× Boss-ok: Protectors of the Endless, Tsulong, Lei Shi, Sha of Fear

normal Lei Shi HC

Több
11 éve 2 hónapja #13873

Az encounter alapelemei a következőképpen változnak:


Minden egyes alkalommal, amikor jönnek addok, eggyel több add jön.
A boss körül megjelenik egy szép kis kör, amely védelmet nyújt a Scary Fog hatása ellen. Aki bent áll, azon nem stackelődik, ill. amint lejár, el is múlik a debuff ( lásd videót ).

A megnövekedett DPS-igényt úgy kell teljesíteni, hogy minimálisan két ranged tartja fenn a buffot, és felváltva mennek be és jönnek ki a bosstól, így növelve meg az Őt ért sebződést.

Olvasgattam egy sort, és íme itt van egy log . Itt a Physx nevű DK-t kell megnézni főleg, a dmg done résznél érdemes csak Őt bepipálni, a többieket pedig szabadon hagyni.

A következő taktikával ölték, és amennyire látom, talán ez a legegyszerűbb.

Az alap a következő:

3 tank ( ebből 1, amolyan off-tank, csak és kizárólag staminára gemelve, ez a fenti Physx nevű )
3 healer
4 DPS ( ebből min 2 ranged )


Amit csináltak:

Induláskor 2 DPS megy be a 2 tank és a 3 healer mellett csak a zónába, hogy essen le róla a debuff ( a rogue melee DPS + a mage ). A 3. tank ( DK ) kint marad, akárcsak 2 ranged ( lock és hunter ).
Okosan letesznek egy lock gateway-t a bejárat és a boss közé, így egy kattintással meg lehet azt csinálni, hogy ki/be jönnek. A DPS-ek közül aki bent van, csak azért van bent, hogy a bosst is érje a stackelt buff, aki kint van, hogy növelje a buff-számát ( kivéve a 3. DK tank, erről később ). Természetesen ezért használjuk a rangedeket, hogy közben DPS-eljenek is.

Így szépen, folyamatosan fenntartják a buffot, amelyet a boss is megkap, mindenki örül.
Disc priest ide esszenciális, fogja, és végig smite-ol, a bosson ugye megnövelt sebzés van, amiből jön a megnövelt heal.

A DK közben stackeli magát a debuffot és lövi a bosst ranged támadásokkal ( lehet látni, hogy néha 300as DPS-t is csinál ).
Amikor a DK eléri a 14es buffot, akkor mindkét ranged ledobja magáról a debuffot, a továbbiakban NEM frissítik magukon, csak a DK-n marad.

Amikor addok jönnek, akkor eme 3. tank veszi fel azt, amelyiket meg kell ölni, berántja, ellövi a CD-ket, és full NUKE. Mivel ott állnak mellette, ezért kapják az addok is a megnövelt sebződést, CD-i ugye visszajönnek, szóval ezzel nincs gond.
Mivel csak rajta van debuff, ezért csak és kizárólag Őt kell healolni erősebben ( a tankok mellett ).

Legvégül 19 stack-el fejezi be a fightot, de az említett 14es stack után már ki/be ugrál, Ő tartja fenn a bosson a megnövelt sebződést, csak azért megy ki, hogy frissítse magán ( 15 seccel azelőtt, mielőtt leesne ).

Ha a rogue-t is beklikkoljuk a logon, akkor szépen látszik, hogy mikor jönnek ki az addok ( amikor az Ő DPS-e is leesik 0ra, 4 alkalommal ).


Valami ilyesmi a fight menete:

Kezdődik a harc, gateway lent, 2 ranged ( a logban a lock + hunter ) kint + a DK.
A 2 ranged váltja egymást, Ők tartják fenn a buffot a bosson.
Ha a DK-n megvan a 14 stack, akkor szól a DK, és mindkét ranged ledobja a buffot, innentől már csak a DK-n van kint.
Ha jönnek addok, akkor azt a DK tankolja be, és gyors darálás van.
Egyébként pedig 15 seccel előtte, mielőtt leesne róla, frissíti a buffot ( 35 secig van fenn, szóval ez ilyen kb félidő ), ezzel ugyan szépen növelődik rajta a buff, de elég lassan, viszont a bosson mindig fenn van a megnövelt sebződés.

Ha van mellé megfelelő CC, akkor a végén kill.

2 ranged rotálja a debuffot -> 2 DPS ledobja a debuffot és már többé fel sem veszi -> 14 stack -> Boss -> kb 16 seccel a buff leesése előtt kiugrik + frissít debuffot -> visszamegy -> Boss


Íme egy videó, ahol lehet látni a fight elemeit ( NEM ezt a taktikát használják, csak és kizárólag arra van, hogy lehessen látni a boss körül lévő kört, a playereken lévő ködöt, stb., stb. ).

Utolsó szerkesztés: 11 éve 2 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #13882

Rickyvel való eszmecsere során kiderült, hogy pár dolgot nem feltétlen érthetően fogalmaztam meg.
Mivel egy szimpla szerkesztésre valszeg nem nézi át mindenki, hogy mi változott, ezért inkább új postot tolok fel. :)

Naszóval, hogy érthető legyen.

A leírásban felváltva használtam a buff és debuff kifejezést. Azért, hogy teljesen érthető legyen: csak egyféle debuff van, ami egyrészről a 'viselőjén' egyre többet tick-elő dotot hagy, másrészről mind rajta, mind a környezetében lévő, akár player, akár enemy-n növeli a sebződést, stack-enként 10%-al.
A tooltip félreérthető, növekedik a sebződés is, ahogy illik.

A debuff 'pulzálva' növekedik, pár secenként nő egyet. Értelemszerűen, ha a boss körüli zónában állsz, akkor ez nem történik meg -> 35 sec múlva leesik rólad.
Ezért is van az, hogy 16 secenként ( azaz kb. a felénél ) az illetőnek ki kell ugrania, hogy ha debuffot akar növelni, majd ha frissült ( és növelődött ) a debuff, akkor visszamennie.
Ehhez ideális a lock gateway.

A 3tankos felállás azért szerencsés, mivel váltáskor nagyon jó lenne, ha az addon lenne debuff -> már egy +100% sebződés ugye felezi az átmeneti fázis idejét. Ellenben ha egy DPS-en van, és odamegy az add mellé, hogy az megkapja, akkor elég borítékolhatóan ezt megkapja majd a tank is. És mivel CD nélkül már normálban is szépen elhamvad a tank az add ütéseitől, ezért ez eléggé determinálja, hogy milyen véget is érne ez a próbálkozás. Ellenben ez csaknem fullos tank CD-k mellett nem kellene, hogy olyan nagy gondot okozzon.

A probléma a Get Away fázissal van még potenciálisan. Itt ugye az van ( főleg a vége felé ), hogy van a 3. tank, aki, ha vki mellett áll, nem csak Ő, hanem a többiek is szépen szívják a +200% sebződést, és ez nem túl jó.
Úgyhogy itt értelemszerűen azt kell csinálni, hogy a debuffos emberke ilyenkor NEM fut be a bosshoz, hanem oldalt szépen elvan, a boss felé fordul, és reméli, hogy a többiek átütik hamar. Ha van elég ranged, és 0 melee, akkor akár azt is meg lehet, hogy csak Ő megy be - így a boss megkapja a +sebződést, ellenben viszont ilyenkor se a tankok, se a melee nem mehet oda, csak a ranged lövi át a bosst.

Összességében ennyi, remélhetőleg sikerült érthetőbbé tenni a mechanikát.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.093 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum