normal Arms dps

  • Berikkusu
  • Berikkusu profilkép Témaindító
  • Látogató
  • Látogató
12 éve 10 hónapja #2081

Kaptam egy felkérést Tibtől (Arathori kollegák Classrun-ként ismerik), hogy készítsek egy rövid leírást a warrior class arms specének rögös életéről. Copy-paste volt office-ból, lehet picit szétszedte a formázást, de azért jó olvasást hozzá:

PVE Arms guide 4.1

Leszögezném, ez az első guide féle amit írok, szóval ha kicsit össze vissza vannak a dolgok akkor bocsi. Habár warriorral játszom immár 5 éve, gyakorlatilag ha 3 órát töltött a warriorom arms talenten kívül akkor sokat mondtam. Szóval tősgyökeres PVE arms warrior vagyok vanilla óta, számomra a warrior az egy bazinagy kard hegyesebbik végével küld másvilágra mindenkit aki picit is csúnyán néz rá. Az arms ág szerete igazából 2 dologhoz köthető, az egyik a Mortal Strike, a neve, az ikonja, minden ami körüllengi, a másik pedig a kétkezes fegyverek, régen a titans grip előtt ugye arms 2h fegyó, fury pedig 2x1h fegyó volt, és már akkor is szimpatikusabb volt egy hegynyi méretű vasdarabbal agyonverni valakit mint 2 kis fogpiszkálóval halálra szurkálni. Na akkor lássuk miből is áll egy arms warrior. Nem igazán szeretnék idiots guide to warriors szintre menni, szóval az alap dolgokat kihagynám, a warriorok általános leírása úgyis szerepel kismillió helyen. Még vmi, a guide teljesen szubjektív véleményem tükrözi, szóval tessék így fogadni.

Ahhoz hogy valaki arms warrival mint damage dealer raideken szerepeljen mindig is kellett némi fanatizmus. Elég bonyolult módon csinál középszerű dps-t. Nagyon ritkán van arms warri top dps spoton, akkor vagy túlgeareli a többi raidtagot, vagy azok valamit nagyon benéznek. Kompetitív dps-t lehet vele nyujtani, ha az ember tudja mit csinál, ez nem egy arcane mage ahol rátenyerelsz 1 gombra és csak úgy röpködnek a szép nagy számok. A fury warrior faék volt hozzá képest és simán lenyomja dps-ben gyengébb gearben is, szerencsére manapság már fej-fej mellett van a 2. Főleg a BC-s időkben volt durva az arms, mikor a slam még resetelte a swing timert, és pont az auto attackokhoz kellett időzíteni, kb 0.5 seces késéssel.

1 Talentek/Mastery

31/8/2 - Blood & Thunder spec
31/7/3 – Incite spec
Arms:
musthave talentek:
War Academy, Deep Wounds, Taste for Blood, Impale, Sweeping Strikes, Improved Slam, Deadly Calm, Blood Frenzy, Lambs of the Slaughter, Juggernaut, Sudden Death, Wrecking Crew, Throwdown, Bladestorm
opcionális talentek:
Field Dressing <-> Blitz
Tactical Mastery <-> Second Wind <-> Drums of War
Fury:
Cuelty, Executioner, Rude Interruption (1 pont)
Battle trance <-> blood craze
Prot:
Blood & Thunder / Incite

Mastery:
A passzív bónuszokat és a mortalt leszámítva a mastery csúcsa arms ágon a strikes of opportunity, extra támadást adhat ütésekre, ez általában a teljes sebzésed 10%-a körül mozog.

2 Statok/glyphek

Alapok, 8% hit valamint 26 expertise elérése a cél, expertise tekintetében ugye dodge esetén üthetünk overpowert, de szerintem megéri inkább összehozni a 26 expertise-t, mivel egy dodge-olt MS vagy akár autoattack elég sok mindent boríthat. Ezután str ami a belefér, haste-ről reforge azonnal, ha lehet akkor critre, ha nem akkor masteryre/hitre/expre ami éppen kell. A lényeg, hogy haste nem maradhat reforge-olatlanul. Str után crit majd mastery utána haste az meg szar armsnak, nem kicsit… nagyon.

STR > crit > Mastery >>>>>>>>>> Haste
Ha valaki arra kíváncsi, hogy viszonylagosan 1str mennyi critet vagy mastery-t , esetleg hitet ér a cap elérése előtt, az látogasson el nyugodtan a http://simulationcraft.org/410/warrior_auto.html oldalra (thx Tib a linket, Arathoriaknak Classrun J )
Fegyver: minél lassabb legyen, valamint minél nagyobb legyen a maximum sebzése, ez a két lényegi szempont (persze str alapú legyen, ne agis)

Prime: Glyph of Mortal Strike / Glyph of Slam / Glyph of Overpower
Major: Glyph of Rapid Charge / Glyph of Colossus Smash / Glyph of Sweeping Strikes
Minor: többnyire shout glyphek, battle / commanding / intimidating, ezek igazából egyéni preferációk, jelentős dps-t nem fogsz velük nyerni, max 1-2 gcd vagy némi rage-et, amelyik szimpatikus azt használd.

3 Rota, Prio rendszer

Arms warri esetén szigorú rotáról nem beszélhetünk, inkább egyfajta prioritási rendszer van durva rage managementtel. Csata kezdetén valami ilyesmi az optimális nyitási sorrend:
charge -> rend + sunder -> colossus smash -> mortal strike -> overpower.
Megfelelő gear esetén vagy nem megfelelő tank esetén ilyen kezdésnél célszerű várni 1-2 secet tank aggrora, különben nagyon gyorsan a boss csúnyábbik felével nézünk farkasszemet, főleg ha critelnek is a dolgaink. Prioritás a következő: MS > OP > slam = execute, HS 80 rage fölött, CS ahova fér, használata pár feltételhez kötött.
Colossus smash (CS), CD-re toljuk a következő feltételek mellett:
- Sudden death proc esetén mindig ki kell várni, hogy lejárjon a debuff a célponton. CS esetebén az elsődleges dolog, hogy minél nagyobb időben legyen fönt a debuff.
- lehetőleg MS, OP előtt told el, ha mindkettő CD-n van, és sok a raged akkor mehet CS, utána 2 slam, ezek után talán még egy mortal befér abba az ablakba, amíg fönt van a debuff.
- ha glyphelve van akkor sunder armort is fönntartja, amennyiben leesne mindig CS előtt tegyük újra.
Mortal Strike (MS), CD-re. nagyon jó sebzés, ezenkívül 3 dolgot csinál még:, enrage-t ad, a rendet fönt tartja, valamint a slaughter buffot is föntartja, ami ha leesik az elég nagy szívás, 15 sec mire újra fölpakolja az ember, szóval ha az fenyeget hogy leesne, és az egyetlen lehetséges célpont a közelben pl egy MC-zett raidtag, nyugodt szívvel csapd meg egy mortallal. Maga a slaughter az egy 3-szor stackelődő buff, ami stackenként +10% sebzést jelent MS, OP, Slam és Execute képességekre, amik valamilyen csoda folytán a sebzésünk jelentős részét adják. Mindenképpen nyomon kell követni, ha netalán olyan fázis jön fightok alatt, ahol mozogni kell rövid ideig, vagy célpont váltás van, akkor mindig időzítsük MS hit utánra ezeket. A wrecking crew talent miatt minden MS crit enragel, vagyis 10% plusz sebzésed lesz mindenre. Ha egy kifejezéssel kellene jellemezni az arms warriort akkor az bizony az lenne, hogy Mortal Strike.
Overpower (OP), többnyire critel, szintén mehet CD-re, olcsó is, szóval execute fázisban megéri használni
Slam, sajnos talentelve is 0.5 sec a cast time, viszont mortal szintjén sebez, és elég olcsó is. ha éppen nem procolt CS-t a sudden death, akkor a rota alap része: MS, OP, Slam, Slam, MS,... ez persze csak rage-ben gazdag szituációban lehetséges, szóval figyelni kell, hogy 30 rage alatt ne üssünk slamet, mert nem lesz rage MS-re.
Heroic strike (HS), kizárólag 80 rage fölött, vagy ha battle trance proc van és CD-n van az MS és CS is, illetve deadly calm esetén CD-re mehet.
Rend, 15 secig pörgő alap dot, valamint talentek miatt lehetővé teszi az OP 5 secenkénti használatát, ha sebez, MS reseteli a timerét, ideális esetben egy csata alatt mindössze egyszer kell elnyomni. Aoe szituációkban B&T talenten TC-vel szét lehet szórni minden környékbeli célpontra.
Thunderclap (TC), aoe spell, talentelve a célpontunkon lévő rend-et fölrakja minden megsebzett célpontra.
Bladestorm (BS), aoe spell, 6 secig minden másodpercben minden körülötted álló célpontot sebzel, cc-re immunis vagy (disarmra nem!), arra figyeljünk, hogy 30 rage körül toljuk el, ugyanis autoattack van BS alatt is.
Sunder armor, 4% -armor debuffot rak a célpontra, amit háromszor stackelhető, CS frissíti, valamint ha nincs meg a 3 stack akkor ad is hozzá egy stacket. Én kezdésnek csak egyszer rakom, aztán a CS szépen föltolja maxra, de lehet 2 is, viszont akkor 1 OP elveszik, ha renddel kezdtünk.
Heroic throw, 1 perces CD-vel rendelkező, ingyenes ranged támadás, glyphelve sundert rak a célpontra
Shattering throw, -20% armor debuffot adó, 5 perces CD-vel rendelkező ranged támadás, sajnos 1.5 sec casttime-ja van. Execute fázis elején, vagy közvetlenül BL előtt célszerű elnyomni.
Execute, ugye 20% hp alatt lehet tolni, talentelve +25% attack speedet fullra fölstackelve, gyakorlatilag kiváltja a slamet amint elérhető. 4.2-ig össze lehet hozni olyan kombót, hogy exe fázis eleján elégeted a fölös raget, majd berserker stance, recklesness+deadly calm, mortal CD-re majd execute + HS amíg tart a deadly calm, ha vége akkor raget megint elégetni 25 körülire, vissza battle stance és mehet a szokásos MS + OP execute fillerekkel, persze a CS-t a fönt fölsorolt feltételek mellett illik használni. Fontos, hogy a Mortalt ne hanyagoljuk, ha leesik a slaughter buff az execute fázisban talán még nagyobb hátrányt jelent, mivel az execute sebzését is növeli 30%-al, valamint MS critek adnak enrage effectet, ami ugye +10% sebzés mindenre.
Több célpontos bossfight (addok, 2 boss egymás mellett) Sweeping strike cd-re mehet, ilyenkor HS helyett mehet nyugodtan a Cleave 2 célpont esetén is, az egyik duplán fog kapni belőle. Több célpont esetén Bladestorm és a Thunderclap is CD-re. Egyéb esetekben szeretem olyan fázisokra tartogatni a BS-t mikor sokat mozog a boss, vagy éppen nekünk kell futni előle (atremedes mikor kinéz vkit), ilyenkor hasznos, ha sebzünk a dotokon kívül is egy kevéskét.
Két utolsó megjegyzés még az arms dps-t illetően:
1: nincs üres gcd, ha mindened CD-n van akkor üss slamet
2: Ha 100 raged van és nem aktív a deadly calm vagy a bladestorm akkor vmit rosszul csinálsz, ne slackelj!

4 Addonok

A rage management fontossága miatt mindenképpen kell egy olyan addon amivel nyomon követhető az aktuális rage szintünk, legyen az egy egyszerű számláló, vagy egy vizuálisabb bar, mindenképpen kelleni fo egy ilyen addon. A másik dolog amit figyelni kell azok a buffok/debuffok és a spellek CD-i. Aki régóta játszik annak úgyis megvan a maga ui-ja, addon csomagja, de azért megpróbálok ajánlani párat:
rage nyomon követésére: DHUD3/4
buffok/debuffok/spell CD-k: powerauras classic
procok: sexycooldown, ezzel a trinketek internal CD-it is nyomon lehet követni
5 Firelands (4.2) változások

1 nerfelnek, szokj hozzá. 8% overall dmg nerf az egyik masterynken keresztül, valamint burst dmg nerf, a deadly calm és a recklesness nem használható egyszerre.
2 némi könnyítés, shield wall / recki / retal bármelyik stance-ben használható lesz.
3 még mielőtt sírsz egy folyót a nerfek miatt jegyezd meg, új itemek is jönnek. Valószínűleg amint megszerzed a szép új BS által gyártott fegyót (HC raider esetén az első új HC fegyót) föl se fog tűnni, hogy csökkentették a sebzésed.

6 Búcsúzóul

Az arms bizonyos tekintetben sokkal egyszerűbb mint a fury, gearelése talentelése szinte faék, a szépsége játék közben jön ki. Szerintem az arms dps sokkal, de sokkal élvezetesebb mint a fury, vagy bármelyik caster dps class. Szóval ha nem szimplán az a célod, hogy dps lista élén legyél, hanem ezt úgy szeretnéd elérni, hogy ne und halálra magad raid közben, akkor többek között az arms warrior az egyik class/talent spec, amivel elérheted a célod.

Berikkusu, Quel’Thalas, Veszett Horda

Utolsó szerkesztés: 12 éve 10 hónapja Írta: Berikkusu.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #2082

Köszönet Beri az írásért, a guide megbeszélése közben számomra is tisztázódott egy s más.

Azt hiszem, a forrás autentikus, mmint nemigen van olyan, akinek világ életében 2 DPS spece volt, és mindkettő arms. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6745

Megszereztem a DW fegyvert, így elgondolkodtam rajta, hogy visszamenjek -e armsra, vagy sem.

Megnéztem a logokat, és azt láttam, hogy átlagosan, az összes fightot figyelembe véve, az arms jelenleg 2-3K DPS-el jobban teljesít a furynál. Kíváncsiságképpen visszatalentoltam, és mentem egy Ultrát, ahol 1K DPS-növekvényem volt így a legutóbbi 10fős óta, egy hosszabb fighton, több buffal ( bár flask / kaja / poti nem volt ), némi laggal és egyebekkel. Legalábbis az látszik, hogy van olyan az arms, mint a fury, bár lehet, hogy az új fegyverekkel jobb is kijött volna, valamint az is, hogy a recount szarul mért.
Két buildet is csináltam, egy AoE-t és egy single targetet, majd letesztelem őket, annyit módosítottam csak a 'normál' rotán, hogy 20% alatt berserker stance és MS > execute, más nem is lőttem. Az AoE specben egyébként nagy reménységem van.
Eléggé kattintgatós volt a fight számomra, legalábbis a CD használat biztos lehetett volna sokkal-sokkal jobb is ( sőt ), de a következő resetet szándékomban áll megnézni ezen a specen, és kideríteni, hogy mit tud.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6807

Beszereztem a 4es setbónuszt, gyakoroltam egy sort és egyeztettem Neruval is, meg olvasgattam a neten, végül a következő okosságok születtem meg a fejemben.

Stance - dance kötelező. Ez egyrészről azt is jelenti, hogy 2/2 Tactical Mastery alap talent.
A következő makrókat kell használni:
#showtooltip Overpower
/startattack
/cast [stance:1/3] Battle Stance
/cast Overpower
Illetve ennek 'fordítását', azaz a stance requeimentet és a skill nevét kell szépen rotálni, a következőekre:
Mortal Strike, Execute, Bladestorm, Overpower, Clossush Smash, Rend, Sweeping Strike, ill. ami még eszünkbe jut.
Ebből kifolyólag kb. úgy néz ki a dolog, hogy a csata legnagyobb részét Berserker Stanceban töltjük, ami ugye +5% DPS a battlehoz képest. Ez mondjuk 70-80% közeli, ami olyan 3-4% közötti bónusz DPS.
Amit én nem makróztam: Heroic Strike / Cleave. Mivel ezek nincsenek ugyanazon a CD-n, ezért féltem, hogy előfordul az, miszerint ide-oda váltogat és összeakad a stance-dance, de mivel úgyis nagyrészről berserkerben leszünk, ezért ezt nem tartottam jelentősnek. Hasonlóképpen megcsináltam a Charge-ot is, hogy így legyen, és azt betettem a berserker stances barba, az intercept helyett, nyilvánvaló okokból.
Összességében a makrók elvégzik az 'agymunkát', a rotáció nem változik, azzal a kitétellel, hogy 4es setbónusz esetén:
- Mortal Strike
- Colossush Smash
- Execute ( ha lehetséges )
- Overpower
- Slam
Mivel a 4es bónusz CS debuffot tehet fel, ezért kell az MS-t priorizálni a CS elé. Elég durva, és nyilván mákfüggő a dolog, de előfordulhat, hogy a Sudden Death és a 4es bónusz mellett iszonyat magas CS debuffot érjünk el. Érdekességképpen, amikor kipróbáltam, hogy mennyire is jó a setbónusz, akkor kifogtam egy olyan 1.5 perces periódust, amikor folyamatosan fenn tudtam tartani a debuffot, mellé jött még a fegyverből a csáp procca is, az eredmény pedig ( CD-k használata nélkül, 0 buffal, még battle shout se volt fenn ) 27.5K DPS volt. Nyilván ez nagyon szélsőséges, de akár ki lehet fogni egy ilyen mákszériát is.
Ami hiányzik, az egyértelműen a burst. A Recklesness nem mehet együtt a Deadly Calmal, se az Inner Rageval, így a burstolás vhogy úgy néz ki, hogy: CS-t felpakolod, Deadly Calm, max rage-ra felhúzod magad, amint lejár, akkor meg Inner Rage + Recklesness kombó. Ez 10+12 secre némi DPS boost, de közel sem annyira jelentős, mintsem egy DW + Recklesness kombó furyn. Természetesen ha szerencsénk van, akkor ezalatt az idő alatt akár 100%-os CS uptime is lehet, de nyilván ezt nem tudjuk időzíteni.
Cserébe kaptunk egy jó kis AoE-t, Sweeping + Bladestorm még mindig ott van, LFR-en az összes 'hagyományos' AoE specet letoltam, az időnkénti AoE - szituációkban ( DW, Yorsahj ).
Az endboss fegyver procca eléggé mákfüggő, az elején pl azt hittem, hogy fixen meghal az egyes AoE-kba, mivel az első pár Ultra try-on, amikor nézegettem, akkor nem mutatott semmit sem. Azóta volt már olyan fight ( Yorsahj ), ahol 10%-át adta a DPS-emnek, ez azért nem kevés, volt olyan, ahol 3-4%-ot ( Ultra, Warlord ). Azért ez sem vészes.
Igazából sikerült egy igen remekbeszabott RND procc függő specet összetenni így, ahol simán elképzelhető szerencsés esetben a folyamatos CS debuff + fegyver procc, és így a 40K DPS raidben, vagy a pechesebb, procc-szegényebb fight, ahol meg hozzuk ennek a 80%-át.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6808

#showtooltip Overpower
/cast [stance:3] Battle Stance
/cast [stance:1] Overpower
/cast [stance:1] Berserker Stance

Én ezt a macrot használom stance dance-re. Ezen kívül minden ugyanaz, csak egy gombbal tudom irányítani h melyik stance-ben legyek, és üssem az OP-t. Megmondom őszintén nem is értettem egészen pontosan h hogy értetted a Te macrodat, de ennél egyszerűbb megoldást nem is igazán tudok elképzelni. Hátha segít, nekem bevált.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6809

Flekszi írta: #showtooltip Overpower
/cast [stance:3] Battle Stance
/cast [stance:1] Overpower
/cast [stance:1] Berserker Stance

Én ezt a macrot használom stance dance-re. Ezen kívül minden ugyanaz, csak egy gombbal tudom irányítani h melyik stance-ben legyek, és üssem az OP-t. Megmondom őszintén nem is értettem egészen pontosan h hogy értetted a Te macrodat, de ennél egyszerűbb megoldást nem is igazán tudok elképzelni. Hátha segít, nekem bevált.

Amit írsz, az ugye azt csinálja, hogy át átvált Battleba, betolja az OP-t, majd visszamegy Berserkerbe. Mivel a stance váltás CD-n van, ezért ugye a Battle + OP az azonnal megtörténik, majd ezt követően 1.5 seccel lehet átváltani vissza, Berserkerbe.

Amennyiben ezt a két makrót használod, hogy:
#showtooltip Overpower
/startattack
/cast [stance:1/3] Battle Stance
/cast Overpower


#showtooltip Mortal Strike
/startattack
/cast [stance:1/3] Berserker Stance
/cast Mortal Strike


Akkor az történik, hogy ha kell az OP, akkor használod az elsőt, majd ha MS-t akarsz ütni, akkor a másodikat. Biztosítja, hogy az MS mindig berserkerben legyen, az OP pedig battleban. Ha csak azt az 1 makrót használád, amit írtál, a többi pedig marad sima skill, akkor gondban lehetsz, ha berserkerbe kell váltanod, mert jön az MS, de az OP még sehol, ill. OP-t követően is ugye várnod kell 1.5 secet, mire lemegy a stance-váltás GCD, kattintanod, hogy átmenj berserkerbe, majd ezt követően azonnal tolni az MS-t ( azaz 2 gombot kell egyidejűleg spamelned, hogy ez megtörténjen ).
Ezért jobb ( véleményem szerint ) az, ha minden skill elé beírod, hogy azt milyen stanceban akarod használni, és átváltasz szépen rá, mintsem 1 gombbal váltogatod a stancekat, a többivel meg DPS-elsz ( már, ha értem, hogy mire is akar kilyukadni a makró, amit Te linkeltél, mivel így első ránézésre számomra nem is egyértelmű, hogy ez működhet, és megcsinálja az aktuális stance -> battle -> OP -> berserker kört ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6812

Én azért szeretem ezt a macrot, mert 1 gombbal tudom irányítani a stanceváltást (OPtől függetlenül). Ez azt csinálja, h ha Battle-ben vagyok Berserkerbe tesz, ha Berserkeben vagyok, Battle-ba tesz. Közben ha épp üthető az OP, azt el is üti. Pontosan ezért nincs más stanceben maradás.
Berserkerben ütök pl egy mortalt, legyen a következő az OP.
a MS gcdje alatt a macroval már átváltok Battle-be, ahogy vége a mortal GCDjének, megy az OP
Majd az OP GCDje alatt (ahogy az MS elütése utáni első macrolenyomásból következő 1 seces stancecd letelik) ahogy megnyomom még1szer, már Berserkerben várom az ability GCD lejártát h üthessem tovább a dolgokat. Nekem azért tetszik jobban, mert így én zárom le a Battle Stance-t, egyből az OP után, és nem maradok ott, ha esetleg nincs rage-em továbbütni a rotát, vagy vmi mást kell csinálnom.
Kicsit próbálgattam a Tiédet is, nem mondhatnám, hogy az egyik rosszabb lenne mint a másik, attól függ, kinek mi áll kézre.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Zino.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6888

Egy érdekesség, igazából talent és specfüggetlen, de egyben választ ad arra is, hogy miért van az, hogy az elején Ultrán nem volt proccom. Itt a link , a lényeget azért kimásolom:

'According to the warrior in my group, he needs to stand real close to Ultraxion (like on the edge of the platform) for the tentacles to proc, so he does and they do. I don't know his source but when I do Ultra in LFR on my ret I do the same and have no issues.'
Azaz aki szeretne Ultrán proccot látni a fegyvertől, az álljon a boss szájába ( 10 yardon belülit írnak ), mert különben nem proccol a fegyver.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6909

Arra van ötlet, hogy a lentebbi makró megcsinálja a Battle -> Berserker váltást, ill. a Berserker -> Battlet, de egyik sem működik Def stanceban. Azaz, ha átugrok oda 10% -al kevesebb sebződésért, utána a makró nem visz tovább. Nem igazán értem, hogy miért is van ez így, bevallom, viszonylag másnaposan néztem rá megoldást, szóval lehet, hogy vmi triviális dolog kimaradt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7230

Természetesen az volt gond, hogy a makró-ban a [ XY ] jelenti a feltételt, és mivel az volt megadva, hogy stance 1/3, ezért csak akkor működött, ha 1. vagy 3. stance-ben volt ( azaz battle / berserker ).
Ezt már régebben dekódoltam, de még nem volt időm felírni.

A Manith által ajánlott Need to Know addon-t is munkára fogtam, mivel arra voltam kíváncsi, hogy a következő 2 MS között lesz -e, és ha lesz, akkor mikor, OP procc.
Ezt jelenleg még csak beállítottam, de raiden nem próbáltam, annyit csináltam mindösszesen, hogy a Taste for Blood procc esetén egy 6 secről visszaszámláló bar jelenik meg, ami szépen számol vissza. Amikor visszaér 0-ra, akkor újra kezdi, az TfB-től ekkor kapunk egy új OP proccot, így látható, hogy lesz -e 2 MS között OP, vagy sem, ill. mikor.
Beállításáról az addonos topicban lehet olvasni.

Namost itt jön a kérdés, miszerint ha láthatólag nem lesz, akkor mit kellene csinálni, üssünk 2 db Slam-et, vagy 1 Slam + várjunk MS-re. Erről az okosak azt írják mindenféle fórumokon, hogy NE üssünk ilyenkor Slamet, mert az már összesen -1 sec az autoattackból, és potenciálisan nem lesz rage MS-re, ill. kiesik az autoattack / mastery bónusz egy része. Ilyenkor HS-t, ill. azt ajánlják, hogy várjunk.
Nem tudom, melyik a jobb, csináltam már így is, úgy is, fighton belül is, nem éreztem hatalmas különbséget.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 2 hónapja #7556

Pár raid utáni tapasztalatokról szűkszavúan:

- több fórumon is említik, hogy NE üss OP-t, ha a Recklesness aktív ( gyak elveszted a crit jó részét )
- írják, hogy NE üssünk 2 slam-et 2 MS között, mert akkor potenciálisan nem lesz a következő MS-re rage


Ezen kettő vhogy nem fér össze nálam, azaz mit csináljak, ha a Recklesness aktív, MS - slam - battle shout / üres GCD - MS 'rotát', vagy sem.
Kipróbáltam, az MS - slam - slam - MS kombó valóban nem jó, tényleg potenciálisan rage-hiányos állapotot okozhat. Direktben elrontogattam a priorítást, hogy teszteljem, mennyire is megalapozott a félelem ezügyben, és alá kellett írnom a dolgot, az MS - slam - slam - MS kerülendő. Ilyenkor inkább MS - slam - shout ( ha nincs, akkor vakarjuk meg az orrunkat ) - MS legyen, tényleg többet ér. Természetesen, ha nagyon sok a rage / aktív a deadly calm, akkor mehet ez, de saját tapasztalatok alapján (is) próbálom kerülni.

A Recklesness alatt ne üssünk OP-t viszont nem tartom reálisnak. Sokkal inkább ütök egy 5 rage - fix crit OP-t, minthogy 2 slam-et ( lásd fentebb ), vagy maradjon ki a GCD. Annyi, hogy alapból MS - slam - ??? - MS, nem pedig MS - OP - slam - MS, hátha addig beesik egy CS procc, vagy van shout ( esetleg proccol a +rage generáló képesség / ragementes ütés ( Battle Trance ), és mégis befér +1 slam ).

A 4es setbónusznak úgy látom logok alapján, hogy 10% körüli uptime-ja van, általában azért ennél kevesebb, lévén, hogy van, mikor felülír egy már meglévőt, stb., stb. Ez nem olyan rossz, sőt, jó is látna, ahogy Execute fázisban CS debuff mellett 100K feletti Execute critek mennek befelé. Nehéz megítélni, hogy mondjuk egy 10%-os uptime mennyi bónusz DPS is, de érzésre több, mint a T12-es 4es bónusz volt, ami olyan 4-5% közötti DPS-t jelentett.

Jó egyébként az arms warri jelenleg, bár megmaradt fegyverfüggőnek, és 'segíti' a warriort, hogy nagyon sok encounteren van folyamatos raidsebződés ( Ultra - Yorshaj - Zonozz - stb. ), ami kisegít, ha ragera van szükséged.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.291 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum