unanswered Rogue Legion preview

Több
8 éve 4 hónapja #24891

Amikor beharangoztak, hogy komoly rugo valtozasok lesznek, akkor kisse megijedtem, visszaemlekezven a hunterre, hogy ott azert tenyleg alapveto mechanikok valtoztak meg a classban, olyan dolgok amitol a hunter hunter volt a kezdetek ota. Aztan mikor olvastam, megnyugodtam. Az assa egy mergekkel operalo bergyilkos, a combat egy kardozos kalozos harcos, a subtlety pedig egy arnyakbol lecsapo ninja. Nem igazan ertettem, hogy hol itt a valtozas, hiszen ezek eddig is igy mukodtek. Aztan jott a hideg zuhany. Csak assassinationon lesznek mergek. Jo persze az utobbi idoben mar szinte semmi jelentosege nem volt, alig van par mereg, es az is annyibol all, hogy harc elott felkened (hol vannak mar azok a regi idok, amikor neked kellett gyartani, es harc kozben kellett valtogatni a fegyvert), de azert megis valahogy rugo erzest adott a rugodnak. Kivancsi vagyok mi lesz a kovetkezo, combaton nem lesz stealth, subon nem lesz cp?

Assassination

Ez szinte semmit sem valtozik:

  • Annyi fontos kulonlegesseg van, hogy a seal fate a mutilate offhandre is tud proccol, tehat 2 helyett nem csak 3 hanem akar 4 cpt is tud adni.
  • Az eddigi infok alapjan lesz valami mergezett tor hajitas kepesseg.
  • Az artifact az 2 dagger, egeszen pontosan Garrona 2 daggerje, amivel anno megolte Stormwind kiralyat is. Szerintem alapvetoen jol neznek, de lattam mar szebb daggert is a jatekban, ez nyilvan egyeni preferencia.
Outlaw

Nem ertem minek kellett atnevezni, de mindegy:
  • Egy uj kepesseget lattam, a Pistol shot, tulajdonkeppen egy 40 energybe kerulo deadly throw.
  • Az alaputes a Saber slash, gyakorlatilag a Sinister strike, meg csak uj rovidest sem kell megtanulni, annyi extrat tud, hogy 35%os esellyel duplat ut (emlekszem, hogy egyszer regen volt mar valami hasonlo sword mastery cimszo alatt, talan 5 pontos talent volt combaton), es a Pistol shotot ingyenesse teszi.
  • A Revealing strikerol nem olvastam semmit, hogy marad-e vagy megy.
  • A finishert atneveztek kizsigerezesrol atdofesre, es messzebbrol lesz hasznalhato.
  • Lesz meg valami pisztolyos finisher is (ennyibol mar nem ertem, miert nem pisztoly lett az offhand).
  • A combat insightrol nincs info, hogy mi lesz vele, de oszinten szolva lehet, hogy nem lenne baj, ha kivennek, vagy lecserelnek, mert szerintem egy olyan class mechanik, amire szinte semmi, vagy nagyon minimalis befolyasod van, nem sokat er (mert hat ugye ha neki alltal trukkozni azzal, hogy osszeidozited a deep insightot a cdkkel, tobb dpst vesztettel, mint amennyit nyertel).
  • Adrush, flurry marad (hala istennek, emiatt a ketto miatt volt mindig is a kedvencem a kombat).
  • Killing spreebol talent lesz. Vegre!!! Nem azert mert nem szeretem, de azert tenyleg rohadt idegesito, hogy a boss hitboxanak a kozepen mindent beszop az ember, ami letezik.
  • Ujra lesz riposte, meg nem egyertelmu szamomra, hogy milyen formaban (ha tippelnem kellene, valamilyen defensive cd).
  • Lesz megint ghostyl strike is talentkent.
  • Az artifact egy par kard, szerintem parbaj tor "transmogja" egesz jol nez ki, de a tobbi se rossz. Egy retteget kalozkapitanyt kell kiiktatni hozza. A kard allitolag a legyozottek lelken eloskodik, es ha nem kap "enni", akkor a tulajdonosat falja fel. Ezt meg a fegyver kepessegeibe is beleepitettek. Van ilyen "fegyver talent", hogy a kard minden saber slashre maxra tolti a cpket, de finishing moveonkent iksz eletet elsziv a gazdajatol (ennyit arrol, hogy rugoba nincs heal).
Subtlety

Ezt rendesen felforgattak azert:
  • Ambush helyett Shadow strike, osszegyurva az ambush es a shadowstep, shadow dmg.
  • Backstabet szembol is lehet hasznalni, hatulrol nagyobbat ut (-.-). Lassan at lehetne nevezni Facestabre, es lehetne egy kepesseg amivel ki lehetne vedeni, a Facepalm.
  • Nightblade van rupture helyett, physical helyett shadow damage.
  • A Shadow dance mostantol passive lesz, es finishing move utan cp*20% esellyel aktivalodik. 3 masodpercig megszakithatatlan stealthbe vagy. Erdekes huzas, ezzel elegge meg lesz kavarva a mar amugy sem egyszeru rota, mivel gyakran lesz shadow dance, de rovidebb ideig. Ha ez igy lesz, akkor szerintem legalabb 50% uptimeja lesz a Shadow dancenek. A sebzes egy jelentos resze physicalbol shadowba megy at. Fontos, hogy pvpben nem maradsz stealthben 3 sec utan.
  • Honor among thieves helyett Shadow techniques lesz, es autoattack chance on hitre fog cp-t adni.
  • Azt irjak "Shadow Blades is still a burst CD.", ami rendben is van, csak annyi baki van benne, hogy a Shadow Blades az pandaban volt eloszor es utoljara.
  • A find weaknesst kiszedik, ami jogos ilyen Shadowdance uptime mellett gyakorlatilag nonstop lenne, de mivel a sebzes jelentos resze eltolodik shadow iranyba, igy ez nem is annyira szamit.
  • Az artifactokat inkabb hagyjuk. Ritkan latni ilyen ronda daggereket. Oszinten szolva a leiras alapjan tenyleg valami ninja szeru harcossal van dolgunk, azt vartam volna, hogy valami ninja kard szeru fegyvert kap, mint pl. a shin blade . Szerencsere lehet transmogolni, csak daggert nem kardra. Persze jogos, backstabelni nem lehet karddal (illetve facestabelni sem), de speciel a dagger mar wodban sem kotelezo, persze dps pluszt jelentett, de a backstab helyett lehetett hasznalni a hemot (megjegyeznem, vannak kardok, amikkel lehet szurni).
Generalis dolgok

Class hall a Dalarani csatornakban. Ez nagyon nagy felhaborodast valtott ki a koznepekben, hogy nem Ravenholdt, majd meglatjuk milyen lesz. Talan megint lesz ertelme a pickpocketnek (onszinten ez a wodos sipos trollos bohockodas eleg elfuseralt probalkozas volt). Az egyeb altalanos kepessegekrol (vanish, sprint, cos, premed) nem nagyon van info, csak egy-egy fegyver talentben vannak megemlitve (pl. subon sprint kozben ha 3 secig nem serulsz, akkor aktivalodik a stealth).

Utolsó szerkesztés: 8 éve 4 hónapja Írta: Smasszer.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.260 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum