normal 6. The Desolate Host

Több
5 hónapja 3 hete #28484

Helyezkedés
A raid egyik fele a spirit realm-ben van, a terem körül lévő kis parázstartókra kell kattintani
A raid másik felének a corporeal realmben kell lennie
Az addokat a bosshoz közel kell tankolni mindkét realmben

Mindenkinek szól
Ha kitargetol a Soulbind -d akkor egy helyre kell futni a teremben mindkét realmben

30% után
Amikor a boss Sundering Doom -t castol akkor a játékosok a corporeal realmben fussanak a bosshoz, elosztva a sebződést. A játékosok a spirit realmben fussanak a terem végébe, elkerülve a sebződést
Amikor a boss Doomed Sundering -t castol akkor a játékosok a spirit realmben fussanak a bosshoz, elosztva a sebződést. A játékosok a corporeal realmben fussanak a terem végébe, elkerülve a sebződést

Corporeal realm
Ha kitargetol a Tormented Cries fuss a terem szélére, majd térj ki az útjából
Ne állj a Collapsing Fissure -ba
Térj ki a Rupturing Slam elől
Ne állj a Grasping Darkness -el fertőzött ember mellé

Spirit Realm
Amikor Soul Queen Dejahna castolja a Wailing Souls -t az összes játékos kivéve a tank és a healer váltson át a corporeal realmre
Aki megkapja a Shattering Scream -et menjen a tankolt add mellé a corporeal realmben hogy leszedje a Bonecage Armor -t
Ne állj a Soul Rot -ba
Ne állj a Soul Residue mellé amikor meghal, mert 5 yardon belül sebez

DPS
Mindig a legfontosabb célpontot öld, ezt a raid leader dönti el

Healerek
Wailing Souls alatt minden játékos a spirit realmben ragad, nagy sebződést kapnak
Miután a boss élete 30%-ot elérte a Sundering Doom és Doomed Sundering is nagy aoe sebzést okoz

Tankok
A tankok külön realmben tankolnak
A tankok az addokat a bossnál tankolják

Képességek, buffok és debuffok
Dissonance - Minden játékos és ellenfél shadow sebzést okoz a raidnek az ellentétes realmben 8 yardon belül

A harc
Corporeal Realm - Ebben a realmben az Engine of Souls a bukott Night Elfek lelkeit szívja a Burning Legion számára

Engine of Souls
Bone Shards - Bone Shards repül a célpontra, 100% weapon sebződés
Spear of Anguish - Kijelöli a játékost a Spear of Anguish . 6 másodperc után shadow sebzést okoz mindenkire 5 yardon belül és kilöki a lelkikeg a testükből. Ezen a helyen heal absorbot kap mindenki aki benn marad
Spear of Anguish - Kijelöli a játékost a Spear of Anguish . 6 másodperc után nagy shadow sebzést okoz mindenkire (mely eloszlik az játékosok között) 5 yardon belül és kilöki a lelkikeg a testükből. Ezen a helyen heal absorbot kap mindenki aki benn marad
Collapsing Fissure - A visszahangok Collapsing Fissure -t hoznak létre 1.5 percig. A játékos aki benne áll shadow sebzést kap minden másodpercben
Tormented Cries - A játékost kijelöli és rálő egy Tormented Cries -t, shadow sebzést okoz. A sebzés 300%-al nő meg ha benne marad a játékos
A kínzott lelkek közelében silence és shadow sebzés van minden másodpercben
Quietus - ha nincs játékos az aktuális realmben mindenki shadow sebzést kap. Ez növeli a boss shadow sebzését 25%-al 12 másodpercre. Ez az effekt stackelődik

Reanimated Templar
Rupturing Slam - Maga elé csap a földre, aki benne áll physical sebzést kap és hátra lökődik
Bonecage Armor - 50% hp-n a caster pajzsot rak magára, 75% sebződés csökkenés 1 percig
A Shattering Scream ezt megszűnteti
Bound Essence - Halálakor a caster elveszíti a Bound Essence -t és az átkerül a másik realmbe

Ghastly Bonewarden
Grasping Darkness - Shadow sebzést okoz a célpont körül. Ez háromszor pattan át a játékosok között, sebzése egyre nő
Bonecage Armor - 50% hp-n a caster pajzsot rak magára, 75% sebződés csökkenés 1 percig
A Shattering Scream ezt megszűnteti
Bound Essence - Halálakor a caster elveszíti a Bound Essence -t és az átkerül a másik realmbe

Spirit Realm - Ebben a realmben High Priestess Dejahna's lelke sötét szolgaságba került

Soul Queen Dejahna
Crush Mind - Shadow sebzést okoz, megnöveli a sebződést 10%-al 1.5 percig
Wither - shadow sebzést okoz 3 másodpercenként 1 percen át. Ez az effekt növeli a Wailing Souls sebzését 100%-al
Soulbind - Összeköti a lelkeket, mindenki shadow sebzést kap 10 yardon belül 2 másodpercenként amíg nem kerülnek 5 yardon belülre egymáshoz
Wailing Souls - Kiereszti a lelkeket, minden 2. másodpercben 1 percen keresztül. Shadow sebzés mindenkire a spirit realm-ben
Quietus - ha nincs játékos az aktuális realmben mindenki shadow sebzést kap. Ez növeli a boss shadow sebzését 25%-al 12 másodpercre. Ez az effekt stackelődik

Fallen Priestess
Shattering Scream - shadow sebzést okoz minden másodpercben 7.5 másodpercen át. Minden találat csökkenti a célpont mozgási sebességét 10%-al 12 másodpercig
Ez egy stackelődő effekt, ha eléri az 5 stacket berobban. Shadow sebzést okoz és leszedi a Bonecage Armor -t mindenkiről 5 yardon belül
Spirit Chains - Lélek láncok repülnek a célponthoz, shadow sebzést okoz és csökkenti a mozgási sebességét 50%-al 30 másodpercre. Megakadályozzák a játékos számára a Spiritual Fonts használatát.
Bound Essence - Halálakor a caster elveszíti a Bound Essence -t és az átkerül a másik realmbe

Soul Residue
Soul Rot - Soul Residue Soul Rot -t hagy maga mögött ha mozog. Ha közel áll a játékos shadow sebzést kap minden 2. másodpercben és csökken a sebzése 75%-al
Soul Eruption - Halálakor felrobban, shadow sebzést okz és minden játékos 5 yardon belül hátra lökődik
Unrelenting - Periódikusan növeli a movement sebességet 20%-al és a sebzést 10%-al
Bound Essence - Halálakor a caster elveszíti a Bound Essence -t és az átkerül a másik realmbe

Videó


Ha állat lennék soha nem tartanék embert a lakásban, mert lármázik, piszkot csinál és egészségtelen.
Utolsó szerkesztés: 5 hónapja 2 hete Írta: Mero.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Minsa, Skaven, Rickysultan

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
5 hónapja 2 hete #28509

normal live kill:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
5 hónapja 2 hete #28516

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.049 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum