× Kötetlen, játékon kívüli témák

normal Legion

Több
1 éve 11 hónapja #24703

Gondoltam csinálok topicot a kiegnek, hogy zúdúlhat ide minden infó, ötletelés, kibeszélés.
Meg felmerül  ugye a kérdés ki szeretne rerollolni? Úgyhogy a legutóbbi leendő rostert csinálta Dög anno wod előtt, olyat lehetne most is és ide beszúrni. Bár lehet még korai a téma :)

Én kacsingatok a reroll DHra, vagy esetleg ranged felé ha sok lesz a melee meg a DH, és talán mage v lock. Mondanám hogy hunter mert azt szeretem még meg azzal játszottam többet is de már egy egész falka van belőle :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24704

Legyél survi hunter melee dps :)

Utolsó szerkesztés: 1 éve 11 hónapja Írta: Drak.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24705

Esetleg ha valaki nem követi, kihozták az összes spechez az artifacteket:
eu.battle.net/wow/en/game/artifacts/

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24706

Ahogy közeledik a kieg fogunk csinálni egy felmérést, hogy várhatóan ki mivel akar majd játszani. Szerintem legkorábban április környékén lesz értelme ezen agyalni.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24709

Nekem nagyon tetszik ez a növekvő nehézségű CM dolog, lehet hogy a játékaktivitásomat csak ezzel szeretném kitölteni és nem raidelek. Még képlékeny... van más is, akit ezek az új CMek érdekelnének majd fókuszáltan?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24710

Khetana írta: Nekem nagyon tetszik ez a növekvő nehézségű CM dolog, lehet hogy a játékaktivitásomat csak ezzel szeretném kitölteni és nem raidelek. Még képlékeny... van más is, akit ezek az új CMek érdekelnének majd fókuszáltan?

Ha lesz ra egy fix csapat, akkor szerintem engem erdekel majd.


Up the Irons!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24711

+1 tank már most. Nemvaltok semmilyen karaktert, nekem tökéletesén bevált a tank pala:)


„A háború béke, a szabadság szolgaság, a tudatlanság erő.”

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24713

Kérdés, hogy a potens CM grouphoz mennyire lesz előfeltétel a raidelés.
Hogyan is fog működni pl. az artifactok leskálázódása - lehet, hogy kelleni fog valamilyen raidbossból eső cucc bele, skálázódás ide vagy oda...

Ezt előre látni aligha lehet, még akkor is, ha a tervezők szándéka szerint ez opciót jelenthet a raidelés helyett(???).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24714

Én úgy értelmeztem hogy nem skálázódnak az itemek sehova, az insta skálázódik felfelé az item leveltől függően.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24716

Igen, igazad van teljesen, bevallom, nem ástam bele mélyebben magam a dologba.
Ez esetben viszont biztosan lesz olyan gear level, amire ideális lesz az erősség, kérdés, hogy ezt hol lesz, raid szintű gearban vagy alatta...
Még az is elképzelhető, hogy a tanknak kisebb ilvl kell majd, mert az is elég lesz, a DPS-nek pedig magasabb, hogy az átlag ilvl szerint felskálázott instán még jól túléljen a tank, ellenben a mobok pikk-pakk lemenjenek, a nagyobb DPS miatt...

Kíváncsi vagyok, hogyan fogják ezt kivitelezni, egyelőre részemről megmarad a dolog az 'érdekes elképzelés' szintjén. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24717

Egy kis összefoglaló a tervezett új Challenge Mode-ról - az mmo-champion segítségével.

Változások:

  • a karakterek nem skálázódnak le egy meghatározott szintre
  • nincs külön bronze, silver vagy gold timer, csak egy, ami nagyjából a silvernek felel majd meg
  • a ladder a legmagasabb teljesített nehézségi szintet fogja figyelni, nem az időt
  • nem lesznek külön kozmetikai cuccok, rewardként (csak) az artifact kinézetét lehet majd változtatni
Keystone-ok:
  • a Challenge Mode dungeont feltöltött Challenger's Keystone-nal lehet majd indítani
  • Keystone-t quest-ből (hetente 1 db-ot), illetve esetleg egyéb forrásból (a heti 1 db-n felüli bónuszként) lehet majd szerezni
  • Keystone-oknak ún. power level-jük lesz, ami meghatározza az indított dungeon nehézségét (szintjét?) és a teljesítésért járó jutalmat
  • Minél magasabb a power level, annál nagyobb a mobok damage-e és HP-ja, ezen kívül különböző affix-eket kapnak (pl. mobok enrage-et kapnak, plusz trashpack a dungeonban, felrobbanó hullák, folyamatos sebző DoT a partyn stb.), ami region szinten azonos lesz, azaz nem kell/lehet majd vadászni a könnyebbekért, optimálisabbakért
  • ha a (kb. silver-nek megfelelő) timer lejárta előtt teljesíti a csapat a dungeont, akkor a keystone upgrade-elődik a következő szintre (ha ez nem sikerül, akkor a kő lemerül
  • a lemerült keystone-ok még mindig felhasználhatók a run indításához, de ha sikerül is teljesíteni szintidőn belül, nem lesz lootchest a run végén, bár a kő szintet lép és feltöltődik (ergo a következő nehézségi szint elérhető válik és lootot is adhat).
  • egy példa a működésre: rápróbáltok a lvl 6-os Halls of Valorra, de éppen csak bukjátok az időt, ennek ellenére megkapjátok a lvl6-os szintű rewardot a végén, de a kavics lemerül (erre olvastam valami kéket, hogy miért így működik, majd megkeresem)

Dungeon és Loot
  • a nehézség egy kicsivel a heroic felett indul és elviekben a végtelenségig nőhet, de a loot minőségén cap lesz (Egy tier20-as dungeon durván nehéz lesz, várhatóan nagyjából ide lövik be a lootcap-et is. Nagyjából úgy, mint a mostani Gold-nál: ha teljesítetted a gold timert, akkor megvan a loot, s onnantól már maximum csak a presztízs és a ladderen a helyezés miatt mész újabb runokat és törekedsz jobb időre.)
  • a hét végeztével jön a jackpot a legjobb run alapján meghatározott minőségben, ez szignifikánsan magasabb lesz, mint az általános runok (?)
  • lesz esély szerencsés upgrade-re az általános runból is, de a cél a heti chest lesz
  • a full mythic geares, skilles játékosok nagyon magas tiert is képesek lesznek teljesíteni, nekik is megfelelően vonzó geart fog adni a rendszer (lesz esély magasabb ilvl-es dropra is, mint a mostani mythic dungeonban)
  • a Challenge mode dungeon rendszer kiegészíti a high end raider gameplay-t, nem pedig helyettsíti
  • azok számára, akik Normalban raidelnek most, de inkább kisebb csoportban szeretnek játszani, a Challenge Mode le-/kiválthatja a raidelést
  • nem lesz benne a random matchmaking rendszerben (a guildben, szociális körökben, chatben és a groupfinder-ben lehet majd társakat találni)
  • a még fel nem használt keystone "keresett árucikk lesz", szóval az emberek "sorban fognak állni" a kavicsodért vasárnap

Utolsó szerkesztés: 1 éve 11 hónapja Írta: Colwyn.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Classrun, Skaven, Kaellial

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24718

Classrun írta: Igen, igazad van teljesen, bevallom, nem ástam bele mélyebben magam a dologba.
Ez esetben viszont biztosan lesz olyan gear level, amire ideális lesz az erősség, kérdés, hogy ezt hol lesz, raid szintű gearban vagy alatta...
Még az is elképzelhető, hogy a tanknak kisebb ilvl kell majd, mert az is elég lesz, a DPS-nek pedig magasabb, hogy az átlag ilvl szerint felskálázott instán még jól túléljen a tank, ellenben a mobok pikk-pakk lemenjenek, a nagyobb DPS miatt...

Nem skálázódik semmi sehova (a klasszikus értelemben). Az adott tier-szint/level (majd meglátjuk mi lesz az elfogadott terminus technicus erre) minden játékos számra adott lesz. Rajtatok múlik, hogy a Level 6-os CM-re milyen ilvl-lel mentek, mindenki a legjobb cuccában. Szóval nem kell itemeket gyűjteni, amik jobban skálázódnak a rendszer bugjai miatt, nincs hülyéskedés azzal, hogy a dps legyen +10 ilvl, a tanknak elég a -5 is, a healt meg leszarjuk, mert mindenki kötözi magát. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24720

Colwyn írta: Egy kis összefoglaló a tervezett új Challenge Mode-ról - az mmo-champion segítségével.

  • a full mythic geares, skilles játékosok nagyon magas tiert is képesek lesznek teljesíteni, nekik is megfelelően vonzó geart fog adni a rendszer (lesz esély magasabb ilvl-es dropra is, mint a mostani mythic dungeonban)
  • a Challenge mode dungeon rendszer kiegészíti a high end raider gameplay-t, nem pedig helyettsíti
  • azok számára, akik Normalban raidelnek most, de inkább kisebb csoportban szeretnek játszani, a Challenge Mode le-/kiválthatja a raidelést

Itt asszem ez a kulcs.
Azzal, hogy nem lesz ide/oda skálázódás, sajnos visszajutunk oda, hogy potens CM-et nem lehet tolni majd fullos mythic raid nélkül, a mostanival ellentétben ( ami nekem szimpi volt mondjuk ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24721

Azt is vedd figyelembe, hogy lesz lehetőséged gearelődni CM-ből. A team minden tagja kap lootot a heti chestből (ami ráadásul egyértelműen upgrade, ha jól értem az elképzeléseket), ami raidernél közel sem biztos.

Én pont ellenkezőleg attól tartok, hogy CM-be kell majd járni, mert onnan gyorsabban jöhet az up, főleg a content elején.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 11 hónapja #24722

Colwyn írta: Azt is vedd figyelembe, hogy lesz lehetőséged gearelődni CM-ből. A team minden tagja kap lootot a heti chestből (ami ráadásul egyértelműen upgrade, ha jól értem az elképzeléseket), ami raidernél közel sem biztos.

Én pont ellenkezőleg attól tartok, hogy CM-be kell majd járni, mert onnan gyorsabban jöhet az up, főleg a content elején.

Ezen utóbbi a WoD-ban is megvolt, legalábbis hamarabb szerezhettél onnan LFG szintű raider lootot ( már az első héten ), mintsem kinyíltak volna a raid kapuk.
A kérdés az az, hogy mennyire lesznek overtunedek a történetek, mert ezzel a skálázódás nélküli résszel ugye az lesz, hogy amint kijön egy új major patch és lesznek új gemek/craftolható cuccok/új raidből jövő dolgok, egyből mehetsz majd fentebb - namost ha ezzel az előző raid szintű lootokat tudod majd kihozni, akkor jól kitalált lesz a dolog. Ha viszont akár még felé is nőhetsz, akkor igen, a potens raideléshez nem árt majd ide is járni, lévén, hogy kaphatod majd az upgradeket szépen...

Érdekes új feature, előnye, hogy bárki részt tud majd benne venni, ha más nem, akkor durván overgearolva, valamelyik alsóbb szintű nehézséget tudja teljesíteni pl. sima HC-zás helyett a kieg vége felé.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 10 hónapja #24823

Lehet tudni valamit a legendary ringről későbbiekben? Pl hogy első raidban lecseréljük vagy még sokáig használható lesz? Esetleg mégtovább fejleszthető?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 10 hónapja #24827

Neryx írta: Lehet tudni valamit a legendary ringről későbbiekben? Pl hogy első raidban lecseréljük vagy még sokáig használható lesz? Esetleg mégtovább fejleszthető?

Meglepne, ha tovább lehetne vinni.
A kiegeken átívelő tárgyakra nem volt még példa, max a heirloomokat számíthatod ide.
Ha nem is cseréled le az első zöldre, de a max szintes HC cuccok biztosan jobbak lesznek már Nála.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 10 hónapja #24829

Ha jol remlik a kopenynek is 90-100 ig egyre csokkeno proc eselye volt (100on nem proccol), meg a cd csokkentos uberallat dps trinyonak (amit a 4. soo boss dobott) is egyre csokkent a cd csokkento hatasa a szinttel, mig nem 100on 0 lett. De az egeszen biztos, hogy 100on egyik sem mukodik, szoval gyanitom itt is valami ilyesmi lesz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 10 hónapja #24831

akkor reroll esetén ha altnak nincs ringje, főleg hogy nincs maxra húzva akkor nemkell szenvedni vele első raidekre +dpsért

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
1 éve 2 hónapja #25885

Lassan itt a kieg. Érdemes lehet összegyűjteni az olyan infókat, amik az induláshoz szükségesek.
Ha valaki talál ilyen guide-okat, ne legyen rest postolni ide!

És rögtön egy kérdés: A dps specen szintező healerek melyik spechez válasszanak artifactot?
100-on dps-t, majd 102-n szerezzék meg a healert és már azt fejlesszék tovább?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.144 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum