normal Restoration shaman

Több
12 éve 4 hónapja #5656

A leírás alapvetően a 10-es (HC) raidelésről szól, 25-ösben nem feltétlenül helytálló minden része!

Rövidítések:

RT: Riptide
ES: Earth Shield
EW: Earthliving Weapon
CH: Chain Heal
HW: Healing Wave
GHW: Greater Healing Wave
HS: Healing Surge
HR: Healing Rain
AH: Ancestral Healing
SLT: Spirit Link Totem
UE: Unleash Elements / Unleash Life
WS: Water Shield
HST: Healing Stream Totem
AA: Ancestral Awakening

Glyphek:

Prime: Riptide, Earth Shield, Earthliving Weapon
Major: Chain Heal, Healing Stream Totem, Healing Wave
Minor: Renewed Life, 2 szabadon választott
Ez az alap gylphelés, sokat nem veszítünk vele, ha ezt használjuk.

A jelenleg általam használt glyphelés:
Prime: Riptide, Water Shield, Earthliving Weapon
Major: Chain Heal, Healing Stream Totem, Stoneclaw Totem
Minor: Renewed Life, 2 szabadon választott
Az okok: az ES jelenleg nagyjából 4200 hp körül healel nálam. Erre +20% kb. lényegtelen, ráadásul úgyis mennek a szép nagy healek a tankokba, amik két spell után overhealbe fognak menni, szóval sokat nem fogunk elbukni azzal a kb. -900 heallel amit a glyph cseréje jelent. Inkább legyen nagyobb manaregenerációnk a WS-ből, amivel kb. 300 spiritet spórolunk magunknak. Láttam olyan sámánokat is, akik bőven 3000 spirit fölött voltak HC Ragna first kill miatt, ha mi 2600-2700 körül el tudunk lenni, akkor ennyivel jobban tudunk reforge-olni. Sajnos nálunk nem elég a 2000-2200 körüli spirit, mint a resto druidáknál, sokszáz pontnyi reforge-ot bukunk emiatt hozzájuk képest. Maxos gearben, tobb Ragna HC killel a hatunk mögött elég a 2500 körüli spirit is már.
A HW-t egyre ritkábban használjuk egy bizonyos szint után, olyankor is nagyrészt akkor, ha épp semmi dolgunk nincs, viszont ilyenkor amúgysem healelne belénk semmit. Ha pedig sebződtünk, akkor ez a heal amúgysem fog maxra húzni, ha pedig kell belénk mégegy heal, akkor az valószínűleg overhealbe fog menni, ami miatt a HW glyph megintcsak értelmetlen. A Stoneclaw Totem kb. 900 manából rak ránk egy kb. 16,5k-s shieldet, szóval a mana/heal értéke is jó. Mozgás közben is lerakhatjuk, valamint néha amúgyis meg kell újítani a totemjeinket, ilyenkor a többivel együtt úgyis lekerül.

Spell mechanizmusok és fontos infók:

Ancestral Healing: A buffot gyakorlatilag minden healunk felrakja, a RT tickek és a HR is. Ha a tankot nem is healeljük mert alapvetően a raidre vagyunk kiosztva, a RT akkoris menjen rá(juk) folyamatosan, hogy az AH meglegyen.

Ancestral Awakening: minden HW, HS, GHW, RT, UE critre proccol, a beért heal (overheallel, mindennel együtt) 30%-át healeli. Nem tud critelni, earthlivinget nem rakja fel. 4.2-ben 30 yard, 4.3-tól 40 yard a hatótávolsága.

Earthliving Weapon: minden pull előtt újítsuk meg a fegyverünkön, biztos ami biztos. A hot effekt minden RT, HW, GHW, HS, CH, HR healtől felkerülhet a célpontra, bár a HR tickek és a CH lepattanó healjei kisebb eséllyel rakják fel. Nem kerül fel HST, ES, AA és Glyph of HW healektől.

Chain Heal: A CH 12,5 yardra ugrik. Mivel az alap heal érték fog célpontonkét csökkenni, ezért lényeges, hogy a lehető legtöbbet healeljünk a kiinduló célpontunkba. Alapvető castolási sorrend: egy személyen ES és RT -> róla indítjuk a CH-t. Valakin RT -> róla indítjuk a CH-t. Nincs senkin RT -> ES-es emberkéről indítjuk a CH-t. Ha egyik feltétel sem adott (mert mondjuk a melee-t lehetne ezekkel a verziókkal healelni, de ők maxon vannak), akkor magunkról (vagy egy másik Spark of Life-os sámánról) indítjuk a CH-t. Ezektől az esetektől akkor térhetünk el nyugodtan, ha az összes szóbajöhető alap célpont max. hp közelében van, valaki viszont mondjuk 10% alatt. Ebben az esetben (főleg ha mondjuk 50%-os, vagy nagyobb masterynk van) az alacsony hp-s emberen amúgyis nagyobb kiinduló értékkel fog bírni a spellünk, mint a többi esetben. Soha ne kezdjük olyan emberről a CH-t, akin se ES, se RT, se heal növelő talentje nincs és még a hp-ja is sok!
A CH minden ugrása direct healnek számít. (Ez pl. bizonyos trinketeknél lehet lényeges.)
A CH-t igyekezzünk úgy használni hogy legalább 3 célpontot healeljen, kettőnél már valamivel gyengébb mint egy single target heal, ha csak egy célpontot healeltünk vele, akkor az kifejezetten bukás. A két célpontos verzió annyiból okésabb lehet még, hogy van rá esély, hogy két célpontra is felkerül az EW, emiatt ez még elfogadható.
Ha sorfalszerűen, vagy relatíve szétszóródva állnak az emberek, akkor figyeljünk rá, hogy ki hol áll, elképzelhető, hogy a célpontunk közelében mindenki maxon van, így hiába lenne hatótávon belül valaki, nem fog továbbpattani a heal és nem jut el a többi sérült célponthoz. Emiatt fontos, hogy ha szétnézünk a területen, akkor fel tudjuk ismerni a többi raidtagot és ezt össze tudjuk kötni gondolatban a raidframe-ünkkel, ráadásul ezt gyorsan is tegyük meg.

Healing Wave: ha épp nincs fontos tennivaló, akkor folyamatosan spammelhetjük valamelyik tankra.

Greater Healing Wave: a legerősebb spellünk, sőt megfelelően használva gyakorlatilag a legerősebb heal a játékban. Mivel iszonyatosan lassú spell, ezért igyekezzünk RT vagy CH után használni kihasználva a Tidal Waves proccot. Egy idő után gyakorlatilag a legfontosabb healünk.

Healing Surge: pár kivételtől eltekinte SOHA nem használjuk raidelés közben.

Healing Rain: A másik spell, ami miatt idegesek leszünk a raidre, ha összevissza álldogálnak. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a resto sámán mellett meg kell tanulnia a raidnek rendesen mozognia, megfelelően csoportosulnia, stb. Ha ez nem történik meg, akkor két spellünket is kidobhatjuk a kukába, ami jelentősen befolyásolja a teljesítményünket. Valamilyen módon mindig próbáljuk megoldani, hogy ehhez legyen alakítva a taktika, ha ez lehetséges.

Riptide: gyakorlatilag CD-re kell használni. Ha nincs fent senkin, vagy esetleg csak egy emberen van fent összesen, akkor nagy valószínűséggel valamit nagyon rosszul csinálunk. A HoT effekt miatt is lényeges a használata, de legalább ennyire lényeges a Tidal Waves buff is, ami miatt használható sebességgel tudjuk elnyomni a GHW-t.

Unleash Elements: Elvileg még mindig bugos és nem 20%/30%-ot ad (Elemental Weapons talenttel), csak 16%/24%-ot. Nem feltétlenül fogjuk minden fighton használni, de nagy átalánosságban elmondható, hogy ha mozognunk kell és nem kell WS-t vagy ES-t megújítanunk, totemet sem kell lerakni, dispel sincs és úgy egyáltalán, nem tudunk semmit csinálni, akkor mindenképp toljuk bele valakibe, aki nincs maxon. A HR-t nem erősíti.
Alapvető használata: elnyomjuk a nagy sebződés előtt, CH, vagy GHW és benyomjuk spellqueue-ba az RT-t. (Használjunk Quartz-ot, vagy az alap castolás alatt nyomkodjuk az RT gombját.) Így a nagy spell és az RT is megkapja az UE buffját.

Earth Shield: legyen rajta valamelyik tankon, sokat nem kell ragozni.

Water Shield: a sok idegesítő dolog között talán a legbosszantóbb. :) Nagy mértékben függ tőle a manaregenerációnk, viszont mindig a legrosszabbkor esik le, amikor esély sincs megújítani és emiatt elbukunk egy csomó manát. Alap beidegződésnek kell lennie, hogy ha mozgunk és nincs meg a három töltet, akkor megújítjuk. Ha még mindig mozgunk ezután is, akkor RT, esetleges ES megújítás, majd UE és stoneclaw totem. Ha meg ezután is rohangálnunk kell, akkor elképzelhető, hogy több értelme lett volna ghost wolfban futni az elejétől kezdve, bár tény, hogy mindezen spellek megújítása rengeteg időt vesz el, tehát a ghost wolf használatát érdemes átgondolni.
Ha épp nincs sok dolgunk, nagyjából maxon van mindenki és nincs három töltet rajtunk, akkor szintén újítsuk meg. Lehetőség szerint soha ne várjuk meg, hogy leessen rólunk, csak olyan esetekben, amikor számítunk erre és rögtön meg tudjuk újítani. Bizonyos fightokon (Betti, Ragna egyes fázisai) előfordulhat, hogy egy sok healt igénylő rész közepén esik le rólunk a WS, ilyenkor inkább ne hagyjuk meghalni a raidet egy elvesztegetett global CD miatt amit a WS jelent, ráérünk a mana miatt aggódni később. Az ilyen szakaszokra amúgyis érdemes felkészülni egy WS megújítással.
Sajnos az ilyen jellegű fightokon simán elmehet 10-20 global CD is arra, hogy a WS-sel szenvedünk, ez gyakorlatilag jópár el nem castolt healt jelent, emiatt alapvető fontosságú, hogy jól tudjuk használni ezt a spellt.

Talentezések:

2/7/32
http://www.wowhead.com/talent#hbZbhMZfGbMsdcosd
Kb. a legalapabb talent, az Ancestral Resolve-ról átrakhatunk egy pontot az Acuityre, ha épp olyanunk van. Jól lehet vele instázni is, mindent tud, amire alap esetben szükségünk van.

1/7/33
http://www.wowhead.com/talent#hoZbhMZfGbMsbcRsd
Telluric Currents alap build HC raidekhez. Nincs magic dispel, de Firelandsen nem is kell, öt fős instákra meg nem talentelünk, ha rendesen raidelni akarunk. Ezeket megoldjuk izomból. :)

7/1/33
http://www.wowhead.com/talent#hhb0bZoZfGbMsbcRsd
Spellhites TC build. Ha esetleg nagyon nem lenne meg a spellhit cap így sem, akkor az Elemental Weapons-ről visszarakhatunk 1 pontot az Elemental Precision-re, vagy akár a Concussionre is mehet az a pont.

A talentekről általában:

Elemental ág:
Bár jó lenne két pontot rakni az Elemental Precisionre, ha telluric currents buildünk van, alapvetően nem tudunk ennyi talentpontot értelmesen felszabadítani sehogysem, ha lehet, inkább ne erőltessük a dolgot.

Enhancement ág:
Az Ancestral Swiftness az egyik legjobb talentünk, egyrészt nem kell mozgásos enchantot raknunk a cipőnkre, másrészt még gyorsabban is mozgunk vele, mint az enchanttal. Emellett az instant ghost wolf már hab a tortán. Bár messze nem kell minden fighton használnunk, ahol viszont szükség van rá, ott aranyat ér.

Restoration ág:
Ancestral Resolve: gyk. alap a HC raideken, nagyon jól jön az a -10% sebződés a betanulás fázisban.
Focused Insight: mindenképp bukunk vele manát és elmegy rá egy global CD is. Alapvetően nem éri meg, többet érünk azzal, hogy ehelyett a spell helyett elnyomunk egy másikat. Persze nagy sebződésekre fel lehet ezzel készülni, de 3 talentpontért ezért nagyon sok. Emellett jelenleg elvileg még mindig bugos és 30% helyett csak 24%-kal növeli a HR healjét, emellett az első tick és a haste miatti minden bónusz tick nem részesül a hatékonyságnövelésből. Szóval kuka.
Telluric Currents: egy idő után nem nagyon leszünk meg enélkül, ha HC bossokat akarunk verni. Egy átlag Betti fighton 20 villámot simán elnyomunk, ez laza 28k mana, ebből 380-as ilvl fölött kb. 83k manát kapunk, azaz nyerünk vele kb. 55k manát. Persze ha több szabadidőnk van, akkor több villámot is tolhatunk, bár ebben az esetben valószínűleg kevesebbet kell healelnünk, ami miatt annyi manára sincs szükségünk. HC Ragna first killt gyakorlatilag esélyünk sincs enélkül összehozni, főleg ha replenishment sincs.
A probléma ezzel az, hogy bossokra kevésbé van értelme használni mert nincs spellhitünk, valamint kb. 2,2 sec a casttime-ja, ha alap 916-os haste softcappel játszunk. Tehát ha csak 20 villámot tolunk el egy fight alatt, akkor már elment rá kb. háromnegyed percünk a fightból. Ehhez hozzájön még a shieldek, totemek megújítása, és máris látható, hogy mondjuk egy hét perces fightból másfél percet simán kiegészítő tevékenységekkel végzünk, nem pedig a raid healelésével… Ki van ez találva! :) Ezért is fontos, hogy amit csak lehet, pakoljunk be a mozgásszakaszok alá (shieldek, totemek). Nagyon fontos hogy megértsük ezzel a talenttel kapcsolatban, hogy itt nem az a kérdés, hogy akarunk-e épp manát tölteni, hanem az, hogy meghal-e valaki, miközben mi manát töltünk, mert minden villám potenciálisan magában hordozza azt, hogy meghal valaki, akit épp nem healeltünk. Ehhez tehát kell egy minimális rutin és fight ismeret, hogy tudjuk jól használni. Emellett elengedhetetlen, hogy legyen rutinunk a másik healerrel is, tudjuk, hogy mikor fog beleférni a manatöltésünk, mert a “társunk” úgyis megoldja a dolgot közben. Minden harcban van olyan rész, amikor azt érezzük - mégha rövid ideig is -, hogy épp nincs mit csinálnunk. Ilyenkor szokott jönni a HW spam. Ez az a szakasz például, amit fel kell tudnunk váltani villámokkal, hacsak nem vagyunk épp max. mana közelében, vagy nem tudjuk azt biztosan, hogy amúgyis lerakunk mindjárt egy manatide-ot, amivel max. mana közelébe kerülünk majd.
Sajnos a masterynk semmilyen szinten nem befolyásolja a működését. A haste annyiban segítene, hogy kevesebb időt töltünk nem healeléssel, illetve egységnyi idő alatt több villámot tudunk eltolni, emiatt egy haste-re reforge-olt karakter valamivel hatékonyabban tudja használni ezt a talentet. Nyilvánvalóan leglátványosabban a crit befolyásolja a működését (a spellpower mellett amihez ugye pusztán magasabb item lvl kell), jobb dolog 14k-t critelni és visszakapni 5600 manát egy 1400 manás villámból, mint béna 9k-s sebzéseket produkálni.
Gyengébb gearrel kb. értelmetlen használni, nagyjából 375-ös item lvl fölött már kezd jó lenni, 385-nál pedig már igazán érezhető a hatása. 4.3-ban valószínűleg szuper lesz.
Spirit Link totem: a leggyengébb raid CD a játékban. Annak azért örülhetünk, hogy talán ennek a legszebb az effektje. :)
Talenttel 8.4 secig van lent és ezután elmegy mégegy GCD a totem megújításra. Bal hátsó pozicióba kerül a totemek közül, ha nem tud teljesen egy kupacba állni a raid, akkor erre igyekezzünk figyelni, ha megfelelően beforgunk a lepakolása előtt, akkor lehet hogy több ember lesz benne. Ennek kb. Rhyolithon és Ragnán lehet szerepe.
Több olyan fight is van, amikor nem igazán tudjuk használni, ettől függetlenül becsüljük meg, több mint a semmi.

Reforge:

Haste: 128.057 pont kell 1% haste-hez. Gyakorlatilag a legjobb stat lenne számunkra az Int. után, viszont nem tudunk fullosan erre pakolni, mert nem fogjuk bírni manával. Emiatt általában azt szoktuk nézni, hogy melyik x időközönként healelő spellünk (RT, EW, HR) milyen értéknél kap +1 healt belőle. Emiatt alapvetően 916, esetleg 2005 (goblinként 780/1858) a szükséges érték számunkra. A pontos táblázat itt található: http://elitistjerks.com/f79/t121202-resto_raiding_4_1_updating_4_2_a/#Haste
Az AA és az ES procokra nyílvánvalóan nem hat, valamint a HST sem tickel tőle gyakrabban.

Crit: 179.28 pont kell 1% crithez. Heal szempontból talán a leggyengébb stat, bár nem marad el sokban a masterytől. Ebből viszont manát is kapunk, és egy szép nagy spell után lehet hogy nem kell mégegy healt elnyomnunk, ami szintén mana. Ezek miatt viszont ugyanúgy értékes stat marad számunkra. Emellett TC-hez hasznosabb mint bármi más.
Az AA és a HSTnem tud critelni, de kb. minden más igen.

Mastery: szintén 179.28 pont kell 1%-hoz. Kis túlzással kb. 50% alatti célpontoknál válik hasznossá, efölött a haste illetve a crit is jobb, ha csak a puszta matekot nézzük. Mivel sok hp-s célpontokra fölösleges nagyokat critelni, valamint a haste-tel csak a manaproblémánkat növeljük, ezért nyugodtan kijelenthető, hogy jelenleg a legjobb stat számunkra.
Az AA procokon kívül gyk. mindenre hat, a HST-re is.

Mindezektől függetlenül sok függ attól, hogy mennyire van farmon az insta, illetve hogy milyen a setup és a boss. Nagy általánosságban kijelenthető, hogy célozzuk be a 916-os haste-et, aztán rakjunk mindent masteryre, a crit meg valamennyire növekszik a gearrel.

Gemelés:

Metagemnek jelenleg a Burning Shadowspirit Diamond az ajánlott, egyébként meg piros socketbe +40 int, sárgába +20 int/+20 haste (vagy crit esetleg), ha pedig kék socketbe is akarunk valamit rakni mert szeretjük a socket bónuszokat, akkor abba +20 int/+20 spirit menjen.

Enchantok:

Sisak/Vállvédő: reputationből az intes verziók értelemszerűen.
Back/Wrists/Shield: int.
Kesztyű/Csizma: haste.
Legs: 95 int/55 spirit
Fegyver: a spirites sokak szerint jobb, én ettől függetlenül a Power Torrentet használom. Egyrészt TC-hez jól jön, az erősebb healek sem rosszak, ha pedig van replenishment, akkor a nagyobb max. mana miatt több manát kapunk vissza. Ezek miatt manában kb. ugyanott lehetünk, viszont erősebbek a healek. A nagyon farmon lévő bossokon pedig amúgy sincs szükségünk a több spiritre. Ideális esetben persze több fegyverünk van, amit váltogatunk…

Utolsó szerkesztés: 11 éve 7 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #5657

Dragon Soul bossok:

Morchock HC:
4 healerrel kihívás nincs igazából. A tankon és a stompos melee-n legyen fent az AH. Ehhez a Riptide bőven elég, felvátva castoljuk rájuk, a harmadikat pedig dobjuk ki valakire és kész. Healing rain legyen lent a stomhoz és a kristályok felrobbanásához, egyébként meg CH spam. Mikor odafutunk egy kristályhoz, akkor toljunk Unleash Life-ot. Akár villámokat is nyomhatunk néha a bossba, főleg a Black blood alatt, bár nem lenne szabad gondoknak lennie a manával.
A Spirit Link totemet a fight végére tartogassuk, 20% alá. Ez azt jelenti, hogy ha nincs ultrabrutál dps, akkor a fight elején is lerakhatjuk egyszer, bár itt nem jellemző, hogy nagyon szükség lenne rá.
Instant ghost wolf ide jól jöhet, dispel nem kell.

Yor'sahj HC:
Nálam a heal harmadát a CH adja ki, a negyedét pedig a GHW, ezután jön a Riptide.
A heal nagy mértékben függ attől, hogy hogyan kezeljük a pacákat, ezért nehéz tanácsokat adni. A lila debuffnál, mikor nem lehet healelni, igyekezzünk valami petről indítani a CH-t, azon nem stackel a debuff. Így három random embert tudunk biztonságosan healelni. Emellett ebben a szakaszban csak GHW-t használjunk, ha szükséges egy nagyobb heal valakibe. Ilyenkor nyomhatunk előtte esetleg egy unleash life-ot is egy petbe, hogy az adott playerbe aztán nagyobb heal menjen. Ehhez a szakaszhoz nagyon fontos, hogy előre megbeszéljük, hogy az egyik healer group 1-et, a másik healer pedig group 2-őt healelje, ne menjen keresztbe egy heal sem.
Manaelszívás után használhatunk mana tide-ot, rejuv potiont, stb. Legcélszerűbb azonban TC-s villámokat lövöldözni a mana voidba, hogy legyen manánk.
Nálam itt az egyik trinket fixen a Tol Barados 400 resistes trinket, nagyon sok sebzést el tudunk vele kerülni. Ne használjunk semmi olyan trinketet, ami random procra healel embereket, a lila debuffnál ez nem túl jó.
Dispel nem kell, instant ghost wolf sem (gyk. egy helyben állunk az egész fight alatt), TC mondhatni kötelező. Amennyiben van rá lehetőségünk, a mana voidot vagy valamilyen addot lövöldözzünk vele, ne a bosst, lévén az addok alacsonyabb szintűek és kevesebbet misselünk.

Zon'ozz HC:
*hamarosan*

Hagara HC:
Nagyrész GHW spam, emellett folyamatos Riptide kell ugye. Kevés Healing Rain is CH is bejátszhat bizonyos szakaszokban.
A boss nagy ütéseire próbáljunk meg felkészülni egy Unleash Life-fal, ha van erre lehetőségünk, majd menjenek a GHW-k a tankba. Villámos fázisban nálunk 2-2 ember fut a villámokkal mindkét oldalon, én itt is GHW-t használok Riptide-dal. A bent álló emberekbe nem kell durva mennyiségű heal, amennyiben van velünk egy druida, akkor ő ezt úgyis megoldja sokkal könnyebben mint mi. Jeges fázisban dispelezünk, vagy esetleg ghost wolfban futunk, úgy nem lehet minket lelassítani. Riptide és unleash life menjen ha kell, más heal miatt ne nagyon álljunk meg, ha nem muszáj.
Használhatunk itt is tol barados trinketet, bár én talán végül ezt kivettem a 1st killünkre, mert nem éreztem aztán szükségét, miután elkezdtük grounding totemmel felvenni az ice lance-ek alatt/után lőtt shattered ice-t.
TC nagyon hasznos a stun szakaszban, ha van egy kis szerencsénk és nem nagyon missel, akkor nagyon jól lehet vele manát termelni. Ez főleg a villámos fázis után jön jól, a jegesben gyk. maxra töltődünk amúgyis.
Nekem valahogy nem jott be resto sámánkét ez a boss, vagy csak nem éreztem rá rendesen, vagy nem igazán megy a healeléshez ez a jellegű fight. Itt kicsit fölöslegesnek éreztem magam a 1st killen, bár a grounding totem és a mana tide sokat segíthet a többi healeren. Emellett az instant ghost wolf miatt elég lazán tudjuk venni a jeges fázist és így bármikor segíthetünk valakinek, ha elszakad a csapattól a körbe futkorászás alatt.

Ultraxion HC:
Nálam ez Healing Rain és CH spam. T12 4-es bónusz, az első és a harmadik buffot vettem fel a killhez. A harmadik nélkül valószínűleg nem lett volna manám a végén, így viszont nem volt vele gondom és a BL sem kellett, ezt a pullkor nyomtuk el, hogy a dps könnyebben tudjon használni minden CD-t a fight alatt.
Amikor csak volt rá lehetőség, az ES-es, Riptide-os tankról indítottam a CH-t. Mivel rendes direkt healek nem mennek, ezért az AA szerepe itt elhanyagolható, de nem igazán tudunk máshogy talentelni sajna. A fight első felében TC-s villámok is mennek, hogy a kék kristályig el tudjunk jutni manával. A kék buff után is használtam ugyanúgy a riptide-ot, kell az erősebb CH-hoz és a hot része elég intenzíven tickkel ennyi haste mellett, főleg így, hogy 4.3-ban azt pont erősítették. Dispel és ghost wolf nem kell.
Próbáljuk meg figyelni, hogy ki kap fading lightot, nem jó érzés elbukni a healünket, mert pont olyan emberről indítottuk, aki épp benyomta a heroic willt.

Warmaster HC:
*hamarosan*

Spine HC:
*hamarosan*

Madness HC:
*hamarosan*

Utolsó szerkesztés: 12 éve 2 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #5658

*foglalt v2*

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #5659

*foglalt v3*

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6190

*foglalt v4*(am nem, majd töröljetek is csak megkerdezni akartam par dolgot)

DW-re, +15% move speed instatn kutya kell? ill, nem lehet jobb a + totem radius, ha spreadelni kell ugyis beferunk ala(spiritlink)
-, dispel sem kell ahogy vegig neztema skilleket az a pont is mehet mashova

ui.: csak talalgatasok, de hátha


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6192

A +totem radiust mindenki kirakja tide miatt. Kutyáról nem tudok nyilatkozni nem voltam még de igazából, az érdemi változást talentokkal a tc és fi buildek jelentik ezek azonban elég radikális változtatások, az encounternek tényleg indokolnia kell a dolgot.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6194

egyelore nem erzem, hogy az instant GW feltetlenul szukseges lenne az uj raidhez. meglatjuk majd az uj HC modokat, ket fight van, ahova kellhet, a villamos-jeges boss es a hajo esetleg.
totem range nem feltetlenul hulyeseg, bar egyelore ezt sem erzem szuksegesnek.
dispel az orbos bosshoz es ha jol emlekszem a villamos-jeges bosshoz kell.

amennyiben lehet tudni, hogy egesz este egy bizonyos bosson fog szorakozni a csapat, akkor siman megeri attalentelni, legalabb harom pont mozgathato.

a TC brutalisan jol hasznalhato par helyen, valahol viszont egyaltalan nincs ra szukseg. ez is ket pont pl. az orbos bosshoz viszont esetleg jol johet HCban, hogy gyogyit is a dispel egy kicsit.

szoval a talentezest erdemes szabadon kezelni, ne feljunk attol, hogy neha talentelgetni kell, az az 50-100 arany senkit nem fog foldhoz vagni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6202

Majd HCban lehet (és egy kicsit remélem is) hogy szükséges lesz trükközni TC-vel, majd értekezhetnénk is itt Ska hogy melyik encounteren mit hogyan, sajnos a mostani gearemben ahol lehetne ott értelmetlen. Egy gyengébb geares sámánnak amúgy faja. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6204

383-as ilvl-lel kezdtem DS-t, baromira nem esett ki jopar dolog FL-bol.
spine of deathwingnel es ultraxionnal ezzel igy eleg jol tudtam hasznalni a TC-t. Yorsahjnál amig jonnek a pacak, szinten nem sok mindent kell csinalni healerkent, itt is lehet lovoldozni.
egyelore ugy erzem, hogy madness of dw is nagyon jo lesz a TChez, aztan persze majd kiderul. belathato idon belul frissitem majd az eredeti posztot meg a placeholder posztokba jonnek majd dolgok es akkor nekiallhatunk megvitatni mindent. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 2 hónapja #7197

kiszedtem a "foglalt v1" posztot es raktam be a helyere 4 bossleiros reszt kis segitsegnek.
johetnek a kerdesek. :)

ahogy haladunk elore a progressel, ugy fog bovulni a tobbi bossal a cucc.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.159 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum