normal Rogue a MoP beta-ban (Mindhárom spec)

Több
11 éve 11 hónapja #9618

Ezt a topicot azért indítom, hogy a beta-s tapasztalatokat itt meg tudjuk beszélni, és későbbiekben majd alapot nyújtson a guide megírásához.
Ugye jópár classnál észrevehettük hogy elég rendesen belenyúltak a játékmechanikai dolgokba, akár egyes specekre lebontva is, elég csak a warlockot mondanom. Nah a rugónál ilyen változás nem volt, marad a cp build – finisher use stílus. A változások inkább abban keresendők, hogy a 4.3-as talentek specre jellemző skilljeit, passzív módosítóit szétdobálták a 3 spec között, pl. hiába szeretne egy combat rugó Backstab-elni, mert ő azt szereti, nem fog tudni mert Sub only skill lett a Backstab. A másik változás pedig hogy az úgy nevezett talentfa most leginkább utility skilleket, skillmódosítókat tartalmaz, mely inkább színesíti/könnyíti a játékmenetet/a szituációk megoldását mintsem olyasmi előnyöket adna mint a 4.3-as talent, konkrétan dps increase-t.
Idővel szeretném leírni melyik skill hova került, ha változott miben változott, röviden bemutatni a 6*3 talentet, valamint a minimális poison változásra is kitérnék, aztán majd ahogy időm engedi, folyamatosan bővülne a topic tapasztalatokkal, illetve remélem majd más is aki teszteli a rugót beta-n ad beszámolókat, tapasztalatokat.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9619

Mindhárom spec számára elérhető skillek

Aktív skillek:

Cp-builderek:
-Ambush, Cheap Shot, Garrote, Sinister Strike
-Expose armor – Igen finisher helyett egy cp builder lett, 25 energyért 4% armor csökkentést tesz fel 30 secre, és egy cp-t ad, az armor debuff 3-ig stackelhető (12%)
-FoK – 1 cp-t kapunk amennyiben az aktuális targetünk is sebződik a FoK-tól, magyarán 8 yardon belül van.
-Shiv – ez lényegében maradt offhand attacknak, és enrage leszedésnek, emellett bővült olyan funkcióval hogy az offhanden lévő poison-nak egy koncentrált/módosult változatát teszi fel a targetre (ezeket majd az egyes mérgeknél leírom)

Finisherek:
-Crimson Tempest – ÚJ! – 8 yardon belül minden ellenfél sebződik a felhasznált cp-től függő mértékben, plusz a sebződött ellenfelek vérezni kezdenek 12 secig, a kiosztott dmg 30%-át elszenvedve további sebzésként
-Eviscerate, Kidney shot, Recuperate, Rupture, Slice and Dice

Utility és egyéb aktív skillek:
-Blind, Cloak of Shadows, Disarm trap, Dismantle, Distract, Evasion, Feint, Pick Lock, Pickpocket, Redirect, Sap, Smoke Bomb, Sprint, Stealth, Throw, Tricks of the Trade, Vanish
-Gouge – többé nem sebez és cp-t se generál
-Kick – 15 sec cd-t kapott
-Shadow walk – ÚJ! – 6 mp-re növeli a stealth hatékonyságát, 1 perc cd
-Shroud of Concealment – ÚJ! - 20 yardon belül minden party és raid tagot elrejt (stelth-et biztosít), 5 perc cd, nem tart végtelen ideig a hatás, de le kell mérni pontosan mennyi, mert a tooltip nem írja
-Shadow Blades – ÚJ! – használat utáni 12 mp-ben minden auto attack további shadow dmg-et is kioszt, valamint minden cp builder skill további egy cp-t generál, 3 perc cd, lvl87es skill.

Passzív skillek:
-Dual Wield, Detect Traps, Parry, Safe Fall, Weapon Skills (daggers, fist weapons, one-handed axes, swords, maces, nincs thrown weapon skill, slot sincs ranged fegyvernek)
-Fleet Footed – movement speedet növel 15%-al, nem stackelődik más hasonló effektekkel
-Master Poisoner – 5%-al növeli a spell dmg takenjét a bármely targetnek amit megmérgeztünk
-Relentless Strike – a finishereknek combo pontonként 20%-a esélye van 25 energyt visszatölteni
-Swiftblade’s Cunning – ÚJ! – 10%-al növeli a melee és ranged attack speed-jét minden party és raid tagnak 100 yardon belül.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 11 hónapja Írta: Rickysultan.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9620

Mérgek
A MoP-ban a mérgeket 2 csoportra osztották, lethal és non-lethal mérgekre, valamint nem nekünk kell a fegyverekre kenni, hanem buffként castoljuk magunkra, és egyszerre 1 lethal és 1 non-lethal poison buff lehet rajtunk. Alapból 2 lethal és 2 non-lethal mérgünk van, plusz talentekből jöhet még 2 non-lethal. A non-lethal mérgeknek van bonus hatásuk, melyet a Shiv-el lehet előidézni.

Deadly Poison
Lethal poison, minden beért ütésnek van 30% esélye hogy feltegyen egy 12 seces nature dmg-et kiosztó dot-ot a targetre. Ezentúl minden egyes applikáció fix nature dmg-et okoz.

Wound Poison
Lethal poison, minden beért ütésnek 30% esélye van hogy megmérgezze a targetet, ami instant nature dmg-et oszt ki, plusz 15 secre feltesz egy debuffot a targetre, ami csökkent azon minden healing effektet 25%-al.

Crippling Poison
Non-lethal, minden beért ütésnek 50% esélye van megmérgezni a targetet, ezzel 12 secre 50%-al csökkenti annak movement speedjét.
Shiv effekt: 70%-al csökkenti a movement speedet 12 secre.

Mind-numbing Poison
Non-lethal, minden beért ütésnek 50% esélye van feltenni a targetre a Slowed Casting effektet, amely 10 secre 30%-al csökkenti a casting speed-et.
Shiv effekt: 100%-al növeli a casting speedjét a target következő castjának amit 8 secen belül kezd el.

Leeching Poison
Non-lethal, talentből, minden melee támadásnak 50% esélye van megmérgezni az ellenfelet, majd ezután minden további a megmérgezett ellenfélre mért ütés, a dmg 10%-át healeli rajtad.
Shiv effekt: Azonnal gyógyít a maxhp 5%-ának mértékével.

Paralytic Poison
Non-lethal, talentből, minden beért ütésnek 20% esélye van megmérgezni a targetet 15 sec-re, a méreg stackelődik, ha eléri az 5 stacket a target stunnolódik 4 secre.
Shiv effekt: 4 secre rootolja a targetet.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9621

Like-olom köszi Ricky

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9623

Talentek

Lvl15
-Nightstalker – stealthben növeli a speedet 20%-al
-Subterfuge – a stealth 3 seccel később szakad mint normális esetben (üthetsz, bekaphatsz aoe sebzést, nem fog instant megszakadni a stealth, csak 3 seccel később)
-Shadow Focus – a képességek nem kerülnek energybe amíg stealthben vagy

Lvl30
-Deadly Throw – a régi DT, plusz 6 secre 50%-al csökkenti a movement speedet, és ha 5 cp-s DT-t eresztünk el akkor szakítja a targetet és 6 secre lockolja is az adott schoolt
-Nerve Strike – egy sikeres Kidney vagy Cheap Shot 6 secre csökkenti a target által kiosztott sebzést 50%-al.
-Combat Readiness – ugyanaz mint 4.3-ban

Lvl45
-Cheat Death - ugyanaz mint 4.3-ban
-Leeching Poison – lsd. Mérgeknél korábban
-Elusiveness – a Feint minden beérkező dmg-et csökkent 5 sec-ig 30%-al

Lvl60
-Preparation - ugyanaz mint 4.3-ban, kivéve hogy Smoke Bomb-ot nem reseteli
-Shadowstep - ugyanaz mint 4.3-ban, csak nem köv. Ambushra ad buffot hanem 2 sec-re 70%-al növelt movement speedünk lesz
-Burst of Speed – 4 secre 70%-al növeli a movement speed-et, ha bármilyen mozgáskorlátozó effekt hatása alatt vagy akkor ehelyett leszedi azt rólad és 4 secre immunis leszel hasonló effektek ellen.

Lvl75
-Deadly Brew – Amikor a targetre felkerül egy non-lethal méreg, a crippling poison is felkerül rá bonusba
-Paralytic Poison - lsd. Mérgeknél korábban
-Dirty Tricks – a Blind és Gouge ezentúl nem kerül energybe, és hatásuk nem szakad meg a saját méreg és vérzés effektektől

Lvl90
-Shuriken Toss – 20 energy, 30 yard range, egy ranged támadás ami cp-t generál
-Versatillity – a Redirect-nek nem lesz cooldownja
-Anticipation – ha egy 5 cp-s targetbe beleütsz egy olyan képességgel ami cp-t general, akkor Anticipation töltetet generálsz max. 5ig. Ezután ha egy offenzív(!!) finishert használsz, akkor a töltetek felhasználódnak és garantálják a targeten az 5cp felett épített cp-ket.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9624

Glyphek

Ugye a prime glyphek megszűntek, maradtak a major és minor glpyhek, de ezekből jóval több lett. Egyelőre ezeket nem részletezem, szerintem még változni fognak ugyis, egy-kettőt emelnék ki ami érdekesebb vagy nagyon megváltozott.

Glyph of Debilitation – az Eviscerate és Envenom képességek csökkentik a célpont movement speedjét 50%-al 6 secre
Glyph of Expose Armor – az Expose Armor képesség egy helyett 3 stacket pakol fel
Glyph of Recuperate – tovább növeli a Recup heal értékét a maxhp 0.5%-val
Glyph of Shadow Walk - a Shadow Walk a stealth detection-t is növeli
Glyph of Sinister Strike – az SS 25%-al többet sebez, de 25%-al több energybe kerül
Glyph of Decoy – amikor Vanish-elsz ott hagysz egy illuzíót ami nagyon hasonlít rád.
Glyph of Detection – erősen fókuszálsz hogy észrevegyél valamit (szerintem ez csak csapdák észlelését erősíti a stealth detectiont nem)
Glyph of Disguise – amikor Pickpocket-elsz egy humanoidot, lemásolod a kinézetét addig amíg nem lesz cancelezve (elég funnak hangzik! :D )
Glyph of Killing Spree – a KS lejárta után visszakerülsz a kiindulási pontra
Glyph of Tricks of the Trade – a TotT nem kerül energybe, de így dmg bonust se ad a targetnek

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9625

Combat spec

A speccel a következő skilleket kapjuk:

Ambidexterity – az offhand weapon sebzését növeli 75%-al
Vitality – 20%-al növeli az energy regent, és 25%-al az AP-t
Combat Potency – a sikeres off hand támadásoknak és a Main Gauche-nak esélye van 15 energyt regenelni, a lasabb offhand fegyvereknek nagyobb esélye van a regenre
Restless Blades – ugynaaz mint 4.3-ban, finisherek csökkentik az AR, Sprint, Redirect, és KSp cd-jét
Bandit’s Guile – ugyanaz mint 4.3-ban
Blade Flurry, Adrenalin Rush, Killing Spree – ugyanaz mindegyik mint 4.3-ban, illetve KSp-vel volt kavarás, perpillanat ugyanúgy működik.
Revealing Strike – nah ez megváltozott annyiban hogy egy 18 seces debuffot tesz fel a célpontra, amíg ez fent van addig 35%-al növeli az offenzív finisherek hatékonyságát plusz az SS-nek van 20% esélye hogy extra cp-t generáljon. Tehát alapjaiban maradt a 4.3-as elképzelés, de bele építették a régi SS prime glyphet, emiatt viszont nem esik le a debuff a célpontról mikor eltolunk egy finishert

Különösebben nem mennék bele hogy majd mit hogy kell csinálni, rengeteg kérdés nyitott még (poisonok, rup kell-e, ss glyph), melyeket dmg meter hiányában én képtelen vagyok kitalálni, illetve lusta vagyok combat logot böngészni. Az biztos hogy alapjaiban nem változott a combat működése, mivel a BG megmaradt olyannak amilyen most, a lényegi változás az RvS használatban lesz, gyakorlatilag 100%os uptime-ra kell törekedni, és a lvl90es Anticipation talentnek köszönhetően szerintem bármikor fel lehet ütni, nem lesz elvesztegetett cp. A Shadow Blades-el kapunk még egy dps cd-t, így már az AR-t, KSp-t és ShB-t is hozzá kell igazítani a BG buffunkhoz, tippre az lesz az irány hogy AR alatt elérjük a 30%-os buffot, 30% alatt KSp, ShB meg mikor cd-n van AR és KSp is.
Ami még érdekes lesz, hogy több targetes aoe esetére lesz 2 módszerünk. Egyik a mostani cleave a BF-el, másik pedig a FoK spam társítva a Crimson Tempest-el. Gyanítom eléggé szituácó függő lesz majd a dolog, a kérdés bennem inkább az hogy 3-4 target esetén melyik módszer a nyerő, mert a FoK és CT sebzése nem olyan egetverő hogy 3-4 targetre is megérje.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9626

Sub spec

A speccel a következő skilleket kapjuk:

Energetic Recovery – amíg az snd aktív 8 energyt regenelsz minden 2 secben
Find Weakness – Ambush, Garrote, Cheap Shot használata után 10 sec-ig 70%-os armor csökkentésed van a célponton
Honor Among Thieves – ugyanaz mint 4.3-ban
Master of Subtlety – 10%-al többet sebeznek a stelhtből indított, illetve stealth megtörése utáni 6 secen belüli támadások
Sanguinary Vein – 20%-al növeli a bleed effektek sebzését
Sinister Calling – 30%-al növeli a total Agilityt
Hemorrhage – ugyanaz mint 4.3-ban, ütsz, meg feltesz egy vérzést (glyphelve csak vérzést tesz fel ha jól értem, de ennek sebzése meg nem ismert szerintem változni fog még)
Backstab, Premeditation – nem változott
Shadow Dance – lényege ugyanaz, ShD alatt az Ambush 20-al kevesebb energybe kerül

Sub pve talenten összesen játszottam 2 napot, úgyhogy csak leírásokból tudom eldönteni mennyire változik, de érzésemre kb. semennyire. Az egyetlen változásnak azt érzem hogy a Recup-ot nem kell beépíteni a rotába, így kevésbé lesz feszes sub-al játszani. Az erősségét továbbra is a nagyon durva burst dmg-ben látom a dance alatti ambush+finisher spam-el. Ami még előnye volt 4.3ban hogy a talentek miatt a legjobb túlélő spec volt, ez megszűnt mert ezek már mindhárom spec számára elérhetőek. AoE-ban továbbra is a leggyengébb lesz a sub ez szinte biztos.


Az Assa kicsit várat magára mert nem akar a premade rugó megérkezni beta-ra és respecelni meg nem lehet, vagy ha igen fogalmam sincs hol és hogyan. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9627

Csináltam még egy olyat hogy azonos gearben mennyire változtak a statok úgymond értékei a livehoz képest betaban, talenttel és anélkül:



Nah sorról sorra akkor alulról haladva.
Mastery: nem változik semmit.
Expertise: ne zavarjon senkit hogy a 26/26 helyett %-os lett a dolog 7.5% kell ahogy eddig is, ami miatt kevesebb a betan az a gearből hiányzó thrown weapon miatt van.
Crit: szerintem szintén a thrown miatt kevesebb
Hit: nah ez kicsit tuti változott, talent nélkül látható hogy ugyanaz a rating vmivel többet ér, talentelve viszont meglátszik hogy erőteljesen hiányzik a Precision talent a maga 6% hitjével. Live-on talent-el pont a spell hit capen vagyok, betan így viszont nincs meg a spellhitcap, kérdés kelleni fog-e továbbra is a mérgek miatt akármelyik specnek is. A yellow hitcap természetesen megvan így is.
Energy regen: minimális az eltérés, lehet ezis a thrown weaponon lévő haste bukásnak köszönhető, de ha nem akkor se nagyon nyúltak hozzá a regen számoláshoz
Haste: itt is azt látom hogy ugyanaz a rating valamivel több hastet ér, mert ha levonjuk a Swiftblade's Cunning által biztosított 10% attack speedet amit valamiért hastenek számol a rendszer akkor is minimálisan több a haste értéke.
Speed: hát itt valami nagyon nem stimmel, vagy felcserélték a MH OH sorrendjét, vagy az OH nem kap módosítókat, illetve kap negatívba, mert 1.4ből lesz 1.5. Hastet meg speed-et elnézve még rendbe kell rakni a Swiftblade's Cunning működését, és megjelenítését a karakterlapon.
Attack Power: szerintem itt is csak a thrown weapon miatt kevesebb, de azért talentelve aza 2k AP különbség elég látványos
Dps és Damage: nahát itt elég durva számok lettek, a különbség a live-on és beta-n lévő legendary fegyverekben keresendő. Megmondom őszintén nem néztem meg, hogy más fegyverek damage is változott-e, vagy csak legendaryt tolták meg, hogy ne kelljen első zöldre lecserélnünk. Mondjuk a pvp fegyvereim dmg-e is nőtt úgyhogy valószínű hogy mindent felnyomtak. Azért itt a kép a különbségről:



Még egy dolog. Elkezdtem agyalni hogy armor debuffot megéri-e pakolni raidben (ahol lenne más is aki tudja pakolni) vagy sem, de igazából dmg nélkül félpercenként elbaszni 25 energyt (glyphelve fight elején ugye egyből felmegy a 3 stack) eléggé pazarlás. Viszont nem tudom hogy a többi classnál hogy változtak a debuff fenntartásának/felpakolásának körülményei, mert lusta vagyok utána nézni, szóval ha olvassa valaki warrival/druiddal írja le légyszi hogy működik betaban a sunder/fff. Meg ha esetleg más class is tudja már pakolni akkor az hogy műkszik.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9628

Jelenleg(!) a warrior DPS ágak közül ( a protnál csak azt tudom megnézni, ami ki van téve a Blizzard oldalán, bétán nem ) a sunder pakolására két lehetőség van.

- használod a sundert ( 15 rage, ez most olyan közepesen drága, inkább az olcsóbb kategória )
- glyphelt CS-t használsz, ami egyúttal pakol fel 1 sundert is


Utóbbi max arra jó, hogy fenntartsd a sundert, mivel alapesetben 24 sec CD-s, így elég lassan tenné fel a 3as stacket ( majdnem egy perc alatt ), viszont onnantól fixen fenntartod. Eddig volt minor glyph, hogy a sunder olcsóbb, most már ez Major glyph, és nem 50%-al olcsóbb, hanem teljesen ingyenes, így ez némileg kényelmesebb.
Proton ahogy néztem, megmaradt a Devastate, ami ugyanolyan, mint régen - a sebzés mellett sundert is pakol.
Olyan gplyhet / képességet nem találtam, ami több stacket tesz fel, úgyhogy maradt az, ami eddig volt - resto druidot kérsz meg, ha olyan a fight természete, hogy sokat kell futkosni, és potenciálisan leesik, ill. sunderekkel felpakolod az elején, majd CS-vel fenntartod ( ami minimálisan 1 glyph, de inkább 2, azaz annyira ez sem ideális ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9642

Rundi is megnézte a druidot hogy változott az armor debuff. Amire rájöttünk, hogy nagyon úgy néz ki hogy közös debuffot fogunk pakolgatni (Weakend Armor) magyarán szerintem még azis lehetséges lesz hogy fight elején 3 dps (druid rugó warri) üt egy egy stackes skillt de összeségében a bossra így felkerül a 3 és onnantól már csak valakinek fenn kell tartania.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9643

Mondjuk sose értettem, hogy ez eddig is miért nem így volt... de legalább ez akkor kicsit kényelmesebb lesz, fenntartani glyphelt CS fenntartja ( ha közben nem váltasz targetet / nem ütsz mellé / stb ), kezdetkor meg akkor vhogy fel kell majd pakolgatni, egész kényelmes lesz ez így.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #9682

Assa spec

A speccel a következő skilleket kapjuk:

Assassin’s Resolve – amíg tőrt használsz a max energyd 20-al több lesz, és 20%-al több a sebzésed
Improved Poisons – 20%-al növeli a Deadly és Wound Poison felkerülésének esélyét
Seal Fate – amikor egy single target cp generáló támadásod kritikus találat lesz, kapsz egy további cp-t a célponton
Venomous Wounds – minden alkalommal amikor a Rupture vagy Garrote sebzést okoz az ellenfélnek amit már megmérgeztél, 75% esélyed van hogy további nature sebzést okozz a célpontnak, és hogy kapj 10 energyt. A Garrote-ra nem proccol az effekt ha van már a célponton Rupture (magyarán ha mindkettő vérzés fent van nem fogsz duplán energyt kapni meg sebezni, csak a Rupturet fogja számolni). Ha az ellenfél meghal mialatt a Rupture még fent van rajta, akkor a Rupture-ból visszamaradó idő arányában instant kapsz vissza energyt.
Cut to the Chase – az Envenom képességed frissíti a Slice and Dice időtartamát annak 5 cp-s maximumára.
Blindside – 30% esélyed van egy sikeres Mutilate után hogy az ellenfél hp-jától függetlenül használhasd a Dispatchot.
Mutilate – nem változott igazából, 55 energy, mindkét fegvyerrel sebez 130%-ot plusz még egy keveset, 2cp-t generál
Envenom – ezse változott, csak annyit, hogy független lett a mérgektől, tehát fix méreg sebzés a cp-k függvényében, plusz ugye Envenom buff, azaz még 15% applikációs (szép magyar szó :D) esély a mérgekre 1+cp-ként 1 secre.
Dispatch – Backstab helyett kapja az assa, 35% hp alatt lehet használni, 225% weapon dmg plusz még valamennyi, 30 energy, 1 cp-t generál, lehet akár szemből is ütni
Vendetta – ezse változott, 2 perc cd, minden sebzésre a megjelölt célponton 25% bonúszt kapsz, 30 secig tart. Meg van egy plusz mondat amit nem igazán értek: granting you unerring vision of your target, regardless of concealments such as stealth and invisibility. Igazából arra gondolok hogy ha valakire feltesszük a Vendetta-t akkor ezalatt a 30 sec alatt nem tud elrejtőzni előlünk, végig tudjuk ütni.

Nem sokat próbálgattam, ráadásul egy 378-as (5fős hc) gearben lévő premade rugóval csak, de eddig ez tetszik a legkevésbé, persze ez csak magánvélemény. FL-ben nagyrészt assa-n toltam, és ahhoz képest a beta-s assa sokkal ráérősebb, nyugisabb, messze nem olyan pörgős mint mondjuk a combat, persze lehet valakinek meg pont ez fog tetszeni. Nah de hogy valami konkrétat is írjak, a „rota” nem változott semmit, a Backstab helyett Dispatchet kell tolni és kifújt, illetve néha ha 35% hp felett proccol Dispatch akkor el kell tolni és akkor nem 4cp-s Envenom lesz hanem 5cp-s. Rupturet ugyanúgy fenn kell tartani, teljesen mindegy mennyi cp-vel a lényeg hogy tickeljen folyamatosan, SnD-t meg fenntartja az Envenom. Továbbra is gondolom fontos lesz hogy Envenom buffra ne toljunk újra Envenomot, hanem inkább energyt regeneljünk, bár ilyen helyzetbe én se bábu ütögetés, se instában nem kerültem, szerintem nincs minden rendben a spec energy regenjével, néha nagyon lassan jön. Az meg hogy a 2 lethal poison közül melyik lesz a jobb majd kiderül mikor kiszámolják az okosok.
AoE-t is próbálgattam, alapvetően azzal játszadoztam hogy FoK spam + CT, vagy single target „rota” de ha nincs szükség az SnD frissítésre akkor CT finisher Envenom helyett, vagy pedig single target „rota” azzal fűszerezve hogy FoK-al a mérget fenntartjuk mindegyik célponton plusz CT amikor nem kell SnD-t frissíteni. Gyanítom utóbbi lesz a nyerő ha a méreg sebzés továbbra is annyit fog számítani mint most live-on, de az utolsó módszert elég problémás energy szempontjából kivitelezni.
Szóval assa-val kapcsolatban vegyesek az érzéseim, nem igazán szoktam hozzá rugónál hogy akár 2-3-4 gcd-t is ki kell hagyni ilyen olyan okokból, még mikor FL-ben assa-ztam akkor se volt ilyen…


Korábbi leírásokból egy dolgot kihagytam, mégpedig hogy az egyes speceknél a mastery mire ad bonust, bár ez se változott azért leírom.
Combat: Main Gauche – a main hand támadásaidnak esélye van garantálni egy plusz támadást ami egy main hand támadás 120%-át sebzi
Sub: Executioner – növeli a finisherek sebzését, és a Slice and Dice hatékonyságát.
Assa: Potent Poisons – növeli a mérgek sebzését.


A végére egy kis fun: a glyph of disguise jópofa tud lenni ha az ember különböző méretű mobokat, bossokat pickpocketel vele. A minap pl. láttam orgri közepén Gruul-t (lehet hogy csak egy Son of Gruul Nagrandból, de szerintem ahhoz túl nagy volt) FoK-ot spammelni…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #10834

Nem szoktam olvasni a beta build változásokat, ezért sikeresen lemaradtam a combat rugóval kapcsolatban egy üdítő változásról, melyet a napokban questelgetés közben vettem észre. A Bandit's Guile változott a következőképpen:
Live:Your Sinister Strike and Revealing Strike abilities have a 100% chance to grant you an evolving insight into an opponent's defenses, increasing damage to that target by up to 30%. Opponents can adapt over time, negating this benefit, and Striking a different opponent will begin the cycle anew.

Beta:Your training allows you to recognize and take advantage of the natural ebb and flow of combat. Your Sinister Strike and Revealing Strike abilities increase your damage dealt by up to 30%. After reaching this maximum, the effect will fade after 15 sec and the cycle will begin anew.

A lényeg hogy kikerült belőle aza rész, hogyha új targetet kezdünk támadni akkor resetel a buff. Mindenképp örömteli változás, hisz hiába vitte át a Redirect a buff aktuális állását az új targetre, sokszor sűrűbben kellett targetet váltani mint ahogy lejárt a Redirect cd-je és olyankor bizony buktuk a buffot.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #10856

Köszi Ricky a nagyon hasznos imfokat, így legalább már én is tudok készülni a kiegre, nagyon kevés idöm van foglalkozni akármivel is, szóval igy esténkét amikor ide heveredek a géphez , hasznos imformáciokhoz jutok keresés nélkül, ugye teszt szeron nem játszok, és egyre jobban várom már h aktivabban játszhassak megint, tényleg köszi..

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #11047

Nah Dub, itt egy kis komolyabb olvasmány a combat rugóról pandában . Nagyon jól összeszedte a srác a fontosabb dolgokat, de természetesen még azért változhat minden, de kiindulásnak teljesen jó.

Egyébként nekem nagyon tetszik, hogy végre körülbelül ugyanolyan erősnek érzem mindegyik rugó specet, ilyen se lk se cata indulásakor nem volt. Komolyan nem bírom eldönteni melyik speccel kezdjek el majd instázni/raidelni, melyik legyen az amelyiket elsőként igazán magaménak érezhetek. Combat mindig is közel állt hozzám, Assa-t iszonyatosan élveztem FL-ben ahogy lehetett vele brutálkodni, Sub-ot meg állandóan pvpre használtam de már DS alatt is csábítgatott pve-re is. Tényleg nem tudom, valószínű meg fogom várni az első raid logokat, hogy kiderüljön melyik hogy muszikál és ami a legtöbb fightra jó lesz azt választom. Én ráérek... :)
Viszont progress-re erősen fel kell szerintem készülni arra, hogy akár csatánként váltogatni kell a specet, ha az ember maxot akar kihozni a karakterből. Majd meglátjuk milyenek lesznek a fightok, és mit mondanak az okosok melyikre mi lesz a jó... :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #11052

Ez tényleg 1 nagyon jóll összeszedett cucc, előre láthatólag, szerintem én maradok a combaton, aztán majd kiderül, és természetesen még 1x köszi

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #11180

Dub, örülök, hogy Te a combatot tervezed, mert én nem. :))

A patch leírások alapján, valamint a Simulationcraftos értékek alapján, a Sub-ot, offban meg az Assat preferálom, így legalább lesz aki nézegeti rendesen a combatot. :)

Most szerdán jön a patch. Nem leszünk még 90-ek, és utcsó talentünk sem lesz, de remek lehetőség a majdnem egy hónap arra hogy felkészüljünk a kiegre. Szóval legkésőbb a hétvégére kész leszek a változásokat összefoglaló leírásokkal (5.0.4), meg videókkal a classal kapcsolatban. Ezt meg fogom osztani.

Megjegyzem, a mostani mért eredményeim (Live) se olyanok mint a papírforma, hiszen Sub-on elért DPS-eredményemet, nem tudtam combaton felülmúlni egyszer sem, ami elég furcsa (vagy csak én vagyok béna...). Dehát majd minden ki fog derülni a patchel, mi változik. Ha fogadni kéne, akkor a Subra tenném a pénzem. Már csak az egyszerűbb rota miatt is.

Addig is az Ambush-crit legyen veletek. :)
(Csak hogy stílusos legyek...)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11217

Adorján akkor jól értem hogy megírod mind a 3at? :) Mert ha igen akkor nem állok neki a combatnak. Mondjuk én most 5.0-ra nem is terveztem semmit se írni, inkább majd csak pandában első hetekben 90re optimalizált dolgokkal.

Hogy melyik spec lesz erős még kár ezen filózni, én most is azt tartom, hogy fight függő lesz, mint ahogy most se bírsz elverni egy combat rugót zonozzon vagy yorshahj hc se sub-al se assaval, úgy pandában is meg lesznek azok a fightok melyek egyik másik specnek jobban fekszenek. Szó mi szó a Sub rohadt erős már most és ugye legjobban Sub szokott erősödni ahogy egyre több agility van a gearen.
Az hogy a sub rota egyszerűbb, hát ma rálestem komolyabban assara, gyak a rupturet kell figyelned hogy le ne essen, meg ha bevillan a dispatch akkor benyomod egyébként meg 2 gomb: mutilate és envenom, nem túl izgalmas rotának néz ki...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11218

Jaja, 5.0.4 -re megírom a napokban mind3ra. Nem fogok részletekbe belemenni, csak egyszerűen, mit hogy kell leírás... :)
(erre a hónapra elég...)


Ami jó, hogy a sub és a combat reforge ugyan olyan lesz (Nincs talentből + hit rating stb stb.), szóval könnyen lehet majd váltani köztük. Ami azt jelenti, hogy amit te is mondtál, lehet fightra lehet specializálódni, hiszen tényleg nem lehet pl. subozni minden fight alatt, vagy csak kell a nagy AoE.

És tényleg egyszerű az alaprota az assan. Ugye ott azzal egészül ki, hogy Stealth után +2 ambush (talentből), és hogy a vanish-t Preparationnal (talentből) lehet frissíteni, tehát picit jobbak a CD-i neki.
Na de majd összeszedem pontosan.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.196 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum