volt, amikor kezdenek nehezedni a dolgok. Legközelebb átadom ezt a helyet annak akinek elől problémái voltak, hátha nekem ott jobban megy.
  • mindenki használjon el minden önmentő, öngyógyító, defenzív képességet bátran ebben a fázisban. Ha mindenki él, kb 2 perc alatt vége lesz. 9.6M hpt kell leverni róla a p2ig. Mivel általában az utolsók közt haltam, elárulhatom hogy egyre nehezedik ez a fázis, 2 okból: 1) jégből itt egyre több volt az idő elteltével, ez nehezebb mozgást jelent 2) egyre nagyobb eséllyel fordul elő az hogy pl fél hpn van pár ember, amikor ránk rakja a villámot + mozogni kell + jég van + elmentek már a defenzív CDk. Ez előbbutóbb védhetetlen lesz és ekkor nem a randomot kell szidni, hanem jobban kellett volna játszani (értsd átütni p2be mielőtt védhetetlenné válik). Volt olyan, hogy a boss mellett álltam, mögöttem jégcsík, jobbról fal (bosshoz közel levő lukkal), rajtam és az embereimen villám, emiatt 50% körüli hpnk volt, wind burst pedig mindjárt jön. Ez elég védhetetlen, de ilyen mindig csak 2 perc körül volt, amikor már fázist kellett volna váltani normális esetben.
P1-hez tippek:
  • /console cameradistancemaxfactor 4 - mondjuk akinek ez eleve nincs így, azzal szeretnék elbeszélgetni egy sötét sarokban
  • Tedd ki a Wind Burst timerét (meg még talán a Feedback lehet érdekes DPSnek) és semmi mást. Esetleg az is hasznos ha a boss kasztbarját nagyban látod. Amikor a timer lejár, bármikor kasztolhatja az ellökést. Van, hogy rögtön tolja, van hogy ~10 mp is eltelik. A timer lejártakor érdemes befutni a boss melee rangeébe.
  • A jég nagyon sebez, csak nagyon indokolt esetben lehet rajta átfutni vagy érinteni. Leginkább a fal elkerüléséhez szükséges ilyet tenni.
  • A jégen belül állva a kasztereket időnként megszakítja a boss. Ha itt kell állnia egy healernek, próbáljon instantokat és gyors healeket tolni.
  • DPS szerintem nyugodtan lökesse le magát wind bursttel ha védhetetlennek kinéző fal jön oldalról.
  • Selfheal használatára jó időpont: 1) ha 50% alatt vagy 2) ha mozognia kell a healerednek 3) ha a healered a boss tövében áll (nem tud kasztolni rendesen)
  • Ne fuss vissza a boss tövébe jégen keresztül csak ha fel vagy healelve max körülre vagy valahogy ki tudod védeni azt a sebződést ami ezzel jár.
WIND BURST TIMER LEJÁRTAKOR...
...HA BENT ÁLLSZ A BOSS TÖVÉBEN AHOGY KELL:
  • a boss felől van a luk: szuper, úgyis itt állsz, nem kell tenni semmit. Ha a fal elvonult, kintebb húzódhatsz ha kaszter vagy. Ha jégcsík van mögötted, akkor akár itt is maradhatsz, bár ez eléggé meg fogja enni a dps/hps javát.
  • a bosstól távol van a luk: a fal előtt kell maradnod oldalazással, amíg a wind burst el nem lök. Ekkor tudsz csak átfutni a lukon. Itt extra szopási lehetőség van: ha a wind burst nem akar elsülni pedig te már "fél órája" futsz a fal elöl, az gázos lehet, ha rád rakja a villámot (extra sebződés mindenkinek azon a részen). VAGY a fal felé futva gyorsan átmész a lukon és vissza a boss felé. Ez külső luk esetén elég rizikós mert nagyon sok időbe telik és közben jó eséllyel kimegy a wind burst mielőtt elég közel érnél vissza.
  • középen van a luk: néha ez a legnehezebb, főleg ha jeget kaptál mert az mindig útban lesz ilyen esetben. Nézd meg nem tudod-e a jeget egy kis pozicionálással épp elkerülni. Ha igen, oldalazz el úgy, hogy a jég ne legyen útban amikor majd kikerülöd a lukat. Ilyen esetben jó taktika lehet, ha a fal felé futsz és mihamarabb letudod a falon átjutást, majd vissza a boss tövébe a pozíciódba Wind Burstre. A középső luk gyakran úgy áll, hogy csak nagyon rövid időre kell jégre lépni a fal kikerüléséhez. Ha így van akkor ezt használd ki.
  • mindig legyél képben, hogy mi történik körülötted, pl jég van-e előtted/mögötted, ki tudod-e kerülni és merre, van-e önvédelmi CDd ha valami baj lenne.
...HA KINT ÁLLSZ A PLATFORM KÜLSŐ SZÉLÉN MERT ELBASZTAD VAGY SZÍVTÁL VAGY AJTÓT KELLETT NYITNI A LAKÓTÁRSNAK:
  • a boss felől van a luk: ha dps vagy, nyugodtan lökesd le magad, valszeg azzal jársz a legjobban. Ha ezt nem akarod akkor fuss be erősen - ha van gyorsító CDd vagy valami blink/disengage/hero leap azt itt told be. Ha jégen kell átmenni, az vagy 80Kt le fog venni, ezt védd ki valami módon: mitigációs CD, healtstone, selfheal, bármi és minden. Ha bejutottál, kivárod a falat és win.
  • a bosstól távol van a luk: kivárod a falat és örülsz hogy a balfaszságodhoz assistált a boss :) Majd ügyelj rá, hogy a következő windburst már ne itt kint találjon.
  • középen van a luk: kb ugyanaz mint a belül állós esetben, hogy valszeg jobban teszed, ha a fal felé futva gyorsan letudod az átkelést.
Szóval akárhogy is nézzük, a falat alapvetően 3 módon lehet kezelni:
  • Semmit nem kell tenni mert jó helyen állsz és jó helyen jön a luk
  • Futsz a fal előtt, amíg a megkerülés lehetővé nem válik (wind burst kilök a szélére és ott a luk)
  • Futsz a fallal szemben és átmész a lukon, reménykedve hogy közben nem lesz wind burst
  • +1 bónusz opció: lelöketed magad. Ez tank számára egyáltalán nem, healer számára csak szerencsés esetben bevállalható.
Az, hogy ezek közül melyik a helyes, sok tényezőtől függ, de alapvetően a pozíciód és a luk pozíciójának viszonya (közel vagy távol van-e a luk) és a wind burst timer állapotának függvénye. A wind burst kasztideje heroicban asszem 4 sec. Így ha a timer még nem járt le akkor minimum Timer+4 mp van a helyezkedésre. Ha már lejárt akkor 4-14 másodperc (random). Ha már kasztolja akkor 0-4 mp :) A fenti esetleírások abban segítenek, hogy végiggondold ezeket a lehetséges variációkat és eltűnődj, vajon mit tennél. Aztán élesben meg próbáld is megtenni.

Ismétlem, minden önvédelmi képesség és talent aranyat ér, használd el a megfelelő helyzetben azonnal őket. Akkor is ha tryolgatás megy, hogy megszokd a használatát és ne felejtsd el majd ha esetleg ezen múlik egy próba. Talentezést nézd át a következő raid előtt, hogy tudsz-e defenzívebb lenni. Csomó kasztnak van spelldamage takent csökkentő talentje, az itt NEED.
Mozgási sebességet boostoló talentek, enchantok, stance/selfbuff szintén aranyat ér. Használd ezeket.

P2ben egyébként 2 fal lesz, aki normálban beszopkodja ezeket az jó lesz ha felgyűri az ingujját kurvára.

P3ról meg inkább nem beszélnék, szerintem is gyakoroljuk legközelebb normál módban egy kicsit :P

A heroic killhez vezető út szerintem:
  • p1 és p3 gyakorlása normálban, sok szándékos 5% wipe vállalásával
  • p1 heroval átütve p2-be 0-1 halottal
  • p1 hero nélkül halott nélkül átütve
Kb ez volt normálban is anno a tanulási görbe.
Alapvetően p1 hardban annyiban tér el normáltól, hogy minden többet sebez és ezért fontosabb a dolgok jó elkerülése és a hibátlan pozicionálás.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 2 hete Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #393

Khetana írta:

  • DPS szerintem nyugodtan lökesse le magát wind bursttel ha védhetetlennek kinéző fal jön oldalról.

Ha a Wind Burst lelök úgy, hogy közben villám alatt vagy az instant halál, mert az a felpörgés közben is sebez, de gyógyítani nem tudnak.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #394

Bernatella írta:

Khetana írta:

  • DPS szerintem nyugodtan lökesse le magát wind bursttel ha védhetetlennek kinéző fal jön oldalról.

Ha a Wind Burst lelök úgy, hogy közben villám alatt vagy az instant halál, mert az a felpörgés közben is sebez, de gyógyítani nem tudnak.

Ebben biztos voltam, de gyakorlatilag mindegy miben halsz meg ez esetben, szóval nem tértem ki rá :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #395

Nézegettem logokat, hogy mi a különbség a három és a négy healeres taktika között.
Kb mindenhol lehet látni, hogy két percen belül kell fordulni p2-be. 90k-s raid dps mellett 1 perc 47 sec alatt lehet elérni p2-őt (48099520 hp-ja van a bossnak). Nagyjából ez az a szakasz, ahol kezdenek nagyon felgyűlni a szar dolgok. A tegnapi tryok alapján 4 healer mellett ez egy picit elérhetetlennek tűnik, 16.5k körüli dps kellene mindenkitől a tank dps mellett. 3 healerrel viszont megoldható ha gyakorlunk egy picit, nem szabad senkinek sem leesnie, meghalnia, stb, valamint pull előtt egy seccel minden dps-nek kötelezően nyomnia kell dps potit. Így sima 7k-s tank dps mellett 13.8k-s dps kell fejenként. Itt van egy 3 healeres kill, olyat választottam, amiben semmi extém ranked nincs, csak egy "sima" HC kill. Gyk a 3 és a 4 healer között az a különbség, hogy p1 és p2 gyorsabb 3 healerrel, viszont p2 vége eléggé problémás lehet. Ettől függetlenül a legszemetebb rész a fightban az P1, tehát erre kellene leginkább készülnünk. Az is látható a logokból, hogy p1 healelésében 3 healernél sincsenek extrém hps követelmények, a belinkelt kill lognál vannak wipe-ok is, van 1 perc 48 seces majdnem p2-es try is, hasonló értékekkel, mint amit mi tudunk kitolni magunkból. Én megpróbálnám 3 healerrel, picit más setuppal is, hogy megnézzük hogy ez mennyire tartható.
P2-nek kb. a kilencedik add környékén van a linkelt figtban vége, ez 180 secet jelent, bár ez az add már p3-ban hal meg. Ez 12-es acid rain stacket jelent, valamint 22k+os dps-t igényel minden dps-től BL-lel, mozgással és buffokkal a bosson, újabb dps poti mellett. Ez szerintem szintén tartható. Ha palatankkal nyomjuk, akkor még egy raid CD is van. Emellett ezt még HCban is healelhetőnek érzem.
P3-at meg gyakorolni kell. Két embert fogunk feljelölni akik egymásra állnak a raid pedig rájuk, ha bármelyikük megkapja a debuffot, akkoris marad markolt ember, akit lehet követni, miután a másik visszajön, újra kell markolni. Kb. 14 és fél millió hp-t kell róla leverni, ha csak 60k-s raid dpssel számolunk, akkor ez egy négy perc körüli fázis lesz. Ha valaki már az elején meghal, akkor meg tényleg sokáig fog tartani.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 2 hete Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #397

Ezek mellett p1ben több problémánk volt pozicinálásból adódóan (pl. Mégöt nem volt range-ben sokszor), valamint emberek beszívták a falat (gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás - nyomunk még 20 próbát és ezzel egyre kevesebb gond lesz). A pozicinálást pedig relatíve könnyen lehet javítani. Eddig Valiona volt a legnehezebb boss amit levertünk (world 1000 körüli killel), ezen még talán 500 kill sincs, láthatóan nehezebb mint bármi más amit eddig próbáltunk. Szóval elleszünk vele egy ideig, mindenki készüljön fel erre. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #398

tegnap p3-ban volt egy olyan elbaszás, hogy nem mentünk elég magasra a felhő fölé, csak annyira hogy ne sebződjünk. na ez nem jó, mert a windburst p3-ban lefelelé is lök, nem csak vizszintesen, és engem belebaszott az alattunk levő felhőbe. szal nem szabad kicentizni sem. a fel/le mozgós taktikába belefér, hogy nagyobbat menjünk felfelé.


*Minsa=Asmi=Navan*

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #405

Nagyon sok múlik azon, hogy ki hol áll.
Én a boss mögött álltam Bernával. Ezen a helyen tryonként néha jön egy fal, jég pedig átlagosan 0,5x jön.
Szóval javasolnám, hogy a boss seggébe 2 db meleet kellene állítani, akik nem mozognak csak a fal miatt, ha villámot kapnak, akkor ki kell őket healelni.
Iszonyat dps-t lehet kitolni ott. Itt a logban ha megnézitek az átlag dpsemet második vagyok. Más bosson a gearem miatt általában utolsó vagyok.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #461

Skaven írta: 3 healerrel viszont megoldható ha gyakorlunk egy picit, nem szabad senkinek sem leesnie, meghalnia, stb, valamint pull előtt egy seccel minden dps-nek kötelezően nyomnia kell dps potit. Így sima 7k-s tank dps mellett 13.8k-s dps kell fejenként.


Ezzel az a gond, hogy nem-epic fegyverű tank mellett nem lesz elég threat egész egyszerűen. Értelemszerűen a CD-ket is ellövöm, ha már ketyeg a poti, hogy ez hatványozott hatással bírjon, de most is, mindenféle CD-k és egyebek nélkül, szemből ütve, ahol azért volt parry rendesen, előfordult, hogy simán leálltam DPS-el. Ehhez a taktikához a tank részéről durva aggró kell, MD, salva, nemtom, de ezt is bele kell kalkulálni, hogy ok, hogy én betolok mindent, de azt meg is kell tartani. És más is így lesz ezzel ( mmint, hogy az elején ellövi a CD-ket, hogy a poti hatása alatt ez még érezhetőbb legyen ).
Ha meg nem használunk CD-ket, akkor kb ugyanott vagyunk, felesleges is az egész.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Xoi
  • Xoi profilkép
  • Látogató
  • Látogató
13 éve 2 hete #463

Személyes észrevételem rugóval a mai tryokon a következő: Rugóként feint cloak of shadow illetve killing spreevel elég könnyedén lehet kezelni a wind burstot. A problémám a lightning és a windburst egyszerre való jövetele jelentett, mivel a windburst rám kb 50kt sebez fixen s plusz a lightning,tehát ha pl cdn vannak a mentések elég könnyen elhalok, talán halálaim 80% ez volt!
Viszont ahol most álltam, végén már Classal számomra tökéletes és jó, kezdem "megszeretni"
Egyedul a fent emlitettel van probléma, amin némi áttalentelés segiteni fog kb egy 4%os selfhealt tudok majd magamra tolni illetve 6% minusz sebzés lesz rajtam amig ez tickkel, igaz ez jelentős dps kiesés de ha egyszer ez kell a túléléshez akkor muszáj lesz^^

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #464

minsaval agyaltunk egy picit alakiron ahogy nezegettem a survivability adatokat.
az nyilvanvalo, hogy azok a reszek problemasok, ahol ket ember all, ebbol a bal oldalon levo spotot talan mar tudnank kezelni miutan atbeszeltuk a healing range problemajat. a jobb oldal viszont nem tul jo, gyk a leggyakrabban itt haltak meg emberek, raasasul ugy, hogy itt Scotie is gyakran halt, mig a masik oldalon Little teljesen jol elvolt, "csak" Nikjin hullott el allandoan. Valoszinuleg ez a jobb oldali resz az, ahol a legrosszabbul jonnek ki a dolgok, tehat meg kell probalni tehermentesiteni ezt a szakaszt. Erre jott Minsatol az az otlet, hogy az ottani mozgo embert berakjuk a tankra es mikor mozogni kell, valamelyik healerre megy ki. Igy ketten is tudjuk healelni + a problemas szakaszon egy dps marad, aki sokkal jobban eletben tarthato. Emellett a hatso healernek is egyszerubb dolga lesz. A tank eleg jol eletben tarthato volt, ha neha kap egy kis bonusz dmg-et a villamtol, az meg nem lesz gond szerintem. A bal oldali mozgo embernek viszont (aki most Nikjin volt) valoszinuleg inkabb a hatso healer fele kellene mozognia majd.
A p2-es probankon gyk. a raid elso fele maradt eletben, a hatso halt ki. Ezzel a modszerrel viszont jobban egyensulyba hozhato lenne a heal es a mozgas is.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Xoi
  • Xoi profilkép
  • Látogató
  • Látogató
13 éve 2 hete #465

Kivitelezhetó szerintem, ezzel biztositva is van a folytonos ToT a tankra, de számoljatok azzal is, hogy ez jelentos dps kiesés lesz Classnak illetve nekem is. Nem tudom fury warriornak hogy van az expertise, de combat rugokent meg azt mondom turheto, assan biztos nem lenne jo. Ahogy számolok ez egy olyan 1,5k dps minusz, ami viszont belefér a Skaven altal elvárt 13,8kba tolunk sztem!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #466

Ez a tricks dolog miért olyan fontos? 30mp után eltűnik az átvitt threat, kb +3% threatje lesz a tanknak a bónusz damage komponensből. Feltéve, hogy pontosan CDre van nyomva és az időtartama alatt a tank tud is tankolni végig és nem rohangál. Szerintem jó esetben 1-2% aggrót nyertek vele, kell ez ennyire? Többet érne egy aggródobással rendelkező dpsre tolni ezt a szart. Akinek meg nincs aggródrop az figyeljen oda kicsit, várjatok a dps megkezdése előtt egy kicsit. 5 éve ez még ment az embereknek :P Ennyire gáz az aggró?

A boss háta mögött voltam megint, itt a falak kerülgetése nem nagy szám, úgy 2 perc után lesz necces. Viszont bárki bármit elront, kihealelhetetlenné válik a dolog. Ha csak pár villám ticket bekap 2 ember úgy hogy együtt állnak a villámban, el kell baszni rájuk vagy 20 másodpercnyi healt, mindezt a wasdolás közben - a vége mindig az, hogy vagy ők vagy én meghalok mert nem jut elég heal mindenkire így. Ugyanez van ha túl sokat szambázunk jégen. Volt hogy 17K hpst toltam mire meghaltam alulhealeltségben, ez szerintem elég beszédes. Az egyik mozgódps-t a tankra tenni nem rossz ötlet, bár tartok tőle kicsit, hogy a tank villámszőnyeg alatt esetleg így túl sokat sebződik majd amíg a mozgódps ki nem megy a területről.
Gondolkodtam, hogy jobb lenne-e ezt holyként healelni de annyira nem látom jónak. A jobb renew és coh miatt a mobilitás közbeni healem erősebb lenne, de itt alapvetően nincs aoe healre lehetőség, hiszen 20-40 yardra vannak tőlem az emberek. Tehát a holy fő erőssége az aoe heal itt nem érvényesül.

Jég kezelése: kasztereknek melee rangebe állni nincs értelme amíg nem zárja el őket a jég. Addig ne rontsuk a hps/dpst ezzel.

Szóval vagy bejön a fent leírt helyezkedés, vagy megyünk 4 healerrel. Úgy érzem kb 2 perc alatt kéne lemennie a p1-nek mert ez egyfajta soft enrage, ennyi idő alatt elfogynak az emberek defenzív CDi, túl sok jég lesz és healelhetetlenné válik az egész. Sőt van hogy már leesést vagy a falat se lehet elkerülni a körülmények miatt. Az első 2 percben viszont én nem érzem randomnak, minden esetben amikor ez előtt az időpont előtt haltam vagy valaki akit healeltem meghalt, tudtam hogy ki mit baszott el, simán védhető lett volna minden.

Defenzív CDk tartogatása p2-re: majd ha rendszeresen átjutunk oda 0-1 halottal és látjuk hogy mennyire kellenek oda ezek a CDk akkor átgondoljuk. Egyelőre szerintem jussunk át és mindent tegyünk meg ezért. Igen, lőjétek el az első valóban azt igénylő helyzetben a defenzív cdket. (gyorsmozgás, immunitás, selfheal, HS, ilyesmik) Legyen benne a rutinban ezeknek a használata.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 2 hete Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #467

Skaven írta: minsaval agyaltunk egy picit alakiron ahogy nezegettem a survivability adatokat.
Erre jott Minsatol az az otlet, hogy az ottani mozgo embert berakjuk a tankra es mikor mozogni kell, valamelyik healerre megy ki.

Nagyon jó ötlet, de ne meleebe gondolkozzatok. Nikjin, Még5, Berna ott jól érezné magát, mindannyian mobolisak és "nem ütik szemből" a bosst.

Egy dolgot értettem meg tegnap: Nincs lehetetlen helyzet, csak TE nem voltál rá felkészülve!

Nagyon fontos lenne, hogyha megjelenik egy fal, akkor aki ott áll azonnal mondja be, hogy melyik irányból jön és hol van a luk. Igy lehet előre készülni, hogy pl. jönni fog a fal jobbról és nekem a szélére kell futnom, wind burst még min. 7 sec sec, és közép távon jön a jég mögöttem. Igy könnyebb döntést hozni.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 2 hete Írta: Littleboy.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #468

Ma reggel tekerés alatt pont ugyanezt gondoltam ki, miszerint a tankhoz teszünk be +1 főt.
Alapvetően azzal voltak gondok leginkább, hogy ahol 2 fő volt, ott ha rangednek kellett futkorásznia, Ő csomószor kikerült heal rangeből ( most Nikjin, legutóbb meg Még5re mondtátok ).
Ha betesszük a tank mögé a futkorászó rangedet, akkor kb meg is vagyunk ( mage / lock ).
Itt kb sose kerülhet ki heal rangeből, ahogy írtátok, a másikat meg megoldom majd vhogy, valszeg visszamegyek egy szelettel Khetana irányába, és ott leszek, hogy a 2es sorok minél távolabb legyenek egymástól.
Ahogy néztem még P2-ben lesz gond az addozással, ebben fixen kell majd help, talán az első 2-3 addot még leverem egyedül, de utána kizárt. Ehhez vmi ranged kell, hogy csak én sebződjek az addok AoE-jától. Dotolhat is, mindegy, kb-ra úgy tervezem, hogy egyszer majd szólok, hogy 'Innentől segíjjé', oszt majd akkor Ő is azt DPS-eli, ill. mondom, hogy addozzatok és akkor segítetek.
Ez még ki fog forrni, a helyezkedés is kezd rendbe lenni ( majd áttalentolok, hogy több heroic leap legyen ), szóval ebbe se látok problémát, ma előre kellene lépni ténylegesen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #471

mi is rangedet akartunk berakni a tank mögé (Bernát pl.)


*Minsa=Asmi=Navan*

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #472

Jó, hogy ugyanarra jutottatok Ti is, ezekszerint mégse olyan nagy hülyeség az ötlet, ha többen is erre jutottunk.
Elég hamar ki fog egyébként derülni a dolog.
A 3 healeres felállás meg egyelőre kifizetődőnek látszik, mondjuk P2-ben érdekes lesz az acid rain kezelése, bár ha kb a raid 80%-a képes lesz ledobni a debuffot, akkor nem lehet annyira nehéz.
Teljesen rápörögtem, este csináljunk pár értelmes P2 próbát, és feledtessük az utóbbi napok bénázását! :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #473

Nem úgy volt hogy ma este Tibor nap alkalmából szénné iszod magad? :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.167 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum