normal Általános összefoglaló

Több
1 éve 3 hónapja #25544

Mennék alfázni ha tudnék

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 3 hónapja #25545

Me too. :D


May the chi be with you! Always!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 3 hónapja #25557

Azthittem hogy bárkinek elérhető, én nem kaptam róla értesítést, egyszercsak megjelent a Battle.net-ben a WoW accountok között az Alpha: Legion.
Akkor ha van kérdés, amit nézzek meg szóljatok, és kipróbálom. Level 100-as karikat lehet indítani a PVE teszt szervereken, és 110-es a PVP teszt szerveren.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 3 hónapja #25566

Egy rövid összefoglaló az Alpha-ról akkor, hamár vagyok olyan kivételes helyzetben hogy hozzáférek:
Inkább a DK-t nézegettem, a Demon Hunter ugyan megvan, de igazából még nem próbáltam. Összeségében lassan minden bekerült, mostmár nem nagyon látni placeholdereket sehol sem, viszont szerintem elég sok bug van még a játékban. Addonok nélkül néztem, így is rendszeresen jönnek a LUA errorok, sokszor pl. a cooldown effekt elcsúszik, és nem az ability gombja felett, hanem máshol jelenik meg.
A grafikában én sok újdonságot nem láttam, a fák egy kicsit még fább formájúak lettek, de nagy változás szerintem nincs, itt a kezdő területről egy screenshot:


(és egyelőre az 5120x2880-as felbontában teljesen felhúzva a grafikát 30+fps-t tud a játék, úgy hogy nálam csak az Open GL api megy, a gyorsabb szebb Metal az Április 25.e után patch óta állandóan elhasal)
És akkor kicsit a DK-ról: Az artifact küldi hangulatos, de szerintem túl rövid, kb. a 100. szint feléig ér el. A DK-s sztori nagy része Karazhan alatt játszódik, majd meg kell látogatni Bolvar-t is a kis székében, és a végén irány Archerus, ami szerencsére áttelepül Broken Isles-re, jól fog jönni a Death Gate (persze mindenhol portálok vannak, sokkal jobb lenne, ha tényleg saját lábok kéne elutazni). Alapjaiban átvariálták a DK-t, a talent rendszer hatása nekem most leginkább a BC féle helyzetre emlékeztet, óriási különbségek vannak egy-egy talentezés között. (Pl. van az Unholy DK-nak olyan talentje, ahol 3 Pet-et ugráltat egyidőben, egy Abo, egy Skeleton és egy Valkyr személyében – már amikor nem bugos, és pl. előjön a Skeleton is –, de van ahol csak 1 van neki, viszont a disease-e dupla annyit sebez) Ingyen lehet talentet váltogatni, nekem ez eddig tetszik, de hogy ezt hogyan tudják majd balanszolni, hát erős kételyeim vannak. Nagyon leredukálták az abilityk számát, a spellbookban 2 oldalon elférrnek a nem passzív képességek, és pl. visszakaptuk a Dark Command-ot Unholy-n is.
Egyfajta Rúna maradt (a korábbi unholy, frost, blood, death helyett), így tehát a DK 2 egyszerű erőforrással garázdálkodik, a Runa-val és a Runic Power-el, ezzel szerintem szegényebb lett a class, lassan minden class kezd ugyanazon az alapon működni.
A kezdő területeken 680-as gearben csak óvatosan érdemes ugrálni, de gondolom ez 735-ben összehúz AoE-lesz, 685-ös cuccok esnek és a a kezdő küldetések is ilyen szintű cuccokat adnak.
Van egy új talent rendszer, ami 110-en jön majd be Honor Talent-nek nevezik, szerintem kezd egy kicsit sok lenni, mert ugye az artifact-nak is van egyfajta talentezése.
Összességében nagyon sok kisebb-nagyobb bug van a játékban még, ezek elég idegesítőek tudnak lenni (ma pl. az van, hogy minden NPC akivel beszélsz partyba kerül veled, de ebből a partyból nem lehet kilépni), a hangulata nekem egyelőre teteszik.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 1 éve 3 hónapja Írta: Dögrovás.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Towanda, Colwyn

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 3 hónapja #25574

Felhúztam a Demon Hunter-t 100-ra (kb. 100 szint felére ér véget a class és az artifact küldetéssorozat). A DH kezdő küldetése hangulatos, de sokkal elnagyoltabb mint a DK-é volt anno, nekem nem jött át, az, hogy hogyan jutunk el az „Illidan über alles”-ből az „Azeroth mindenek előtt” állapotig. Az artifact küldi sem fogott meg, viszont itt lehet hogy hiányos még a chain, mert rengeteg helyen vannak kirakva az építkezést jelző táblák, a video-k helyett placeholderek vannak.


Nagyon sokat javítottak a Demon Hunter animációján, és mozgásán, már nem úgy néz ki, mint valami idóta aki állandóan kibelezi magát a brutális méretű fegyvereivel. Sajnos a Chaos Nova képessége a Demon Hunternek instant kifagyasztja a játékot, de így is látszik, hogy nehéz lesz vele jól játszani, és ha így marad, PVP-ben brutálisan erős lesz értő kezekben.
A Glide Fel Ride combóval kb. a mount sebességével tud haladni bárhol, és rengeteg tereptárgyat át tud ugrani (pl. kerítések, nagyobb sziklák, kisebb szakadékok), és itt előkerül az, hogy néhány helyen ahol a Blizzard nem akarta, hogy átjussunk oda berakott egy láthatattlan falat, ami most hogy a Demon Hunter át tudna menni rajta kifejezetten gagyi hatást tud kelteni. Amitől a Demon Hunter egyedi, az hogy 2 fontos képessége (a Fel Rush, és az Eye Beam) is célzást igényel, mindkettő a Demon Hunter elé hat, ha rosszul használod, akkor függetlenül attól, hogy ki van kitargetelve semmit nem fog használni.
Visszanéztem, és a WoD-on 4 hónap béta teszt volt, szóval nagyon kell igyekezniük, hogy ebből játék legyen augusztusra.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 1 éve 3 hónapja Írta: Dögrovás.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Colwyn, Ybla

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.621 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum