normal Feral tank druid

Több
12 éve 10 hónapja #1411

2011. 08. 16. : Alternatív enchantok hozzáadva.
2011. 06. 18. : Alternatív stat prioritás hozzáadva.
2011. 06. 02. : Hozzászólások alapján szerkesztve: Single target pull megjegyzés; Alternatív teória.
2011. 05. 27. : Létrehozva.

Aktualizálva a 4.2 patchre.


Bevezetés

Szerény véleményem szerint és tapasztalataim szerint a legnagyobb élményt tankolás terén a druida tank nyújtja. Meglátásom szerint a többihez képest egyszerű, mégis top. A következőkben le fogom írni konyhanyelven (aki matekozni akar úgyis EJ-n keres megváltást), hogy mik is a szempontok egy druida tanknál.


Talent

Feral
Tier 1:
Feral Swiftness : 4% dodge - kell. + 30% movement speed cicában - encountertől függően hasznos.
Furor : 10 rage maciba váltáskor, nem igazán hasznos, de a Predatory Strikes semmit nem ad, így ezt vagyunk kénytelenek kirakni.

Tier 2:
Infected Wounds : -20% attack speed debuff a targetünkre, kell.
Fury Swipes : 15% esély, hogy fehér damage-re proccoló ütést viszünk be. Passzív aggronövelésre jó, viszont ha nem vagy hitcapen nem ideális. Opcionális.
Primal Fury : crit esetén +5 rage, kell.
Feral Aggression : ez amolyan egyszerűbbé teszem a dotolást spell, gyors aggroépítéshez, kell.

Tier 3:
King of the Jungle : enrage időtartama alatt +15% damaget kapunk. Játékstílustól függően gyors aggroépítéshez jó. Opcionális.
Feral Charge : charge. Kell.
Stampede : charge után +haste. Felesleges.
Thick Hide : armor, védelem, kell.

Tier 4:
Leader of the Pack : 5% crit raidbuff. Akkor is érdemes kirakni, ha más kaszt adja, ugyanis a crit mellett ennek hatására a critjeinkkel ha minimális szinten is, de healeljük magunkat cicában és maciban.
Brutal Impact : ha szakító szerepkörre lehet számítani, akkor ki kell rakni - 10es raidben ajánlott. Opcionális.
Nurturing Instinct : az agility-nk alapján növelő a healelő spelljeinket, ergo a fent említett critekkel nagyobbakat healelsz magadba. Opcionális.

Tier 5:
Primal Madness : akkor elérhető, ha kiraktuk a King of the Jungle t, de nem javaslom...összvissz némi extra rage.
Survival Instincts : túléló skill, kell.
Endless Carnage : 8 sec-el megnöveli a pulverize időtartamát, kell.
Natural Reaction : csökkenti a bekapott sebzést, dodge-ot növel, raget ad...kell.

Tier 6:
Blood in the Water : cicának való, nem kell.
Rend and Tear : a bleed debuffot viselő targetekre nagyobbat verünk. Aggronkat nagy mértékben növeli, kell.
Pulverize : 3 stack lacerate után +9% crit ha elnyomjuk, kell.

Tier 7:
Berserk : kell.

Restoration
Tier 1:
Heart of the Wild : +6% hp, kell.
Natural Shapeshifter : szükség van rá, hogy kirakjuk a következő tieren a mastert.

Tier 2:
Master Shapeshifter : +4% damage, aggro miatt kell.
Perseverance : bizonyos szituációkban nagy segítség lehet. Opcionális.


Glyph

Prime:
Berserk : 5 másodperccel hosszabb a berserkünk. Nem szorul magyarázatra, kell.
Mangle : a mangle legfőbb spell, ami minden targetre megy; kell.
Lacerate : +aggro. Kell.

Major:
Maul : a Maul plusz 1 targetet talál el feleakkora sebzéssel. CC-zős helyeken vigyázni kell vele, egyébként hasznos. Kell.
Frenzied Regeneration : ennek hatására a FR időtartama alatt nem konvertálódik a rage-ünk hp-ra, helyette 30%-kal nagyobb healeket kapunk. Ez több szempontból is hasznos, egy healer sokkal többet tud belénk nyomni ennyi idő alatt, mint amita FR adna alapból, illetve magunkba is nagyobbakat healelünk a critekkel. Kell.
Glyph of Rebirth : Ha rebirth-öt használunk, full hp-val kel életre csapattársunk.


Minor:
A minor glyphek érdembeni pluszt nem adnak karakterünknek, így mindenki azt használja ami jól esik. Raidre:
Unburdened Rebirth : ha elfelejtünk hozzávalót venni a rebirth-höz.
Challenging Roar : bizonyos addkezelős szituációkban jól jöhet.


Képességek (a teljesség igénye nélkül a fontosabbak)


Mangle : az első spell, amit talentből kapunk. Bleed debuffot tesz targetünkre egy percre, amit növeli dotjaink sebzését.
Vengeance : passzív talentes spell. Lényege, hogy amint sebzést kapunk be, az alapján plusz attack powert kapunk; 2 másodpercenként újraszámolódik (matek EJ-n).
Mastery: Savage Defense : a feral druid macira vonatkozó masteryjének lényege, hogy amikor critelünk egy nem periodikus támadással, 50% esélyünk van rá, hogy proccoljon egy absorb, aminek a mértéke a mastery ratingtől függ. Alapjáraton az attack power 35%-a a mérvadó.
Maul : filler támadás, nincs gcd-n.
Demoralizing Roar : 10%-kal csökkenti a környező mobok fizikai sebzését.
Growl : egytargetes taunt.
Swipe (swipe): aoe támadás, semmi extra.
Enrage : rage generáló spell.
Skull Bash : ha talentelve van, akkor 10sec cd-vel rendelkező szakító spell.
Faerie Fire : armorcsökkentő debuff, talentelve alapból 12%.
Challenging Roar : aoe taunt.
Bash : stunolja a targetet 4 secre.
Frenzied Regeneration : túlélő skill, +30% hp, illetve alapból rageből generál hp-t, glyphelve növeli a bekapott healt.
Lacerate : egy bleed damaget pakol fel a targetre, ami nagy aggrot csinál, illetve pulverize miatt kell is. 3-ra stackelhető.
Pulverize : lekapja a lacerate stackjeinket a targetről, és stackenként 3% critet kapunk 10 secre, ha talenteltünk rá, hosszabb időre.
Thrash : aoe bleed debuffot tesz, pozíciótól függetlenül 8 yardos körzetben.
Stampeding Roar : 10 yardon belül meggyorsítja 60%-kal a partynk futásának sebességét.
Barkskin : túlélő képesség alacsony cd-vel, fontos.
Berserk : a lacerate periodikus sebzése 50% eséllyel leszedi a cd-t a Mangle-ról, és ingyenessé teszi. Emellett a Mangle 3 targetet üt egyszerre.



Prioritások

Statok

Elsődleges:
Agility: kap belőle a maci critet (amire proccol a mastery, attack powert, illetve dodge-ot.
Strength: némi attack powert ad, hogy a plates tankoknak szánt cumókat is legyen "értelme" használni.
Intellect: semmi haszna.
Spirit: semmi haszna.

Másodlagos:
Crit rate: növeli az aggronkat, erre proccol a mastery, sok talent pont erre épül.
Hit rate: 4.1 óta szükségtelen építeni rá, nem missel a szakítás.
Expertise: érdemes kimaxolni, a druidnak mindig is ez volt a fő aggro forrása.
Haste: kuka.
Mastery: minden pontja növeli a crit-re proccoló damage reduction "pajzsunkat". Viszont nem olyan értékes, mint a plates tankoknál.

Gearépítéshez a stat prioritás:
Stam >= 26exp > Crit > 56exp > Mastery > Dodge > Hit > Haste.
A fentebbi stat prio arra megy ki, hogy ne legyenek aggro gondjaid az elején, alacsonyabb gearben vagy, pugban tankolsz, stb. Tehát általánosítva van, hogy mindenki által használható legyen.

Azonban ha rendszeresen, fix raidben tankolsz, az alábbit javaslom:
Stam > Dodge > Crit > Mastery > Exp > Hit > Haste.
Ez amiatt működőképes, mert minden bizonnyal az elején kapsz MD-t vagy ToT-t, és mire az lejár a Vengeance -ből belesebzel annyit a bossba, hogy ne húzzák le (+Berserk, stbstb - alább).


Képességek

Single targetre: érdemes growl-lal vagy feral charge-al húzni, majd rögtön faerie fire, mert így a faerie megkapja az aggro bónuszát, amit nem kap meg, ha azzal húzol. Ezután mangle-lel felteszed a bleed debuffot, majd felstackeled a laceratet 3ra. Ezután pulverize -> megkapod a 9% critet 19 másodpercre. Berserket csak akkor érdemes nyomni, mikor ez fent van. Ezután mangle és maul a filler.
FF-el húzás: Ha azzal húzol, akkor nem kapod meg a Feral Aggression által adott bonus aggrot.
Az FF által okozott átlagos sebzés: 1+AP*0.15 (ahol az AP az attack powered).
Az FF által okozott aggro: 3.0*(Sebzés + 774 + (48*FA)) (ahol FA a Feral Aggressionön lévő talentpontok száma).
Aoe targetre: mindegy mivel húzol :) pull után mangle, swipe, thrash. Ezután két lehetőséged van. Az egyik, hogy egyesével kezded rakni a bleed debuffot mindegyikre targetváltással, mangle-lel erőteljes swipeolás közepette. Ha nagy aggroval rendelkezik a dps, inkább ez az ajánlott. A másik, hogy az eredeti targeteden felstackeled a laceratet, pulverize, majd berserk, ezáltal 3 targetre rakod egyszerre a bleedet. Itt is kell váltogatni, csak harmadannyit. Ez akkor előnyös, ha pl hunter misdirel rád.


Teória


A macitank alapvetően egy hp tank, aki staminából és armorból él. A tankolásnak viszont sokféle aspektusa létezik, bossoktól, nehézségi szintektől, raid setuptól, játékstílustól függően. Alább a saját, illetve egy másik nézőpontot taglalok:

- Nem építünk avoidance-re, helyette damage-re. Gearépítésnél választhatunk plates tankoknak kitalált avoidos str-es ékszereket, vagy agit tartalmazóakat. Agisakat kell választanunk, crit/mastery vagy crit/expertise a legjobb döntések. Célunk, nem az, hogy minél magasabb legyen a mastery, hanem az, hogy minél gyakrabban proccoljon, ezáltal folyamatosan védve minket. Ezért élvez elsőbbséget a crit szinte mindennel szemben. A staminára való építés egyetlen opciója gear szempontjából a trinketeknél tűnik elő, ugyanis vannak a játékban trinketek, amik konstans statként agilityt adnak, és critet proccolnak. Ha úgy gondolod elegendő hp-t gyúrtál már össze, érdemes beszerezni egy ilyet, bizonyos szituációkban nagyon hasznos.

- A másik népszerű vonal az avoidance-re való építkezés. Ha ezt az utat kívánjuk követni, akkor se válasszunk plates tankoknak való ékszereket. Gearépítés szempontjából ez a verzió úgy néz ki, hogy minden agis itemen a legkevésbé hasznos statot dodge-ra reforgoljuk (haste, hit, crit, mastery ilyen sorrendben). Ebben az esetben is fontos, hogy minél gyakrabban proccoljon a masterynk. Így gyakrabban fogunk dodge-olni, ami azt eredményezi, hogy indirekt módon növekszik az esélyünk a mastery proccra, mert dodge után több időnk van critelni.


Gemek


Meta: Austere Shadowspirit Diamond vagy Powerful Shadowspirit Diamond . Személy szerint a másodikat használom, a gemkövetelménye miatt.
Kék: Solid Ocean Sapphire .
Piros: Guardian's Demonseye vagy Shifting Demonseye .
Sárga: Regal Dream Emerald .


Meg kell jegyezni, hogy eltérni a 60 staminás gemeléstől csak akkor érdemes, ha a socket bonus +20 vagy +30 : stamina, agility, dodge, vagy expertise. Ennek esetén is csak akkor, ha az egyik kitöltendő socket kék. Egyébként túl nagy veszteség.

Enchantok


Head: Arcanum of the Earthen Ring vagy
http://www.wowhead.com/item=68766
Shoulder: Greater Inscription of Unbreakable Quartz
Chest: 75 stamina
Wrist: 50 expertise vagy
50 dodge vagy
40 stamina
Hands: 50 expertise vagy
http://www.wowhead.com/spell=74255
Waist: Ebonsteel Belt Buckle
Legs: Charscale Leg Armor
Boots: Earthen Vitality vagy
http://www.wowhead.com/spell=74238 vagy
http://www.wowhead.com/spell=74213
Weapon: 130 Agility

Természetesen a professionök által adott enchantok behelyettesítendők a megfelelő helyre.


További információk


Ha egyéb kérdésed volna, akkor kommentelj, vagy látogasd meg az Elitist Jerks fórumait.


Up the Irons!
Utolsó szerkesztés: 12 éve 8 hónapja Írta: Ragingfist.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1412

Ennyire nem számít az armor az itemeken, hogy metaban a 20 stam + 20 crit x2 durván hátrányt jelent a 2x 40 stam ellenében?

Azaz 40 stam > 2% armor? Írod, hogy stamina + armor a lényeg, és a crit is igen jó prioritást kapott, mégis, ennyire számít a különbség?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1413

Milyen gemekről beszélsz? Mert nincs 20 crit 20 stamis gem. 40 stamis sincs.
A 2% armor egy raidképes druid tanknál ~800-850. Ami ugye annyit tesz, hogy ennyivel kisebbeket kap stabilan, ezzel buksz 60 staminát, ha 20dodge30stamis gemekből raksz kettőt a gearedbe, ami 600 hp. A dodge-odat nem a gemelésből fogod összeszedni, hanem a talentből+agilityből, amit a cuccaid adnak. Critre nem gemelünk. A képességet nagy része hpn alapul, így ezzel nagyobb bonushoz jutsz, a veszteség pedig elhanyagolhatóan kicsi. Viszont ha olyan a geared, amibe a socket bonusok miatt megéri belerakni a 2 zöld gemet, akkor nyilván a másik metát érdemes használni. Viszont a socket bonuszos részbe belejavítottam most, eszembe jutott egy apróság.


Up the Irons!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1414

Hát pvere a második meta useless, semmi nem stunol most, a 2% armort ezért eldobni nem lenne ésszerű. De ha stunolna se volna értelme annak a gemnek. Azt a 2 sárga gemet ki lehet bírni szerintem, be kell rakni 2 dodge/sta gemet érte, nagy történet.
A FF-fel húzás aggrós részét nem értettem, de utánaolvastam és ez valami bug, ezt szerintem magyarázd el mert így hülyeségnek hangzik, pedig nem az :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1415

Megvallom, nem néztem utána, pontosan milyen gemek vannak jelenleg, csak abból indultam ki, hogy Halfus hc-n jó ez a metagem abban az esetben, ha troll vagy, mert akkor hamarabb véget ér a stun, mintsem végigmenne a shadow nova, így ott fixen tudsz majd szakítani.

2% armor azért mégiscsak több, de lehet, hogy tévedek, nem vagyok szakértő, inkább csak kiváncsiskodom.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1420

@Khetana:

Én személy szerint nem látom értelmét annak a két dodge/stam gemnek se. De azért írtam úgy, ahogy, hogy látszódjon: ez az én saját buildem, nem követ semmilyen matekos témát, illetve nyilvános legjobb gear leírást. Én a praktikusságra törekszem, és leegyszerűsítem a dolgokat amennyire lehet.

FF-el húzás: Ha azzal húzol, akkor nem kapod meg a Feral Aggression által adott bonus aggrot.
Az FF által okozott átlagos sebzés: 1+AP*0.15 (ahol az AP az attack powered).
Az FF által okozott aggro: 3.0*(Sebzés + 774 + (48*FA)) (ahol FA a Feral Aggression ön lévő talentpontok száma).


Up the Irons!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1421

@Classrun:
A stun elleni metának az égvilágon semmi jelentősége, csak azért választottam azt, mert kék gemek kellenek hozzá, nem borul a gemelésem. A 81 stami rajta van, az a 200-250 sebzés amivel kevesebbet bírsz meg belefér. Praktikus. Frenzied Regeneration kapja a +stamiból a bonust.


Up the Irons!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1475

Bár nem vagyok aktív, engedjetek meg nekem pár kiegészítést, leginkább azok alapján amiket régebben tapasztaltam:

"Nurturing Instinct: az agility-nk alapján növelő a healelő spelljeinket, ergo a fent említett critekkel nagyobbakat healelsz magadba. Opcionális."

Ez szerintem csak cicában működik, ezért macira nem kell


"Barkskin: nagyobb védelmet ad a Barkskin; kell."

ez, ha jól olvasom, 25%-al csökkenti a crit esélyt, aminek csak pvp-ben van szerepe, és ott is inkább a többi specnek lenne jó


"Swipe (swipe): aoe támadás magunk elé tölcsér alakban, semmi extra."

Szerintem magunk körül üt, nagyon rég óta, és tudtommal nem is csinálták vissza



Eddig azok amik viszonylag konkrét dolgok, a többi dolog patchenként is változhat (pl stat prioritás) illetve egyéni játékstílus vagy helyzet függő (pl 5fős insta vs. raid), de azért pár dolgot, amivel nem értek egyet kiemelek:)

"A macitank alapvetően egy hp tank, aki staminából és armorból él."

Mivel a maci (a többi tankhoz képest) semmivel se (vagy legalábbis számottevően nem) kap nagyobb bónuszt ezekre, ezért ezt enyhe túlzásnak érzem.

"Nem érdemes avoidance-re építeni nála."

Ez max annyiban igaz, hogy a leather-ös cuccok alapból agis dps cuccok, és az ékszereknél is érdemesebb ezeket választani a str-es tankcuccokkal szemben (mivel stam ugyan annyi van mindkettőn, dodge-ot pedig kapunk agi-ből), trinketnél pedig staminás.

A gemelésnél is jó a full staminás gemelés, kiegészítve annyival, hogy a 2% armoros metagem (ami szerintem a jobb) követelménye 2 Y gem ezért a Regal Dream Emerald (20dodge 30stam) -os kővel 1-1 socketbónuszt el lehet hozni.

Viszont a dodge-ra reforge-olástól csak nagyon indokolt esetben térnék el.


A többiről aktív játéktapasztalat nélkül nem tudok nyilatkozni, de azért ebbe még hadd kössek bele:)

"érdemes growl-lal vagy feral charge-al húzni"

A growl cd-t nem pazarolnám húzásra, főleg, ha egy kicsit is vérmesebb a dps, a charge pedig technikailag nem húzás, mivel mi megyünk a mob-hoz, de érdemesebb ezt használni hacsak nincs valami ami ellene szól (pl patrol, szomszéd mobcsoport túl közel van, stb)



A mondandómat nem kötekedésnek szántam csak a jobbítási szándék vezérelt, ezért elnézést ha nem így jönne le, vagy ha a nem túl friss infóim miatt hülyeséget beszéltem :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1476

A Nurturing Instinct healing bonusza mondjuk egy Tranquilityra is jó, ami leeht életmentő raid helyzetben (ha nincs jobb helye a talentek persze).
Illetve igen: azért a jelenlegi hatalmas health poolok mellett alapozni kell az avoidance-ra is, hisz a healer nem igen spammelhet állandóan, hogy feltöltse.
Agility jó deffenzív stat: dodge és savage deffense is jön belőle (a crit miatt). Cata óta azt hiszem nem ad armort(?)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1485

@Blackbirka

Nurturing Instinct: medve formában a critekkel healeled magadat a leader of the pack miatt, így egy raidképes druid ~1600 -akkal healel nagyobbat magába. Cicában még emellett több healt is kapsz be. Így ha valaki könnyíteni akarja kis mértékben a healerek dolgát annak kell.

Barkskin glyph: tekintve, hogy a bossok is critelhetnek mióta kivették a defense attribútumot a játékból, nem csak pvpre jó.

Armor és hp függőség:
Szerinted a maci nem kap bónuszt ezekre. Szerintem a legelső tooltip alapján amit maciban olvasol:
Dire Bear form . Szerintem ezzel meg is válaszoltam.

A meta gemes témára már válaszoltam korábban.

A húzással kapcsolatos "infó"dat pedig egyszerűen inadekvátnak érzem. Growl-FF-Mangle-Lacerate-Maul ; nem húzza le senki, ha mégis, az az ő hibája.


Up the Irons!
Utolsó szerkesztés: 12 éve 10 hónapja Írta: Ragingfist.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1486

@Tacsko

Az avoidance-re való "alapozás" alatt a dodge gemelés illetve a dodge-ra való reforgolás értendő. A maci talentből + agilityből kapja a legtöbbet. Ha tiszta dodge ratingből akarsz avoidot, akkor 1[font=verdana, geneva, lucida, 'lucida grande', arial, helvetica, sans-serif]76.71899 rating kell 1% dodgehoz. Ami lássuk be csak gem és reforge útján nagyon sok. Illetve a diminishing return miatt ha rá is gyúrsz erre, az első pár ütés után úgyis be fognak találni, amit HPból kell kivédened....ami így nem lesz. Agi nem ad már armort.[/font]


Up the Irons!
Utolsó szerkesztés: 12 éve 10 hónapja Írta: Ragingfist.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1487

Ragingfist írta: Barkskin glyph: tekintve hogy a bossok is critelhetnek mióta kivették a defense attribútumot a játékból, nem csak pvpre jó...

Tény, hogy most már nincs defense, ellenben helyette talentekkel van megoldva a crit immun. Minden tank ágon van olyan talent ( druidon a thick hide ), ami ad elég crit immunt, hogy a crit-immun legyél.
Pont ezért vagy tank, mert crit immun vagy - és azért DPS a DPS, mert Ő biza bekaphat critet is.
Az eredeti koncepció az volt, hogy stance-függővé teszik ezt, és így DPS is tud majd tankolni ( tehát maga a medveforma / def stance / stb. ad crit immunt ), de ezt később elvetették, és talent lett belőle.
Én a részemről ezt erősen sajnálom egyébként.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1488

Ragingfist írta: Swipe: mindig is a medve előtti területre volt hatással, de ez alap..

El kell, hogy keserítselek, de wotlk óta körbe hat. nagyon egyszerűen le lehet ellenőrizni....

[quote=Classrun
]Tény, hogy most már nincs defense, ellenben helyette talentekkel van megoldva a crit immun. Minden tank ágon van olyan talent ( druidon a thick hide ), ami ad elég crit immunt, hogy a crit-immun legyél.
[/quote]Nem mellesleg a druid tanknak már wotlk-ben is pont ugyanígy volt megoldva a crit immunitása.

Ragingfist írta: Az avoidance-re való "alapozás" alatt a dodge gemelés illetve a dodge-ra való reforgolás értendő. A maci talentből + agilityből kapja a legtöbbet. Ha tiszta dodge ratingből akarsz avoidot, akkor 176.71899 rating kell 1% dodgehoz. Ami lássuk be csak gem és reforge útján nagyon sok. Illetve a diminishing return miatt ha rá is gyúrsz erre, az első pár ütés után úgyis be fognak találni, amit HPból kell kivédened....ami így nem lesz. Agi nem ad már armort.

Messze nem olyan fontos a HP mint régen. Engem még healerként sem oneshotol a boss... Ilyen még egy éve is elképzelhetetlen volt kb :)

Ja és:

Ragingfist írta: King of the Jungle: enrage időtartama alatt +15% damaget kapunk. Játékstílustól függően gyors aggroépítéshez jó. Ha pull előtt megvárod míg letikkel az enrage (hogy ne kapj plusz sebzést), akkor értelmetlen kirakni. Opcionális.

Egy ideje az enrage alatt nincs többlet sebződés sem :)

Utolsó szerkesztés: 12 éve 10 hónapja Írta: Tacsko.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1489

Ragingfist írta: Barkskin glyph: tekintve hogy a bossok is critelhetnek mióta kivették a defense attribútumot a játékból, nem csak pvpre jó...

Bossok mindig is criteltek, csak a critek elleni védekezés módja változott. Régen a defense, most meg a megfelelő talentek a tank fákban. Műkedvelőknek elárulom, hogy classic wowban a druid tanknak nem volt módja defenset gyűjteni (max ring/neck sloton) és így kapta faszán a criteket, onnan származik a magas armor+hp a druidoknak mert az volt a koncepció, hogy ez a tank jól bírja a pofonokat, csak néha igen nagyot kap, de azt is ki lehet healelni. Ugyanez volt a sztori a crushingokkal, de azok még BCben is sújtották a szegény medvéket :) LK óta szerencsére nincs crushing PVE körülmények között normális esetben.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1490

És pont a Savage Deffense bevezetésével kaptak egy iszonyú HP nerfet a druid tankok, mivel így ők is kaptak egy block szerű képességet.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1491

Tacsko írta:

Ragingfist írta: Swipe: mindig is a medve előtti területre volt hatással, de ez alap..

El kell, hogy keserítselek, de wotlk óta körbe hat. nagyon egyszerűen le lehet ellenőrizni....

Igaz, tévedtem. Ellenőriztem.


Up the Irons!
Utolsó szerkesztés: 12 éve 10 hónapja Írta: Ragingfist.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1492

Glyph rész átszerkesztve, tacsi inkább tanuljál mosmá :D


Up the Irons!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1493

Hozzászólnék én is a glyphes témához:
Barkskin Glyph fölösleges a Thick Hide talent miatt. Ahogy Class mondja, most minden tank talentből megkapja a crit immunitást és druidánál ez a megfelelő talent. Szerintem major glyphek közül tanknak is nagyon jó a Glyph of Rebirth , szinte minden bossnál adódik alkalom rá hogy a tank CB resseljen és healer mana meg túlélés szempontjából nem mindegy, hogy mennyi HP-val resselsz valakit. Másrészt nem igazán van harmadik opció tanknak, tehát ez alapglyph. Ezen kívül, elírtad a major glyphek közül az egyiket, Maul-t akartál és Mangle lett belőle. A harmadik minor opció meg a Glyph of Dash vagy Glyph of the Wild , más nincs.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1494

Nem értek egyet a stat prioritásokkal, amiket írtál. Hol találtad ezeket (elitist jerks-en nincs)? A manaflask szerint az expertise nem fontos annyira, mivel druid tanknak amúgy is nagy a TPS-e. Pull után még rajtad van a Trick/MD, és az első Pulverize után már úgyis elhasználod a Berserket, tehát nem kéne a csata elején aggro gondjaid legyenek. Ez miatt az expertise veszít az értékéből (de így is kb. 2x annyit ér, mint a hit) és a túlélési másodlagos statok (dodge, mastery, meg közvetve crit) hasznosabbak. A prioritási sorrend manaflask szerint 4.1-ben
haste rating < hit rating < expertise rating < critical rating < mastery rating < dodge rating < agility < stamina.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 10 hónapja #1495

Manith írta: Nem értek egyet a stat prioritásokkal, amiket írtál. Hol találtad ezeket (elitist jerks-en nincs)? A manaflask szerint az expertise nem fontos annyira, mivel druid tanknak amúgy is nagy a TPS-e. Pull után még rajtad van a Trick/MD, és az első Pulverize után már úgyis elhasználod a Berserket, tehát nem kéne a csata elején aggro gondjaid legyenek. Ez miatt az expertise veszít az értékéből (de így is kb. 2x annyit ér, mint a hit) és a túlélési másodlagos statok (dodge, mastery, meg közvetve crit) hasznosabbak. A prioritási sorrend manaflask szerint 4.1-ben
haste rating < hit rating < expertise rating < critical rating < mastery rating < dodge rating < agility < stamina.


Tapasztalat alapján építettem fel az egész leírást, nem EJ, MF satöbbi alapján, így az én játékstílusomat, illetve nézőpontomat tükrözi.


Up the Irons!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.245 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum