normal Warlord Zon'ozz HC

Több
12 éve 4 hónapja #6954

hp görbe nincs...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #7118

Omni szerda-csütörtöki program:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7137

Két központi kérdést látok:

- milyen pattintási sorrend legyen, úgy mennyiségben, mint playerek tekintetében
- P2-ben milyen DPS-elési sorrend legyen, ranged / melee viszonylatban, úgy, hogy oda ki kell mennie egy healernek is, arra az oldalra, amerre többen is kimásznak opcionálisan


A debuff kezelést nem lehet túl jól látni, pedig tippre azt kell majd okosan gyakorolni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7170

Tehát akkor összefoglalva:
Disrupting Shadows:
A ranged stackel és előre megbeszélt irányba instant kifut a debuffal. A melee két csoportba áll (1M+1H) és ugyancsak előre letisztázott irányba mozog ki. Erre a következő ábrát dobtam gyorsan össze:


A meleeben aki épp nem kapott debuffot, közben bemozog középre, h kevesebbet kelljen mozognia a debuffosoknak. Illetve alapvetően tartsuk figyelemben, h ugyan a labda irányába nem futunk, de a melee-healerek ha kiértek kicsit oldalra, elindulhatnak kicsit a ranged irányába is, h több helye legyen a meleenek.
Ugye látjuk, hogy eszerint a melee vhova a boss elé fog érkezni, de ezzel semmi gond, ugyanis:
-nem 180 fokos szögben tolja, úgyh van hely a kifutásra
-a tank is tud rajta forgatni kicsit ha épp csak 1 melee fut ki mellé
-ha 2 melee kapja, akkor jó eséllyel a 2 másik healer a helyén marad, így lehet kicsit közelíteni 3 és 9 óra irányába.
Ezt le kell tudnunk reagálni és szépen megoldani.

Ha Dög addonja beválik, látunk jeleket majd a debuffos emberek fölött és a healerek tudni fogják mikor szedhető. Így free for all mehet az összes dispelképes embernek a szedés.
Itt jegyezném meg, h minden self CD-t (Anti magic shell, Mana shield, Shadow (Nether) Ward, Barkskin, (...) ) A debuffokra mindenképpen menjen. Ha nem jön vissza fekete fázisra, az sem gond, oda lesz más CD, de ezt kell megtanulnunk gördülékenyen kezelni. (Természetesen felhívnám a figyelmet a fekete fázis alatti használatukra is, ahogy a CD engedi / megmaradt p1ből, stb.) Pl a hunter Raptor Strike-os okosságát p2ben rá lehet ütni a clawra, ami mellett állsz, majd tovább lőni a targetedet.

Pattogtatás:
Először is a 7-5-5-5-tel kell elérnünk enrage-ig, utána változtathatunk a sorrenden.
Ez a következőket vonja maga után:
- minden 7., majd 5. pattintást Meitra visz egyedül. Tehát az 5., 3., 3., 3. pattintások után a rangedek ELFUTNAK 20 yardra.
- amikor a ranged mozog elfelé, a mage-ünk (ha kiesik akkor egy másik ranged) bemegy a melee-be (ugye ez azt jelenti, h ezeknél a pattintásoknál elsőként ezt a rangedet húzzuk fel a ranged csapatból)
- Minden elmozgásnál (5-3-3-3) megy mentés a tankra. Ugye ez a legelsőnél a fontos, amúgy meg utána csak a 3.ra jön vissza kb, akkor azt toljuk is.
- Amikor a melee kimozog a 7-5-5-5. pattintás után, már indulhat is a targetére ( a golyót kikerülve értelemszerűen)
- A csápozás után az első pattintásra még nem fog visszaérni mindenki, ilyenkor 1 mobilis ranged (mage/lock) fog odamenni elsőként, ha ez azt is jelenti h ott kell hagynia a targetét. Az első pattintást kibírja egyedül is. (Az első fekete után a ranged ugye a terem közepén lesz, Kapsz majd tehet oda portált és így Ő is gyorsan oda tud érni, ha szükséges)
- Ekkor az első kör debuff kezeléséig szóródhat a ranged, de utána ugyanúgy összeáll

Tankolás:
- Megnézzük úgy, h Zedi tankol, ami emellett szól:
- 1 perc CD-s raidmentés (tehát minden fekete fázisra jut)
- Anti Magic Shell a Psychic Drainre (kevesebb sebződés + feltehetőleg kisebb heal a bossba, Zedi, majd figyeld a timert)
- Marad saját CD a pattintások végére (Icebound Fortitude, Dancing Rune Weapon, Death Coil healspam beidőzítése)
- Ha úgy jön ki h én is beférek dpsként, lesz Sweeping Strikes a Clawra + Rallying Cry

Alapvető tankolási tudnivalók:
- 180 fokkal fordítsuk el a bosst és álljunk a hitbox szélén, h ne érjen a robbanás.
- Psychic Drain CD figyelése, CD-k beosztása
- Figyelni kell a kifutó melee és a labda mozgását, aszerint forgatni/mozgatni a bosst.
- A fekete fázis elején időben nyomni a CD-t (ahogy megjelenik a debuff a raiden)
- Időben odérni a clawhoz, kb 10 yardról már tauntolni egyet (de ne túl messziről)
- A fekete fázis után az újabb golyó idézésére a boss a terem közepe felé való fordítása, majd vissza.
Dpsnek jelenzém, h ha Zedi viszi, senki ne lője meg idő előtt, ugyanis Dknak se charge, se leapje nincs, úgyh így is közelebb fog jönni a szokásosnál a boss.

Fekete fázis:
A legfontosabb a raid CD-k beosztása.
Nézzük ezt Mall-Nash-Tacsi-Zedi kombóra:
1. Tranquility + Rallying Cry + Vampiric Blood
2. Divine Hymn + Shaman totem + Faforma +Vampiric Blood
3. Tranqulity + Rallying Cry + Vampiric Blood
4. Minden ami van, Divine Hymn (Meitráé is akár, de nem tudom mennyit healel, megéri-e a kiesett dps-t), Shaman totem, Arxur Tranquility, Faforma, DK bubi, selfcd-k, anyámkínja.

Egyébként 4.nél mindenki bosson stackel amikor befut, csak a tank van a clawnál, majd amikor visszamegy a tankhoz, mindenki más megy vele és ott megy tovább az aoeheal. Lust akkor megy, ahogy beér a labda és a boss elindul befelé.

-Sorrend:
Ranged 1: Claw alatt stackel, a fal felé nézve a közeli két szem közül a jobb oldalit (4) lezúzza (nem a melee targete), ezután közelebb mozog és leüti a jobb szélső Flailt, majd a legutolsó szemet (5)
Ranged 2: Claw alatt stackel és a bal oldali flailt (eddig zöldre hallgatott) csapja le, majd továbbhalad és megöli a közelebbi (2), majd a távolabbi (1) szemet.
Melee: Kifut a bal oldali közelebbi szemre (3), majd visszajön és leüti a claw-t. Ha mind2 halott, vissza a bossra.

Közben ugye 1-1 healer (eddig Mal és Tacsi) mozog a ranged 1,2 csapattal h elérjék őket.

Ha kihagytam vmi, vagy bárkinek hozzáfűznivalója van tegye meg.

ÉS FIGYELEM!!
Minden Slash Tagot kérnék, h aki elolvasta, értelmezte és megtanulta ezt a taktikát jelezze itt fórumon vhogy. (Ebből nem fogunk rendszert csinálni, de ez most fontos lenne, h mindenki 100%osan összetegye fejben) Tessék komolyan venni nyugodtan.

Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Zino.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7171

Én elolvastam, és a melee ilyen fajta szétfutását továbbra sem javaslom, mert a melee-nek oda kell állnia a gömb elé, ami ezt simán összekavarja. Tegyük fel, hogy a baloldali melee group kapja mindkét debuffot, és balra kellene futni, hogy elérjék a gömböt. Ha az addon működik, akkor melee-be (group 1) mindíg csak a megadott jeleket teszi fel (star, coin, diamond), szintén a rangedbe is ugyanazokat a jeleket teszi (triangle, moon, square). Ez alapján, ha 3-at nem tesz egy csapatba, akkor lehet mondani, hogy triangle, star keletre mennek, coin, moon nyugatra.
A rangednél majd legalább 15-20 yardot kell kiosztani, mert így ha 1-es 2-es rangedfut ki, akkor egymásra robbannak (ők ugyanis közelebb lesznek egymáshoz mint 10 yard). Én a logokból amúgy nem találtam olyan esetet, amikor 2-nél többet rakott volna a melee-be, nem kizárt hogy van ilyen, ha lesz időm mégegyszer átnézem.
Azt se felejtsük el hogy a fekete fázis után helyet cserélünk (tehát a begyakorolt ranged kifutás legyen erre felkészülve, hogy tükrözik a kifutást, vagy rotálják, de mindenki ugyanúgy értelmezze.
Tehát elolvastam, jelezem hogy értelmeztem, akár meg is tanulom, de a fentiek miatt nem teljesen értek vele egyet.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Dögrovás.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7177

Ranged nyilván nem csak 1 spotra futhat ki. Ezek az irányok arra szolgálnak, h mindenki tudja, merre Induljon. Hogy ugyanarra ne menjen 2 ember. Ha az 1es és 2es ranged kapja, csak tudnak annyit korrigálni a kiindulási irányon, h elfelé folytatják az útjukat egymástól. A markeres megoldás is ugyanoda vezethet ha balra kell futni a debuffal és a gömb is oda érkezik. Csak hogy markert macerás fight közben igazgatni, amíg a bosst el tudod mozdítani úgy, h kb mindig a melee közepére érkezzen a golyó.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7178

A markert nem így értettem… 20 yardra futunk ki a melee-ből a felrakott marker mondja meg, hogy jobbra vagy balra, és amúgy a melee egyben marad, mert ugye a heal miatt az sem ártana, ha a melee nem 4 spoton tartozkódna. Közben átfogalmaztam az előző hozzászólásomat, remélem így érthető amit akartam.
De úgy lesz ahogy te szeretnéd, csak jelzem hogy én ezt problémásnak látom na, nem pofázok többet.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7180

Plusz.

Viszont azért a lockos portálos dolog nem olyan egyszerű, mert ha a szélső szemet kell ölni, akkor a középponttól kb 20-25 yardra vagyok legjobb esetben. úgyhogy portált nem tudok rakni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7183

Amíg nem tudjuk biztosan h h működik (jól működik-e) az addon, addig arra nem tudunk alapozni. Pl. hogy a 3 jel közül mindig az első kettőt teszi-e, ha csak kettő van, vagy bejöhet egyszer Star Coin, majd Coin Diamond a melee-be, és akkor a lila nem tud egyből indulni, egy megbeszélt irányba ahogy megkapja a debuffot, hanem gyorsan körbe kell néznie, h akkor mi a másik jel, az merre fut és így neki merre kell. Ezen múlhat 1-2 tick is. Természetesen ha nem érkezik egyszerre 3 egy csapatba, és így egyértelművé válik a jelölés, illetve nem tudjuk rendesen megoldani az ábra szerint a kifutást, akkor villámgyorsan leosztunk 2-2 irányt a 2-2 jelnek és csókolom.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7184

Kapszlock írta: Plusz.

Viszont azért a lockos portálos dolog nem olyan egyszerű, mert ha a szélső szemet kell ölni, akkor a középponttól kb 20-25 yardra vagyok legjobb esetben. úgyhogy portált nem tudok rakni.

Majd amikor ott stackeltek, leraksz egyet, azért írtam.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7186

Plusz
Tacsival kicsit tekerünk a gearen is, hogy még jobb legyen, több haste.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7187

Ő, az addon kódja elég jól meghatározza, hogyan is működik. Az adott jelekből sorrendben a még nem kint lévőket rakja ki, szóval amíg nem csúszhatnak egymásbe debuffok, mindig 1, 2, 3 ill 4, 5, 6 jeleket fogja felhasználni (1. subgroupra, illetve a többiekre). Ezt az ellenőrzést itt ebben az esetben akár el is lehetne hagyni, azonban később bármikor kellhet még ilyen markeres megoldás, ahova jól jön, ha legalább ennyire újrahasznosítható a kód.

Szerkesztés: elolvastam, de hozzáteszem Dög elgondolása bolondbiztosabb, viszont minden esetben lassabb, mintha emberhez lenen rendelve a menekülési irány.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Tacsko.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7193

Ha viszont én tankolok tényleg jó lenne ha a Clowhoz szaladásnál valamelyik priest rántana . legalább az elsőnél


NE ESS KÉTSÉGBE, gondolj arra hogy mindig akad másik olyan ember aki még szarabb helyzetben van...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7244

Csak hogy meglegyen itt is. Az addon ami markolja a Disrupting Shadows-al az emberket itt van:
omnislash.hu/forum/hasznos-dolgok/3499-s...mit=20&start=40#7104
Raid Assist kell hozzá, csak egy embernél legyen fent, group 1-be a Star, Circle, Diamond, a további groupokba pedig a Triangle, Moon, Square jeleket teszi.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7946

Írnátok pár szót, hogy hogyan is nézett ki végül a győzelemre vezető taktika?
P2-ben a melee szemből ütötte a bosst a tank ( és a claw ) mellett, avagy ott van vmi extra pozícionálás, hogy a melee benne áll a bossban, és úgy üti, figyelve, hogy vmi splash dmg-t is toljon a clawba?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7947

A fight elég egyszerű, a fekete fázisokon áll vagy bukik minden, hogy ilyenkor a csápokat mennyire hamar sikerül leverni. Nálunk az vált be, hogy a ranged 2 csapatban lelő 2-2 szemet, illetve 1-1 flailt. A maradék egy szemet egy mobilis melee (ez voltam jelen esetben én, a Rocket boots-al) csapja le. A maradék melee pedig csapja a claw-t és a bosst. Ideális esetben ide egy rugó lenne jó, de az ugye nincs. Elméletileg a csápoknak a fekete fázis végére le kellene mennie, de rendre kicsit megcsúsztunk velük, emiatt kevés dps ment a bossba. Ezért kellett a 7-7-7-5-re átállnunk, a 7 pattintás azért necces, mert akkor általában kijön egy újabb debuff, drain adag, arról nem beszélve, hogy 6-7-es pattintás elég dúrván sebez. A disrupting shadows pont a 6. pattintás környékén jön másodjára, ha 3-at kap a melee akkor ciki van, mert ha mindenki elrohan, aki ottmarad meghal, ha mindenki marad, akkor a dispellbe hall bele mindenki. A 7. pattintást Meitra csinálta dispersion-ben egyedűl.

Amikre figyelni kell:

Disrupting Shadows: Dispellek: Ne fusson egy helyre 2 debuffos ember. Akin a debuff van, az háttal áll annak a helynek, ahol lennie kéne, mert a dispell hátra löki. Ez alól egy kivétel van, ha a dispell belökné a gömb elé, ilyenkor másfelé kell fordulni. Van addonunk ami markolgatja a debuffos emberkéket, nem tudom ez mennyire segített, ártani nem árt az biztos.
Mi a végén az csináltuk, hogy a kifutási helyehez feltettünk world markereket, és mindenki tudta, hogy a bosshoz képest hova fog futni (baloldali marker elé v. mögé) a markerek azért fontosak, mert iszonyat nehéz tájékozódni abban a szar teremben.
Void Diffusion: Sem az nem jó, ha túl rövid, sem az, ha túl hosszú az útja. Túl rövid esetén mivel csak 5 másodpercenként tud pattanni, szépen átmegy a meleen, és a tankon fog pattani. Túl hosszú esetben pedig elég összevissza pattog, állandóan rángatni kell mindenkit, hogy lehessen pattintani. Túl hosszú út, és/vagy sok pattintás esetén elkezd csúnyákat csapkodni a tankba a boss.
Szemek: szakítani kellene őket, nálunk ez nem ment, csak én tudtam interruptolni.

A csápok leverése elég dps összeállítás függő, nálunk a dotolos kasztok túlsúlya miatt nem igazán találtunk jó megoldást, logikus az lenne, ha a Flail-ek mennének le előszőr (ezeknek van a legkevesebb HP-juk), és utána a szemek.

Heal szempontból dúrva a fekete fázisok eleje, amikor minden csáp fentvan, ahogy fogynak jelentősen kevesebb healre van szükség, ezért a fekete fázisok elején minél jobban össze kell állni.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Dögrovás.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.905 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum